Hop til indhold
Markild

KAN MAN SCORE EN GLÆDESPIGE !!!

Recommended Posts

Hej er der en glædespige der søger en fast fyr, klar du må beholde dit job, håber du findes der ude, du må meget gerne svarer mig PB. rigtig glædelig jul alle dejlige glædespiger.

 

Kh. Markild

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis du virkelig er alvorlig så er du meget naiv hvis du tror du får henvendelser på den kontaktannonce der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

JA, DET KAN MAN GODT! Men du skal nok anstrenge dig lidt mere, uanset om hun har dette erhverv eller ej. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Delphi

klar du må beholde dit job,

Kh. Markild

Det er godt nok storsind, der vil noget... Good luck... :P :p

Del dette indlæg


Link til indlæg

JA, DET KAN MAN GODT! Men du skal nok anstrenge dig lidt mere, uanset om hun har dette erhverv eller ej. :lol:

 

Det var sødt sagt Bly.. så må jeg jo lige anstrenge mig lidt mere  :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nej det er en fuldstændig umulighed!!!!!!!!!

 

At man ikke er i besiddelse af et Hjerte er en forudsætning for at blive Luder. Det perfekte er opnået, når hun er en kold og kynisk Psykopat uden nogen følelser overhovedet. 

 

Ludere savner ikke nærvær, savner ikke intimitet af en de holder af, savner ikke bekræftigelse af en de holder af, holder ikke af nogen, elsker kun sig selv!!!!! 

 

Hvordan har du tænkt dig hun skulle have lyst til en Kæreste?? Du kan købe hende for en rum tid, hvor hun leger din kæreste men så stopper det også!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej er der en glædespige der søger en fast fyr, klar du må beholde dit job, håber du findes der ude, du må meget gerne svarer mig PB. rigtig glædelig jul alle dejlige glædespiger.

 

Kh. Markild

Sagtens...

Men jeg har altid forbeholdt mig særeje. Og hvis du tror det er en nem genvej til at få nogle smæk i numsen, ja så tog du fegl. :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sagtens...

Men jeg har altid forbeholdt mig særeje. Og hvis du tror det er en nem genvej til at få nogle smæk i numsen, ja så tog du fegl. :D :D

 

 

Dejlig at få lidt positiv informationer---  Smiler av av så du vil ikke slå mig :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor skulle man ikke kunne det, Markild?

 

Men også her er det vel et spørgsmål om metode. Mange piger er ikke til den bulldozermetode, som du her anvender. Hvis dit forehavende skal have en kinamands chance, skal det nok have lov til at vokse langsomt og naturligt frem.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tilslutter mig koret "hvad i al verden skulle forhindre det"! Og på trods af det, i medierne kolporterede, billede af damerne, kunne jeg egentlig godt forestille mig, at de var mere afklarede, og mindre fordomsfulde - men det er ikke noget, jeg ved meget om.

Det er sex der ryger over disken, ikke følelser. Kunne hurtigt udpege et par af de skønne kvinder her på boardet, som ikke ville få svært ved at slå kloen i undertegnede nemt, meget meget nemt........

Redigeret af Pogo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det kan man godt.

 

Men glædespiger er nok den gruppe af piger som er sværest at score (dvs. få som kæreste).

 

Det hænger sammen med, at de fleste piger i branchen har de følelsesmæssige forsvarsværker oppe, når de er i en købe/salgs-sexsituation.

 

Købe/salgs-sex er netop er defineret ved "no strings attached" - dvs. efter en lille købe/salgs-sex-hyggestund, skilles man, uden at man skal føle sig forpligtet overfor hinanden på nogen måde. Det er ikke sådan at man ikke må vise følelse overhovedet, men når hyggestunden er forbi, må man pakke følelserne sammen, og eventuelt gemme dem som et kært lille minde.

 

Men når det er sagt, så ER det altså muligt at komme igennem disse forsvarsværker og score en glædespige... men formentligt noget mere besværligt end normalt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

SAGTENS :)

 

Åh du gør mig bare så glad Jasmin, udstyret er bare stor hos mig, og klar du skal da have dit job ved siden af smukke og du vil få en fyr, der vil elske dig altid <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare husk ikke at forvente en free ride. Vis det lykkes at få en date. Pigerne er jo også privat personer. Men alle single er vel på udkik efter deres livs kærlighed. Så go for it

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Bare husk ikke at forvente en free ride. Vis det lykkes at få en date. Pigerne er jo også privat personer. Men alle single er vel på udkik efter deres livs kærlighed. Så go for it

 

Hvem siger at alle GPer er single? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg tror umiddelbart hendes chauffør eller bodyguard har større chancer for at score hende end os kunder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Flere piger har allerede kærester, og dermed har man svaret: Ja.

 

Din tilgang til det virker dog lidt besynderlig. Hvis du havde en bestemt pige i tankerne, så kunne jeg måske forstå det. Men hey.. i det mindste vil man vide, at ens kæreste altid har jobgaranti.

Del dette indlæg


Link til indlæg

det er jo som at sende kæresten til julefrokost hver dag  :D :D

 

jo det kan sagtens lade sig gøre, de er ikke anderledes end andre piger, deres job er nok bare det du skal acceptere

Del dette indlæg


Link til indlæg

Flere piger har allerede kærester, og dermed har man svaret: Ja.

 

Din tilgang til det virker dog lidt besynderlig. Hvis du havde en bestemt pige i tankerne, så kunne jeg måske forstå det. Men hey.. i det mindste vil man vide, at ens kæreste altid har jobgaranti.

 

Jeg har bestemt jobgaranti Plasticlove kh. Markild

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvfølgelig kan en GP scores, de er menesker af kød og blod og med følelser som alle andre.

Det er nok ikke helt let som kunde, de fleste piger har vel en proffessionel barriere når de er på job.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...