Gæst Skrevet 23. December, 2014 Så 5 udaf 24 var på overførselsindkomst? mere end 20 %? hold da op, står værre til end jeg frygtede. Starson nu har du en viden om, hvordan man finder frem til disse ting. Jeg kan helt sikkert med møje og besvær selv finde frem til oplysningerne, men du har formentlig denne viden, så håber du vil svare. Hvad skete der med de 5 på overførselsindkomst??Aner det ikke. Ved denne kontrol var 9 af 19 på overførselsindkomst:http://netavisen-sjaelland.dk/2012/05/16/skat-gik-pa-bordel/ Til gengæld var hele 5 registreret korrekt :-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 23. December, 2014 Aner det ikke. Ved denne kontrol var 9 af 19 på overførselsindkomst:http://netavisen-sjaelland.dk/2012/05/16/skat-gik-pa-bordel/ Til gengæld var hele 5 registreret korrekt Nu siger de mange bække små bliver til en å. Hvad bliver mange floder så til ? Atlanterhavet? Det er åbenbart massive beløb der bliver snydt med i branchen. Og ikke af enkelte piger men en temmelig stor del af dem. Så kan man bedre forstå alle de kontroller! På sin plads, sådan noget svindel skal der da slås ned på! Tak for linkende :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. December, 2014 Her var det 7 ud af 14. http://sn.dk/modules/fsArticle/index.php?articleid=168511 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. December, 2014 Og lige for at runde af inden jul. 2 ud af 3 piger som SKAT mødte ved Fairplay kampagnen betalte ikke skat. http://m.b.dk/?redirect=www.b.dk/danmark/skat-knalder-prostituerede& 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 23. December, 2014 Ja det er lidt af en øjenåbner. Troede faktisk det primært var de udenlandske piger som var et problem og de Danske Piger hovedsagelig kærte det efter bogen, måske med enkelte gæster som ikke blev bogført. Men det er åbenbart ikke tilfældet. I hvert fald ikke når Skat holder Razzia, godt nok en stor andel hvor der både bliver snydt med overførsels indkomster og dermed også sort indtægt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman and a Scholar 1247 Skrevet 23. December, 2014 Troede faktisk det primært var de udenlandske piger som var et problem og de Danske Piger hovedsagelig kærte det efter bogen hahaha 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 23. December, 2014 Ja det er lidt af en øjenåbner. Troede faktisk det primært var de udenlandske piger som var et problem og de Danske Piger hovedsagelig kærte det efter bogen, måske med enkelte gæster som ikke blev bogført. Men det er åbenbart ikke tilfældet. I hvert fald ikke når Skat holder Razzia, godt nok en stor andel hvor der både bliver snydt med overførsels indkomster og dermed også sort indtægt hehehe... Jamen det er jo også det vi får tudet ørerne fulde af... virkeligheden er muligvis en smule mere broget Jeg fristes til at citere Borende X fra Michella´s tråd om FKK, og overføre det til de danske klinikker "Man kan sikkert ikke skære alle steder over en kam, men hos mig efterlader det da konceptet med slemme ridser i lakken" :LOL: 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 23. December, 2014 Hvad er så værst? Det faktum at massiv mange snyder med overførselsindkomsterne..... Eller man får en fæl mistanke om, der ikke rigtig sker alverden ved at blive taget for det, siden så mange Piger gør det. Nå smutter ud igen, kan sgu ikke tage sådan noget, sætter mit pis for meget i kog. Grotesk hvad samfundet har udviklet sig til. Hvad der var tænkt som en hæderlig måde at tage vare på de svageste i samfundet på, bliver på det skammeligste voldudnyttet af nogle. Og vist endda ikke kun nogle ganske få :-( 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5064 Skrevet 23. December, 2014 Sjovt at pigerne på overførsel sådan knokler løs... Klaphatten Søren Pind (ham der udråbte Lars Løkke til Danmarks moralske statsminister ...he he) mener ellers danskerne er dovne: http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/pind-jeg-siger-ikke-at-alle-danskere-er-dovne/5369813 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MalerKbh Skrevet 24. December, 2014 Fedt at der er kommet konkrete facts ind i tråden, det var hele min pointe, hvis i kendte til nogen ville i så anmelde dem ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MalerKbh Skrevet 24. December, 2014 Der har du nok gunden, Maler. Uanset hvad vi skriver, så skal I nok få det vendt og drejet, så det passer ind I jeres snæversynethed og der er da ingen der gider debattere på de præmisser. Snæversynethed, prøv at se de facts som er kommet frem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. December, 2014 Snæversynethed, prøv at se de facts som er kommet frem Tror du vitterligt kun at det er denne tråd jeg hentyder til mht. snæversynethed? I så fald, så lad os lukke den her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
siddharta 599 Skrevet 24. December, 2014 Fedt at der er kommet konkrete facts ind i tråden, det var hele min pointe, hvis i kendte til nogen ville i så anmelde dem ? Det ville jeg ikke! Jeg anmeldte en gang en lokal konkurrent, der for det første havde mistænkeligt lave priser og for det andet havde hyret folk på overførselsindkomst, som blev lønnet sort. Jeg kunne endda dokumentere det. Der skete intet! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MalerKbh Skrevet 24. December, 2014 Tror du vitterligt kun at det er denne tråd jeg hentyder til mht. snæversynethed? I så fald, så lad os lukke den her. Men kan du ikke lige fortælle hva du mener med snæversynethed i denne tråd evt og hvem du syntes er snæversynet, mener det er da en for nem anklage at komme med og ik agumentere for det ? Men vil du ikke det, så må du ha en god jul til dig og dit barn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman and a Scholar 1247 Skrevet 24. December, 2014 Fedt at der er kommet konkrete facts ind i tråden, det var hele min pointe, hvis i kendte til nogen ville i så anmelde dem ? Nej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 24. December, 2014 Men hør nu. At 21 ud af 24 antrufne ikke er registreret er temmelig mange, uanset om besøgene er tilfældige eller baseret på anonyme anmeldelser. Aktionen var en del af Fair-play kampagnen og andre aktioner var ligeså nedslående. Ved den aktion, der er nævnt i artiklen, var der i øvrigt fem på overførselsindkomst apropos denne tråds oprindelige emne. Du henviste til en artikel i en anden tråd, af en helt anden årsag. Næ jeg henviser til dit eget linkhttp://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-33529662:bordeller-unders%C3%B8ges-for-skattesnyd.html Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. December, 2014 (edited) Næ jeg henviser til dit eget linkhttp://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-33529662:bordeller-unders%C3%B8ges-for-skattesnyd.htmlSå siger vi det?? God jul mester "Aarhuselsker: Skrevet 28 november 2014 - 14:15http://politiken.dk/...saelger-du-sex/ Google selv videre" Edit: hov linket virker ikke. Her er det du linkede til:http://politiken.dk/oekonomi/ECE1547251/skat-til-prostituerede-saadan-saelger-du-sex/ Redigeret 24. December, 2014 af Starson45 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MalerKbh Skrevet 25. December, 2014 Så sænkede julefreden sig endelig over denne tråd og afslutningsvis slå fast at jeg bestemt heller ikke har nogen intetioner om at melde nogen for snyd, dermed ikke sagt at jeg accepterer det, for det gør jeg bestemt ikke, men vil lade det være op til den enkelte og dennes samvittighed, jeg besidder bare selv en stor form for retfærdighed sans og for vores velfærdssamfund og gruer/frygter for den dag jeg bliver gammel og man mere eller mindre må klare sig selv pga at der ikke er flere penge i kassen og nu jeg tilfældigvis så et program som omhandlede prostitueret på førtidspension og andre offentlige midler syntes jeg det var meget relevant at ta op i et forum som dette, var ikke for at hænge nogen ud, men blot for at høre folks synspunkter om dette, men som tidligere skrevet var det nok for ømt et sted at gøre det... God jul til alle på EG ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. December, 2014 Og som afslutning. Problemer når pigerne vil ud af prostitutionen og uretmæssigt har fået overførselsindkomst. Åbenbart en hyppigt forekommende problemstilling, hvor de sociale myndigheder trods alt forsøger at hjælpe så godt de kan indenfor lovens rammer: http://www.etik.dk/prostitution/uklare-regler-kan-fastholde-kvinder-i-prostitution 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. December, 2014 Hej malerkbh, Har desværre ikke set udsendelsen.. Jeg tror at der foregår rigtig meget rundt omkring i Dk i mange brancher.. Jeg forstår godt din harme- jeg har bare mødt nogle stakler, som drikker vodka hver dag og tager stoffer- jeg kunne forestille mig at det var sådan nogle på offtentlige ydelser kombineret med sort arbejde..? Jeg går heller ikke rundt på Istedgade og skælder narkomaner ud, som sikkert er på førtidspension og samtidig stjæler i butikkerne.. Der er forskellige typer prostituerede og det kan sikkert også googles hvor mange af hvilke typer.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 25. December, 2014 Hej malerkbh, Har desværre ikke set udsendelsen.. Jeg tror at der foregår rigtig meget rundt omkring i Dk i mange brancher.. Jeg forstår godt din harme- jeg har bare mødt nogle stakler, som drikker vodka hver dag og tager stoffer- jeg kunne forestille mig at det var sådan nogle på offtentlige ydelser kombineret med sort arbejde..? Jeg går heller ikke rundt på Istedgade og skælder narkomaner ud, som sikkert er på førtidspension og samtidig stjæler i butikkerne.. Der er forskellige typer prostituerede og det kan sikkert også googles hvor mange af hvilke typer.. Hvad jeg kan læse mig til i Starsons links er det på Bordeller/ klinikker at Razziaerne er foretaget. Altså ikke Gadepiger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. December, 2014 (edited) Nej, men princippet i det.. Har delt vagt med en underlig en, som spyttede i min mad, som lå ude i køkkenet- kunne dog se det på overvågningen i opholdsstuen.. Hun blev dog fyret samme dag, men lidt gal var den vist.. Jeg har nu fundet ud af at prostitution blev legaliseret i 1999- man skulle som kvinde betale skat, men har stadig ikke samme rettigheder som i andre fag- der er ingen fagforening eller man bliver ikke dækket ved arbejdsskader osv- et gråzonefag- det er ikke helt anerkendt, men heller ikke forbudt.. Der er meget diskussion omkring det- måske bliver det forbudt at være kunde- i Sverige samarbejder pigerne nærmest med politiet, som står på spring, når kunden har betalt pigen og tildeler så en bøde på 500kr vist? Det undrer mig at sugardaters ikke bliver hængt mere ud- for det de gør er faktisk en kategori af prostitution, hvis man kigger under statens betegnelse- at få en taxa hjem fra byen eller en drink hører ikke under den kategori.. Så starson, liderlige fyr- go for it- masser af kunder til statskassen der:)) Redigeret 25. December, 2014 af Sara Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. December, 2014 Det undrer mig at sugardaters ikke bliver hængt mere ud- for det de gør er faktisk en kategori af prostitution, hvis man kigger under statens betegnelse- at få en taxa hjem fra byen eller en drink hører ikke under den kategori.. Så starson, liderlige fyr- go for it- masser af kunder til statskassen der:)) Ja god pointe. Hvorfor skal sugarbabes ikke betale skat, når prostituerede skal. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14443 Skrevet 25. December, 2014 Ja god pointe. Hvorfor skal sugarbabes ikke betale skat, når prostituerede skal. Det skal de da også, ligesom hende der skriver festsange skal, og hende der sælger æbler i en bod ved vejen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 26. December, 2014 (edited) Hmmm... Når man som mand går i byen, er det ikke unormalt, at man bruger mange penge til fetering af diverse piger(eller mænd?) i form af at betale for adgang til diskotek/drinks/mad/taxi/cigaretter osv. For mig er det ikke unormalt, at denne "omkostning" kan løbe op i 1.000+ kroner på en aften. Pigen/pigerne friholdes derved for disse omkostninger(formuegoder), men nyder godt af dem. Men pigerne bliver ikke beskattet heraf! Hvis man så ikke lige gider gå i byen/score/date osv., og vælger en sød og seksuel gavmild glædespige istedet. Så giver man hende nogenlunde det der svarer til omkostningen ved en bytur, f.eks. 1.000 kontant i en slags "gave". Men hun skal beskattes! Er det rimeligt? Derudover så er det jo også helt normalt, at man feterer pigerne ved at give gaver som smykker, parfumer, blomster, frækt undertøj, chokolade osv. osv. Men husker pigerne at skrive disse gaver på deres selvangivelse, således de kan blive beskattet heraf (for det skal de, såfremt man ikke er gift/samboende)? Er det rimeligt? Redigeret 26. December, 2014 af Filosoffen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg