HappyHippo 4624 Skrevet 9. Januar, 2015 Gina Faith sagde den 09 Jan 2015 - 11:24 AM: Mon ikke det i høj grad kommer ganske an på, hvem man som mand er? Hvis du aldrig har oplevet en pige strække sig en ekstra mil for netop dig - så er der måske en indlysende årsag til det? /Gina. det har alle men chancen for milliongevinst i lotto er mindst lige så stor :D men det ved jeg intet om da jeg aldrig har solgt min krop til fremmede kvinder hvilket sikkert ikke ville indbringe ret meget :D 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
siddharta 599 Skrevet 9. Januar, 2015 så foregår der jo en del 'utroskab' her i logen :D dvs i er der i flere timer, men betaler kun for den tid i har sex eller hvordan skal det forstås ? det må da være en GP der har god tid og ikke kun tænker på 'valuta' der er selvfølgelig også kunder der betaler for at sidde og drikke lidt boblevand, men der betales stadig for en given tid i selskab med GP'en :D Man kan faktisk også snakke. Tro det eller lad være, men ords betydning kan berøre en meget, meget dybt, både de talte og de skrevne.... 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 9. Januar, 2015 (edited) så foregår der jo en del 'utroskab' her i logen :D dvs i er der i flere timer, men betaler kun for den tid i har sex eller hvordan skal det forstås ? det må da være en GP der har god tid og ikke kun tænker på 'valuta' der er selvfølgelig også kunder der betaler for at sidde og drikke lidt boblevand, men der betales stadig for en given tid i selskab med GP'en :D Problemet for mange, med at forstå den "udvidede" menu er at man focuserer på fysiske ting. Tid, antal udløsninger, antal stillinger, kysse eller ej, røvknep, pikslik osv. Den "udvidede" menu, som jeg oplever den, er mere på det mentale plan. En forbindelse, nærheden, åndelig intimitet, samklang osv. fælles interesse områder. Man betaler ikke for at sidde og drikke boblevand. Boblevandet er blot en hyggefaktor, der skaber en stemning, som skaber oplevelsen. Der tænkes simpelthen for meget køber/sælger i dine betragtninger. Din tilgang er for materialistisk, stadig set med mine øjne Jo bevares, der er da stadig tiden at tage hensyn til. Der kommer jo en efter mig, og jeg betaler det samme som ham. Men focuserer han ikke på andet end de fysiske ting, så tror jeg ikke han får samme total oplevelse som jeg synes jeg får. Redigeret 9. Januar, 2015 af Aarhuselsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 9. Januar, 2015 dvs i er der i flere timer, men betaler kun for den tid i har sex eller hvordan skal det forstås ? det må da være en GP der har god tid og ikke kun tænker på 'valuta' Eller også er det en GP, som har det virkelig godt med sine gæster og ikke er så nøjeregnende og kynisk. der er selvfølgelig også kunder der betaler for at sidde og drikke lidt boblevand, men der betales stadig for en given tid i selskab med GP'en Ja, og så er der de stunder, hvor en time bliver til to eller tre, uden at prisen øges. Igen fordi GP'en ikke nødvendigvis er nøjeregnende og kynisk. Men det kan, som det ses i denne tråd, være svært at forklare for folk, som udelukkende køber sex kontra dem, som ønsker intime og fortrolige oplevelser krydret med sex. /Gina. 10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3713 Skrevet 9. Januar, 2015 Eller også er det en GP, som har det virkelig godt med sine gæster og ikke er så nøjeregnende og kynisk. Ja, og så er der de stunder, hvor en time bliver til to eller tre, uden at prisen øges. Igen fordi GP'en ikke nødvendigvis er nøjeregnende og kynisk. Men det kan, som det ses i denne tråd, være svært at forklare for folk, som udelukkende køber sex kontra dem, som ønsker intime og fortrolige oplevelser krydret med sex. /Gina. Ja, det tror jeg ikke du kan Gina. Har de ikke oplevet det, så kan de ikke sætte sig ind i situationenen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17686 Skrevet 9. Januar, 2015 (edited) Aller først var verden her i det våde januar, generelt ret grå og trist. Siden fick man vide at Gina stopper, også blev den lidt mer grå og trist. Så langt var denne tråd grå og trist men stadig sund og rask som tråd betragtet. Men........ siden fik man at læse en lang række af bogstavers mere uheldige sammensætninger, sammansatte af nogle af de uheldige sammansætningernes mestere, og så blev verden næsten uudholdeligt trist. Tænk hvad bogstaver kan gøre. Hvor efter denne tråden udvikles så oplever jeg bogstaverne flyde sammen; de opløses i sin egen meningsløshed og bliver en symbol for intethedens tyngende kraft. Nogle herinde kan virkelig koge grå bogstavsgrød der risikerer at kvæle den der prøver at spise den. Redigeret 9. Januar, 2015 af Bananas 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3713 Skrevet 9. Januar, 2015 Aller først var verden her i det våde januar, generelt ret grå og trist. Siden fick man vide at Gina stopper, også blev den lidt mer grå og trist. Så langt var denne tråd grå og trist men stadig sund og rask som tråd betragtet. Men........ siden fik man at læse en lang række af bogstavers mere uheldige sammensætninger, sammansatte af nogle af de uheldige sammansætningernes mestere, og så blev verden næsten uudholdeligt trist. Tænk hvad bogstaver kan gøre. Hvor efter denne tråden udvikles så oplever jeg bogstaverne flyde sammen; de opløses i sin egen meningsløshed og bliver en symbol for intethedens tyngende kraft. Nogle herinde kan virkelig koge grå bogstavsgrød der risikerer at kvæle den der prøver at spise den. Ja, udover trådens formål, så er denne tråd lige til at få gråvejrs-blues af. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Januar, 2015 (edited) 'Ja det er nemlig en illusion at tro at man får meget mere end sex for pengene hos GPer. Bevares man kan også få intimitet og fortrolighed hos en GP, men det varer kun så længe, der stadig er penge i lommen ' Det er ikke helt rigtigt. Har kontakt med et par stykker privat - men sexen koster så stadig.. Ellers har jeg kendt til piger, som bliver kærester med en fyr gnm job. Jeg har bare en klar barriere der Redigeret 9. Januar, 2015 af Sara 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Januar, 2015 Gina, nu hvor du er stoppet! Mener du så at GPér skal give tre timer for én times pris? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 9. Januar, 2015 (edited) Gina, nu hvor du er stoppet! Mener du så at GPér skal give tre timer for én times pris? Jeg synes, at det er et mærkeligt spørgsmål. Uanset om jeg er aktiv eller om jeg er stoppet, så har jeg ikke (og har aldrig haft) en mening om, hvor meget andre GP'er skal tage for deres ydelser, ej heller hvordan de skal forvalte deres tid. Hvad er det, du lige præcis vil frem til? /Gina. Redigeret 9. Januar, 2015 af Gina Faith Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 9. Januar, 2015 Gina Faith sagde den 09 Jan 2015 - 11:50 AM: Eller også er det en GP, som har det virkelig godt med sine gæster og ikke er så nøjeregnende og kynisk. Ja, og så er der de stunder, hvor en time bliver til to eller tre, uden at prisen øges. Igen fordi GP'en ikke nødvendigvis er nøjeregnende og kynisk. Men det kan, som det ses i denne tråd, være svært at forklare for folk, som udelukkende køber sex kontra dem, som ønsker intime og fortrolige oplevelser krydret med sex. /Gina. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Januar, 2015 Gina, bare læs hvad du skriver om gpér. Da du var aktiv, fortalte du så også at en time, kunne blive til tre, fordi du ikke var nøjregende og kynisk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 9. Januar, 2015 (edited) Gina, bare læs hvad du skriver om gpér. Da du var aktiv, fortalte du så også at en time, kunne blive til tre, fordi du ikke var nøjregende og kynisk? Et nyt spørgsmål i en ny retning? Hvilken sammenhæng har det med dit spørgsmål omkring, hvad jeg mener andre bør tilbyde? I øvrigt har jeg ikke nævnt "andre GP'er". Jeg skrev "en GP" og "GP'en". Det kunne jo være... bom bom... undertegnede for eksempel. /Gina. Redigeret 9. Januar, 2015 af Gina Faith 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Januar, 2015 Gina, jeg stiller dig direkte spørgsmål. Hvilket det for mig at se gør, at du prøver på at manipulere dig ud af spørgsmålene. Men det står dig jo også frit for, om du vil svare på spørgsmålene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 9. Januar, 2015 Gina, bare læs hvad du skriver om gpér. Da du var aktiv, fortalte du så også at en time, kunne blive til tre, fordi du ikke var nøjregende og kynisk? Det gør jeg da... åbent... en time kan godt blive til 1,5, 2 eller 3 hos mig.... hvis den person jeg har på besøg klikker med mig på et særligt niveau og kemien er speciel... Jeg mener at hvis GP'en ikke har den indstilling til jobbet/hobbyen at man kan engagere sig i et andet menneske ud over den tid der er betalt for - ene og alene fordi det menneske har en særlig kemi med en - så skal man overveje om man er på rette hylde... At tiden løber fra en aftale (det har jeg da oplevet mange gange) fordrer naturligvis en undskyldning til den gæst der havde den næste tid (evt godtgørelse hvis man har faglig stolthed) men hvis der ikke er plads og tid til at man tillader sig at leve sig ind i det menneske man lige har opdaget man har ekstraordinær kemi med - så har kynismen et overtag jeg personligt ikke ønsker som GP Enhver GP må fuldstændig selv vælge om de engagerer sig i de enkelte kunder... eller om de ser på æggeuret.... men i min optik sælger vi en helheds-ydelse der for nogens vedkommende altså bare varer 3 timer... men det er sexen de betaler for. Resten kommer fordi der er kemi med det menneske man sidder overfor. Hvis man aldrig har haft en kemi med en GP hvor 1 time bliver til 3 (eller flere) - så bør man nok spørge sig selv hvorfor mon?? 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 9. Januar, 2015 Gina, jeg stiller dig direkte spørgsmål. Hvilket det for mig at se gør, at du prøver på at manipulere dig ud af spørgsmålene. Men det står dig jo også frit for, om du vil svare på spørgsmålene. Kim,du stiller spørgsmål, som tydeligt beviser at du ikke har forstået hvad der ligger i begrebet GFE. Du tror stadig at vi taler timer og fysiske ydelser. Det gør vi ikke Kim, slet ikke. Det er meget mere immaterielt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 9. Januar, 2015 men det gælder vel kun når GP'en har sit eget sted, hvor der ikke bankes på døren ? :D 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 9. Januar, 2015 Aarhuselsker sagde den 09 Jan 2015 - 1:02 PM: Kim,du stiller spørgsmål, som tydeligt beviser at du ikke har forstået hvad der ligger i begrebet GFE. Du tror stadig at vi taler timer og fysiske ydelser. Det gør vi ikke Kim, slet ikke. Det er meget mere immaterielt. DVS at når der tilbydes GFE, så kan tiden smutte ? så bestiller jeg kun 15 min fremover :D men forklar lige en molbo som mig hvad GFE så egentlig er siden jeg nu har misforstået det også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 9. Januar, 2015 DVS at når der tilbydes GFE, så kan tiden smutte ? så bestiller jeg kun 15 min fremover :D men forklar lige en molbo som mig hvad GFE så egentlig er siden jeg nu har misforstået det også Det er RIGTIG RIGTIG mange ting.... prøv at læse den her tråd - den giver et super indblik i hvor mange forskellige ting GFE kan være Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 9. Januar, 2015 (edited) DVS at når der tilbydes GFE, så kan tiden smutte ? så bestiller jeg kun 15 min fremover :D men forklar lige en molbo som mig hvad GFE så egentlig er siden jeg nu har misforstået det også Vel, som jyde der kigger over på molboernes land, burde jeg kunne forklare begrebet. Men Happy, det kan jeg nok ikke. Ikke uden at skrive side op og ned, og det er jo ikke så populært. Jeg kan dog fortælle dig, at det ikke er når tiden smutter - eller rettere, det er det også! Hvem sagde også det skulle være nemt at forklare Redigeret 9. Januar, 2015 af Aarhuselsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3713 Skrevet 9. Januar, 2015 DVS at når der tilbydes GFE, så kan tiden smutte ? så bestiller jeg kun 15 min fremover :D men forklar lige en molbo som mig hvad GFE så egentlig er siden jeg nu har misforstået det også GFE er mange ting, som Jasmin rigtig skriver. Men det som mange af Ginas gæster endte med at kalde Gina Faith Experience, er umuligt at beskrive og skulle opleves for at man forstod hvad det indebar. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Januar, 2015 men forklar lige en molbo som mig hvad GFE så egentlig er siden jeg nu har misforstået det også Jeg skal forsøge med en kort og meget simpel forklaring.. GFE begrebet blev indført, da man i branchen fandt ud af, at kunne man sende os ud af døren, med fornemmelsen af at man lige havde forladt en date og ikke en hurtig kneppe leg uden mange ord, så var der penge i lortet. Man rammer lige præcis mænd's mest ømme punkt, når man sender os halvforelsket ud af døren, indviklet i rusen fra første kvindelige selskab i lang tid.. Den ekstra tid man giver os, er givet godt ud, for vi er igang allerede ved at overveje et hurtigt gensyn på vej i bilen. Om det er fair, når der drives forretning på vores følelser kan altid diskuteres. Sidste år mødte vi nye højder for GFE, da ordet "elsker" blev anvendt i omtale af os sexkøbere... Hvor blev respekten for den enkelte lige af, når man omtales i flertal med så stærkt et ord. Jeg har ikke ondt i røven over de købere, der ender som malkekvæg... Jeg kalder det genial markedsføring.. VH Ludvig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Januar, 2015 Jasmin: dvs når du taber hovedet til en fyr og dyrker din egen liderlighed og eufori, så er du ligeglad med de andre aftaler du har lavet? Og mener tillige at det er okay at brænde dem af, blot de for en undskyldning og muligheden for kompensation? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 9. Januar, 2015 (edited) Jasmin: dvs når du taber hovedet til en fyr og dyrker din egen liderlighed og eufori, så er du ligeglad med de andre aftaler du har lavet? Og mener tillige at det er okay at brænde dem af, blot de for en undskyldning og muligheden for kompensation? jep... jeg giver naturligvis besked for andet ville være kamp uprofessionelt - men jep... jeg synes det er fuldstændig på sin plads omvendt - så har jeg endnu tilgode at møde en gæst der ikke syntes at det var en rigtig god grund og som ikke lavede en ny aftale det er muligt det ikke er det for dig - men for de fleste, så er det at jeg ikke behandler dem som en maskine og ikke kigger på uret og ikke er kold og kynisk et kvalitets-stempel... og det at jeg nyder min hobby så meget at jeg kan lade mig rive med på den måde er en garant for super service og høj indlevelse ind i mellem - så kommer der et andet menneske hvor oplevelsen for os begge er så fantastisk at tiden forsvinder... og når det er lige netop det de fleste håber på når de booker en tid hos en pige - så har de også fuld forståelse for at det lige er sket for en anden så naturligvis er det da ok at gøre sådan... du er velkommen til at synes noget andet - men det ændrer nu ikke min praksis Redigeret 9. Januar, 2015 af Jasmin 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 9. Januar, 2015 (edited) Gina, jeg stiller dig direkte spørgsmål. Hvilket det for mig at se gør, at du prøver på at manipulere dig ud af spørgsmålene. Men det står dig jo også frit for, om du vil svare på spørgsmålene. Jeg manipulerer ikke noget som helst. Jeg svarede endda på dit spørgsmål, til trods for jeg mente, at det var et mærkeligt spørgsmål (og rent faktisk også et tåbeligt spørgsmål). Men jeg besvarede det alligevel, ikke? Og til dit seneste spørgsmål: Nej, jeg annoncerede ikke med, at en time kunne blive til tre eftersom det ikke var en ydelse. Det var en frivillig fornøjelse. There! Og tilbage til mit spørgsmål, som du ikke har besvaret eller som du har manipuleret dig ud af, eller hvilken betegnelse du nu vælger for dig selv: Hvad er sammenhængen? /Gina. Redigeret 9. Januar, 2015 af Gina Faith 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg