Hop til indhold
Markild

KAN MAN SCORE EN GLÆDESPIGE !!!

Recommended Posts

Gæst

Ok, ændrer lige reglerne- nu hedder det sugardaters- kollektivet, ok :P

Bigbang- you are welcome ;0)

Redigeret af Sara

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det for tidligt at sige tillykke? ;) For jeg går ud fra, at det er en du har scoret eller er på vej til at score, siden du skriver det i denne tråd ;)

Og så fik vi jo svaret på trådstarters spørgsmål ;)

Så må der gerne siges Tillykke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej er der en glædespige der søger en fast fyr, klar du må beholde dit job, håber du findes der ude, du må meget gerne svarer mig PB. rigtig glædelig jul alle dejlige glædespiger.

Kh. Markild

hvad så vis du var Kærste med en GP

ville du så sige til vener og familie

at hun var det. eller sku det være en hemmlighed

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvad så vis du var Kærste med en GP

ville du så sige til vener og familie

at hun var det. eller sku det være en hemmlighed

Det kommer vel an på, om pigen selv er åben om det. Jeg gætter på, at mange piger ikke råber op om det til alle som det første ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kommer vel an på, om pigen selv er åben om det. Jeg gætter på, at mange piger ikke råber op om det til alle som det første ;)

Jeg mener at det er pigen, der selv skal fortælle det, hun er lige så god eller måske bedre end alle andre og hvis ikke folk, ka lige lugten i bageriet, hvem er det så lige der har problemet, det er dem

JEG ELSKER I HVERT I FALD MIN OG SÅ LANG TID HUN KAN SKILLE ARBEJDE OG KÆRLIGHED AD,ER DET FINT MED MIG

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det kan man. Af underlige årsager tændte hun lige så meget på mig (Bleg, tyk og skaldet), som jeg tændte på hende (Flot, fræk og forførende) - og det havde vi et ret sjovt års tid med. Det holdt ikke i længden, men det havde nu ikke noget med hendes job at gøre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan man. Af underlige årsager tændte hun lige så meget på mig (Bleg, tyk og skaldet), som jeg tændte på hende (Flot, fræk og forførende) - og det havde vi et ret sjovt års tid med. Det holdt ikke i længden, men det havde nu ikke noget med hendes job at gøre.

Husk det er jo det indre, det kommer an på

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg griner stadig.. hvorfor vil du score en som os... hi hi  :-P  har du råd til at betale en hel dag..  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg griner stadig.. hvorfor vil du score en som os... hi hi  :-P  har du råd til at betale en hel dag..  :-P

 

Tjah man kan hurtigt blive fattig med den timepris :P;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har scoret to piger i min tid som kunde. Men kun som elskerinder på privat basis. Den ene sådan at jeg stadig skulle lægge en betaling, men servicen var i den grad udvidet både med tid, sted og indhold. Det med pengene har jeg sidenhen tænkt var et smart træk fra hendes side, for at sætte en stopklods for dybere følelser, idet jeg på det tidspunkt var i et forhold.

 

Den anden var også kun til sex. Privat og uden penge eller gaver.

 

Så om jeg egentlig har scoret dem eller de har scoret mig til sex er et godt spørgsmål. Men et egentligt forhold... tja. Jeg har mødt et par stykker hvor det i den grad ville være let at hoppe ind i et forhold. Tror bare, uden at have erfaring lige med dette, at en kæreste er en kæreste - uanset baggrund - og dermed havner man samme sted med enten noget der går godt eller noget der ikke fungerer efter en tid. Men jeg synes da det kunne være spændende at høre flere historier om forelskelser i glædespiger, for det ved jeg findes i stort omfang. 

 

Man siger at vejen til mandens hjerte går gennem maven, men der kan sommetider skydes genvej gennem et andet organ.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg sidder og tænker.... hvorfor i alverden skulle man ikke kunne det ?  score os altså..... 

 

Vi piger er jo lige så lidt defineret af vores job som i drenge der er revisorer, tømrere, teamledere ect....  vi GPer ER ikke vores job... det er noget vi har et givent antal timer om måneden, det er noget vi lægger fra os når vi tager hjem ligesom alle andre... og det er noget vi kan have lige så stor faglig stolthed over som  ethvert andet håndværk. 

 

Sex er alt andet lige noget der faktisk kræver fandens meget øvelse for at gøre så godt/perfekt som muligt hver eneste gang uanset materialerne (partner, kemi, geografisk placering ect) 

 

Sex er IKKE synonym med den ægte kærlighed som alle ønsker og drømmer om.... faktisk behøver de 2 ting - sex og kærlighed - ubetinget intet at have med hinanden at gøre.. og blot fordi vi som GPere er vilde med at have sex med et ekstremt højt antal partnere er vi IKKE polyamorøse som default. 

 

Personligt er jeg ekstremt mono-amorøs (findes det ord overhovedet??)  - der bliver kun en mand i verden der får min sande og ægte kærlighed.... og det får han kun hvis han vil have mig NØJAGTIG som jeg er.... 

 

Når jeg siger "som jeg er" - så indbefatter det at jeg ganske enkelt ikke dur til at leve uden sex med ekstremt mange forskellige partnere.... det er et behov jeg har. Det bunder ikke i at jeg har brug for bekræftelse, for jeg synes jeg er super som jeg er, og det bunder heller ikke i at jeg leder efter noget jeg mangler i mit liv... 

 

Det handler ganske enkelt om at jeg elsker at have sex med så mange som det overhovedet er muligt og gerne flere på en gang... jo mere/flere jo bedre.... 

 

 

Så hvorfor skulle man ikke kunne score mig ? selvfølgelig kan man det - og det bliver da nok også en kunde der gør det den dag jeg er parat og modtagelig for at blive scoret (selv har lyst til et forhold igen)

 

Den dag der kommer en mand ind af døren der forstår at mit behov for uhæmmet sex med hundredevis af partnere er en del af mig og ved at fordi han kan give plads til det behov, så er der aldrig nogen andre mænd der får min kærlighed, min troskab, min loyalitet eller adgang til min sjæl.... 

 

Så selvfølgelig kan vi scores... hvis manden virkelig forstår at tage os som vi er... hele pakken :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det handler ganske enkelt om at jeg elsker at have sex med så mange som det overhovedet er muligt og gerne flere på en gang... jo mere/flere jo bedre....

 

 

Hehe, sådan har jeg sku' det også... altså bare med kvinder - et harem måske?... :P:D:P

 

Seriøst: må en mand der scorer dig, så også gerne have denne lyst lig din (sex med så mange som muligt/flere ad gangen)?

 

Hvis ja: må denne mand, mens han er i forhold til dig, bruge alle sine "evner" (herunder penge) til at opnår denne tilfredsstillelse?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Seriøst: må en mand der scorer dig, så også gerne have denne lyst lig din (sex med så mange som muligt/flere ad gangen)?

ja da... hvis jeg har hans fulde og ægte kærlighed og den er min og kun min - så alt det han lyster :) bare  jeg også får det jeg vil  have i den mængde jeg vil have det...  har  han virkelig energi til mere så er han så evigt velkommen :) 

 

Hvis ja: må denne mand, mens han er i forhold til dig, bruge alle sine "evner" (herunder penge) til at opnår denne tilfredsstillelse?

den debat har vi lige haft i en anden tråd :) det omkring penge - der har jeg nemlig nogle krav til om han må bruge alle sine penge på det... det kan jeg kun svare ja til  under nogle helt konkrete forudsætninger.... 

men alt det kan du læse om i '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>> for jeg har nogle helt specifikke krav til økonomi mellem parter i et forhold  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja da... hvis jeg har hans fulde og ægte kærlighed og den er min og kun min - så alt det han lyster :) bare  jeg også får det jeg vil  have i den mængde jeg vil have det...  har  han virkelig energi til mere så er han så evigt velkommen :)

Herligt at høre :smile: Energi er en ting. Lyst er en anden. Hvis man har lysten til at være sammen med mange forskellig kvinder (gerne på samme tid), så vil en mand jo nok gemme noget af energien, til udlevelse af disse lyster.

 

den debat har vi lige haft i en anden tråd :)

Ja, det ved jeg, og det var derfor jeg spurgte ind til det. Jeg mener dog ikke, at debatten specifikt omhandlede, hvis manden har lysten til flere forskellig kvinder (gerne samtidigt), men mere om manden måtte købe sex generelt.

Det er jo sådan, at det normalt kun er meget sjældent (måske aldrig), at en mand får muligheden for at sex'e med mange forskellige kvinder/flere kvinder på samme tid, på "normal" basis. Købesex derfor vil være en oplagt mulighed for at udleve disse lyster.

Umiddelbart så tolker jeg dig således, at det er ok, hvis din mand køber sex, hvis det er en form for sex, som du ikke kan levere (f.eks. flere forskellige kvinder/flere kvinder samtidigt).

Hvis det derimod er sex som du er leveringsdygtig i, så mener du ikke, at manden skal have lov til at bruge penge på at købe sex. (det giver ingen mening, at du skal sexe med en fremmed mand, som du få penge af, som din mand så bruger på at købe sex hos en anden kvinde, når din mand lige så godt kunne have sex'et med dig)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...