Hop til indhold
Gæst

Antal indlæg pr dag/uge/måned

Recommended Posts

Gæst

Jeg ved ikke, om dette spørgsmål har været op at vende tidligere, med det virker sandsynligt

 

Det kommer efterhånden meget fyld i form af totalt ligegyldige indlæg på EG, faktisk er der i løbet at de seneste 24 timer kommet 612 indlæg i alt, her af er 133 svarende til ca 22% er kommet fra 3 medlemmer. Jeg må nok indrømme at jeg ikke har læst dem alle.Men en stor procentdel synes jeg nok.

 

Er dette godt for EG? Eller der faktisk tale om spam når et enkelt medlem  kan skrive 54 indlæg i løbet af 24 timer.(eller 3 medlemmer skriver 133 indlæg)  I min optik må der være meget fyld (eller måske spam) så man bør måske overveje at lave en begrænsning under en eller anden form, det kan så være et max for antallet at indlæg pr 24/timer/pr 7 dage/pr kalendermåned eller noget helt fjerde.

 

 

Og ja, jeg ved godt, at der er mange medlemmer, der poster MANGE indlæg, men hvor meget står der egentlig i mange af disse indlæg. Mit indtryk er, at mange vil markere, at de har læst tråden og der er så det, andre er bare 'nonsensindlæg'

 

Så måske en god ide at indføre en begrænsning i antal indlæg for at få en bedre disciplin.

 

Just my 50 cents

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke, om dette spørgsmål har været op at vende tidligere, med det virker sandsynligt

Det kommer efterhånden meget fyld i form af totalt ligegyldige indlæg på EG, faktisk er der i løbet at de seneste 24 timer kommet 612 indlæg i alt, her af er 133 svarende til ca 22% er kommet fra 3 medlemmer. Jeg må nok indrømme at jeg ikke har læst dem alle.Men en stor procentdel synes jeg nok.

Er dette godt for EG? Eller der faktisk tale om spam når et enkelt medlem kan skrive 54 indlæg i løbet af 24 timer.(eller 3 medlemmer skriver 133 indlæg) I min optik må der være meget fyld (eller måske spam) så man bør måske overveje at lave en begrænsning under en eller anden form, det kan så være et max for antallet at indlæg pr 24/timer/pr 7 dage/pr kalendermåned eller noget helt fjerde.

Og ja, jeg ved godt, at der er mange medlemmer, der poster MANGE indlæg, men hvor meget står der egentlig i mange af disse indlæg. Mit indtryk er, at mange vil markere, at de har læst tråden og der er så det, andre er bare 'nonsensindlæg'

Så måske en god ide at indføre en begrænsning i antal indlæg for at få en bedre disciplin.

Just my 50 cents

Mage til formynderisk forslag :-)

Især når du ikke vil forholde dig til INDHOLDET i de indlæg!

Det kan da aldrig være et spørgsmål om kvantitet men om kvalitet !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mage til formynderisk forslag :smile:

Især når du ikke vil forholde dig til INDHOLDET i de indlæg!

Det kan da aldrig være et spørgsmål om kvantitet men om kvalitet !

 

smo, kan nu godt have lidt ret i sin kritik, idet jeg af og til synes at nogen forveksler forum med chatten eller private beskeder og begynder at føre en slags intern ping-pong diskussion i trådene med en hel masse overflødig underforstået nonsens.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mage til formynderisk forslag :smile:

Især når du ikke vil forholde dig til INDHOLDET i de indlæg!

Det kan da aldrig være et spørgsmål om kvantitet men om kvalitet !

 

Fint nok at du har masser af tid og overskud til at forholde dig til indholdet af mere end 600 indlæg dagligt, det må man tage hatten af. for. En mand med stort overskud.

 

og hvordan vil du lige klare moderationen?

 

Måske let at kritisere/komme med gode forslag, men der er jo også en dagligdag/virkelighed, der skal fungere, og den kan ikke klare sig med hensigtserklæringer som din.

 

 

Og hvad er så dit (realistiske forslag) for et bedre EG? At admin/Mods skal læse alt eller ???

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

idet jeg af og til synes at nogen forveksler forum med chatten eller private beskeder og begynder at føre en slags intern ping-pong diskussion i trådene med en hel masse overflødig underforstået nonsens.

Se, det er så en individuel smagssag. Selvfølgelig skal alting ikke flyde over med fis og ballade - og det er heldigvis heller ikke tilfældet herinde, så der er jo egentlig ikke det store problem.

Hvis der intet afslappet og fjollet pingpong/sjov/ballade nogensinde var herinde, ville det sgu også blive kedeligt. Ingen sjov, kun debat om sex/blowjobs uden kondom, politik/rød vs. blå blok, pigernes økonomi og skatteforhold osv. Gab!

Hvis man har så stort et problem med lejlighedsvise fjollerier, fremstår man mest af alt som mavesur i for små sko. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

....... Det kommer efterhånden meget fyld i form af totalt ligegyldige indlæg på EG, faktisk er der i løbet at de seneste 24 timer kommet 612 indlæg i alt, her af er 133 svarende til ca 22% er kommet fra 3 medlemmer. Jeg må nok indrømme at jeg ikke har læst dem alle.Men en stor procentdel synes jeg nok.

 

Er dette godt for EG?

 

Tjah, om det er godt for EG?

 

Det ved jeg ikke. Men jeg er selv en af dem, der poster mange indlæg, og det er ud fra forskellige overvejelser.

 

Hvis man f.eks bliver indviklet i en debat med et særligt spørgsmål, der optager en, eller man er blevet særligt provokeret af, så er det vel kun naturligt, at "ca. 22% er kommet fra 3 medlemmer"?

 

Derudover kan der komme "meningsudvekslinger" af kortere karakter:

 

F.eks elsker Drille-Nille at drille mig, og jeg elsker, slagfærdig som jeg er, at drille Drille-Nille tilbage. Der skal vel også være plads til lidt humor?

 

Eller "fyld" som du nok hellere kalder det.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har for mere end et år siden foreslået max. 5 skriv pr. dag. Det blev ikke godt modtaget af medlemmer med mange skriv på CV-et.

Så dit forslag er ikke noget nyt.

Gammel vin på nye flasker.

Jeg tror jeg fremsatte forslået 4 - 5 gange uden resultat

Del dette indlæg


Link til indlæg

smo, jeg ved ikke om du er gift, har kæreste eller lignende, men du kan forsøge at indføre max. 50 ord per dag for hende og dig... :lol:

 

Ping-pong er der i alle fora, det har eksisteret her siden EG's spæde start jeg har ping-ponget meget med fx. Nikita og med dem der nu gider at ping-ponge med mig... vi hygger os herinde hvorfor skal det være anderledes med restriktioner, vi er voksne nok til at stoppe ping-pongen når det tager overhånd ellers må moderatorne gribe ind.... jeg synes det er gået godt på det sidste... hvorfor kommer du med mere brok nu ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja jeg skal ikke spille uskyldig. 

Har selv før foreslået et max antal tegn pr. indlæg og det slap jeg sgu ikke godt for. 

Nej, som Nikita og andre også er inde på, er det at gå i for små sko at lave restriktioner på antal indlæg pr. dag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har for mere end et år siden foreslået max. 5 skriv pr. dag. Det blev ikke godt modtaget af medlemmer med mange skriv på CV-et.

Så dit forslag er ikke noget nyt.

Gammel vin på nye flasker.

Jeg tror jeg fremsatte forslået 4 - 5 gange uden resultat

 

Tænk dig nu lige om!

Er der en debat i gang - og lad os gerne kalde den seriøs, da den f.eks handler om syfilis - så kan det ikke være rigtigt, at den hårdt forstummer, fordi et par brugere på samme tid har opbrugt deres skrivekvote.

 

Det vil tværtimod knuse al debat.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Et forum uden trafik er et dødt forum, og det ønsker ingen vel? 

 

Traffik = flere penge i kassen til admin :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænk dig nu lige om!

Er der en debat i gang - og lad os gerne kalde den seriøs, da den f.eks handler om syfilis - så kan det ikke være rigtigt, at den hårdt forstummer, fordi et par brugere på samme tid har opbrugt deres skrivekvote.

 

Det vil tværtimod knuse al debat.

 

 

Man skal bare laver få men megalange indlæg som Rejse, så er du dækket ind med nok ord... :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man skal bare laver få men megalange indlæg som Rejse, så er du dækket ind med nok ord... :lol:

 

Måske derfor Netværket på det sidste er blevet så tavs? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:.

 

Nå, men det er vel en god illustration af, hvad de i debatten foreslåede begrænsnninger kan medføre?

Gud da fri os fra dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jeg synes det er vigtigt et skelne mellem kvalificeret nonsens og almindeligt nonsens. Dette mit indlæg er f.eks. kvalificeret nonsens, imens de allerfleste nonsensindlæg bare er helt almindelige. Et kvalificeret nonsensindlæg udgiver sig for at have noget vigtigt at sige, det lugter og ser ud som hvilket et indlæg som helst, men er det ikke. Og for at skelne mellem dem, bør man altså have nogen viden og erfaring af nonsens. Siden findes der jo også indlæg som mange mener er nonsens kun for at de enten ikke forstår eller ikke er enige. I det fald opstår hvad man kan kalde for nonsensprojektion. Vi tror vi ser nonsens, er måske tilmed overbevist om det, men det er kun en projektion af vores begrænsede talenter - om man så vil en produkt af nonenshjerner.
 
Vi bliver altså nødt til at have en nonsenskommitté som virkelig kan forstå skelnen mellem kvalificeret nonsens, almindeligt nonsens og rigtige indlæg der ser ud som nonsens. Og det bliver ikke let, for det skal jeg bare sige. Nonsens er ikke hvilket bullshit som helst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

 
Vi bliver altså nødt til at have en nonsenskommitté.

 

 

Vi bliver altså også nødt til at have en kommitte, der læser korrektur på alle indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi bliver altså også nødt til at have en kommitte, der læser korrektur på alle indlæg.

 

Hvis du mener sprogligt nonsens eller blot almindelige sprogfejl, vil en sådan komite få mere end nok at lave.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi bliver altså også nødt til at have en kommitte, der læser korrektur på alle indlæg.

 

Mine indlæg tæller ikke, for jeg kan alligevei ikke dansk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

vi har moderatorene !

 

Ja, men de sover jo imellem kl 05.31 og 05.33!

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mine indlæg tæller ikke, for jeg kan alligevei ikke dansk.

 

Det er nok den største løgn siden Goebbels

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Dont ask what EG can do for you! Ask what you can do for EG!

Bavl! Havnebumsen tænker sgu på sig selv! Hvad finder jeg sjovt og spændende? Og agerer efter det! Selvfølgelig prøver jeg at overholde reglerne, derfor jeg på nuværende tidspunkt ikke er advanceret fra advanceret member til 1 stjernet Bandit.

Her skal være plads til alle! Spradebassen, klaphatten og den grå revisortype som har det bedst med firkantede kasser. Mixet er faktisk godt for EG... Tænk dig et forum fuld af kedelige grå firkantede revisortyper.. GGAAAABBBB nej shit så er EG ødelagt!! Omvendt ville det være ærgerlig hvis der ikke kom et eneste seriøst indlæg. Nyd forskelligheden smo :-) Det er ligesom fisser! Forskellighed sætter kulorit på tilværelse white pussy black pussy yellow pussy hairy pussy snappy pussy young pussy old pussy.. Er livet ikke skønt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi kan jo starte legen: Vigtig viden eller ligegyldig info... og så se hvem der lukker mest ligegyldig info ud, jeg har et godt bud...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her skal være plads til alle! Spradebassen, klaphatten og den grå revisortype som har det bedst med firkantede kasser. Mixet er faktisk godt for EG... Tænk dig et forum fuld af kedelige grå firkantede revisortyper.. GGAAAABBBB nej shit så er EG ødelagt!! Omvendt ville det være ærgerlig hvis der ikke kom et eneste seriøst indlæg. Nyd forskelligheden smo :smile: Det er ligesom fisser! Forskellighed sætter kulorit på tilværelse white pussy black pussy yellow pussy hairy pussy snappy pussy young pussy old pussy.. Er livet ikke skønt?

 

:lol:

 

Jeg er den grå og kedelige revisor/bedemandstype :lol:

Er Havnebumsen en pasmager eller en seriøs pussylover haha :P

 

Til Pussylovers:

 

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...