Hop til indhold
CUPIDO

Fotovogne

Recommended Posts

 

Ja, man undrer sig over at de laver fartkontrol sådan et sted - det må da være en fordel med længere afstand mellem bilerne - og der er forhåbentlig heller ingen børn på vej til skole i den tunnel  :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bruger app'en fartkontrol.nu den er er effektiv, men det

gælder om at fotobilerne bliver meldt at brugerne...ellers har

det ingen værdi, glem alt om TomTom fartkontrol det er noget helt andet...

 

Se: http://nyhederne.tv2.dk/krimi/2015-02-07-ny-nationalhobby-saadan-snyder-vi-politiets-fotofaelder

 

http://fartkontrol.nu/

 

Kan både downloades til PC og Smartphone gratis - men donationer er velkomne  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

staten kan bare ikke finde ud af at købe noget der virker fra start. ligesom IC4 togene (findeløn hvis du finder dem på skinnerne i brug ;) )

 

de bliver vel nødt til at kassere billederne? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

staten kan bare ikke finde ud af at købe noget der virker fra start. ligesom IC4 togene (findeløn hvis du finder dem på skinnerne i brug ;) )

 

de bliver vel nødt til at kassere billederne? :D

 

Det er vist noget af en generalisering med IC4 togene.

Jeg har set masser af dem her oppe i det nordlige jylland, så det.. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vist noget af en generalisering med IC4 togene.

Jeg har set masser af dem her oppe i det nordlige jylland, så det.. :P

Vi har sendt dem i eksil i den yderste udørk, så vi slipper for dem her på djævleøen. De både larmer, lugter og vibrerer så meget at vi ikke engang gider se på dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha, djævleøen.

Du har da humor :wink:

 

Djævleøen - Svensk Congo - - - - same same rofl.gifrofl.gif

 

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone  :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vist noget af en generalisering med IC4 togene.

Jeg har set masser af dem her oppe i det nordlige jylland, så det.. :P

 

Det er bare de nye lokaltog - De MÅ IKKE komme for langt væk fra værkstedet . . . .  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vist noget af en generalisering med IC4 togene.

Jeg har set masser af dem her oppe i det nordlige jylland, så det.. :P

 

Det har jeg ikke set, måske det fordi jeg ikke har Visum til Jylland, eller fordi jeg bor i Hovedstaden - det ene udelukker ikke det andet :D:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Man skal bare holde sig under fartgrænsen, så er der ingen problemer. Det minder mig i øvrigt om en tur til Hamburg, hvor jeg blev blitzet ved 40 km/t på et kort stykke, hvor man kun måtte køre 30 km/t. Jeg skulle vente på en kammerat, der lige skulle have en quickie, derfor cruisede jeg rundt om nogle boligblokke. Da jeg cirkulerer rundt om det samme hjørne for 5. gang føles det lidt som at køre med bind for øjnene, og jeg tænker jo ikke lige over skiltet med de 30!! Nå men der kom heldigvis ingen regning. Hans quickie kostede 50 euro, men den kunne have kostet mig noget dyrere.

 

Hmmm. Jeg troede ellers ikke de havde så lave fartgrænser i Tyskland.

Og jeg overholder ikke tåbelige regler, men bruger min sunde fornuft.

Jeg cykler / går osse over for rødt, hvis der ikke er andre trafikanter i nærheden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmm. Jeg troede ellers ikke de havde så lave fartgrænser i Tyskland.

Og jeg overholder ikke tåbelige regler, men bruger min sunde fornuft.

Jeg cykler / går osse over for rødt, hvis der ikke er andre trafikanter i nærheden. 

 

Er det ikke noget med at du kan få et klip, hvis du bliver taget i at cykle over for rødt, hvis du har kørekort ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Gad vide, hvilken straf det udløser at være beruset, når man kører cykel. 

Den overtrædelse har jeg også præsteret og sov også i perioder under cykelturen ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi har sendt dem i eksil i den yderste udørk, så vi slipper for dem her på djævleøen. De både larmer, lugter og vibrerer så meget at vi ikke engang gider se på dem.

Der kører også IC4 tog på Nordvestbanen mellem København og Kalundborg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

I stakler.

 

Hvis statsbanernes egne ansatte ligefrem også gør grin med IC4-togene, så ser det sgu skidt ud, men jeg er enig. 

 

Selv foretrækker jeg IC3 togene fordi der er tænkt mere på komfort. Bedre sæder og gulvtæpper i kupeerne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er der nok ikke så mange, der i det hele taget har prøvet at køre i IC4 togene - men de er faktisk ret lækre og støjsvage - ren luksus i forhold til de rumlende og raslende erstatningstog DSB har været nødt til at sætte ind istedetfor - fordi noget der burde være simpel mekanik ikke fungerer - ikke noget at sige til folk hellere tager bilen - og så skal de straffes dobbelt: Ingen ordentlige tog og kører de lidt for hurtigt - Blitz - at betale xxx kr. + bidrag til offerfonden.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...