Hop til indhold
Plaskeren

Så blev verden lidt mere grå og trist...

Recommended Posts

Gæst

AE, Bebop, Plasker og andre. 

 

Jeg kan kun gentage at jeg IKKE har tænkt mig at holde mund, når i fremsætter så grove og perfide personangreb mod mig :P

 

I er IKKE autoriteter, så lad være med at stille jer op på en piedestal og dømme andres moral!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

AE, Bebop, Plasker og andre. 

 

Jeg kan kun gentage at jeg IKKE har tænkt mig at holde mund, når i fremsætter så grove og perfide personangreb mod mig :P

 

I er IKKE autoriteter, så lad være med at stille jer op på en piedestal og dømme andres moral!

 

Måske du skal ændre dit nickname til "Duracell kaninen" - og her tænker jeg ikke på at du knalder som en kanin :wink:

Redigeret af JK1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes, at et er en sørgelig afsked med Gina. Hun og hendes gode rygte havde bestemt fortjent bedre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg synes, at et er en sørgelig afsked med Gina. Hun og hendes gode rygte havde bestemt fortjent bedre.

 

Well jeg synes også det er sørgerligt at andre GPer ikke får samme opmærksomhed, når de stopper :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes, at et er en sørgelig afsked med Gina. Hun og hendes gode rygte havde bestemt fortjent bedre.

Helt enig.

Det skulle have været en melankolsk "på gensyn" tråd.

Men ak.

Har sendt den kære en lang mail, med mine tanker og håbet om en fremtidigt gensyn.

Så må det være det...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Well jeg synes også det er sørgerligt at andre GPer ikke får samme opmærksomhed, når de stopper :(

 

Jamen, intet har vel hindret dig i at bidrage til samme opmærksomhed, når de andre glædespiger er stoppet?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Well jeg synes også det er sørgerligt at andre GPer ikke får samme opmærksomhed, når de stopper :(

det er ikke alle piger der ønsker den opmærksomhed, og hvis de gør, skal de nok sørge for at få den.... Get over it

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære alle.

 

Jeg sidder her og læser denne tråd og en stor følelse af benovelse og taknemmelighed skyller ind over mig. Tak for alle de smukke ord og kærlige hilsner.

 

 

Til de dejlige gentlemen: Nogle af jer har jeg været så heldig at møde. Det har været stunder, som jeg nydt, som jeg har glædet mig til, og som har været så livsbekræftende for mig. Nogle af jer har jeg set få gange, andre har været med hele vejen - men I har alle været med til at gøre et indtryk. Ligesom I alle har været med til at få mig til at føle mig så privilegeret, så velsignet. Jeg har følt mig forkælet, jeg har følt mig begæret, og sidst men ikke mindst; jeg har følt mig værdsat som aldrig før. I har beriget mit liv, både som Gina Faith og i det private. 

Og jeg skylder jer en tak så stor, at jeg end ikke kan sætte ord på det.  :wub:

 

 

Til de fabelagtige piger: Nikita, Ida, Jasmin, Sara, Liv - jeg har aldrig mødt jer, derfor varmer det SÅ meget mere at læse jeres søde hilsner. <3 Tak fordi I er så fantastiske. 

 

 

Til de skøre chattere: Det er jo ikke sikkert, at I slipper for mig.  :grin:

 

 

 

 

 

Inden klumpen i halsen bliver alt for stor, vil jeg slutte af på samme måde som på hjemmesiden:

 

Med allerstørste respekt og taknemmelighed,

 

/Gina.

 

 

 

Redigeret af Gina Faith

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære alle.

Jeg sidder her og læser denne tråd og en stor følelse af benovelse og taknemmelighed skyller ind over mig. Tak for alle de smukke ord og kærlige hilsner.

Til de dejlige gentlemen: Nogle af jer har jeg været så heldig at møde. Det har været stunder, som jeg nydt, som jeg har glædet mig til, og som har været så livsbekræftende for mig. Nogle af jer har jeg set få gange, andre har været med hele vejen - men I har alle været med til at gøre et indtryk. Ligesom I alle har været med til at få mig til at føle mig så privilegeret, så velsignet. Jeg har følt mig forkælet, jeg har følt mig begæret, og sidst men ikke mindst; jeg har følt mig værdsat som aldrig før. I har beriget mit liv, både som Gina Faith og i det private.

Og jeg skylder jer en tak så stor, at jeg end ikke kan sætte ord på det. :wub:

Til de fabelagtige piger: Nikita, Ida, Jasmin, Sara, Liv - jeg har aldrig mødt jer, derfor varmer det SÅ meget mere at læse jeres søde hilsner. <3 Tak fordi I er så fantastiske.

Til de skøre chattere: Det er jo ikke sikkert, at I slipper for mig. :grin:

Inden klumpen i halsen bliver alt for stor, vil jeg slutte af på samme måde som på hjemmesiden:

Med allerstørste respekt og taknemmelighed,

/Gina.

Du ved du altid er velkommen. Både her, der og alle vegne!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik

Øv øv øv.... Jeg har ikke mødt hende på trods af at jeg altid har videt at hun skulle intræde som en stjerne på min himmel hvis jeg gjorde - bare endnu et eksempel på at ikke vente til i morgen med det du kan gøre idag.

 

Jeg håber Gina, at du en dag bliver ikke kun disponibel, men sund og rask og lige så stærk i kroppen som i intellektet.

 

B

 

Er i samme situation. Har aldrig fået besøgt Gina skønt jeg har haft det i tankerne gennem flere år. 

 

Ønsker dig også alt godt fremover, Gina.

 

Det er en smuk hilsen du slutter af med på din hjemmeside, og et smukt citat: http://blog.gaiam.com/quotes/authors/alexander-a-bogomoletz/1254

 

:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der blev jeg trist ovenpå en ellers god dag.

Det er mig der takker, Gina. Mine møder med dig for efterhånden flere år siden på MC vil jeg aldrig glemme !

Bevidstheden om, at du har været derude har frydet mig og fyldt mig med håbet om, at jeg ville få mulighed for at besøge dig igen. Uanset om det kommer til at ske engang i fremtiden, ønsker jeg dig alt godt i livet. Jeg tror jeg skriver på manges vegne; at vi er mange der også har lært noget om kvinder og om livet af dig

Kys

L

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har altid nydt at læse dine indlæg, helt tilbage til de "gode gamle dage på VL". :)

Jeg sidder med et indtryk af, at du ganske mange områder er en fantastisk kvinde, og her tænker jeg ikke i frække baner, da det for mit vedkommende må stå hen i det uvisse, og dog :) De mange rosende anmeldelser taler vist sit klare sprog.

 

Nå.....men baseret på det billede jeg har af kvinden bag Gina F, er jeg sikkert på, at du med alle dine kvaliteter nok skal finde nye spændende udfordringer for fremtiden. Jeg kunne så have et stille håb om, at du lejlighedsvis vil stikke hovedet indenfor på EG, og skrive lidt.

 

Du ønsker ligeledes al held og lykke herfra.

 

Et forsigtigt lille cyperkram fra

Blue ;)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gina

 

Jeg kunne skrive meget, men kun godt, jeg vil fatte mig i korthed, du er en fantastisk menneske, et af de bedste, om ikke DET bedste jeg har mødt, jeg vil altid tænke tilbage på dig med glæde. Jeg vil takke livet for at jeg fik lov at møde dig, du ønskes alt ALT godt i dit liv og jeg håber det bedste man kan ønske for dig.

 

Knus

 

Ps. Du er skide sød ;)

 

Griner, jeg er sgu egoistisk nok til at håbe på et gensyn :D

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha folk er egoistiske og vil bare i bukserne på Gina i stedet for at glæde sig over at Gina finder nye veje... alle ved at være GP'er er ikke et evigt job :P

Hvad får dig til at tro man vil i busken på Gina, hun indeholder så meget personlighed at sex faktisk hurtigt bliver en biting :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad får dig til at tro man vil i busken på Gina, hun indeholder så meget personlighed at sex faktisk hurtigt bliver en biting :)

Nemlig.

Det er mere personen Gina jeg kommer til at savne, og ikke så meget sexen. Uanset hvor lækker den var.

Og ja, hvis der er egoistisk, så er jeg det det.

Men set i lyset af at det ikke var hendes højeste ønske at stoppe, så vælger jeg at tro på et mirakel, så hun vender til bage som fugl phoenix.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min kommentar var sarkastisk fordi du skrev du var egoistisk, men den fangede folk ikke, du vil nok ikke betale kun for at konversere...

Det er faktisk hændt en enkelt gang... Ikke forsætteligt, men lige pludselig så bankede telefon damen på. Vi havde kysset og snakket timen væk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er faktisk hændt en enkelt gang... Ikke forsætteligt, men lige pludselig så bankede telefon damen på. Vi havde kysset og snakket timen væk.

 

Nu er vi jo nogen der både kan snakke og kn...... :P så hvad pokker gik der galt der, var det Gina der ikke kunne multi-taske ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er faktisk hændt en enkelt gang... Ikke forsætteligt, men lige pludselig så bankede telefon damen på. Vi havde kysset og snakket timen væk.

Det ville nemt kunne ske......eller rettere sagt, ville være kunnet sket.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Plaskeren kunne ikke multi-taske haha, jeg kan både snakke(mumle) og slikke f... samtidig :lol:

 

Og.....nyde en kold fadbamse. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...