Hop til indhold
Plaskeren

Så blev verden lidt mere grå og trist...

Recommended Posts

Gæst

Når man læser denne tråd og alle dem hvor begrebet GFE anvendes, står det i hvert fald ganske klart for mig.

 

Begrebet GFE er en så upræcis og individuel størrelse, at det groft sagt ikke kan anvendes, hvis man ønsker at kategorisere forskellige typer oplevelser. Når jeg læser at en god anmeldelse hvor pigen omtales som en GFE pige, tænker jeg blot "Ok, du har haft en skøn og intens seksuel oplevelse med den pågældende pige, vurderet på dine ønsker og måske sammenlignet med nogle knap så gode oplevelser".

 

Al den ævlen omkring følelser, nærvær, dybe tunge kys (måske) pillowtalk, venskab  osv osv, kan dels opleves uagtet hvad pigen kalder sit koncept og dels ikke forventes blot fordi man kalder noget for GFE.

 

Jeg er rimelig på linie med Ludvig med, at begrebet med stor sandsynlighed er opfundet i markedsførings sammenhæng. Det klinger nemlig godt at sige "Hos mig får du en kæreste oplevelse". Mange vil jo så nok tænke "Nå, hos de andre får jeg så ikke en kæresteoplevelse, så er GFE nok bedre, mere ægte osv osv".  Kort sagt et rimeligt kvikt forsøg på, at bruge et begreb i et forsøg på at få de samme og tidligere udbudte ydelser til at fremstå, havde de fået et kvalitet løft.

 

Se havde dette været tilfældet ville det nok ikke volde folk så store kvaler, at skulle præcisere og forklare, hvor værditilvæksten ligger og hvad GFE-pakken er blevet tilføjet i forhold til man tidligere købte.  Der er for meget "Kejserens nye klæder" over dette princip eller "gammel vin på nye flasker".

 

Når al det her er sagt, skal det bestemt ikke opfattes som, at man ikke kan købe sig til gode og intense oplevelser, opleve god og gensidig kemi osv, med dette er bare ikke de 3 bogstaver der afgør om, man kan komme i nærheden af det.

 

Personligt så jeg gerne at man enten skrottede begrebet eller at man engang for alle fik begrebet gjort faktuelt, hvilket nok er en illusorisk tanke.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

For mig er tillid en vigtig del af et venskab, og personligt ser jeg det faktisk slet ikke som et venskab, hvis jeg "frygter"/tvivler på, om det kun går den ene vej.

 

 

 

Nærværende skal ikke opfattes som, at jeg ikke tror at der udvikles tætte og varme relationer imellem gæst og GP, for selvfølgelig sker det også, ligesom alle andre steder hvor folk møder hinanden gentagne gange med et eller andet formål.

 

Men før man begynder at snakke om venskab er der jo nogle forudsætninger der skal være på plads. Det er så her jeg tager afsæt i hvad Ida så ganske rigtigt skriver "For mig er tillid en vigtig del af et venskab". Ja, tænker folk  - Der er jo logik. Ja men er det så også ligeså logisk og naturligt, at begge parter bryder ud af det illusoriske rum, og viser sig som de private mennesker de jo i virkeligheden er ??

 

Jeg kan sagtens blive fascineret at et menneske jeg reelt ikke kender de mest elementære omkring, såsom navn og andre private fakta i den dur, men jeg kan ikke kalde denne fascination og den gode kemi, jeg måske oplever for et venskab, når der ikke er den fornødne tillid tilstede til at fortælle elementære fakta, som jeg reelt kan få at vide om en fuldstændig tilfældig kassedame, jeg sludre med når jeg eksempelvis handler ind i den lokale Brus.

 

Tænk over det næste gang i kalder jeres bestemt gode og varme relationer for venskaber. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Jeg har ikke behov for at være følelsesmæssigt "attached" eller knyttet til en GP. Jeg har været der og jeg taler af erfaring. Det skal jeg ikke opleve igen fordi det var sgu ikke særligt rart :(

 

 

Synes det kunne være et interessant emne til en ny tråd. For lige at præcisere det,  Temaet skal jo ikke begrænses til omhandle dårlige oplevelser, men nok mere omhandle nogle at de udfordringer følger der typisk med, når begge parter vælger at smide dækhistorierne over bord, og via sammenværd uden for det frække rum, fremviser deres sande jeg og væremåde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes det kunne være et interessant emne til en ny tråd. For lige at præcisere det, Temaet skal jo ikke begrænses til omhandle dårlige oplevelser, men nok mere omhandle nogle at de udfordringer følger der typisk med, når begge parter vælger at smide dækhistorierne over bord, og via sammenværd uden for det frække rum, fremviser deres sande jeg og væremåde.

Man fortæller vel sandheden under besøget, eller?

Pigen holde selvfølgelig navn, adresse osv. ude af snakken.

Og jeg holder konto nummeret hemmeligt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det gør jeg da... åbent... en time kan godt blive til 1,5, 2 eller 3 hos mig....  hvis den person jeg har på besøg klikker med mig på et særligt niveau og kemien er speciel... 

 

 

Jeg mener at hvis GP'en ikke har den indstilling til jobbet/hobbyen at man kan engagere sig i et andet menneske ud over den tid der er betalt for - ene og alene fordi det menneske har en særlig kemi med en - så skal man overveje om man er på  rette hylde... 

 

 

Hvis man aldrig har haft en kemi med en GP hvor 1 time bliver til  3 (eller flere) - så bør man nok spørge sig selv hvorfor mon??

 

Har lige klippet det ned, til at indeholde det mest væsentlige.

 

Jeg er helt på linie med, at der selvfølgelig er forskel på gæster, samt at nogle stamkunder får forskellige former for benefits i branchen, og ja også første gangs kunder, hvor det bare klikker osv. Så langt så godt, hvilket jo bestemt er vildt positivt.

 

Der hvor kæden så hopper lidt af for mig er, at hvis GP´er ikke spontant glemmer alt om tid, hvis de oplever et særligt niveau at kemi, så skal de genoverveje deres bevæggrunde for at være i branchen. Nu er det jo nok således med både kemi og lyst, at den er der nok også i morgen, hvis den er ægte, så jeg ser sådant set ingen grund til at man i en generel sammenhæng skal opfordre GP´er til at droppe almene gode service- og forretningsprincipper, blot fordi man oplever et ganske særligt højt niveau af kemi.

 

Og så mener jeg sådant set heller ikke, at hvis en GP´er udtaler at hun aldrig har oplevet et særligt højt niveau at kemi, at det kan tolkes som modvilje til enten at engagere sig i gæsterne og deres ønsker eller som et udtryk for dårlig service osv osv.  Jeg har fuld tillid til, at de fleste GP´er sagtens dels kan finde ud af, at give udvalgte gæster ekstra benefits, og dels at kunne håndtere eventuelt voldsom tiltrækning i øjeblikket uden at glemme hele sin forretning, og sine andre loyale og trofaste kunder.

 

Og så lige til sidst "Pas nu på med at skrive alle dine tanker". Hvor fedt er det lige at læse, at hvis man som hyppig gæst hos forskellige piger man værdsætter, reelt ikke regnes for et vildt tiltrækkende potentiale som det ene eller andet bare fordi man aldrig har oplevet at en time blev til tre, uden afregning for de sidste to.

 

Mon ikke de fleste godt ved, at branchen ikke er styret af ens behandling af alle, men at skrive det, kan hurtigt få samme effekt som når man skyder sig selv i foden.

Redigeret af Bluejacket

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

:grin:

  :grin:   

Man fortæller vel sandheden under besøget, eller?
Pigen holde selvfølgelig navn, adresse osv. ude af snakken.

Og jeg holder konto nummeret hemmeligt :D

 

:D  :D :D  

 

Jeg plejer at fortælle, at jeg har røven fuld at penge, sidder som top direktør og at jeg i min fritid, elsker at tage til stranden om sommeren og spille akustisk guitar, hvilket altid resultere i at der strømmer mennesker til, og det emmer at romantik.

 

Jeg fortæller ligeledes, at jeg elsker at shoppe samt at jeg er bekendt med alle de dyre modemærker der kan have relevans for skønne GP´er hvis vi en dag skulle få udviklet lidt ekstra "kemi".

 

Om det virker ?  Tja........ :P  :P  :grin:  :grin: :grin:  

Del dette indlæg


Link til indlæg

:grin:

:D:D :D

Jeg plejer at fortælle, at jeg har røven fuld at penge, sidder som top direktør og at jeg i min fritid, elsker at tage til stranden om sommeren og spille akustisk guitar, hvilket altid resultere i at der strømmer mennesker til, og det emmer at romantik.

Jeg fortæller ligeledes, at jeg elsker at shoppe samt at jeg er bekendt med alle de dyre modemærker der kan have relevans for skønne GP´er hvis vi en dag skulle få udviklet lidt ekstra "kemi".

Om det virker ? Tja........ :P:P:grin::grin: :grin:

Jeg tror at det kaldes opvarmning til at blive sugar daddy :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...