Hop til indhold
CUPIDO

Fotovogne

Recommended Posts

Jeg sætter fartpilot på den tilladte grænse og nyder turen :)

Når man har prøvet og køre bil og kender lidt til trafik osv. så ved også hvornår man skal køre hjemmefra. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så regn med du ikke kan regne med det og kør i god tid :) eller betal bøden hvis det er det eneste "uheld"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Happyboy 2.0

Jamen så vælger jeg Big3lover... For han er tilsyneladende fejlfri!!!

Jeg vælger dig Siljenips. Du har nemlig humor. ;)  Jeg vil så ikke udtale mig om, hvad Big4lover har ......

Del dette indlæg


Link til indlæg

De sender med posten (til ejeren), de har ikke alle folks email, samt folk skifter tit email.

Så pas på hvis I kører i firmabiler :lol:[/quhote]

Fuck, min bil er registreret i konens navn!!!

Redigeret af FKK4Ever

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vælger dig Siljenips. Du har nemlig humor. ;)  Jeg vil så ikke udtale mig om, hvad Big4lover har ......

 

Humor eller ej.....Jeg kan ikke se det humoristiske i at køre som en sindsyg, så man ikke kan holde bilen på vejen!!!

Surt opstød?....Måske. Men jeg har nok mine grunde skal du se. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Happyboy 2.0

Jeg tillader mig lige at gentage mig selv og understrege et par ting.

 

"Man skal opføre sig ordentligt og køre ordentligt. Det første er jeg ikke så skrap til, men jeg arbejder da med den sidste del. :grin:

 

Men nej, jeg har ingen gode undskyldninger. Og har man ikke det, så skal man måske bare lade være eller køre ordentligt."

 

 

Jeg vil sådan set skide på, hvad der må komme af kommentarer, men det må være indlysende for de fleste, at jeg ikke er vildt stolt over at have kørt lettere for stærkt. Man kan danne sig forskellige billeder af, hvordan folk kører af sporet. Sagen er, at jeg kører for hurtigt ind i et sving, og i stedet for at gamble i svinget, vælger jeg at fortsætte lige ud i mens jeg bremser godt op. Svinget kunne snildt tages med 50 km/t men jeg lå 75 km/t.

 

Jeg har tænkt med pikken i stedet for hovedet to gange i trafikken, og det var så de to gange. Jeg kender indtil flere, der har oplevet at blive kørt ned og fået varige mén. Når jeg skriver, at man skal opføre sig ordentligt og køre ordentligt, så er jeg da ret klar i spyttet. Jeg gentager endda "køre ordentlig" endnu en gang. Men for pokker, hvis det kan hjælpe folk til at stoppe op, at man fx insinuerer her, at jeg er en infantil farttosse, så har vi alle vundet. Jeg indrømmer jo, at jeg har kørt som en idiot, men jeg behøver jo ikke at fortsætte med at være en idiot.

 

Hvis du Big3lover har mistet kære eller andet i trafikken, så er jeg fandme ked af det.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der ikke noget med at eventuelle passagerer i bilen bliver dækket af på billedet, så man ikke kan se hvem de er? Det gør det vel lettere at finde på en undskyldning a la "Jeg var bare nødt til at give en ældre dame et lift hjem fordi hun havde tabt sin pung med penge og buskort."

Del dette indlæg


Link til indlæg

personligt har jeg kørt forbi adskillige fotovogne i min tid uden det har givet anledning til pasfoto i duelslaget. Jeg holder faktisk aldrig øje med trafikken kører bare. Har aldrig overvejet at sprøjte nummerpladen til med lak, men ok. Faktisk sidder jeg ofte og dagdrømmer når jeg drøner rundt i det danske landskab, endog med snuden begravet i en bog. Den der trafikapp fås vist ikke til min Nokia 2110. Nå, men det minder mig om, at jeg skal have fornyet mit mimrekort til HT.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg bruger begge Apps + Tomtom, så kan man da ikke være mere forberedt :P

Men hvis brugerne løbende Indrapporterer og applikationen samler sammen og fotovognene flytter sig fra gang til gang....ender det så ikke med, at alle veje næsten er "farvet helt i rødt"?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man skal køre så ordentlig man kan, men man skal heller ikke køre som morfar og blokere trafikken.

 

Jeg blev blitzet med 5 KM for meget dvs. 65km/t på en helt tom strækning på de tilladt 60km/t - det udløste en bøde ! 

 

Bare glæd dig over at det billigere at få en bøde, end at sidde og falde i søvn i bilen  :roll:

 

Jeg vil 10 gange hellere møde en billist, der kører lidt for hurtigt, er årvågen og holder øje med trafikken, end en der kører over i min vejbane, fordi han er faldet i søvn af kedsomhed.

 

Heldigvis går der ikke mange år før, bilerne selv kan køre og finde vejen - og vi bare kan sidde og sove imens - eller hygge os på bagsædet med en udkåren på vej hjem fra arbejde  :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er denne tråd ikke lidt forkert placeret under anmeldelser?

Det virker mere som debat... Måske admin kan flytte den?

 

Så er det nu du skal flytte musen ned på anmeld, fremfor at skrive det i tråden  :)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

De har stadig 99 vogne tilbage, det er stadig oppe af bakke.

 

Hej Niller ikke vis du tager den næste i dag :P  :P  :P:lol:  :lol:  :lol:  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal vi tage en hver ? :P Husk at overholde hastigheden inden I tager dem, de kan godt nå at tage det sidste foto :P

 

Det kan vi godt :P  Men tro vi får en  stor fængsel straf og hvor der som extra straf ikke mulighed for at få pigebesøg :sad:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Happyboy 2.0

Man skal bare holde sig under fartgrænsen, så er der ingen problemer. Det minder mig i øvrigt om en tur til Hamburg, hvor jeg blev blitzet ved 40 km/t på et kort stykke, hvor man kun måtte køre 30 km/t. Jeg skulle vente på en kammerat, der lige skulle have en quickie, derfor cruisede jeg rundt om nogle boligblokke. Da jeg cirkulerer rundt om det samme hjørne for 5. gang føles det lidt som at køre med bind for øjnene, og jeg tænker jo ikke lige over skiltet med de 30!! Nå men der kom heldigvis ingen regning. Hans quickie kostede 50 euro, men den kunne have kostet mig noget dyrere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dem der placerer fotovognene, har ikke megen fantasi . . 

 

På vej til/fra arbejde står de ALTID de samme 3-4 steder, der passer jeg på, og giver dem et vink, når jeg kører forbi . . .  ;)

 

Den dag de flyttes udenfor de 'faste' pladser, er vi mange, der kommer på skideren . . .  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare glæd dig over at det billigere at få en bøde, end at sidde og falde i søvn i bilen  :roll:

 

Jeg vil 10 gange hellere møde en billist, der kører lidt for hurtigt, er årvågen og holder øje med trafikken, end en der kører over i min vejbane, fordi han er faldet i søvn af kedsomhed.

 

Heldigvis går der ikke mange år før, bilerne selv kan køre og finde vejen - og vi bare kan sidde og sove imens - eller hygge os på bagsædet med en udkåren på vej hjem fra arbejde  :P

Det kender jeg også godt, må man for alt i verden ikke køre hurtigere end 80, kan man miste noget af fokus på trafikken, og pludseligt er der noget man skal reagere på. Hvis man udfordrer sig selv, ikke med max hastighed, men lige til at skærpe sin opmærksomhed, føler jeg mig tryggere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...