Hop til indhold
Gæst

Da FKK blev til mit værste mareridt

Recommended Posts

Guest Liderligfyr

Synes det lyder lidt underlig hvis der sker 2 mord på kort tid at pigerne ikke flygter fra klubben. Hun skriver de bange for at blive fyret.... Hvis man er 40 piger i klubben og 2 bliver slået ihjel ( ret markant på en klub) så skulle alle piger da flygte.

Pigerne bliver nu langt fra behandlet godt alle steder! Har forresten aldrig set et sted pigerne spiser til sidst. Tværtimod skal de nok holde sig til :-)

Redigeret af Liderligfyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tro på micellas historie hvorfor skulle hun lyve ,

Og frem over når der er en der skiver en andmelelse af et besøge hos en GP

Så ville jeg se dukumitation for besøget , det kan være FOTO man kan evt tag en selfi mens man er igang med pigen

Et FOTO af det brugt kondom kan også være en godkendt dokimention

Hvis ikke der det så tro jeg ikke på jer og mener derfor at i er fulde af løgen

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mindes en tråd hvor tysklandsbolledrengene fortalte om ejerskabet af de forskellige tyske bolleklubber.

Det var vist mest rockere (rokkere) og østeuropæere. Hvis pigerne er fra østeuropa o.l. steder, så kunne det jo tænkes at "problemet" er blevet ordnet på alternativ vis.

At betvivle historien er underligt. Det er faktisk ikke speciel god reklame for en glædespige at fortælle at hun har haft en meget traumatisk oplevelse. Det vil næppe lokke flere mænd til hendes leje?

Jeg kan så også notere mig at det igen er den samme lille flot tvivlere der kaster sig over historien, som altid kræver beviser, links osv. Suk, suk.

Meeeen det er da blevet en lang tråd på kort tid?

  • Synes godt om 8

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes det lyder lidt underlig hvis der sker 2 mord på kort tid at pigerne ikke flygter fra klubben. Hun skriver de bange for at blive fyret.... Hvis man er 40 piger i klubben og 2 bliver slået ihjel ( ret markant på en klub) så skulle alle piger da flygte.

Pigerne bliver nu langt fra behandlet godt alle steder! Har forresten aldrig set et sted pigerne spiser til sidst. Tværtimod skal de nok holde sig til :smile:

 

Jeg undrer mig lidt.

 

Nu har jeg læst Michellas rystende beretning igennem to gange, og jeg ser ikke noget om to mord, men kun et, nemlig det afskårne hovede. Hvor kommer det andet mord fra?

Nu er sammenhængen/betydningen ikke helt klar, men skriver Michella ikke netop, at pigerne flygtede?

 

Michellas beretning er blevet skudt ned som fjeren, der blev til fem høns. Nogle debattører herinde synes også at lade en fjer blive til fem høns.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg undrer mig lidt.

 

Nu har jeg læst Michellas rystende beretning igennem to gange, og jeg ser ikke noget om to mord, men kun et, nemlig det afskårne hovede. Hvor kommer det andet mord fra?

Nu er sammenhængen/betydningen ikke helt klar, men skriver Michella ikke netop, at pigerne flygtede?

 

Michellas beretning er blevet skudt ned som fjeren, der blev til fem høns. Nogle debattører herinde synes også at lade en fjer blive til fem høns.

 

Så har du sprunget indlæg nr. 18 over 2x.

 

 

 

 

 

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg mindes en tråd hvor tysklandsbolledrengene fortalte om ejerskabet af de forskellige tyske bolleklubber.

Det var vist mest rockere (rokkere) og østeuropæere. Hvis pigerne er fra østeuropa o.l. steder, så kunne det jo tænkes at "problemet" er blevet ordnet på alternativ vis.

At betvivle historien er underligt. Det er faktisk ikke speciel god reklame for en glædespige at fortælle at hun har haft en meget traumatisk oplevelse. Det vil næppe lokke flere mænd til hendes leje?

Jeg kan så også notere mig at det igen er den samme lille flot tvivlere der kaster sig over historien, som altid kræver beviser, links osv. Suk, suk.

Meeeen det er da blevet en lang tråd på kort tid?

 

Du er selv medlem af den "flot", som kræver beviser. Senest ville du have dokumentation for at branchen er rådden. Og det fik du.

Redigeret af Starson45
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Selvfølgelig tror jeg da på, hvad hun fortæller? Jeg har så ikke fantasi til at forestille mig, hvorfor man skulle fortælle sådan noget, hvis det ikke var sandt? Og jeg har personligt ingen grund til ikke at tro hende.

Hun fortalte mig fra starten, at hun ikke turde nævne navnene på de steder, hun havde været, og det er jeg altså nødt til at respektere.

 

Jeg ville nok have forventet, at når nu I er nære veninder, så havde Michella fortalt lidt flere detaljer til dig, herunder navnet på stedet.

 

Men det kan jeg så forstå, ikke er tilfældet. Og især derfor, tror jeg man skal være lidt påpasselig med at æde historien råt.

 

Og hvad er formålet i det hele taget med at bringe denne historie. Det står ganske uklart for mig.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville nok have forventet, at når nu I er nære veninder, så havde Michella fortalt lidt flere detaljer til dig, herunder navnet på stedet.

Men det kan jeg så forstå, ikke er tilfældet. Og især derfor, tror jeg man skal være lidt påpasselig med at æde historien råt.

Og hvad er formålet i det hele taget med at bringe denne historie. Det står ganske uklart for mig.

Jeg har vist ingen steder skrevet, at Michella ikke har fortalt, hvilket sted, at dette skete (til mig). Men som sagt, så respekterer jeg hendes valg.

Dit sidste spørgsmål forstår jeg ikke? Formål? Hvilket formål har nogen af os herinde egentlig med at dele vores oplevelser og holdninger til de forskellige ting... Måske jeg har misforstået meningen med EG totalt... Men er pointen netop ikke at dele? Ellers var der jo ingen der skrev? :huh:

Redigeret af Nikita Darling
  • Synes godt om 6

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Jeg undrer mig lidt.

Nu har jeg læst Michellas rystende beretning igennem to gange, og jeg ser ikke noget om to mord, men kun et, nemlig det afskårne hovede. Hvor kommer det andet mord fra?

Nu er sammenhængen/betydningen ikke helt klar, men skriver Michella ikke netop, at pigerne flygtede?

Michellas beretning er blevet skudt ned som fjeren, der blev til fem høns. Nogle debattører herinde synes også at lade en fjer blive til fem høns.

Som OD skriver må jeg bede dig læse tråden igennem

Del dette indlæg


Link til indlæg

At dokumentere historien med det afhuggede hoved må være piece of cake. Den slags kan simpelthen ikke holdes ude af medierne. Mord kan måske holdes ude, men ikke et SÅ spektakulært mord.

 

Resten kan såmænd være sandt nok. Alle herinde ved jo også at det ikke er alle steder det hele er roser og lyserøde skyer.

 

 

Netop.

 

Der er ingen grund til at diskutere, om nogen har grund til at lyve.

 

Efter min mening bør historien underbygges med et link, og bliver den ikke det, synes jeg denne tråd er udbrændt.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har vist ingen steder skrevet, at Michella ikke har fortalt, hvilket sted, at dette skete. Men som sagt, så respekterer jeg hendes valg.

Dit sidste spørgsmål forstår jeg ikke? Formål? Hvilket formål har nogen af os herinde egentlig med at dele vores oplevelser og holdninger til de forskellige ting... Måske jeg har misforstået meningen med EG totalt... Men er pointen netop ikke at dele? Ellers var der jo ingen der skrev? :huh:

 

Hvis hun har fortalt det til dig, behøver du jo ikke tro. Så ved du at det er sket. Men OK, det er måske forskellene i formuleringerne der forvirrer.

 

Sjovt du nævner det med formålet. Det er temmelig tit, at folk bliver afæsket præcis, med hvilket formål, de skriver herinde. Er tit blevet spurgt om det samme, og mange andre har også fået "kærligheden" at føle, herunder senest i en tråd om Thailand. Men vil da opfordre alle til at følge dit eksempel, så skal jeg nok selv prøve at forbedre mig. :)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjovt du nævner det med formålet. Det er temmelig tit, at folk bliver afæsket præcis, med hvilket formål, de skriver herinde. Er tit blevet spurgt om det samme, og mange andre har også fået "kærligheden" at føle, herunder senest i en tråd om Thailand. Men vil da opfordre alle til at følge dit eksempel, så skal jeg nok selv prøve at forbedre mig. :)

Skønt :) Men hvis du selv har fået kastet den med formålet i hovedet, og ikke selv finder det særlig fedt, så burde du jo også holde dig for god til at gøre det samme mod andre? :)

For at man begrunder en ageren med "sådan gør de andre også mod mig", er jo ikke helt fair overfor Michella, vel? :)

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Skønt :) Men hvis du selv har fået kastet den med formålet i hovedet, og ikke selv finder det særlig fedt, så burde du jo også holde dig for god til at gøre det samme mod andre? :)

For at man begrunder en ageren med "sådan gør de andre også mod mig", er jo ikke helt fair overfor Michella, vel? :)

 

Uhhhh den var billig. Man skal bare vende den anden kind til?

 

Nu tror jeg så ikke en døjt på, at de pågældende forbedre sig, så hvorfor skulle jeg?

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har du sprunget indlæg nr. 18 over 2x.

 

Ja, det indlæg er altså glippet for mig. Jeg læste kun det første igennem :oops:.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvfølgelig tror jeg da på, hvad hun fortæller? Jeg har så ikke fantasi til at forestille mig, hvorfor man skulle fortælle sådan noget, hvis det ikke var sandt? Og jeg har personligt ingen grund til ikke at tro hende.

Hun fortalte mig fra starten, at hun ikke turde nævne navnene på de steder, hun havde været, og det er jeg altså nødt til at respektere.

Der er en del tvivlere herinde, jeg er også lidt i tvivl om det med hovedet, resten virker troværdigt. Desværre er der en del skumle bagmænd i brancen.

Måske Michella kunne oplyse hvilket år det hændte.

Det er forståeligt at hun ikke vil komme med navne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uhhhh den var billig. Man skal bare vende den anden kind til?

Nu tror jeg så ikke en døjt på, at de pågældende forbedre sig, så hvorfor skulle jeg?

Hm, vi to er nok bare meget forskellige... Jeg selv bliver beskyldt for alverdens ting af f.eks Fraiser som man kan læse på forrige side... Det har jeg prøvet flere gange før, og det finder jeg selvfølgelig frygtelig træls og nedtrykkende.

Men det betyder da netop ikke, at jeg så begynder at opføre mig på samme måde overfor alle mulige andre? Man må vel selv undgå at gøre de ting, som man bebrejder andre for at gøre, synes jeg. Især hvis man finder det ubehageligt, når det er én selv, der bliver udsat for det.

  • Synes godt om 7

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var da en grusom beretning fra livet HVIS det er sandt, jeg er jo nok lige som så mange andre nød til at melde mig i koret af dem der tvivler, men måske hovet ikke var skåret helt af men blåt halsen skåret op så kvinden døde af det ?? men dog lige tragisk.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske har vi her med en beretning at gøre hvor man har hørt en dramatisk historie og har gjort den til sin egen, et almindeligt fænomen.

At betingelser på klubberne kan være stride tvivler jeg ikke på.

 

Har søgt på "prostituierte entkopft" og fået mange links til den muhamedanske verden.

På søgningen "gemordet entkoptf" var der ingen brugbare svar på google. 

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har søgt i den tyske avis Bild, som er det tyske svar på EkstraBladet, men kan ikke finde noget om et mord på en Tysk FKK.

underligt...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det hele ligner en and, der prøver at komme juleanden i forkøbet.

 

Dette sagt uden holdning til "drabet".

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha sikkert en børnehave igen !

 

Jeg har besøgt den omtalte klub som Michella fortæller om (insider viden og jeg sladrer ikke om hvilken klub det er af hensyn til Michella),

jeg skal ikke kunne sige som historien er sand eller ej, for lige har jeg brugt en ½ time på at Google og søgt på tyske fora frem til historien, men jeg har ikke fundet noget.

 

Jeg kan bekræfte at hash og stoffer verserer i disse miljøer, jeg er selv blevet tilbudt stoffer af piger fordi jeg skulle "party" med dem. Jeg behøver ikke stoffer for at feste. Så nej tak til stoffer, ja tak til sex :P

 

Det er mange mange klubber i Tyskland (mere end 500+ klubber) hver klub har sin måde at håndtere og behandle pigerne på, jeg har hørt fra mange piger at de skifter klub/arbejdsplads hvis de ikke føler sig trygt eller godt behandlet. (Globe er meget striks med pigerne)

Mens fx. Samya, Aca, GT, LR er gode klub for pigerne, mange piger har tilkendegivet dette (jeg er venner med flere piger også efter de er stoppet).

 

Det er i klubbernes interesse at pigerne har det godt, for ellers bliver kunderne væk, konkurrencen er meget hård for klubberne, netop fordi der er så mange klubber og andre købesex muligheder. De tyske/hollandske fora er store og det rygtes hurtigt hvis en klub behandler pigerne skidt. Så bliver kunderne væk, ingen er interesseret i at lægge navn til eller har lyst til at besøge en klub med dårlig ry.

 

Fx. har GT, taget konsekvensen og screener alle kunder ved døren, de lukker ikke sorte, mørke og sydlandske undseende mænd ind, heller ikke selvom de er tyske statsborgere. Der må max. være et antal østpiger i klubben udover de tyske piger. Jeg har set at både piger og mænd bliver afvist i døren. Man kan hævde det er diskrimination/racisme, men det er for at undgå ballade, til alles ve og vel.

 

Klubber med flere tyske piger indikerer på gode arbejdsforhold for pigerne, de tyske piger finder sig ikke i hvad som helst, de kender deres rettigheder og har loven på deres side hvis der skulle opstå konflikter, østpiger tør måske ikke at gå imod ledelsen eller kunderne... nogle piger arbejder på et "turistrejse/ophold" dvs. de arbejder uden at have et tysk SE nr.  (Umsatzsteuernummer), så disse piger har ikke meget at skulle have sagt, trist !

 

I skal huske på at der er millioner (mit gæt 20+ mio) sexkøbere i Tyskland (både lokale og turister), så det skulle ikke undre mig at der er psykopater blandt gæsterne,

Det er de "syge" gæster som skader pigerne ! (det har ikke noget direkte med klubberne at gøre! ) Langt de fleste gæster er normale gæster som du og jeg.

 

Ja det er meget farlig at gå på FKK, jeg har altid en skudsikre vest på under min badekåbe :P

Der var skyderi på Artemis i 2012:

Nogle kunder (mafiatyper) ville ikke betale regningen for champagne og pigerne, og skød sig vej ud af bordelleret, pigerne fik ikke deres penge for deres serviceydelser :(

Historien endte med at politiet fik anholdt gerningsmændene.

 

Denne episode på Artemis er et faktum:

http://www.morgenpost.de/berlin-aktuell/article108659555/Kunde-schiesst-in-Berliner-Bordell-Artemis-um-sich.html

 

http://www.berliner-zeitung.de/polizei/drei-verletzte-in-charlottenburg-wilmersdorf-mann-schoss-in-bordell-um-sich,10809296,16907554.html

 

Jeg besøgte Artemis så sen som i denne uge, jeg kom hjem med livet i behold, hverken pigerne eller gæsterne tog livet af mig :P

(jeg kunne i teorien blev kvalt mellem et par gode bryster :D)

 

Nu sker der mange ting i klubberne bag facaden, ting som ikke tåler dagens lys, det gælder også vores sexbranchen herhjemme.

Der er uundgåeligt at HA og andre bander er involveret i klubberne, man er naiv, hvis man ikke ved det.

Fx. er World som bekendt ejet af HA.

 

Alt i alt vil jeg stadig mene at FKK-klubberne giver pigerne trygge rammer og gode arbejdsforhold, lang de fleste gæster er søde og normale, pigerne har retten til at afvise kunder som de ikke føler sig trygt med, nogle klubber har alarm-knapper, som de kan trykke på, på værelserne.

Der er kamera overvågning overalt (undtagen på værelserne) så en gerningsmand vil hurtigt blive identificeret og pågribes, han skal jo lige klædes om inden han forlader stedet, med mindre han løber nøgen eller iført badekåbe ud på gaden...

 

Ps.

Den nye klub Oceans (3 uger gammel) giver pigerne gode arbejdsforhold i spritny faciliteter, pigerne får gratis entre og 50% rabat på mad (restaurant kvalitet) og alkoholdrikke (softdrinks er gratis), de får overnatning i klubben (på 3. sal) til fordelagtige priser.

Gæsterne betaler fuld pris for entre, mad og alkohol mv.

 

Så der er både "gode" og "onde" klubber, det står frit for pigerne og gæsterne at vælge hvilke klubber de vil "spille" i.

 

 

God julefrokost weekend ! :D

Redigeret af Nille
  • Synes godt om 9

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det hjælper selvfølgelig på troværdigheden, hvis det er Nikita, som har været oversætter på Michellas beretning.

 

Men det er altså internettet vi befinder os på her - det er fyldt med konstruerede historier og beretninger - og historien med det afhuggede hoved får det altså til at ligne en konstrueret historie designet til at vække følelser.  Det er ikke særlig smart at begå et mord inde på en FKK-klub - man er 99,9% sikker på at blive opdaget, fanget og straffet for det. Det er vel omtrent lige så "smart" som at begå det på et diskotek. Så det kræver en virkelig skør person eller en, hvor det virkelig er slået klik i gerningsøjeblikket.

 

Jeg synes at det er synd hvis vi her i tråden begynder at råbe "løgn og propaganda". 

 

Mit råd, som jeg kan se at en del andre allerede har fulgt, er er at vi prøver at tage en rationel tilgang til sagen og sige til os selv: Det kan godt være at det er sandt, det kan godt være at det er falskt - men det lyder for usandsynligt til at vi bare kan tro på det før end vi har set nogen andre kilder som kan verificere det.

 

 

 

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bangbros

Uha en omgang. Verden er dælme ret grum, men det overrasker jo desværre næppe.

 

Men hvor ville jeg dog gerne have læst dette i originalen - altså uden at indlægget lige skulle gennem et par kyndige veninde hænder og hoved. Ikke fordi jeg mistænker nogen fordrejning i oversættelsen, men vi taler jo alle med hvert vort næb, og ikke mindst ville vi måske undgå alle beskyldninger om den en eller anden interesse eller bagtanke.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gode indlæg fra Nille og Frej, som faktisk dækker over det meste af det jeg ville skrive.

 

Jeg har selv besøgt 3 af de mere "kendte" klubber og i ingen af dem bliver pigerne behandlet som Michella beskriver - de kan sidde og slappe af og holde pauser som det passer dem og de kan også spise så tit og meget som det passer dem - men jeg har dog hørt om klubber hvor pigerne fx. har strammere regler og kun må spise ét måltid per vagt. Hvad der foregår bag kulisserne kan jeg jo ikke vide, og der er helt sikkert klubber hvor der er et hårdt miljø pigerne imellem, og konkurrencen er benhård.

 

Der er mange klubber og der er vid forskel på hvordan de behandler pigerne ( og kunderne) ligesom med de danske kliniker. Der florerer masser af stoffer i branchen både i Tyskland og i DK. Man skal altså være ualmindelig blåøjet og tro blindt på alt det sludder som nogle af pigerne herinde prøver at prakke os på, hvis man ikke er bevidst om at rockere er involveret i de danske kliniker nøjagtig som de er de i det tyske miljø.

 

De FKK-klubber jeg har besøgt har haft mandlige security-folk ansat, så der er sikkerheden altså væsentlig bedre end på en dansk klinik hvor den eneste hjælp er en tlf-pige.

 

Men at bruge disse oplevelser til et generelt angreb på FKK-kulturen er sgu billigt - og en masse personer med tilknytning til det danske miljø ( piger og deres evige fan-klub) er hurtige til at hoppe med på vognen. Ligeledes synes jeg det er sært at et så spektakulært mord slet ikke er til at finde noget som helst om på nettet, som ellers er det nye årtusindes gule sider - findes det, findes det her... så indtil videre vil jeg vælge at betragte den del af Michella´s indlæg som en røverhistorie.

 

Man skal også tage med i ligningen at ikke alle piger er ens, og nogle trives med det ene setup, andre med et andet... Der er et par piger i ErW som tidligere har arbejdet på Artemis, og den ene sagde direkte til Nille og jeg ; " Ich hasse Artemis", hun brød sig ikke om alle deres regler og trives bedre i ErW. Ligeledes er der sikkert FKK-piger som ville vende det hvide ud af øjnene hvis de blev præsenteret for forholdende på de danske klinikker, og så hvor meget de har af udgifter osv.

 

Det er da dejligt at Michella har fundet et trygt sted i DK hvor hun er glad for at arbejde, men det er heller ikke det rigtige for alle og kender da nogle stykker som har mere eller mindre samme holdning til klinik-miljøet i DK som Michella har til FKK-klubberne i Tyskland.

 

YMMV ;)

  • Synes godt om 6

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...