Hop til indhold

Fotovogne

Featured Replies

Skrevet

http://ekstrabladet.dk/112/vild-rekord-saa-hurtigt-tjente-politiet-fire-millioner-til-statskassen/5665966

Ja man må jo sige, at der sikkert er nogen der må undvære købefisse et stykke tid efter denne omgang, Gud fader i skuret nogle røvhuller, skider på andres sikkerhed, men MIG, MIG, og MIG igen. Der er formodentlig brugere herinde som er imellem de fotograferede.

Venligst landsbytossen - nu med tablet

• Svar 177
  • Visninger 16k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Der er jo også den mulighed, at man søger noget, som fruen ikke kan præstere. Det kan være en yngre, en ældre, en tykkere, en tyndere, en Domina, en submissiv. Der er mange andre muligheder end mangle

• Her er noget jeg lige har læst. Det er så en anden vinkling på det med om fotovogne er en penge maskine. Ja det er ikke mig der har skrevet det. Men det er da stærke pointer han her kommer med.   Fo

• Det nye er at de sender via af e-boks som ikke har noget at gøre med folks personlige email at. Der er en ganske fin gruppe på Facebook og fotovogne i omkring Odense. Den hedder Fartkontrol Odense.

Postede billeder

Skrevet

Jeg går nok lidt i mod strømmen: men efter at have været vidne til en dødsulykke, hvor en yngre mor blev dræbt for øjnene af sin lille søn, siger jeg: flere fotovogne. Vi kom kørende op ad bakke med godt 80 i timen. Da en syntes det gik for langsomt og lige ville udenom. Han ramte en modkørende frontalt. Han blev kvæstet, men ikke alvorligt (nogle brud på arme og ben). Hun ( i den modkørende: dræbt). Vågner jævnligt med barnets kalden i ørerne: mor, mor.

kør ordentligt, fartgrænserne er ikke lavet for at genere eller give bødeindtægter. Vågnede igen i nat kl. 4. Det er nu nogle år siden, den bliver hængende.

måske hjalp det at skrive her.

venligst OT

Det var da en helt forfærdelig oplevelse.

Men farten var jo da ikke synderen. At folk kører hasarderet derimod er et stort problem. Sælg fotovognene og send flere betjente ud på vejene i stedet!

Skrevet

http://ekstrabladet.dk/112/vild-rekord-saa-hurtigt-tjente-politiet-fire-millioner-til-statskassen/5665966

Ja man må jo sige, at der sikkert er nogen der må undvære købefisse et stykke tid efter denne omgang, Gud fader i skuret nogle røvhuller, skider på andres sikkerhed, men MIG, MIG, og MIG igen. Der er formodentlig brugere herinde som er imellem de fotograferede.

Venligst landsbytossen - nu med tablet

Jeg kører også for hurtigt af og til og har helt sikkert gjort det da jeg var yngre - det er ikke i orden!

Det billigste er da bøden, tænk hvis man slog et andet menneske ihjel!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.