Hop til indhold
CUPIDO

Fotovogne

Recommended Posts

http://ekstrabladet.dk/112/vild-rekord-saa-hurtigt-tjente-politiet-fire-millioner-til-statskassen/5665966

Ja man må jo sige, at der sikkert er nogen der må undvære købefisse et stykke tid efter denne omgang, Gud fader i skuret nogle røvhuller, skider på andres sikkerhed, men MIG, MIG, og MIG igen. Der er formodentlig brugere herinde som er imellem de fotograferede.

Venligst landsbytossen - nu med tablet

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg går nok lidt i mod strømmen: men efter at have været vidne til en dødsulykke, hvor en yngre mor blev dræbt for øjnene af sin lille søn, siger jeg: flere fotovogne. Vi kom kørende op ad bakke med godt 80 i timen. Da en syntes det gik for langsomt og lige ville udenom. Han ramte en modkørende frontalt. Han blev kvæstet, men ikke alvorligt (nogle brud på arme og ben). Hun ( i den modkørende: dræbt). Vågner jævnligt med barnets kalden i ørerne: mor, mor.

kør ordentligt, fartgrænserne er ikke lavet for at genere eller give bødeindtægter. Vågnede igen i nat kl. 4. Det er nu nogle år siden, den bliver hængende.

måske hjalp det at skrive her.

venligst OT

Det var da en helt forfærdelig oplevelse.

Men farten var jo da ikke synderen. At folk kører hasarderet derimod er et stort problem. Sælg fotovognene og send flere betjente ud på vejene i stedet!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

http://ekstrabladet.dk/112/vild-rekord-saa-hurtigt-tjente-politiet-fire-millioner-til-statskassen/5665966

Ja man må jo sige, at der sikkert er nogen der må undvære købefisse et stykke tid efter denne omgang, Gud fader i skuret nogle røvhuller, skider på andres sikkerhed, men MIG, MIG, og MIG igen. Der er formodentlig brugere herinde som er imellem de fotograferede.

Venligst landsbytossen - nu med tablet

 

Jeg kører også for hurtigt af og til og har helt sikkert gjort det da jeg var yngre - det er ikke i orden!

Det billigste er da bøden, tænk hvis man slog et andet menneske ihjel!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...