Hop til indhold
Plaskeren

Så blev verden lidt mere grå og trist...

Recommended Posts

Ak ja, det er desværre tyndet ud i de gode navne her på det sidste: SEM, Nikita og nu Gina :sad: :sad:.

Jeg håber ikke, at det er en epidemi.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Ja det er trist, især set i lyset af at det ikke er Ginas inderste ønske.

Håber vi stadig ser dine kloge skrivsss herinde Gina.

Alt godt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv øv øv.... Jeg har ikke mødt hende på trods af at jeg altid har videt at hun skulle intræde som en stjerne på min himmel hvis jeg gjorde - bare endnu et eksempel på at ikke vente til i morgen med det du kan gøre idag.

 

Jeg håber Gina, at du en dag bliver ikke kun disponibel, men sund og rask og lige så stærk i kroppen som i intellektet.

 

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nærmest en ubærlig nyhed  :sad:

 

Jeg har været meget ked af at det har været så svært at træffe Gina de sidste par år, ellers kunne det have blevet til mange besøg. 

 

Jeg håber Gina får denne, min tak, for de alt for få, men meget mindeværdige besøg hos hende.

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken :geek:

Redigeret af Bundstokken

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gina Faith R.I.P

jeg mener selvfølgelig kunstnernavnet Gina Faith, ikke selve personen :P

 

Jeg har haft god kemi, respekt og stor sympati for Gina, selv om vi ikke har haft lejlighed til at mødes "in person" eller på lagnet.

Vi har snakket en del på chatten og jeg læst hendes indlæg :D

 

Gina, jeg ønsker dig god vind fremover og må 2015 blive et lykkebringende år :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gad vide hvad de faste husbukke nu foretager sig ? Flakker de rundt i vinden og prøver desperat at finde et nyt holdepunkt ? :P

Aner det virkelig ikke. Spørg mig igen om et par uger...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

En dejlig GP :P

 

Hvor længe har du været i gamet siden du ikke kender hende :P Hun er en legende :P

 

Well, jeg vil så tillade mig at være uenig med dig... 

Hvorfor skal nogle GPer fremhæves på bekostning af andre?? Det forstår jeg simpelthen ikke.. 

Jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor nogle GPer skal have en særlig STJERNEstatus som fx. Gina Faith, Nikita Darling, SEM. Der er masser af GPer, der laver et godt stykke arbejde og i underminere dem med jeres forsøg på at fremhæve nogle fremfor andre !!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Well, jeg vil så tillade mig at være uenig med dig... 

Hvorfor skal nogle GPer fremhæves på bekostning af andre?? Det forstår jeg simpelthen ikke.. 

Jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor nogle GPer skal have en særlig STJERNEstatus som fx. Gina Faith, Nikita Darling, SEM. Der er masser af GPer, der laver et godt stykke arbejde og i underminere dem med jeres forsøg på at fremhæve nogle fremfor andre !!

 

Det er kemi, service og glæden de ligger i jobbet, som gør nogle GP'er til stjerner. Samt de er gode forretningskvinder, som kan markedsføre sig selv og er synlige.

 

Andre piger kan være gode, men vil man besøge dem igen og igen ? "Personlig branding" er meget vigtig og det skal være gennemført...

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Well, jeg vil så tillade mig at være uenig med dig...

Hvorfor skal nogle GPer fremhæves på bekostning af andre?? Det forstår jeg simpelthen ikke..

Jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor nogle GPer skal have en særlig STJERNEstatus som fx. Gina Faith, Nikita Darling, SEM. Der er masser af GPer, der laver et godt stykke arbejde og i underminere dem med jeres forsøg på at fremhæve nogle fremfor andre !!

Tag den diskusion i en ny tråd. Det du er i gang med er afsporing, og det er du jo meget imod i dine egne tråde. Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Well, jeg vil så tillade mig at være uenig med dig...

Hvorfor skal nogle GPer fremhæves på bekostning af andre?? Det forstår jeg simpelthen ikke..

Jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor nogle GPer skal have en særlig STJERNEstatus som fx. Gina Faith, Nikita Darling, SEM. Der er masser af GPer, der laver et godt stykke arbejde og i underminere dem med jeres forsøg på at fremhæve nogle fremfor andre !!

Hvem har pisset på din sukkermad? Eddermandme trist du føler det nødvendigt at smadre en farveltråd, til en pige mange af os har haft fantastiske stunder med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Well, jeg vil så tillade mig at være uenig med dig...

Hvorfor skal nogle GPer fremhæves på bekostning af andre?? Det forstår jeg simpelthen ikke..

Jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor nogle GPer skal have en særlig STJERNEstatus som fx. Gina Faith, Nikita Darling, SEM. Der er masser af GPer, der laver et godt stykke arbejde og i underminere dem med jeres forsøg på at fremhæve nogle fremfor andre !!

En pige skaber selv sit ry ;) hvis nogle piger har stjerne status så er det da deres egen fortjeneste.. God vind til Gina frem over, jeg har også udelukkende hørt gode ord om hende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tag den diskusion i en ny tråd. Det du er i gang med er afsporing, og det er du jo meget imod i dine egne tråde.

 

Nej for jeg synes det er en relevant kritik. 

Når i bruger indlæg på at fremhæve 3 GPer ud af 1000, der gør et godt stykke arbejde, så reagerer jeg altså bare!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Gina,

Smukt skriv på din hjemmeside. Jeg genkender i høj grad mange af dine følelser og tanker ved at stoppe.

Du har været en inspiration på alle tænkelige gode måder. (Det var faktisk din flotte hjemmeside der i tidernes morgen gav mig lysten til at få min egen :) )

Jeg ønsker dig alt det bedste videre på din vej.

Kærlig hilsen

Nikita

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvem har pisset på din sukkermad? Eddermandme trist du føler det nødvendigt at smadre en farveltråd, til en pige mange af os har haft fantastiske stunder med.

 

Jeg forsøger aldeles ikke på noget, men tillader mig at fremhæve en relevant kritik i den rette sammenhæng. 

Jeg synes da også det er en smule naivt at tro at man kan opnå en eller anden "følelsmæssig attachement" til en GP :P

For mig handler det primært om sex. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forsøger aldeles ikke på noget, men tillader mig at fremhæve en relevant kritik i den rette sammenhæng.

Jeg synes da også det er en smule naivt at tro at man kan opnå en eller anden "følelsmæssig attachement" til en GP :P

For mig handler det primært om sex.

Du har meget travlt med at andre ikke må afspore dine tråde, men det er præcis hvad du selv gør her.

For dig handler det kun om sex, ja for dig, men for mange andre (både gæster og piger) er der meget andet end sex indblandet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gad vide hvad de faste husbukke nu foretager sig ? Flakker de rundt i vinden og prøver desperat at finde et nyt holdepunkt ? :P

 

Det kunne jo være, at en ny – eller flere – er kørt i stilling  ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du har meget travlt med at andre ikke må afspore dine tråde, men det er præcis hvad du selv gør her.

For dig handler det kun om sex, ja for dig, men for mange andre (både gæster og piger) er der meget andet end sex indblandet.

 

Igen kan jeg kun sige at der ikke er tale om en afsporing, men jeg fremhæver den relevante kritik i den rette sammenhæng. 

Jeg kan ikke forstå, hvorfor nogle GPer fortjener at få en særlig STJERNEstatus.

Jeg har mødt mange som har gjort et virkeligt godt stykke arbejde og de bliver ikke fremhævet herinde på EG. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke forstå, hvorfor nogle GPer fortjener at få en særlig STJERNEstatus.

Fino - men så start du en tråd om det, og lad denne handle om Gina, for nej... Det her er IKKE den rette sammenhæng at fremføre din kritik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Igen kan jeg kun sige at der ikke er tale om en afsporing, men jeg fremhæver den relevante kritik i den rette sammenhæng.

Jeg kan ikke forstå, hvorfor nogle GPer fortjener at få en særlig STJERNEstatus.

Jeg har mødt mange som har gjort et virkeligt godt stykke arbejde og de bliver ikke fremhævet herinde på EG.

Så har du ikke mødt en af de piger du omtaler.

Gina er bare en helt igennem fantastisk dejlig person.

Og hun vil være savnet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...