Hop til indhold
Guest MalerKbh

Glædespiger på førtidspension og andre offentlig ydelser...

Recommended Posts

Hmmm...

 

Hey Filosoffen.

 

Okay du forkæler da, i den grad piger. Skal folk beskattes af, Du vil gi en middag, gi en pk. cigarretter, eller betale en indgang. Ejjjjj vel. Du oplyser vel heller ikke hvis du får en gave af din ven. (er ret sikker på du ikke skal oplyse dette. Med mindre det overstiger et hvis beløb om året, kan ikk huske beløbet)

 

Hvis du giver en pige en gave på 1500 eller 1800 kr.. er jeg ret sikker på  lovmæssig, at det skal ikke beskattes. ja okay, andre må ændre dette. og så blev jeg, kogere. 

 

 

Igen er ret sikker på når det ikke overstiger et hvis beløb, er det ret lovligt, at give alle det gaver du vil.

 

God jul

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbh

Hej malerkbh,

Har desværre ikke set udsendelsen.. Jeg tror at der foregår rigtig meget rundt omkring i Dk i mange brancher.. Jeg forstår godt din harme- jeg har bare mødt nogle stakler, som drikker vodka hver dag og tager stoffer- jeg kunne forestille mig at det var sådan nogle på offtentlige ydelser kombineret med sort arbejde..? Jeg går heller ikke rundt på Istedgade og skælder narkomaner ud, som sikkert er på førtidspension og samtidig stjæler i butikkerne.. Der er forskellige typer prostituerede og det kan sikkert også googles hvor mange af hvilke typer..

 

Hej Sara,tak for input men lige her syntes jeg du er lidt hård og dømmende for disse piger, det er ikke nogen bestemte typer jeg er ude efter, er faktisk ikke ude efter nogen eller hænge bestemte grupper ud og det med snyd foregår i alle samfundslag, nu var denne tråd om glædespiger da vi er på eg, men jeg er jo ikke mere naiv at jeg godt ved at der snydes i stort alle brancer hvor man kan, men det gør det jo ikke mere legalt at snyde bare fordi andre gør det :wink: god jul mvh M

Redigeret af MalerKbh

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er en underverden, hvor man nemt kan blive hvirvlet ind i en masse ting, og som Cherie skriver et sted, så skal man have en stærk psyke og et godt selvværd- nogle piger begynder at tage stoffer eller drikke som en form for flugt- andre bliver stærkere af det..

Det er samtidig et servicefag, så man gider ikke fremstille sig selv som en sur idiot, men derfor behøver man ikke at finde sig i hvad som helst- emnet blive vendt og drejet så folk kan komme ud med deres gylle. Hvis man vil lege ordsadist, så stiger prisen :-D god jul tilbage

Redigeret af Sara

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvfølgelig skal vi alle betale vores skat, og er man på overførselsindkomst skal man følge reglerne. Og vi mistænker selvfølgelig de utugtige piger for at være lidt umoralske. Men jeg har engang set i en fjernsynsudsendelse, at den faggruppe, som arbejder mest sort er de københavnske malere.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

..... Men jeg har engang set i en fjernsynsudsendelse, at den faggruppe, som arbejder mest sort er de københavnske malere.

 

Selv om den oftest anvendte farve er hvid? :D :D ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbh

Selvfølgelig skal vi alle betale vores skat, og er man på overførselsindkomst skal man følge reglerne. Og vi mistænker selvfølgelig de utugtige piger for at være lidt umoralske. Men jeg har engang set i en fjernsynsudsendelse, at den faggruppe, som arbejder mest sort er de københavnske malere.

 

Hehe...Jamen det skal jeg ikke kunne sige, hvilken udsendelse refererer du til ? Jeg er i det mindste ik på offentlig forsørgelse som tråden drejer sig om, men tak for din imfo :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...