Hop til indhold
Markild

KAN MAN SCORE EN GLÆDESPIGE !!!

Recommended Posts

Du kan nok godt være kærester med en GP men.

Det skal nok ikke være en du møder på bordellet

For der er det jo lidt forretning ,du betale for en service.

Og der er det jo Helle ideen at det er under følelser

Men bare forretning .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan nok godt være kærester med en GP men.

Det skal nok ikke være en du møder på bordellet

For der er det jo lidt forretning ,du betale for en service.

Og der er det jo Helle ideen at det er under følelser

Men bare forretning .

Du tænker, at vi hænger vores følelser udenfor butikken og går ind som tomme dukker? Spændende betragtning. Vi bruger vores personlighed og følelser i et arbejde, hvor vi kommer meget tæt på andre mennesker, naturligvis kan der opstå varme følelser, sommetider er der ligefrem basis for mere, men du har ret at det ikke er meningen eller udgangspunktet ;)

Jeg er helt på linje med tvr's indlæg ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

En nuværende , glæder mig

Er det for tidligt at sige tillykke? ;) For jeg går ud fra, at det er en du har scoret eller er på vej til at score, siden du skriver det i denne tråd ;)

Og så fik vi jo svaret på trådstarters spørgsmål ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det for tidligt at sige tillykke? ;) For jeg går ud fra, at det er en du har scoret eller er på vej til at score, siden du skriver det i denne tråd ;)

Og så fik vi jo svaret på trådstarters spørgsmål ;)

Har besøgt hende nogen gange og mødte hende til nytårs fest og der udvekslede vi tlf nr og nu er jeg på vej ud af døren med en stor buket blomster og en flaske vin

Glæder mig til at se hendes kokke kunst

Del dette indlæg


Link til indlæg

KAN MAN SCORE EN GLÆDESPIGE

Niks... Vi gør os ikke i alt det dersens kæresteri, ægteskab og romantiske plidderpladder, men lever som evige eneboere. :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Niks... Vi gør os ikke i alt det dersens kæresteri, ægteskab og romantiske plidderpladder, men lever som evige eneboere. :mrgreen:

Det andet er sgu også for bøvlet.......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Niks... Vi gør os ikke i alt det dersens kæresteri, ægteskab og romantiske plidderpladder, men lever som evige eneboere. :mrgreen:

 

Nej, den slags gør glædespiger det ikke i :mrgreen:.

De ser misundeligt på, mens nonnerne hver morgen under korset og psalmesang drager ud fra klosteret for at hjælpe medmennesket  :P  :D

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, den slags gør glædespiger det ikke i :mrgreen:.

De ser misundeligt på, mens nonnerne hver morgen under korset og psalmesang drager ud fra klosteret for at hjælpe medmennesket :P:D

Nogengange klæder de sig ud som nonner, og hjælper medmennesket med hvad medmennesket nu en gang har brug for.

Og så synger medmennesket ofte sammen med englene :D

Redigeret af Butch1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nej, kan ikke scores gnm mit job.. Det synes jeg er for useriøst- gider kun at være i et forhold, hvor der er fælles mål og værdier og der er god sex og hyggelige samtaler ikke nok..

Jeg har haft rigtig god kemi med nogle, som jeg har mødt, men bliver nødt til at have en grænse. Vær glad for at få et 'dybere' aspekt med mig, men det er kun til låns.. :)) er selv glad for det aspekt- det gør det hele hyggeligere at kunne dele denne verden med andre og skabe gode relationer- ville være akavet og for upersonligt med kyniske sexaktiviteter uden varme..

Men det er da sjovt at tænke på hvor meget aftryk man egentligt efterlader hos hinanden? :)

Redigeret af Sara

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, kan ikke scores gnm mit job.. Det synes jeg er for useriøst- gider kun at være i et forhold, hvor der er fælles mål og værdier og der er god sex og hyggelige samtaler ikke nok..

Jeg har rigtig god kemi med nogle, som jeg har mødt, men bliver nødt til at have en grænse. Vær glad for at få et 'dybere' aspekt med mig, men det er kun til låns.. :))

 

Så må man score dig i byen :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Godt så.

 

Den idiot som står med en Megafon og skriger Sara Sara Sara på Rådhuspladsen i Slagelse i aften, må du gerne hilse på  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg møder bare op som på mit billede her til venstre.

Nu er vi tre, så med mindre Sara ikke tager os alle tre, og jeg skulle være blandt en af dem der bliver tilbage, så giver jeg en øl til slænget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

'Brotherhusbands' nyt koncept startet i Slagelse :o)) ( stærkt inspireret af ' Sisterwives' ) ulempen er at jeg ene kvinde skal føde alle børnene i den mangfoldige familieflok.. Hehe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...