Hop til indhold
CUPIDO

Fotovogne

Recommended Posts

Nu er der kommet en hel del flere fotovogne!!!

Så er det med at køre efter loven, især hvis turen går ad glædespigestien !!!

Skulle der komme et glimt, kommer der en hilsen i postkassen.

Så hurtigt hjem og tømme postkassen.

Skulle konen komme først er det med at have undskyldninger/forklaring parat.

Så pas på gutter.

Jeg er ikke blevet blitzet.

MEN.

Er der nogen der har gode brugbare undskyldninger????

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rigtig god grund til at overholde fartgrænserne.

Men det er da ikke anderledes, end hvis man bliver involveret i et færdselsuheld et sted, man ikke burde have været - det giver også et forklaringsproblem!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eller sig det som det er...I går til glædespiger fordi fruen ikke gider mere!!! Så skal i se prinsessen vågne. Og nej jeg er ikke bange for at grave min egen grav for denne type forretning ved at give det råd. 

Kys fra Silje

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det nye er at de sender via af e-boks som ikke har noget at gøre med folks personlige email at.

Der er en ganske fin gruppe på Facebook og fotovogne i omkring Odense. Den hedder Fartkontrol Odense. Så kan man danne sig et billede af hvor de tit holder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eller sig det som det er...I går til glædespiger fordi fruen ikke gider mere!!! Så skal i se prinsessen vågne. Og nej jeg er ikke bange for at grave min egen grav for denne type forretning ved at give det råd.

Kys fra Silje

Der er jo også den mulighed, at man søger noget, som fruen ikke kan præstere. Det kan være en yngre, en ældre, en tykkere, en tyndere, en Domina, en submissiv. Der er mange andre muligheder end manglende sex i ægtesengen. I sådan en situation er det måske ikke så heldigt at betro sig derhjemme... Redigeret af warmgun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er det slut med fart bøder blev advaret 2 gange med den i går. 

 

http://www.trafikalarm.dk/

 

Nogen skal være den første til at blive BLITZET :P før vognen bliver opdaget.

 

De har remote kamera så vognen bliver "gemt" væk , disse er stort set umulige at spotte på vejene. Så den hellige grav er ikke bevaret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Happyboy 2.0

Jeg kommer til at tænke på mit besøg nummer to hos en spændende ung kvinde. Jeg havde i forvejen betalt peanuts og vi overskred tiden med ca. 25 minutter og jeg måtte droppe badet. Jeg troede jo, at hun overholdte tiden :grin: , så jeg fik travlt med at skynde mig på arbejde. Jeg havde faktisk en vigtig deadline, hvor det ville se skidt ud for mig, hvis jeg ikke nåede den. Konsekvensen blev, at jeg piskede min bil af sted og lå med en stabil hastighed på 170 km/t på motorvejen. Jeg nåede min deadline lige på et hængende hår.

 

Den næste gang jeg besøgte hende indskærpede jeg, at vi var nødt til at stoppe til tiden - suk. Den næste gang havde jeg i øvrigt så travlt med at komme hen til hende, at jeg ved en motorvejsfrakørsel havde så meget fart på, at jeg simpelthen kørte af vejbanen og ud på et grønt område med vejtræer. Jeg var forholdsvis ny i trafikken, men jeg fik da lært lidt om, at man bør tage fart af i sving.

 

Begge gange tænkte jeg med hovedet under armen eller noget andet. Havde jeg mistet kørekortet, så ville det have været katastrofalt i forhold til mit job, men jeg ville også have haft et stort forklaringsproblem på hjemmefronten.

 

Man skal opføre sig ordentligt og køre ordentligt. Det første er jeg ikke så skrap til, men jeg arbejder da med den sidste del. :grin:

 

Men nej, jeg har ingen gode undskyldninger. Og har man ikke det, så skal man måske bare lade være eller køre ordentligt.

Redigeret af Happyboy 2.0

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kommer til at tænke på mit besøg nummer to hos en spændende ung kvinde. Jeg havde i forvejen betalt peanuts og vi overskred tiden med ca. 25 minutter og jeg måtte droppe badet. Jeg troede jo, at hun overholdte tiden :grin: , så jeg fik travlt med at skynde mig på arbejde. Jeg havde faktisk en vigtig deadline, hvor det ville se skidt ud for mig, hvis jeg ikke nåede den. Konsekvensen blev, at jeg piskede min bil af sted og lå med en stabil hastighed på 170 km/t på motorvejen. Jeg nåede min deadline lige på et hængende hår.

 

Den næste gang jeg besøgte hende indskærpede jeg, at vi var nødt til at stoppe til tiden - suk. Den næste gang havde jeg i øvrigt så travlt med at komme hen til hende, at jeg ved en motorvejsfrakørsel havde så meget fart på, at jeg simpelthen kørte af vejbanen og ud på et grønt område med vejtræer. Jeg var forholdsvis ny i trafikken, men jeg fik da lært lidt om, at man bør tage fart af i sving.

 

Begge gange tænkte jeg med hovedet under armen eller noget andet. Havde jeg mistet kørekortet, så ville det have været katastrofalt i forhold til mit job, men jeg ville også have haft et stort forklaringsproblem på hjemmefronten.

 

Man skal opføre sig ordentligt og køre ordentligt. Det første er jeg ikke så skrap til, men jeg arbejder da med den sidste del. :grin:

 

Men nej, jeg har ingen gode undskyldninger. Og har man ikke det, så skal man måske bare lade være eller køre ordentligt.

 

Jeg syns du skal arbejde hurtigt med den sidste del, inden du får slået nogen ihjel!! Eller ta bussen til du er blevet voksen nok til at begå dig i trafikken på en nogenlunde normal måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syns du skal arbejde hurtigt med den sidste del, inden du får slået nogen ihjel!! Eller ta bussen til du er blevet voksen nok til at begå dig i trafikken på en nogenlunde normal måde.

Jamen så vælger jeg Big3lover... For han er tilsyneladende fejlfri!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er det slut med fart bøder blev advaret 2 gange med den i går. 

 

http://www.trafikalarm.dk/

 

Spild af penge.

 

App'en er bygget op så det er brugeren som skal indberette, hvor de har observeret en fotovogn. App'en scanner ikke selv og fortæller hvor Politiet står.

 

I øvrigt er der i alle nye GPS'er fra TomTom og Garmin indbygget samme funktion, så spar pengene og tænd din GPG'er i stedet. :-P

 

Men har hørt at man kan sprøjte sin nummerplade med hårdlak eller klar lak. Så kan man være heldig, at kameraret ikke kan se nummerpladen :cool:

Redigeret af asspassion

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spild af penge.

 

App'en er bygget op så det er brugeren som skal indberette, hvor de har observeret en fotovogn. App'en scanner ikke selv og fortæller hvor Politiet står.

 

I øvrigt er der i alle nye GPS'er fra TomTom og Garmin indbygget samme funktion, så spar pengene og tænd din GPG'er i stedet. :-P

 

Men har hørt at man kan sprøjte sin nummerplade med hårdlak eller klar lak. Så kan man være heldig, at kameraret ikke kan se nummerpladen :cool:

 

Jeg har den nyeste Tomtom med Live Trafik på markedet, den har fotofælder i resten af EU, men i Danmark har then ingen advarsler fordi fotovognene er mobile og flytter sig. Så Trafik Alarm er et godt supplement. Der kommer flere og flere bruger som anmelder fotovognene, så det bliver mere og mere pålidelig.

 

Skarpe digital kamera og stærke blitz går igennem alle klarlak, så det dur ikke !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har den nyeste Tomtom med Live Trafik på markedet, den har fotofælder i resten af EU, men i Danmark har then ingen advarsler fordi fotovognene er mobile og flytter sig. Så Trafik Alarm er et godt supplement. Der kommer flere og flere bruger som anmelder fotovognene, så det bliver mere og mere pålidelig.

 

Skarpe digital kamera og stærke blitz går igennem alle klarlak, så det dur ikke !

 

På min trykker jeg på en "knap" for at fortælle enheden, at der er en fotovogn. Det husker den så til næste gang jeg køre på strækningen.

 

Når man så opdatere enheden, deles den med andre bruger hvis man ønsker det.

 

Lad mig give dig et eksempel. Hvis du køre omkring Køge bugt motorvejen hvor der er vejarbejde, eller ved Vejle, kommer advarlserne på din enhed, fordi andre brugere har delt oplysningen. :-P

Redigeret af asspassion

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Bruger app'en fartkontrol.nu den er er effektiv, men det

gælder om at fotobilerne bliver meldt at brugerne...ellers har

det ingen værdi, glem alt om TomTom fartkontrol det er noget helt andet...

Del dette indlæg


Link til indlæg

På min trykker jeg på en "knap" for at fortælle enheden, at der er en fotovogn. Det husker den så til næste gang jeg køre på strækningen.

 

Når man så opdatere enheden, deles den med andre bruger hvis man ønsker det.

 

Lad mig give dig et eksempel. Hvis du køre omkring Køge bugt motorvejen hvor der er vejarbejde, eller ved Vejle, kommer advarlserne på din enhed, fordi andre brugere har delt oplysningen. :-P

 

Det er ikke meget brugbart hvis informationerne kommer dagen efter...

fotovogne flytter sig som bekendt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Et App til både Iphone,  Android og windowsphone hedder:  Fartkontrol.nu

 

Den er gratis at benytte, det er brugerne der indberetter, men den har været effektiv igennem lang tid.

 

Der er også rapportering om køer, vejarbejde, politikontroller i øvrigt. 

 

Ud over at anbefale at køre ordenligt, kan denne App hjælpe med spare på den nye "skatteafdeling"  ;)

Redigeret af Hankat

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et App til både Iphone,  Android og windowsphone hedder:  Fartkontrol.nu

 

Den er gratis at benytte, det er brugerne der indberetter, men den hat været effektiv igennem lang tid.

 

Der er også rapportering om køer, vejarbejde, politikontroller i øvrigt. 

 

Ud over at anbefale at køre ordenligt, kan denne hjælpe med spare på den nye "skatteafdeling"  ;)

 

Man skal køre så ordentlig man kan, men man skal heller ikke køre som morfar og blokere trafikken.

 

Jeg blev blitzet med 5 KM for meget dvs. 65km/t på en helt tom strækning på de tilladt 60km/t - det udløste en bøde ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man skal køre så ordentlig man kan, men man skal heller ikke køre som morfar og blokere trafikken.

 

Jeg blev blitzet med 5 KM for meget dvs. 65km/t på en helt tom strækning på de tilladt 60km/t - det udløste en bøde ! 

 

For 5 km.,... for helvede da, det er sgu da for dumt, kunne du så ikke have givet den en skalle for dælen da.wana_fuck.gif  sm154.gif sm154.gif  biggrin.png

 

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone  :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

For 5 km.,... for helvede da, det er sgu da for dumt, kunne du så ikke have givet den en skalle for dælen da.wana_fuck.gif  sm154.gif sm154.gif  biggrin.png

 

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone  :(

 

Jeg trillede hjem fra arbejdet en aften,  lyttede til musikken i bilen... jeg var alene på vejen, det hastede ikke... foden hvilede en anelse for tung på speederen, og pludselig blev jeg overrasket af en rød flash ! jeg tænkte FUCK ! og kiggede på speedometret, hastigheden var lidt over det tilladte med 5 KM....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...