Hop til indhold
Markild

KAN MAN SCORE EN GLÆDESPIGE !!!

Recommended Posts

besøgte for nogle år siden en rigtig dejlig pige. Det var første gang jeg var ved hende. Da vi er færdige og jeg er ved at tage tøj på siger hun "må jeg ringe til dig når jeg har fri?" Jeg var single så fint nok. Hun ringede sgu!! Så alt kan vel ske...

Del dette indlæg


Link til indlæg

besøgte for nogle år siden en rigtig dejlig pige. Det var første gang jeg var ved hende. Da vi er færdige og jeg er ved at tage tøj på siger hun "må jeg ringe til dig når jeg har fri?" Jeg var single så fint nok. Hun ringede sgu!! Så alt kan vel ske...

 

Tak for ordene ja alt er jo muligt så :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende jeg helst ville score fik jeg faktisk scoret. :)

 

Jeg ved dog ikke helt hvad det er du fantaserer over ved glædespiger Markild. Jeg mindes at du har jagtet nogle piger før. De er altså som alle andre kvinder, på godt og ondt.

Det er ikke fordi fordi du mener at din accept af hendes beskæftigelse på en måde giver hende noget taknemmelighedsgæld i forholdet til dig, eller noget i den stil? Kunne du ikke fortælle lidt om hvordan du tror et forhold til en glædespige vil være, og hvorfor du mener at det vil du gerne have?

Del dette indlæg


Link til indlæg

tror nu jeg vil tage slikkesisse 

 

Hell Year - jeg vil tage både Slikkesisse og Sommer, (så kunne man da få Sommer og Sol hele året)    :lol:  :lol:  :lol:

 

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

husk også at være forberedt på at hun kommer hjem og fortæller dig om dagen på jobbet  :D :D

 

det tager tid at kunne håndtere eller et åbent sind  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej er der en glædespige der søger en fast fyr, klar du må beholde dit job, håber du findes der ude, du må meget gerne svarer mig PB. rigtig glædelig jul alle dejlige glædespiger.

 

Kh. Markild

 

Jeg ved ikke om dit indlæg er alvorligt ment, eller om det bare er en joke. Hvis det er alvorligt ment, så begynder jeg at forstå baggrunden for at glædespiger har behov for at være anonyme og bruge dæknavne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fedt at se at ingen gider at svare på bumsens idiotiske provokation :-)

Prøv og læs det en gang til. Den det er ment provokerende til er vist nærmere trådstarter end GP'erne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej er der en glædespige der søger en fast fyr, klar du må beholde dit job, håber du findes der ude, du må meget gerne svarer mig PB. rigtig glædelig jul alle dejlige glædespiger.

Kh. Markild

Der er jo nok et problem.

Og det er at når hun kom hjem fra arbejdet

Og har haft sex med en masse mænd

Har hun ikke overskue til at ha sex med dig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Markild sagde den 23 Dec 2014 - 5:38 PM:

Åh du gør mig bare så glad Jasmin, udstyret er bare stor hos mig, og klar du skal da have dit job ved siden af smukke og du vil få en fyr, der vil elske dig altid <3

 

Der står på din profil, at det er Trine Tease du elsker. :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Selvfølgelig kan man score en GP...... men jeg forstår ikke helt hvorfor det er så interessant Markild?

 

I min verden foretrækker jeg at score en pige, jeg bliver interesseret/forelsket i.. så kommer hendes erhverv i anden række.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for dagens grin Markild :D

 

Selvfølgelig er der gp'er der også vil har behov for en kæreste.

 

De er nok bare lidt sværere at score end den gennemsnitlige trunte.. Gp'er har en tendens til at ligge i den smukkere ende af skalaen og i min erfaring scorer de også meget højt hvad angår personlighed. De fleste gp'er har et utal af bejlere og beundrere, de kan jo nok i virkeligheden vælge og vrage som det passer dem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den glædespige, som jeg ikke kan score, er ikke født!

 

Bare jeg har penge nok med. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu tror jeg ikke, at trådstarter regnede med, at penge fortsat skulle være involveret.

Men penge eller ej: Jeg tror fortsat på, at både køber og sælger kan falde for hinanden. Kødet er jo svagt.

 

Hvordan man så ellers vil indrette sig bagefter, er så en helt anden sag.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbh

Hvem ville i score hvis i kunne? Line Laksegade får min stemme :smile:

 

BLY ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ser man rent fornuftigt på det, så er sandsynligheden for at score en GP meget lille. 

Jeg genkender dog godt de tanker, som trådstarter har, da det er rent menneskeligt, at man kan gå hen og blive lidt for glad for en GP og gerne vil have hende for sig selv. Jeg har selv været der, hvor det gik lidt for tæt på, men istedet for at fastholde en tåbelig illusion om at jeg kunne score hende, så valgte jeg at droppe kontakten omgående. 

Jeg har derfor idag ikke nogen fast GP og ser aldrig samme GP mere end en gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvfølgelig kan man score ensexarbejder, vi er mennesker med følelser som alle andre ;)

Det er ikke pænt af dig at sige den slags uden advarsel. Nu fik jeg kaffen helt galt i halsen og mit verdensbillede er for altid forandret. Jeg tvivler på jeg kan klare mere i dag, så jeg kan vist lige så godt gå i seng igen!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvfølgelig kan man score ensexarbejder, vi er mennesker med følelser som alle andre ;)

Ja, besynderligt nok..........

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne man mon ikke forestille sig det kommer an på hvem "man" er ?

 

Glædespiger har vel følelser lige som alle andre, og hvis der er fantastisk kemi, I er hinandens typer osv osv, så kan det vel ske. Lige som det kan meder kvinder i alle andre erhverv. Og mænd i alle erhverv. 

 

Faktisk så sker forelskelser hele tiden, overalt og glædespiger bliver også forelskede har jeg hørt ;)

 

Men hendes erhverv kommer forhåbentlig i anden række, for det er nok ikke det du bliver forelsket i. Men du skal heller ikke lade dig skræmme hvis du virkelig bliver forelsket i kvinden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...