Hop til indhold
Gæst

Da FKK blev til mit værste mareridt

Recommended Posts

Denne fortælling skal læses som alle andre indlæg skal læses, med en tanke på kildekritik.

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

nu får jeg nok på tuden og jeg skal ikke kunne sige om historien er sand, men vælger at tro på den og ser den som forfærdelig og traumatisk

men når det så er sagt, hvorfor eksponere man så sig selv herinde som glædespige på denne måde, hvis man ønsker at starte på en frisk ?

er det stadig Nikita der skriver for dig ?

Ja det så man, men hvorfor skriver Nikita hendes indlæg ? Har Nikita og co en dagsorden de vil have fremmet uanset midlerne eller ?

Redigeret af Frasier
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja det så man, men hvorfor skriver Nikita hendes indlæg ? Har Nikita og co en dagsorden de vil have fremmet uanset midlerne eller ?

 

Det gør hun fordi vedkommende ikke kan dansk. Jeg tror såmænd ikke der er nogen specifik dagsorden, som Nikita ønsker at fremme, men det er selvfølgelig bare mit gæt. Måske er Nikita bare en venlig sjæl, som ønsker at hjælpe en ny pige / kollega godt på vej i den danske massagebranche.  

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det gør hun fordi vedkommende ikke kan dansk. Jeg tror såmænd ikke der er nogen specifik dagsorden, som Nikita ønsker at fremme, men det er selvfølgelig bare mit gæt. Måske er Nikita bare en venlig sjæl, som ønsker at hjælpe en ny pige / kollega godt på vej i den danske massagebranche.  

 

Nej, det er uden tvivl sådan, det forholder sig. Frasier ser som sædvanligt spøgelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det var blandt andet det jeg tænkte på.

Det med et afskåret hoved lyder underligt, det skal jo være planlagt i forvejen, Det er jo ikke normalt at have kniv med på FKK.

Hvilke mord på GP'er er der sket her i landet, siden Peter Lundin slog Marianne Pedersen og hendes to sønner ihjel for 15 år siden?

- Jeg spørger kun af ren nysgerrighed.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nej, det er uden tvivl sådan, det forholder sig. Frasier ser som sædvanligt spøgelser.

 

Men det udelukker ikke at jeg og andre debattører stadig savner dokumentation for historien. 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg synes sq det er ret respektløst at betvivle hendes intention med indlægget så åbenlyst. Det kræver en del mod og sårbarhed at fortælle om noget så personligt og ærligt, som tydeligvis har været ubehageligt og traumatisk.

 

Jeg synes sku godt at man kan have bare lidt klasse, og lade hende komme tvivlen til gode, hvis man har en tvivl omkring det er sandt det hun skriver.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg synes sq det er ret respektløst at betvivle hendes intention med indlægget så åbenlyst. Det kræver en del mod og sårbarhed at fortælle om noget så personligt og ærligt, som tydeligvis har været ubehageligt og traumatisk.

 

Jeg synes sku godt at man kan have bare lidt klasse, og lade hende komme tvivlen til gode, hvis man har en tvivl omkring det er sandt det hun skriver.

 

Og det kommer fra en debattør, der kalder sig "truth".

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men det udelukker ikke at jeg og andre debattører stadig savner dokumentation for historien. 

Hvorfor er det, egentlig altid sådan. At hvis man ikke lige linker til historien så er den ikke sand. Man kunne vende den rundt og sige. Sikke da en modbydelig historie. Michella, har været udsat for. Tænk, hvis alt det folk skrev hele tiden. Blev belagt med ordene. Det er ikke sandt. Du kommer ikke med dokumentation. Ja bare min tanke.

 

God fredag.

 

KK 

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvorfor er det, egentlig altid sådan. At hvis man ikke lige linker til historien så er den ikke sand. Man kunne vende den rundt og sige. Sikke da en modbydelig historie. Michella, har været udsat for. Tænk, hvis alt det folk skrev hele tiden. Blev belagt med ordene. Det er ikke sandt. Du kommer ikke med dokumentation. Ja bare min tanke.

 

God fredag.

 

KK 

 

Tjah jeg har den holdning at man altid bør jagte sandheden. 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det jo desværre sådan at forbrydelser mod glædespiger ikke får den samme forargelse, mediedækning og involvering fra Politiets side som hvis det var en funktionær i Holte det gik ud over.

Det er ikke noget jeg bifalder, overhovedet, men sådan er det desværre bare! Det er som om at der hersker en "det er jo hendes egen skyld" mentalitet over det. Sådan bliver det nok ved med at være sålænge branchen er tabu og der generelt bliver set ned på kvinder med et meget aktivt sexliv.

 

Jeg synes også denne historie lyder langt ude, men at man ikke har set presseklip om det undrer mig egentlig ikke.

Et afskåret hoved vil altid få massiv mediedækning, ellers er jeg enig med dine synspunkter.

Da Lundin myrdede kæresten var der også stor mediedækning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er selvfølgelig helt i orden at fortælle sin egen oplevelse af at have forsøgt sig som pige på 5 klubber ud af +/- 140 FKK klubber i Tyskland, men først at projicere sin egen historie op på konceptet som sådan, og så først opfølgende at præcisere hvor begrænset, omend efter hendes eget udsagn samlet en negativ oplevelse, hun bygger sin fortælling på, det mener jeg ikke udgør et sagligt grundlag at dømme den samlede FKK branche på i Tyskland.

 

Men når det er sagt så tror jeg bestemt også at der både findes traditionelle danske massageklinikker og tyske FKK klubber, som både piger og mænd ud fra deres hele historik og opbyggede gode renomme, har grund til at opsøge i tryggere forvisning end andre, vi ikke af den grund samtidig behøver på forhånd at antage at forholdene ikke her er acceptable, vi har bare ikke samme grundlag at vurdere subjektivt på.

 

Hvis jeg både havde lyst til og ville betale det det koster på danske klinikker, ville jeg klart have den største forhånds tillid til klinikker som Sexyclub, Seduction Girls, Pussy Galores, Cassiopeia Stars mfl, men jeg trives bare ikke med måden man går på bordel på i Danmark, og det er simpelthen ikke de penge værd det koster efter min mening.

 

Dermed ikke sagt at pigerne skal tjene mindre, men de bør kunne arbejde billigere og derfor kunne sælgere sex til mindre bruttopriser, men stadig priser der udgør en større sum for mænd der køber sex.

 

Fair nok hvis piger helst vil arbejde 1 eller 2 sammen + 1 telefonpige i et hus, men det gør altså sex alt for dyrt når de sidder fordelt på 10 lejemål, hvor et hus snildt kunne rumme alle piger og mænd, og da det altså er os mænd der bruger vores egne penge, må vi nødvendigvis enten købe hvor vi kan sådan som det foregår i Danmark, og kan vi ikke det må vi der har muligheden stemme med fødderne ud af landet.

 

Der er ca 400000 sexarbejdere i Tyskland, relativt betragtet ca 4 gange så mange som i Danmark, og mit klare indtryk er at det oprindelige mest respekterede og længstlevende segment af eksempelvis tyske FKK klubber, der opstod efter den tyske legalisering af prostitution er oppe i mod en udvikling, hvor der kommer klubber til hvor ejerskab og drift bidrager til at offentligheden får et stadigt værre indtryk af den samlede branche, det til skade for de mest velrenommerede aktører i branchen.

 

Den udfordring består ikke kun i Tyskland, men også for de danske klubber jeg nævnte, og det i første række ikke på grund af erhvervet som sådan, men på grund af EU, åbne grænser og arbejdskraftens frie bevægelighed, alle de problemer der følger i alle brancher berørt heraf, ikke kun prostitution.

 

Jeg har klart i debatterne i forum stået for det synspunkt at udviklingen er kørt af sporet i dele af branchen i Tyskland, men at det hverken er den danske rufferi lov eller den svenske forbudsmodel der udgør svaret på de problemer der også findes indenfor prostitution i Tyskland.

 

Jeg havde egentlig ikke villet nævne det forlods, men denne tråd får mig til at oplyse at jeg har et oplæg på 16 sider klar til en seriøs journalistisk reportage om udviklingen indenfor prostitution i Tyskland, og de tiltag man fra tysk side efter min mening politisk bør sætte i værk for at offentlige myndigheder kan og bør regulere og intervenere langt mere aktivt indenfor branchen i Tyskland end hidtil, det i branchens, pigernes og mændenes egen interesse for at få ryddet op i dele af branchen.

 

Jeg forsøgte at henvende mig til et udvalgt medie, men fik aldrig noget svar og nu forsøger jeg mig til anden side, om et efter min mening egnet medie vil være med.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg synes sq det er ret respektløst at betvivle hendes intention med indlægget så åbenlyst. Det kræver en del mod og sårbarhed at fortælle om noget så personligt og ærligt, som tydeligvis har været ubehageligt og traumatisk.

 

Jeg synes sku godt at man kan have bare lidt klasse, og lade hende komme tvivlen til gode, hvis man har en tvivl omkring det er sandt det hun skriver.

 

 

Og det kommer fra en debattør, der kalder sig "truth".

Du kan læse den betydning ind i mit navn du har lyst til...har ikke rigtig noget med mig at gøre.

 

Truth for mig handler primært om at være sand og autentisk. I dette tilfælde er det sandt og autentisk for mig at vise lidt medfølelse, da hvis historien er sand må være ret ubehagligt at få skudt i skoen at man ret sandsynligt lyver når man deler sådan en historie.

 

Det må du da nok kunne forstå babsemand?!

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du kan læse den betydning ind i mit navn du har lyst til...har ikke rigtig noget med mig at gøre.

 

Truth for mig handler primært om at være sand og autentisk. I dette tilfælde er det sandt og autentisk for mig at vise lidt medfølelse, da hvis historien er sand må være ret ubehagligt at få skudt i skoen at man ret sandsynligt lyver når man deler sådan en historie.

 

Det må du da nok kunne forstå babsemand?!

 

Ja, medfølelse og empati har nu aldrig været min stærke side, men stadig mener jeg at det er et rimeligt krav at stille at man bør dokumentere sådan en grusom historie. Kald mig bare usympatisk og kynisk, men jeg nægter at tro på sandheden i den historie før jeg har fået forelagt dokumentation!

Redigeret af titman
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tywin Lannister

Ja det så man, men hvorfor skriver Nikita hendes indlæg ? Har Nikita og co en dagsorden de vil have fremmet uanset midlerne eller ?

Fraiser nu bliver jeg altså nysgerrig. Hvad i himlens navn havde du forestillet dig den dagsorden skulle være? Det er jo helt sort, det du påstår...

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det så man, men hvorfor skriver Nikita hendes indlæg ? Har Nikita og co en dagsorden de vil have fremmet uanset midlerne eller ?

Okay Fraiser... Jeg siger tak for de perfide konspirationsteorier! :(

For det første ved jeg ikke, hvem "Co" er, og disse opkast fra dig om dette, er simpelthen så langt ude, og jeg forstår ikke, hvordan du har fået denne ide, ej heller hvorfor det skal gå ud over mig?

For det andet er Michella min nære veninde, så hvorfor skulle jeg lige ikke hjælpe hende med den danske oversættelse af hendes beretning? At du så også påstår, at jeg skulle have noget at gøre med hendes valg om at fortælle om hendes oplevelser af FKK, forstår jeg ligeledes ikke? Jeg undrer mig meget over, hvad jeg præcist nogensinde har gjort dig?

Men jeg vil da overveje at råde Michella til at holde igen med skriverierne herinde efter det her. :(

At der bliver råbt propaganda, synes jeg, er direkte ondskabsfuldt overfor Michella :( Havde hun skrevet ih så åh så rosenrødt om hendes job, så havde i jo også dømt hende fuld af lort! :(

  • Synes godt om 20

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter at have læst Nikitas indlæg oven for har jeg valgt at slette mit oprindelige, let skeptiske indlæg, da Nikita gennem årene har opbygget en vis troværdighed, og hvis hun tror på den om det afhuggede hoved og ellers har et venindeforhold til trådstarter, skal jeg ikke være den, der uden insiderinfo sår tvivl om beretningen :wink:

 

mea culpa :)

Redigeret af ThorsHammer
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Okay Fraiser... Jeg siger tak for de perfide konspirationsteorier! :(

For det første ved jeg ikke, hvem "Co" er, og disse opkast fra dig om dette, er simpelthen så langt ude, og jeg forstår ikke, hvordan du har fået denne ide, ej heller hvorfor det skal gå ud over mig?

For det andet er Michella min nære veninde, så hvorfor skulle jeg lige ikke hjælpe hende med den danske oversættelse af hendes beretning? At du så også påstår, at jeg skulle have noget at gøre med hendes valg om at fortælle om hendes oplevelser af FKK, forstår jeg ligeledes ikke? Jeg undrer mig meget over, hvad jeg præcist nogensinde har gjort dig?

Men jeg vil da overveje at råde Michella til at holde igen med skriverierne herinde efter det her. :(

At der bliver råbt propaganda, synes jeg, er direkte ondskabsfuldt overfor Michella :( Havde hun skrevet ih så åh så rosenrødt om hendes job, så havde i jo også dømt hende fuld af lort! :(

 

Men tror du selv på historien?

 

Måske kan du fremlægge dokumentation for begivenheden, eventuelt med Michella's hjælp?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men tror du selv på historien?

Måske kan du fremlægge dokumentation for begivenheden, eventuelt med Michella's hjælp?

Selvfølgelig tror jeg da på, hvad hun fortæller? Jeg har så ikke fantasi til at forestille mig, hvorfor man skulle fortælle sådan noget, hvis det ikke var sandt? Og jeg har personligt ingen grund til ikke at tro hende.

Hun fortalte mig fra starten, at hun ikke turde nævne navnene på de steder, hun havde været, og det er jeg altså nødt til at respektere.

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg

At dokumentere historien med det afhuggede hoved må være piece of cake. Den slags kan simpelthen ikke holdes ude af medierne. Mord kan måske holdes ude, men ikke et SÅ spektakulært mord.

 

Resten kan såmænd være sandt nok. Alle herinde ved jo også at det ikke er alle steder det hele er roser og lyserøde skyer.

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, medfølelse og empati har nu aldrig været min stærke side, men stadig mener jeg at det er et rimeligt krav at stille at man bør dokumentere sådan en grusom historie. Kald mig bare usympatisk og kynisk, men jeg nægter at tro på sandheden i den historie før jeg har fået forelagt dokumentation!

Jeg har godt svært ved at finde en grund til at hun skulle opdigte en sådan historie. Under alle omstændigheder har hun og alle andre fortjent, at man som udgangspunkt tror på deres historie - alt andet er sindsygt respektløst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har godt svært ved at finde en grund til at hun skulle opdigte en sådan historie. Under alle omstændigheder har hun og alle andre fortjent, at man som udgangspunkt tror på deres historie - alt andet er sindsygt respektløst.

 

At begynde at kaste med mudder og skyde folk i skoene, at de er: "Sindsyge respektløse" fordi de tillader sig at være en smule skeptiske overfor en historie og har en anden holdning end dig, er efter min mening ligeså respektløst. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, medfølelse og empati har nu aldrig været min stærke side, men stadig mener jeg at det er et rimeligt krav at stille at man bør dokumentere sådan en grusom historie. Kald mig bare usympatisk og kynisk, men jeg nægter at tro på sandheden i den historie før jeg har fået forelagt dokumentation!

Så lad være med at tro på den!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...