Hop til indhold
Gæst

Huset med Mansion Girls er til salg

Recommended Posts

 

 

Ejendommen kan besigtiges af pant- og liebhavere torsdag, den 09.01.2015 ved forudgående tilmelding på tlf. 4614 5036 eller e-mail [email protected], tidligst dagen før, hvor også klokkeslæt for besigtigelsen kan oplyses.

 

Så værsgo at møde op for interesserede  :) 

 

og byd for satan! når auktionen løber af stabelen:

 

Auktionsdato: 13.1.2015 kl 13.00 Auktionssted: Fogedretten i Glostrup

 

 

Med en årlig husleje på tæt ved kr. 250.000,- vil selv et bud på 2 mio., da kunne give en rimelig forrentning og endda plads til lidt modernisering - men der er sikkert ikke så mange, der vil stå som udlejere af et bordel, så budene vil nok ligge noget lavere - også efter husets øvrige stand og beliggenheden i forhold til anvendelse som alm. bolig - men spændende at høre hvad budet ender på - nogen der tør møde op  :D

 

 

Besigtigelsen er ikke nødvendig jeg har ser det indefra og haven er en vildmark :lol

 

Jeg kunne godt finde på at byde på huset :P

2 mio er billigt for huset, man kunne renovere og sælge det som familie bolig eller ungdomsbolig :D

Forudsat bordel lejekontrakten kan opsiges inden for kort tid...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forudsat bordel lejekontrakten kan opsiges inden for kort tid...

Hey Nille.

 

Uden, at kloge mig for meget. er jeg ret sikker på, at køber du stedet, på tvangsaution. Så er lejemålet opsagt. Så køb du stedet med alle de penge du har. Og Tjen endnu flere Nille. Så kan du bruge pengene på FKK, middage, vine og dyre gaver på pigerne. Det er da ren win win.  :-P  :-P

 

God søndag 

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

og byd for satan! når auktionen løber af stabelen:

 

Auktionsdato: 13.1.2015 kl 13.00 Auktionssted: Fogedretten i Glostrup

 

 

Med en årlig husleje på tæt ved kr. 250.000,- vil selv et bud på 2 mio., da kunne give en rimelig forrentning og endda plads til lidt modernisering - men der er sikkert ikke så mange, der vil stå som udlejere af et bordel, så budene vil nok ligge noget lavere - også efter husets øvrige stand og beliggenheden i forhold til anvendelse som alm. bolig - men spændende at høre hvad budet ender på - nogen der tør møde op  :D

 

Jeg tænker også det er en god forretning med den husleje. Og hvis jeg købte det, så ville der komme en bordelejer i kbh der ikke er en rocker stodder :)

 

Problemet med at købe er at frk. Vitus jo til enhver tid kan opsige lejemålet og finde et andet sted. Det kunne jo ske hvis hun blev presset lidt af en rocker f.eks. Så står man der med en ejendom der nærmest er værdiløs. Hvis den skal lejes ud til bolig skal der gøres meget indvendigt af det jeg har set, og beliggenheden er forfærdelig i forhold til at bo i den. Jyllingevej støjer a. h. til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

De ville ikke betale beskyttelsespenge og blev terroriseret og lukkede derfor til sidst.

 

Beskyttelsespenge til hvem?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besigtigelsen er ikke nødvendig jeg har ser det indefra og haven er en vildmark :lol

 

Jeg kunne godt finde på at byde på huset :P

2 mio er billigt for huset, man kunne renovere og sælge det som familie bolig eller ungdomsbolig :D

Forudsat bordel lejekontrakten kan opsiges inden for kort tid...

 

Der er ingen grund til at byde 2 mill. det vil da være det glade vanvid.

Byd 10K over højeste bud.

Der skal jo kun erlægges omkostningerne ved handelen, samt de specifikke gælds poster i opgørelsen der er forfaldne på datoen for tvangsauktionen. De øvrige fordringer er sådan set køberen uvedkommende.

Evt. kan køber gøre købet betinget af at lejemålet ophører ved overtagelsen.

 

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Plus en tidligere dom for våben og narko.

 

Her er en øvelse jeg ikke vil anbefale hvis man vil bevare sit gode humør;

 

Slå dine yndlingsbordeller op på boligejer.dk og find ejendommens ejer.

Google så efter ejerens navn.

 

Prøvede jeg for nogle år siden, Det var så der jeg mistede det meste af af lysten til at gå på bordel...

 

Jeg kunne ikke lade være. Jeg slog min yndlingsbordel op i et sted i Kbh. Damn, jeg fik sgu hjertebanken da jeg googlede ejereren og fandt ud hvem han er. Kan godt forstår du ikke anbefaler.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kunne ikke lade være. Jeg slog min yndlingsbordel op i et sted i Kbh. Damn, jeg fik sgu hjertebanken da jeg googlede ejereren og fandt ud hvem han er. Kan godt forstår du ikke anbefaler.

Lad os se, hvad du fandt ud af! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ingen grund til at byde 2 mill. det vil da være det glade vanvid.

Byd 10K over højeste bud.

Der skal jo kun erlægges omkostningerne ved handelen, samt de specifikke gælds poster i opgørelsen der er forfaldne på datoen for tvangsauktionen. De øvrige fordringer er sådan set køberen uvedkommende.

Evt. kan køber gøre købet betinget af at lejemålet ophører ved overtagelsen.

 

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone  :)

 

Det man skal bemærke er størstebeløbet - dvs. det beløb man allerhøjest kan komme til at betale udover budsummen - forstået på den måde at byder man f.eks. kr. 1,-, bindes man til derudover at erlægge størstebeløbet i dette her tilfælde ca. kr. 200.000,- i form af udlæg, advokatsalær, mødesalær, annonceudgifter, skatterstance og andre restancer, mv.  

 

Heraf er dog kr. 60.000,- forudbetalt leje - det må betyde at lejemålet ophører ved tvangsauktionen og den forudbetalte leje er afsat til lejeren. Evt. kan en køber og lejer dog vælge at fortsætte lejemålet/lave en ny lejekontrakt - men det er sådan set tvangsauktionen uvedkommende

 

Man skal dog kunne stille sikkerhed for kr. 350.000,- ved et bud på kr. 1.850.000,-

 

Det er klart at man ikke behøver byde mere end andre, men bemærk at BRF har en 1. fordring på 1.675.000,- og at investeringsselskabet Danmark har 2. og 3. fordring ialt ca. 1.150.000,-, som de først for udbetalt ved en budsum på over kr. 3 mio. eller de selv køber huset og sætter det til salg på alm. vis gennem en ejendomsmægler.

 

Sidst blev huset handlet til ca. 3 mio.  :wink: 

 

Men vurder hvad en tilsvarende villa i samme stand og størrelse, beliggendhed mv. i samme område ville koste - huset er altså ikke så stort og det kræver en del at forrente 3 mio.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Sidst blev huset handlet til ca. 3 mio.  :wink: 

 

Men vurder hvad en tilsvarende villa i samme stand og størrelse, beliggendhed mv. i samme område ville koste - huset er altså ikke så stort og det kræver en del at forrente 3 mio.

 

Jeg er godt klar over betingelserne og risikoen ved tvangsauktioner, jeg har en bekendt som har ekspertviden på området :)

 

3 mio. er for meget,

huset er kun på ca. 90 m2, heraf 3 kælderværelser der bruges til massage :P

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne det her hus ikke være et bedre køb til et større pige kollektiv?

 

Østervej 41, 2750 Ballerup

http://www.nybolig.dk/maegler/pages/property-presentation/property.action?caseno=89530&shopno=260142

 

Men utroligt at det har stået til salg i 557 dage uden at der er sket nedslag i prisen.

 

Det må da være muligt at få et nedslag, og gider en ejendomsmægler i længden have et hus til salg der ikke bliver solgt?

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne det her hus ikke være et bedre køb til et større pige kollektiv?

Østervej 41, 2750 Ballerup

http://www.nybolig.dk/maegler/pages/property-presentation/property.action?caseno=89530&shopno=260142

Men utroligt at det har stået til salg i 557 dage uden at der er sket nedslag i prisen.

Det må da være muligt at få et nedslag, og gider en ejendomsmægler i længden have et hus til salg der ikke bliver solgt?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Det kan jo være at sælger nægter at sælge billigere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kunne ikke lade være. Jeg slog min yndlingsbordel op i et sted i Kbh. Damn, jeg fik sgu hjertebanken da jeg googlede ejereren og fandt ud hvem han er. Kan godt forstår du ikke anbefaler.

 

 

Kommer det seriøst som en overraskelse??

 

I et hav af tråde her på Eroguide.dk har vi da mere end tydeliggjort, at private ejendomme ejes (evt. via stråmænd) af den kriminelle underverden.

 

Der betales enorme beløb i husleje, der i sidste ende stammer fra pigernes indtjening...

 

Ønsker mere respektable borgere at gøre sig i denne branche, får de derfor straks besøg med krav om 'overskudsdeling' ....ellers vanker der....

 

Man kan da ikke bare sådan tro, at man kan tage markedsandele ....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er jo nok årsagen Plasker, men tjener ejendomsmæglere penge på huse i liggetiden uden at de bliver solgt?

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Det tror jeg ikke, men det koster heller ikke sælgeren noget hvis det ikke bliver solgt, nogle folk sætter deres huse til salg i håb om at få en god pris uden at skulle sælge det akut...

 

Ejendomsmæglerne har mange huse til salg, de lever af dem de får solgt samt på dem de køber billigt på tvang.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hæftelse nr. 9 - kr. 429.470,- fra 2012 til skatteministeriet undrer mig lidt - men told og skat må nok have været på besøg  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hæftelse nr. 9 - kr. 429.470,- fra 2012 til skatteministeriet undrer mig lidt - men told og skat må nok have været på besøg  :)

 

 

Mon ikke bare det er manglende betaling af ejendomsskatter. (som selvfølgelig ikke er blevet betalt fordi ejeren sidder i fængsel)

 

Husk på at i "Københavnsstrup" har vi landet højeste ejendomsskatter og mange betaler dkr. 50.000 - 100.000 om året i ejendomsskatter...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon ikke bare det er manglende betaling af ejendomsskatter. (som selvfølgelig ikke er blevet betalt fordi ejeren sidder i fængsel)

 

Husk på at i "Københavnsstrup" har vi landet højeste ejendomsskatter og mange betaler dkr. 50.000 - 100.000 om året i ejendomsskatter...

 

 

Ja både ejendomsværdiskat og grundskyld (ejendomsskat) skal betales !

det bliver til en del på en ejendom til 3 mio.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon ikke bare det er manglende betaling af ejendomsskatter. (som selvfølgelig ikke er blevet betalt fordi ejeren sidder i fængsel)

 

Husk på at i "Københavnsstrup" har vi landet højeste ejendomsskatter og mange betaler dkr. 50.000 - 100.000 om året i ejendomsskatter...

 

 

Nej, ejendomsskatterestancen er indeholdt i størstebeløbet under punkt c. kr. 63.346,58

 

og på side 71, ses det at ejendomsskatter mv. udgør ca. kr. 21.000,- (så der skyldes nok for 3 år).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, ejendomsskatterestancen er indeholdt i størstebeløbet under punkt c. kr. 63.346,58

 

og på side 71, ses det at ejendomsskatter mv. udgør ca. kr. 21.000,- (så der skyldes nok for 3 år).

 

Hehe, ros skal du have for din nærlæsning af dokumenterne... :D :D

 

Så er beløbet nok restance for manglende skattebetaling vedr. "selvstændig virksomhed" (ehem... dvs. formentligt narkohandel) i forhold til den narko-dømte ejer.

 

Dvs. hvis man køber huset, og der er penge til kreditorerne (herunder SKAT), er man indirekte med til at sikre, at SKAT får et skatteprovenu på narko-handel.

 

Fantastisk :???:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er beløbet nok restance for manglende skattebetaling vedr. "selvstændig virksomhed" (ehem... dvs. formentligt narkohandel) i forhold til den narko-dømte ejer.

Dvs. hvis man køber huset, og der er penge til kreditorerne (herunder SKAT), er man indirekte med til at sikre, at SKAT får et skatteprovenu på narko-handel.

Fantastisk :???:

Det kommer jo helt an på hvad hammerslag lyder på for kravet til skat står som et almindeligt krav så hvis de forandtående ikke får penge gør skat heller ikke for andet end det det skal betales ud over budet.

Jeg har ikke set hvad eller om der var bud på 1 aktionen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke set hvad eller om der var bud på 1 aktionen

 

 

Højeste bud på 1. auktion var kr. 770.000 (står øverst på side 1), men mon ikke BRF og evt. Investeringsselskabet Danmark/Danske Bank vil byde yderligere op på 2. auktion for at få dækket deres tab og så sælge villaen videre på alm. vilkår via en ejendomsmægler - men det kommer an på de normale priser i området og ejendommes stand (herunder at den kan være svær at sælge til alm. købere pga. dårligt ry - læs tidligere bordeller er ikke særlig eftertragtede af alm. købere - da der flere år efter kan være et rend af gamle og fulde kunder midt om natten :cry: )

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...