Hop til indhold
Plaskeren

Så blev verden lidt mere grå og trist...

Recommended Posts

Jeg forsøger aldeles ikke på noget, men tillader mig at fremhæve en relevant kritik i den rette sammenhæng. 

Jeg synes da også det er en smule naivt at tro at man kan opnå en eller anden "følelsmæssig attachement" til en GP :P

For mig handler det primært om sex. 

 

ja - du tillader dig at fremhæve en relevant kritik (det kan diskuteres i en anden tråd om den er så skide relevant)... har du overvejet om stedet/tråden du fremfører kritikken er det rette eller om du i virkeligheden bare er utilstedeligt utidig med din "relevans"

 

Gina ER en legende.. hun har været en inspiration for mange af os.. og at hun smutter er både trist og ærgeligt og for mange mennesker følelsesladet.... det har du åbenbart bare overhovedet ingen respekt for what so ever... 

 

din kritik er da vigtigere end andres tristhed... ikk?? ellers havde du måske.. MÅSKE!! haft den minimum af pli der skulle til for at fremføre din åh så relevante kritik i en anden tråd

 

 

Du synes det er naivt at tro man kan opnå en følelsesmæssig attachement til en af os.... den naive part er DIG!  Nogle af os giver os hen og flyder med... både gæster og piger... at du render rundt i din egen lille boble og "tror" noget andet... feel free... 

 

resten af os ved at du er den naive part her

 

Hvis det hele bare "handlede om sex" - så var vi næppe så mange både gæster og kolleger der var kede af at se hende stoppe.... men det har du desværre bare ikke blik for... ellers havde du nok fremført din kritik hvor den havde sin plads!

 

 

Held og lykke fremover Gina!! :) alt det bedste!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Held og lykke fremover Gina!!! Har altid været en fornøjelse at sludre med dig på chatten!! 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Igen kan jeg kun sige at der ikke er tale om en afsporing, men jeg fremhæver den relevante kritik i den rette sammenhæng. 

 

 

Man er aldrig forpligtet over egne evner. Men når nu mange fortæller dig at der er tale om en afsporing, så er det måske rigtigt? I hvert fald er det åbenlyst, at du ikke har løftet et argument for andet. Det jeg bortredigerede var ikke et argument, men netop en helt anden diskussion. Inden du svarer med endnu en åndløs gentagelse, så prøv at læse trådens overskrift og første indlæg en gang til.

 

Det er åbenlyst, at Gina har været højt skattet som udøver og som debattør. Derfor ser mange/nogen anledning til at sige farvel på en pæn måde med denne tråd. Personligt har jeg det som Bananas: Jeg fik udsat mit Gina-besøg for længe (det samme gælder Nikita). Ærgerligt, for jeg har ikke grund til at tro andet end at den i særklasse rosende omtale holder stik.

 

Selvfølgelig kan man godt påstå at alle eller mange er mere eller mindre lige gode, og gør en brav indsats. Det er bare slet ikke min erfaring efter en del år i gamet. Så det virker ærligt talt påfaldende at ville pifte ballonen, hvis man ikke selv har været der? Men det har du måske, titman? Hvis du ikke har, så fremstår din indvending ærligt talt lidt pudserløjerlig. I øvrigt vil jeg foreslå dig selv at bidrage til at fremhæve dem du har mødt, og som du synes fortjener det. Det er jo ligesom et af formålene med siden, ikk' å'?

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jeg synes da også det er en smule naivt at tro at man kan opnå en eller anden "følelsmæssig attachement" til en GP :P

For mig handler det primært om sex. 

 

titman, du mistede lige en masse point hos mig med denne kommentar.

 

Jo købesex handler primært om sex. Men vi er alle mennesker og god kemi, sympati og følelser kan opstå i mere eller mindre grad, er man åbne og ser positiv på verden så kan følelserne opstå, det oplever jeg indimellem.

 

Dog skal man ikke være naivt og falde pladask for en GP og regner med at følelserne bliver gengældt.

Men jeg har følelserne med når jeg køber sex inden for de tilladte grænser/spilleregler for mig og pigen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Polar

Jeg forsøger aldeles ikke på noget, men tillader mig at fremhæve en relevant kritik i den rette sammenhæng. 

Jeg synes da også det er en smule naivt at tro at man kan opnå en eller anden "følelsmæssig attachement" til en GP :P

For mig handler det primært om sex. 

 

Titman. Skrub nu ud af denne tråd. Du er ikke værdig til at være herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Du synes det er naivt at tro man kan opnå en følelsesmæssig attachement til en af os.... den naive part er DIG!  Nogle af os giver os hen og flyder med... både gæster og piger... at du render rundt i din egen lille boble og "tror" noget andet... feel free... 

 

 

Tak :smile:

Og så vil jeg tillade mig at gøre opmærksom på at jeg selvfølgelig er uenig med dig ;-)

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg

"If you snooze, you loose....."

Den sætning passer rimelig godt på mig denne gang.

Havde taget et halvt tilløb til et besøg hos Gina, men af forskellige årsager blev det ikke til noget.

Nu er det for sent.

Gina, uagtet alt dette, og alt det andet støj der hersker i denne tråd, så ønsker jeg dig alt godt i din videre færd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Man er aldrig forpligtet over egne evner. Men når nu mange fortæller dig at der er tale om en afsporing, så er det måske rigtigt? I hvert fald er det åbenlyst, at du ikke har løftet et argument for andet. Det jeg bortredigerede var ikke et argument, men netop en helt anden diskussion. Inden du svarer med endnu en åndløs gentagelse, så prøv at læse trådens overskrift og første indlæg en gang til.

 

Det er åbenlyst, at Gina har været højt skattet som udøver og som debattør. Derfor ser mange/nogen anledning til at sige farvel på en pæn måde med denne tråd. Personligt har jeg det som Bananas: Jeg fik udsat mit Gina-besøg for længe (det samme gælder Nikita). Ærgerligt, for jeg har ikke grund til at tro andet end at den i særklasse rosende omtale holder stik.

 

Selvfølgelig kan man godt påstå at alle eller mange er mere eller mindre lige gode, og gør en brav indsats. Det er bare slet ikke min erfaring efter en del år i gamet. Så det virker ærligt talt påfaldende at ville pifte ballonen, hvis man ikke selv har været der? Men det har du måske, titman? Hvis du ikke har, så fremstår din indvending ærligt talt lidt pudserløjerlig. I øvrigt vil jeg foreslå dig selv at bidrage til at fremhæve dem du har mødt, og som du synes fortjener det. Det er jo ligesom et af formålene med siden, ikk' å'?

 

Måske det sidste afsnit skulle have været skrevet med lidt større skrifttype ? ;-)

Nej jeg har ikke været der, men jeg tillader mig at udtrykke en generel kritik over at nogle GPer bliver fremhævet på bekostning af andre. Jeg har ikke noget personligt imod Gina F, Nikita D, eller SEM som har STJERNEstatus herinde på  EG. 

Og la' da vær med at anklage mig for ikke at bidrage med nogle anmeldelser. Jeg har indtil videre bidraget med en anmeldelse og det er meget mere end mange andre her på EG.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mit umiddelbare indtryk af hende er en classy kvinde med god stil, feminin og smuk smiler - god vind fremad..

Titman, sød tanke at tænke på alle andre piger i branchen- det er lidt et valg hvordan man kører tingene- nogle kan godt lide en mere diskret stil og andre kører tingene anderledes- det ene er ikke mere rigtigt eller forkert end det andet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske det sidste afsnit skulle have været skrevet med lidt større skrifttype ? :wink:

Nej jeg har ikke været der, men jeg tillader mig at udtrykke en generel kritik over at nogle GPer bliver fremhævet på bekostning af andre. Jeg har ikke noget personligt imod Gina F, Nikita D, eller SEM som har STJERNEstatus herinde på  EG. 

Og la' da vær med at anklage mig for ikke at bidrage med nogle anmeldelser. Jeg har indtil videre bidraget med en anmeldelse og det er meget mere end mange andre her på EG.  

 

Nu handler denne tråd om Gina...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm, jf. de nye krav til korte indlæg, må jeg hellere gøre det kort og præcis, f.eks. på Haiku-form:

 

Gina hun stopper

En ny fremtid for pigen

Må det gå dig godt

 

Mindet det lever

Men måske det sker igen?

Håber og længes

 

Redigeret af Filosoffen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu handler denne tråd om Gina...

 

Ja præcis og derfor kan jeg ikke forstå, hvorfor du og andre bliver ved med at afspore den. 

I kunne have ignoreret min kritik, men valgte at fordømme afsenderen af den.

Det er klart jeg tager til genmæle, når jeg bliver angrebet.

I er sgu selv skyld i at debatten er fuldstændig løbet af sporet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja præcis og derfor kan jeg ikke forstå, hvorfor du og andre bliver ved med at afspore den.

I kunne have ignoreret min kritik, men valgte at fordømme afsenderen af den.

Det er klart jeg tager til genmæle, når jeg bliver angrebet.

I er sgu selv skyld i at debatten er fuldstændig løbet af sporet.

Øhh, nej.

Det er en farvel og tak tråd, til en elsket gp'er med mange år på bagen.

At du så valgte at blive mavesur på andres vegne, det er da at afspore.

Hvilket er ret trist...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Øhh, nej.

Det er en farvel og tak tråd, til en elsket gp'er med mange år på bagen.

At du så valgte at blive mavesur på andres vegne, det er da at afspore.

Hvilket er ret trist...

 

Plasker, du indser ikke at du selv bidrager til at køre debatten mere af sporet i din egen tråd. 

Jeg var ikke mavesur, eller noget i den stil. Det er noget som du påstår.  

Du kunne have valgt at ignorere mit kritiske indlæg, men valgte istedet at dæmonisere mig. 

Hvis du tror, at du kan få lov at bestemme hvilke meninger, der skal komme til udtryk herinde, så kan du godt tro om igen ! 

Jeg retter mig efter EG's retningslinjer/regler og respekterer 100% ADMIN og moderatorenes afgørelser og lytter ikke til dig og andre, og modererer ej heller mine holdninger/ ytringer efter dit og andres forgodtbefindende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg retter mig efter EG's retningslinjer/regler og respekterer 100% ADMIN og moderatorenes afgørelser og lytter ikke til dig og andre, og modererer ej heller mine holdninger/ ytringer efter dit og andres forgodtbefindende.

Uagtet regler og vedtægter, så kan man godt have en smule pli og situationsfornemmelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Uagtet regler og vedtægter, så kan man godt have en smule pli og situationsfornemmelse.

 

Okay, så det er dig, der skal definere, hvad pli og situationsfornemmelse er? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Plasker, du indser ikke at du selv bidrager til at køre debatten mere af sporet i din egen tråd. 

Jeg var ikke mavesur, eller noget i den stil. Det er noget som du påstår.  

Du kunne have valgt at ignorere mit kritiske indlæg, men valgte istedet at dæmonisere mig. 

Hvis du tror, at du kan få lov at bestemme hvilke meninger, der skal komme til udtryk herinde, så kan du godt tro om igen ! 

Jeg retter mig efter EG's retningslinjer/regler og respekterer 100% ADMIN og moderatorenes afgørelser og lytter ikke til dig og andre, og modererer ej heller mine holdninger/ ytringer efter dit og andres forgodtbefindende.

 

Ja, så lykkedes det endda at afspore afsporingen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay, så det er dig, der skal definere, hvad pli og situationsfornemmelse er?

.................8,9,10!

Nej, ved nærmere eftertanke, så tror jeg det er spildte kræfter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Okay, så det er dig, der skal definere, hvad pli og situationsfornemmelse er?

Nej, det er noget alle vi andre har fælles forståelse af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nej, det er noget alle vi andre har fælles forståelse af.

 

Okay så siger vi det :-)

Det er meget dårlig stil af dig og andre at gøre jer selv til dommere over andres moral, pli og situationsfornemmelse ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay, så det er dig, der skal definere, hvad pli og situationsfornemmelse er? 

 

Siden det nu er umuligt at få dig til at stoppe: Nej, det er socialt sanktioneret, for det betyder at man er i stand til at forstå og følge kulturelt givne spilleregler. Kultur defineres ikke af enkeltindivider.

 

Det er påfaldende, men klassisk for trolling, at du tilsyneladende er upåvirket af at alle er uenige med dig. Alle. Der er altså ingen der enige med dig. At det ikke får dig til at tænke efter og holde kæft er mageløst.

Vi fortæller dig at du er opfører dig uopdragent. Det er ikke noget der står til diskussion. Forskellen på konsekvenser i online-fora og IRL er at det ikke er muligt at holde dig ude. Vi kan ikke forhindre dig i at støje med dit gumpetunge vrøvl. Det kunne vi kun ved at klage til dem der styrer siden. Men da du ikke forbryder dig mod reglerne, som er meget lempelige for "Generel debat", vil det ikke føre nogen vegne. Det her er mit sidste forsøg i tråden på at få dig til at forstå: Pak nu sammen og stop med at blamere dig selv yderligere. Det gør intet godt for velviljen mod dig. Tværtimod.

 

Til andre: beklager at jeg lod mig provokere til endnu et svar. titman skriver jo selv (næsten) at det ville stoppe, hvis vi bare holdt kæft. Det er altså bare provokerende at der hele tilføjes mere vås. Nu kommer der sikkert endnu mere, men jeg skal nok stoppe!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tilbage til trådens emne:

 

Kan tilføje, at det er en kapacitet af ekstraordinært format, der foreløbigt takker af.

 

Ud over at mestre GFE til perfektion (Gina Faith Experience), så har hun også sat nye standarder inden for webside og lokaliteter, som andre i branchen uden tvivl har søgt inspiration hos.

 

Det er uden tvivl en af de mest kreative og innovative personligheder jeg nogensinde har mødt og så er hun en fantastisk kvinde, udstyret med en helt særlig evne til at "blødgøre" mænd på en yderst feminin facon.

 

Kan kun ønske hende al mulig held og lykke fremover (igen)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...