gerog 9289 Skrevet 13. Februar, 2015 TJA - Har altid vidst, at ulandsbistand ikke påskønnes, og at den misbruges på det groveste . . . Vi er nogen værre nogen os på djævleøen :P 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 14. Februar, 2015 86cef8baedd4db5084901c1de06745c7 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 14. Februar, 2015 86cef8baedd4db5084901c1de06745c7 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 14. Februar, 2015 Her er noget jeg lige har læst. Det er så en anden vinkling på det med om fotovogne er en penge maskine. Ja det er ikke mig der har skrevet det. Men det er da stærke pointer han her kommer med. Fotovogne er en genial idé. Debatten raser på de sociale medier, i fjernsynet og der snakkes over hækken. Politiet har fået flere fotovogne, og det er åbenbart et problem. Nu skal jeg fortælle Jer, hvad der er et problem. Det er et problem når politiet banker på din hoveddør, og informere dig om at dit barn er blevet alvorligt kvæstet, og at i skal skynde Jer at tage på hospitalet, for at sige farvel, da man ikke forventer at barnet overlever natten. Det er et kæmpe problem, at denne ulykke skyldes for høj fart, og havde bilisten kørt med en 30% lavere fart, så havde der været en mulighed for at bremse, og undgå ulykken. Det er et problem at unge mennesker mister livet bag et rat, fordi det er uden konsekvens at køre for stærkt. Det er et problem at urutinerede unge, som lige har fået kørekort, tror at de kan magte og håndtere 200 HK i fars Audi, med en samlet erfaring på 14 dage som billist, og nemt banker den op på 180 km/t. Det er et problem at mange danskere syntes at fotovogne er en dårlig ide. Men tro mig, det syntes de kun, indtil den dag, at det er deres pårørende der bliver dræbt i trafikken på grund af for høj fart. Det er et sindsygt stort problem at selv veluddannede voksne, ræser forbi børnehaven, skolen og SFOén med en alt for høj fart, fordi de er ved at komme for sent. Det er et problem, at de ikke tænker længere, men er nødsaget til at få et lille barn splattet ud på forruden, for at fatte, at fart dræber. Fotovogne er og bliver en genial idé, så vores børn kan færdes sikkert. Kører du for stærkt, så kender du konsekvensen. Du tænker bøde-penge, jeg tænker menneskeliv. God dag derude, og pas på hinanden. KK 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 14. Februar, 2015 Jeg hæftede mig også ved et andet indlæg i den streng: I alle køretøjer over 3500 kg totalvægt er der en hastighedsbegrænser monteret. Med den nuværende teknologi vil der kun være een hindring for at indføre gps-styrede hastighedsbegrænsere i alle køretøjer - det er politikernes behov for at få 600 mill. i bødekassen for hastighedsovertrædelser hvert år Venligst Spunsen/Bundstokken 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 14. Februar, 2015 Jeg hæftede mig også ved et andet indlæg i den streng: I alle køretøjer over 3500 kg totalvægt er der en hastighedsbegrænser monteret. Med den nuværende teknologi vil der kun være een hindring for at indføre gps-styrede hastighedsbegrænsere i alle køretøjer - det er politikernes behov for at få 600 mill. i bødekassen for hastighedsovertrædelser hvert år Venligst Spunsen/Bundstokken . . . OG POLITIMESTRENES ØNSKE OM EN BONUSCHECK . . . . (de burde købe nogle billigere julegaver - så de ikke har dette behov) Nogle politikredse vil gerne twitte, hvor de står - MEN ikke her i det østjyske - TÆNK PÅ AT DET GÅR UD OVER BONUSEN . . . . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 14. Februar, 2015 Her er noget jeg lige har læst. Det er så en anden vinkling på det med om fotovogne er en penge maskine. Ja det er ikke mig der har skrevet det. Men det er da stærke pointer han her kommer med. Fotovogne er en genial idé. KK Det er lige præcis det Facebook indlæg jeg linket til Til an2n: Ja det er trist at det hele handler mere om politidirektørens bonus fremfor borgernes tryghed. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 14. Februar, 2015 Ohhh Ja sorry min startende senilitet Gerog God lørdag. KK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 14. Februar, 2015 Ohhh Ja sorry min startende senilitet Gerog God lørdag. KK Du behøver ikke sige undskyld, det var bare pudsigt du postet samme indlæg Tak og i lige måde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 14. Februar, 2015 (edited) Jeg hæftede mig også ved et andet indlæg i den streng: I alle køretøjer over 3500 kg totalvægt er der en hastighedsbegrænser monteret. Med den nuværende teknologi vil der kun være een hindring for at indføre gps-styrede hastighedsbegrænsere i alle køretøjer - det er politikernes behov for at få 600 mill. i bødekassen for hastighedsovertrædelser hvert år Venligst Spunsen/Bundstokken Ja og det værste er at der er nogle lortet røvhuller der absolut skal sætte denne ud af kraft, for at slikke arbejdsgiverne i røven, men DET koster på bundlinjen hvis det bliver opdaget, evt. en ubetinget frakendelse. Og ja seriøse medarbejdere overholder reglerne, og går hellere arbejdsløs end betaler dummebøder til statskassen. Hos min arbejdsgiver vil din fremtidige plads være på den udvendige side af kantstenen på matrikel, hvis køre-/hviletids reglerne overtrædes eller hvis du bliver blitzet og ikke indrømmer din brøde. (de faktiske oplysninger om den aktuelle position kan konstateret på GPS´en/skive/førerkort). Bødebeløbet bliver trukket over lønnen desværre efter skat. https://www.politi.dk/cgi-bin/MsmGo.exe?grab_id=0&page_id=7268&query=bekendg%C3%B8relse%20om%20k%C3%B8re%20og%20hviletid&hiword=hviletid%20k%C3%B8re%20og%20om%20https://www.politi.dk/da/borgerservice/Fardsel/tunge_koeretoejer/straf/ Specielt henledes opmærksomheden på nedennævnte. Hvad sker der, hvis man manipulerer med kontrolapparatet Din førerret frakendes ubetinget, hvis du kører et køretøj, hvor du ved eller burde vide, at der er foretaget et uautoriseret, konstruktivt indgreb i køretøjets kontrolapparat eller dets forbindelser. (og ja en magnet på sensoren betragtes også som et konstruktivt indgreb) Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone Redigeret 14. Februar, 2015 af BigDick Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 14. Februar, 2015 Ja og det værste er at der er nogle lortet røvhuller der absolut skal sætte denne ud af kraft, for at slikke arbejdsgiverne i røven, men DET koster på bundlinjen hvis det bliver opdaget, evt. en ubetinget frakendelse. Og ja seriøse medarbejdere overholder reglerne, og går hellere arbejdsløs end betaler dummebøder til statskassen. Hos min arbejdsgiver vil din fremtidige plads være på den udvendige side af kantstenen på matrikel, hvis køre-/hviletids reglerne overtrædes eller hvis du bliver blitzet og ikke indrømmer din brøde. (de faktiske oplysninger om den aktuelle position kan konstateret på GPS´en/skive/førerkort). Bødebeløbet bliver trukket over lønnen desværre efter skat. https://www.politi.dk/cgi-bin/MsmGo.exe?grab_id=0&page_id=7268&query=bekendg%C3%B8relse%20om%20k%C3%B8re%20og%20hviletid&hiword=hviletid%20k%C3%B8re%20og%20om%20https://www.politi.dk/da/borgerservice/Fardsel/tunge_koeretoejer/straf/ Specielt henledes opmærksomheden på nedennævnte. Hvad sker der, hvis man manipulerer med kontrolapparatet Din førerret frakendes ubetinget, hvis du kører et køretøj, hvor du ved eller burde vide, at der er foretaget et uautoriseret, konstruktivt indgreb i køretøjets kontrolapparat eller dets forbindelser. (og ja en magnet på sensoren betragtes også som et konstruktivt indgreb) Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone Det er da kun rart, der er kommet mere kontrol . . . Ved ikke, hvor mange Anders And skiver jeg har skrevet under på, i min tid i transportbranchen . . . DET er DESVÆRRE stadig for nemt at snyde . . . Vognmænd/chauffører finder hurtigt en måde at omgå reglerne på . . . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 14. Februar, 2015 (edited) Det er da kun rart, der er kommet mere kontrol . . . Ved ikke, hvor mange Anders And skiver jeg har skrevet under på, i min tid i transportbranchen . . . DET er DESVÆRRE stadig for nemt at snyde . . . Vognmænd/chauffører finder hurtigt en måde at omgå reglerne på . . . Ja desværre. Firmaet har lige haft en sag om en bus der blev kontrolleret i Frankrig, chaufføren manglede sin fridages erklæring (førerens ansvar). Vognmanden blev kontaktet lørdag kl. 21 at der skulle stilles garanti på 40K, før bussen blev løsladt. Der kører så en retssag i Frankrig i næste måned om det rimelige i beløbets størrelse. Føreren har efterfølgende fået en "hilsen" på 3K samt vognmanden på 6K, der ikke er til diskussion. Problemet herhjemme er at det almindelige politi, ikke er uddannet til at gennemskue "fuskerne" på hjulene, det er kun "tungt vogns politiet" der har ekspertisen. Nej så er BAG - Bundes Auto Gestapo - i Tyskland mere på stikkerne. Venligst Landsbytosen - stadig uden smart phone Redigeret 14. Februar, 2015 af BigDick Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 17. Februar, 2015 (edited) Sikkert en motorcykel . . . http://newsbreak.dk/bilist-saetter-rekord-vanvidsfart/?utm_source=ni.dk&utm_medium=Placering%201&utm_campaign=Ni%20Feedbox Mener at have læst, at vedkommende i tilfælde af uheld, udsættes for et tryk på 20-30 t/kvcm . . . SIKKERT IKKE MEGET til organdonation . . . Redigeret 17. Februar, 2015 af an2n Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5572 Skrevet 17. Februar, 2015 Sikkert en motorcykel . . . http://newsbreak.dk/bilist-saetter-rekord-vanvidsfart/?utm_source=ni.dk&utm_medium=Placering%201&utm_campaign=Ni%20Feedbox Mener at have læst, at vedkommende i tilfælde af uheld, udsættes for et tryk på 20-30 t/kvcm . . . SIKKERT IKKE MEGET til organdonation . . . Måske lige til den gode side alligevel. Ved den fart er læderdragten vist kun til at holde nogen lunde samlig på div kropsdele. Men allerede ved en fald på en meter er der risiko for man dør af det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 19. Februar, 2015 En gang biker - ALTID biker . . . 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5572 Skrevet 19. Februar, 2015 Kom frisk med d1/3! Har noget grønt der trænger til en gang pryl, og nej det ikke en frø! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 19. Februar, 2015 Kom frisk med d1/3! Har noget grønt der trænger til en gang pryl, og nej det ikke en frø! en kawa Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5572 Skrevet 19. Februar, 2015 en kawa Jop en bette 08 zx10r, perfekt begynder scooter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 19. Februar, 2015 en af dem man aldrig skifter fordæk på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5572 Skrevet 19. Februar, 2015 en af dem man aldrig skifter fordæk på Ja men den anden ende bruger gummi så et middel stort bordel ville få tåre i øjne 12k km på 3 dæk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 19. Februar, 2015 jeg så dig godt den anden dag DETH... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5572 Skrevet 19. Februar, 2015 jeg så dig godt den anden dag DETH... Lige der ville jeg ha et dillema om hvilen en jeg helst ville tage en tur med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 19. Februar, 2015 Lige der ville jeg ha et dillema om hvilen en jeg helst ville tage en tur med jeg ville lade hende køre så kunne man jo tage hende bagfra imens to herlige ting på en gang 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5572 Skrevet 19. Februar, 2015 jeg ville lade hende køre så kunne man jo tage hende bagfra imens to herlige ting på en gang Hvis hun er dygtig med gasrullen kommer man også hellt i bund Køre du også mc, eller sidder du stadig i buret? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 19. Februar, 2015 Hvis hun er dygtig med gasrullen kommer man også hellt i bund Køre du også mc, eller sidder du stadig i buret? har en cbr1000 f der står og tripper for at komme ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg