Hop til indhold
Plaskeren

Så blev verden lidt mere grå og trist...

Recommended Posts

Hvad gjorte du så ? forlængede du spilletiden eller tog hjem og spillede den af ? :lol:

Hun udøvede sin oliemagi og så tog vi revance næste gang, hvor jeg blev bundet og blindfoldet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min kommentar var sarkastisk fordi du skrev du var egoistisk, men den fangede folk ikke, du vil nok ikke betale kun for at konversere...

Man kan ikke købe alt for penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hva så Starson, var det ligefrem en anmeldelse vi fik der af Gina...har du været der, som kunde? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hva så Starson, var det ligefrem en anmeldelse vi fik der af Gina...har du været der, som kunde? 

 

Nej Starson er jo en: "ikke sexkøbende troll", som den "kloge" debattør: >bundstokken tidligere har fremhævet. 

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

det er ikke alle piger der ønsker den opmærksomhed, og hvis de gør, skal de nok sørge for at få den.... Get over it

 

Jeg anerkender selvfølgelig at du ved mere om branchen end jeg gør, men formoder, da at langt de fleste piger ønsker positiv opmærksomhed, da det forøger salget :)

Jeg vil da af rent medmenneskelige hensyn ønske at alle piger fik en lige så pæn og fin en afskedshilsen herinde, som Gina F gjorde :)

 

Hav en fortsat god dag   :smile:

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jeg vil da af rent medmenneskelige hensyn ønske at alle piger fik en lige så pæn og fin en afskedshilsen herinde, som Gina F gjorde :)

 

 

 

 

Det ville jeg da også ønske. Nu var du så en ret stor faktor til, at denne ikke blev så pæn og fin alligevel, ikke?

 

At det for dig blot handler om et sexkøb, jamen det er da ganske fint. Du får dit behov opfyldt, forhåbentligt. Men du har måske så heller ikke brug for at kende til pigens andre kvaliteter. Men nu har vi jo altså også mange andre sider og evner, end blot at kunne sexe.

 

Nogle gæster søger disse andre kvaliteter, og HELDIGVIS er vi ret mange piger, som står til rådighed for vores gæster, på en måde som du intet aner om. Gæster, som har helt andre (livs)behov end blot sex. Gæster, som vi har kunnet hjælpe i situationer, der er så langt vigtigere end sex. Fordi vi har lært hinanden at kende på helt andre præmisser end blot dyrke sex.

 

Den slags bliver værdsat. Den slags bliver omtalt.

 

Havde jeg blot været en sexydelse, var det nok ikke blevet omtalt, korrekt. Og at du skal være så kritisk over, at en del af denne branche består af gensidige sympatier på forskellige planer, fint nok. Men at du skal smadre en tråd på denne måde, i stedet for retteligt at oprette det som et nyt emne, er en "kvalitet", man heldigvis sjældent støder på.

 

 

Kysminstjerne(status),

 

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg har excelleret en del år i branchen har jeg også haft fornøjelsen at besøge Gina en del gange - dog nu nok mere end 5 år siden. Tror det var på Mon Cherie. Hun var aldeles fremragende og kunne virkelig modtage en hård omgang. Eneste minus var så vidt jeg husker, at hun ikke gav superfransk, men dengang var det heller ikke så meget på dagsordenen som i dag! *SS* Hun var og er en legende og også en sød og klog person for ikke at tale om en køn pige. En vulkanisk maneater som man altid skulle vente på og kunne høre når hun blev trakteret i et af bollerummene ofte akkompagneret af højlydte klask.

 

Hun fortjener en salut - også fra mig - og selvfølgelig er der stjernepiger som skiller sig markant ud fra mængden - Gina er og var en af dem.

 

Men jeg begræder ikke hendes afgang, men er blot glad på hendes vegne over, at hun nu sikkert vil prøve en ny vej i hendes liv. Hvis det skyldes kronisk sygdom eller lignende er det naturligvis en helt anden ting. Metier som GP er en opslidende og på længere sigt nedbrydende jobfunktion. Få kan fungere i branchen over længere tid (læs: årtier), men der findes naturligvis undtagelser.

 

Jeg ønsker Gina alt mulig held og lykke fremover og håber du kan finde dig til rette i en livsførelse uden helt så meget glamour og action. Du har antageligt også lagt godt til side undervejs og har dermed en vis ballast at komme videre med.

 

Tror Gina vil være at finde på en 50 års liste over de 10 bedste GPs i DK !

 

Good luck herfra!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay, så det er dig, der skal definere, hvad pli og situationsfornemmelse er? 

 

Nogen er jo nødt til at gøre det for dig, når du ikke selv kan.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Well jeg synes også det er sørgerligt at andre GPer ikke får samme opmærksomhed, når de stopper :(

 

Gad vide om nogle debattører ønsker opmærksomhed når de stopper

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Gad vide om nogle debattører ønsker opmærksomhed når de stopper

 

Der er nogle her inde der debatere for at få opmærksomed...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nej Starson er jo en: "ikke sexkøbende troll", som den "kloge" debattør: bundstokken tidligere har fremhævet.

Ja den var god. Kan kun smile af likerne på bundstokkens indlæg, med tanke på den netop lukkede tråd om ND.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja den var god. Kan kun smile af likerne på bundstokkens indlæg, med tanke på den netop lukkede tråd om ND.

 

Ja og nu vi snakkede pli, så ser jeg faktisk bundstokkens indlæg, som udtryk for det modsatte :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Måske du skal ændre dit nickname til "Duracell kaninen" - og her tænker jeg ikke på at du knalder som en kanin :wink:

 

Tjah og nu jeg ser, at du har en undertøjsmodel på dit profilbillede, så vil det da være oplagt, at du ændrede NICK til: "JBS".

Og her tænker jeg ikke på at det meste af det du siger blot er et udtryk for: "Just Being Stupid" :P 

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv sagde den 07 Jan 2015 - 12:46 PM:

For dig handler det kun om sex, ja for dig, men for mange andre (både gæster og piger) er der meget andet end sex indblandet.

 

det er vel kun noget der købes for penge, vi taler om ?

 

så det er vel sex  :D

 

at man kan være så heldig at komme tæt på en GP'er og få privat nummer og ses udenfor 'bollerummet' er vel en anden sag ???

Del dette indlæg


Link til indlæg

det er vel kun noget der købes for penge, vi taler om ?

 

så det er vel sex  :D

 

Fortrolighed og intimitet kan også købes. Også andre steder end hos GP (fx diverse slags psykoterapeuter).

Del dette indlæg


Link til indlæg

det er vel kun noget der købes for penge, vi taler om ?

så det er vel sex :D

at man kan være så heldig at komme tæt på en GP'er og få privat nummer og ses udenfor 'bollerummet' er vel en anden sag ???

Nej, jeg taler ikke kun om sex og heller ikke om, at ses privat med en pige, jeg taler om alt det købesex rummer udover sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

det er vel kun noget der købes for penge, vi taler om ?

 

så det er vel sex  :D

 

at man kan være så heldig at komme tæt på en GP'er og få privat nummer og ses udenfor 'bollerummet' er vel en anden sag ???

 

Ja det er nemlig en illusion at tro at man får meget mere end sex for pengene hos GPer.

Bevares man kan også få intimitet og fortrolighed hos en GP, men det varer kun så længe, der stadig er penge i lommen ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er nemlig en illusion at tro at man får meget mere end sex for pengene hos GPer.

Bevares man kan også få intimitet og fortrolighed hos en GP, men det varer kun så længe, der stadig er penge i lommen :wink:

 

Men du mener sexen varer længere end du har penge på lommen? Hvor er det du "kommer"?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er nemlig en illusion at tro at man får meget mere end sex for pengene hos GPer.

Bevares man kan også få intimitet og fortrolighed hos en GP, men det varer kun så længe, der stadig er penge i lommen :wink:

 

Det er ikke en illusion for mig, for jeg har hos de GPer, jeg har besøgt, erfaret, at sexen var det instrument, der lukkede op for et helt univers af værdifulde oplevelser med bl.a. intimitet og fortrolighed, der er langt flere penge værd end den rene sex.

 

Jeg synes, at du skal nøjes med at tale for dig selv....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke en illusion for mig, for jeg har hos de GPer, jeg har besøgt, erfaret, at sexen var det instrument, der lukkede op for et helt univers af værdifulde oplevelser med bl.a. intimitet og fortrolighed, der er langt flere penge værd end den rene sex.

 

Jeg synes, at du skal nøjes med at tale for dig selv....

 

Helt enig. Sex er i udgangspunktet en "undskyldning", der fører frem til noget langt bredere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er nemlig en illusion at tro at man får meget mere end sex for pengene hos GPer.

Bevares man kan også få intimitet og fortrolighed hos en GP, men det varer kun så længe, der stadig er penge i lommen :wink:

 

 

Mon ikke det i høj grad kommer ganske an på, hvem man som mand er? Hvis du aldrig har oplevet en pige strække sig en ekstra mil for netop dig - så er der måske en indlysende årsag til det?

 

 

/Gina.

Redigeret af Gina Faith

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X sagde den 09 Jan 2015 - 11:21 AM:

Helt enig. Sex er i udgangspunktet en "undskyldning", der fører frem til noget langt bredere.

 

så foregår der jo en del 'utroskab' her i logen  :D :D :D

 

dvs i er der i flere timer, men betaler kun for den tid i har sex eller hvordan skal det forstås ?

 

det må da være en GP der har god tid og ikke kun tænker på 'valuta'

 

der er selvfølgelig også kunder der betaler for at sidde og drikke lidt boblevand, men der betales stadig for en given tid i selskab med GP'en  :D :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...