Hop til indhold
Guest MalerKbh

Glædespiger på førtidspension og andre offentlig ydelser...

Recommended Posts

Guest MalerKbh

Hvordan har i det med det, har lige set skat rykker ind uanmeldt hos prostitueret, hvor de ringer og gir sig ud for at være kunde og dernæst konfronterer pigen når de møder op på adressen og i mange tilfælde både danske og udlandske kvinder som har ikke helt ren mel i posen og enten er på FP eller kontanthjælp eller sygedagpenge, jeg personligt har det ikke helt godt med det må jeg indrømme.....Ved ik op emnet har været oppe før og vil da også lige sige at der selvfølgelig også er piger som arbejder lovligt og jeg bestemt ikke fejer alle over en kam :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm og hvor har du set det ?

Mig bekendt må hverken politiet eller andre udgive sig for at være noget de ikke er.. så det lyder da lidt mærkeligt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbh

Hmm og hvor har du set det ?

Mig bekendt må hverken politiet eller andre udgive sig for at være noget de ikke er.. så det lyder da lidt mærkeligt

 

På tv2 skat rykker ind...og hørte i radioen forleden at de laver løbende ractiza....

Del dette indlæg


Link til indlæg

hmm troede jeg sgu ikke at de måtte.. altså agere under cover.. men det er jo set før at skat tager metoder i brug der før var usete

Del dette indlæg


Link til indlæg

hmm troede jeg sgu ikke at de måtte.. altså agere under cover.. men det er jo set før at skat tager metoder i brug der før var usete

 

Told og skat er et synonym for den russiske mafia - Trist, men sandt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes, myndighederne i stedet for at knalde lille 'knalde-louise' og sigte hende for socialt bedrag (hvor en efterfølgende dom for evigt vil ruinere pigen, der derfor ALDRIG vil kunne forlade branchen) burde gå efter de langt større beløb, der er hos udlejerne og bagmænd....

Man kan jo sige, at det ene ikke udelukker det andet, men med et begrænset antal ressourcer til rådighed gør det som regel!

 

SKAT har d.d. næsten 85 mia. til gode i restancer fra unddragere....men med mere end halveret mandskab tror da pokker, de ikke kan inddrage pengene...

 

I stedet skal vi spare på velfærden som en 'nødvendighedens politik'....trist folk hopper på den!

 

Og trist at forargelsen over kontanthjælpsmodtagere og andre på passiv forsørgelse (for 'mine penge' som idioten Joachim B. Olsen ville sige, når han fuldstændig glemmer samfundets 'forsikringsprincip') er større end over de 100vis af millioner og milliarder af offentlige skattepenge, der forsvinder i skattely eller til profit for udspekulerede private 3. aktører på sundheds- og det sociale område....mens servicens tilmed forringes for klienten/borgeren/brugeren!

 

Vi er til grin for vores egne penge....

 

Og det er IKKE Skats skyld....

 

Men særligt førere af 'nødvendighedens politik' finder det belejligt, at al kritik nu synes kun at ramme Skat og ikke de politikere, der har skabt denne 'anskudte' myndighed.

 

Ja alt kan bruges i 'korstoget' mod Skat...den tidligere model Camilla Vest gøres til en anden Jeanne d'Arc i denne kamp....og det glemmes helt hvordan selv samme Camilla netop HAVDE oprettet adskillige fiktive selskabet og banbkonti i skattely for helt at undgå at betale skat!!

 

Hun blev frikendt ved 2. instans....og endte dermed med SLET IKKE at betale skat overhovedet af sin indkomst...klamt!

 

Endnu en 'rollemodel' for den politiske højrefløj af tvivlsom karakter.

 

 

/Steve

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Told og skat er et synonym for den russiske mafia - Trist, men sandt

 

Det er da vist noget af en generalisering at komme med. Desuden har de droppet "Told" og hedder idag kun "Skat"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da vist noget af en generalisering at komme med. Desuden har de droppet "Told" og hedder idag kun "Skat"

 

Jeg kender desværre til en helt del, hvor de ikke har behandlet folk ordentligt.

Derudover, så det også ret usympatisk af Skat at have en hjemmeside, der er knap så brugervenlig.

 

Og generalisering eller ej - overdrivelsen fremmer forståelsen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

HUSK.

spørg hvor lang tid de ønsker, for at du kan planlægge videre frem

skal der være ekstra ydelser så tæller det med.

 

Så kommer skat, bang  bare at registrere og betale.

det er ikke så godt hvis GP er på offentlige ydelser.

 

Men når nu skattefar har bestilt  eks ½ time kr 1000 , blow uden/ frakke 500 + evt mere,  = 1500 at betale for skattefar

Det er din/GPs tid, som koster penge .

du arbejder ikke gratis, heller ikke for hr skat, som har bestilt tiden.

 

Mon ikke han bliver lidt lang i hovedet.

 

Politiet er sommetider med, så betaler hen ikke , så meld ham omgående, og få optaget rapport.

 

Finn Fournaise, skat Odense er af dem der gerne besøger piger. og var med i TV2 udsendelsen Skat rykker ud.

dette link, så er der meget læsestof

 

https://www.google.dk/?gws_rd=ssl#q=finn+Fournaise+%2C+skat

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender desværre til en helt del, hvor de ikke har behandlet folk ordentligt.

Derudover, så det også ret usympatisk af Skat at have en hjemmeside, der er knap så brugervenlig.

 

Og generalisering eller ej - overdrivelsen fremmer forståelsen ;)

 

Ledelsen har bare gjort hvad Dansemusen Kristian Næstformand satte i gang i sin tid, hvor Skat ikke længere skulle måles på deres evne til at ligne efter skattelovgivningen, men i stedet på borgerens 'tilfredshed'.

 

http://www.information.dk/473843

 

 

Et perverst syn på forvaltningen eller en snedig måde at minimere særligt små og mellemstore virksomheders skattebetaling (der ellers har hjemmel i gældende lov)....?!

 

Selv revisorerne har slået alarm over forholdene!

 

De er fanget i 'punkt 22':

 

http://politiken.dk/magasinet/feature/ECE2391461/skat-er-sparet-i-stykker/

 

/Steve

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da vist noget af en generalisering at komme med. Desuden har de droppet "Told" og hedder idag kun "Skat"

 

Ja men det var fordi at folk begyndte at genkende dem.. så skiftede de navn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke noget at sige til Privat/Diskret konceptet breder sig.

Det var netop pga P/D at han var nød til at udgive sig for kunde som han selv sagde.

Fordelen ved at de ringer og bestiller tid er da at risikoen for at blive taget med bukserne nede er ret lille for kunderne. Når det er sagt så er jeg personligt ligeglad med om pigerne betaler moms og skat, det er deres egen samvittighed der afgør det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja men det var fordi at folk begyndte at genkende dem.. så skiftede de navn

 

Nej den køber jeg ikke helt. 

Jeg ser det nu mere som et led i en større kommunikations strategi eller "new public management" diskurs fra magthavernes side, der handler om at give forvaltninger og institutioner et nyt navn, så de fremstår mere som en organisation eller virksomhed, der er på bølgelængde med folket altså ikke, som folkets fjende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej den køber jeg ikke helt.

Jeg ser det nu mere som et led i en større kommunikations strategi eller "new public management" diskurs fra magthavernes side, der handler om at give forvaltninger og institutioner et nyt navn, så de fremstår mere som en organisation eller virksomhed, der er på bølgelængde med folket altså ikke, som folkets fjende.

Det var en vittighed, Titman.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Og trist at forargelsen over kontanthjælpsmodtagere og andre på passiv forsørgelse (for 'mine penge' som idioten Joachim B. Olsen ville sige, når han fuldstændig glemmer samfundets 'forsikringsprincip') er større end over de 100vis af millioner og milliarder af offentlige skattepenge, der forsvinder i skattely eller til profit for udspekulerede private 3. aktører på sundheds- og det sociale område....mens servicens tilmed forringes for klienten/borgeren/brugeren!

 

 

Det er også mine penge. Kan da godt være det er en forsikringsydelse, men du går måske også ind for forsikringssvindel? Jeg synes vi har set rigeligt med eksempler på folk i TV på det seneste der lever på nas! Og ja, jeg mener nas!

 

GP'er skal ikke snyde i skat - og heller ikke have kontanthjælp eller andet mens de arbejder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon ikke bare vi et langt stykke som forbrugere er pragmatiske vidner til alt det som vi med egne øjne godt kan se ikke er i orden, men at der for de fleste af os herfra er et langt stykke til aktivt at anmelde det vi ser, og som myndighederne jo også udmærket selv er klar over, hvor foregår mest systematisk - som vi flest helst lader myndighederne om uden vores medvirken, indtil en vis grænse selvfølgelig, hvis det implicerer et alvorligere strafferetsligt aspekt.

 

Jeg selv handler på nærmest daglig basis i etniske nærbutikker, og ser her så systematisk der undlades at slå kontanthandel ind på kassen, ja hos en af thai take away forretningerne, prøver de ikke en gang at lade som at de bruger kasseapparatet, men de bruger bare en simpel bytte kasse til sedler og mønter.

 

Er det i orden, nej det er det jo ikke, men mon ikke vi er flere der skelner mellem systematisk service og håndværksvirksomhed, der underminerer konkurrenter med sorte lønninger/socialdumping, og så små familie døgnkiosker, take away, grillbarer etc?

 

Som en ven pragmatisk udtrykte, vi har nok ofte valget mellem at se igennem fingre med deres måde at overleve på, som de ikke vil kunne det uden, og skride hårdt ind, hvor så alternativet er at forsørge dem på passive overførselsindskomster i stedet.

 

Faktum er nok at der findes segmenter af erhverv og medborgere, hvor en sum af omstændigheder gør at det ordinære arbejdsmarked er lukket land for dem, og at alternativet til deres måde at overleve på på et illigitimt grundlag er at de må leve for andres penge/skatteydernes regning.

 

Personligt ser jeg alternativet i form af fattig i arbejde, arms trotz arbeit og working poor, som i Tyskland, England og USA mfl som langt værre, for i de lande har denne kræftbyld bredt sig langt ind i brancher der ville kunne betale anstændige lønninger indenfor lavtlønsområdet, der samtidig er kommercielt bæredygtige.

 

PS

Jeg er heller ikke blind for at der indenfor prostitution og hos andre kan være tale om simpel grådighed, der ikke kan forklares socioøkonomisk i en kontekst af overlevelses muligheder.

Men med en rufferilovgivning, der idiotisk siger at der ikke må tjenes på prostitution, er man politisk selv med til at fastholde en kultur i branchen der tiltrækker visse nogle, men samtidig holder andre mulige aktører ude, der kunne præge branchen i en anden retning.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er også mine penge. Kan da godt være det er en forsikringsydelse, men du går måske også ind for forsikringssvindel? Jeg synes vi har set rigeligt med eksempler på folk i TV på det seneste der lever på nas! Og ja, jeg mener nas!

 

GP'er skal ikke snyde i skat - og heller ikke have kontanthjælp eller andet mens de arbejder.

 

 

Om pigen vil betale skat er hendes egen personlige sag, der hvor jeg kan blive sur er når en person modtager offentlig forsørgelse men vedkommende rent faktisk er i arbejde, så er jeg lige glad om det er en GP eller jan der lige tager en udbringnings tur med pizza eller andet.

 

Arbejder man så skal man ikke også have hjælp fra det offentlige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har absolut INTET tilovers for folk der snyder i skat, og endnu mindre tilovers for folk som der nyder rigtig godt af de skattebetalte goder, (førtidspension/kontanthjælp osv..) SAMTIDIG med at de snyder i skat.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Om pigen vil betale skat er hendes egen personlige sag, der hvor jeg kan blive sur er når en person modtager offentlig forsørgelse men vedkommende rent faktisk er i arbejde, så er jeg lige glad om det er en GP eller jan der lige tager en udbringnings tur med pizza eller andet.

 

Arbejder man så skal man ikke også have hjælp fra det offentlige.

 

Så vil jeg også gerne slippe for at betale skat. Og jeg modtager ikke hjælp fra det offentlige.

 

Jeg tænker bare; Det er vel min personlige sag?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbh

HUSK.

spørg hvor lang tid de ønsker, for at du kan planlægge videre frem

skal der være ekstra ydelser så tæller det med.

 

Så kommer skat, bang  bare at registrere og betale.

det er ikke så godt hvis GP er på offentlige ydelser.

 

Men når nu skattefar har bestilt  eks ½ time kr 1000 , blow uden/ frakke 500 + evt mere,  = 1500 at betale for skattefar

Det er din/GPs tid, som koster penge .

du arbejder ikke gratis, heller ikke for hr skat, som har bestilt tiden.

 

Mon ikke han bliver lidt lang i hovedet.

 

Politiet er sommetider med, så betaler hen ikke , så meld ham omgående, og få optaget rapport.

 

Finn Fournaise, skat Odense er af dem der gerne besøger piger. og var med i TV2 udsendelsen Skat rykker ud.

dette link, så er der meget læsestof

 

https://www.google.dk/?gws_rd=ssl#q=finn+Fournaise+%2C+skat

 

Magen til sludder og vrøvl......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbh

Om pigen vil betale skat er hendes egen personlige sag, der hvor jeg kan blive sur er når en person modtager offentlig forsørgelse men vedkommende rent faktisk er i arbejde, så er jeg lige glad om det er en GP eller jan der lige tager en udbringnings tur med pizza eller andet.

 

Arbejder man så skal man ikke også have hjælp fra det offentlige.

 

Enig, men man skal da også betale skat alligevel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbh

Foresten kunne være sjovt at høre glædespigerne herinde om deres syn på dette emne her ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...