Hop til indhold
Gæst

Da FKK blev til mit værste mareridt

Recommended Posts

Gæst

Jeg sidder pt i Bio på sådan en FKK :-)

Der ligger 4 piger i Bioen og sover og slapper. Flere af Pigerne har spist før mig tsk tsk alle Pigerne er stadig intakte. Er ikke faldet over nogle rullende hoveder fra gårdsdagens halshugninger.

400.000 piger i Tyskland ca 100 x DK. Så sker der nok 100 x så meget

Rockere overfaldsmænd mord røverier sker ligeledes i lille Dannevang. Ærgerlig og frygtelig men Branchen tiltrækker desværre meget lort. Heldigvis sjældent de slemme ting sker! Men dårlige klinikker hører vi ofte om

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænkte at jeg lige ville ignorere "den med hovedet" og så prøve at give lidt reel info, hvordan jeg oplever klubberne. Forsøgt objektivt, men siden det nu er mig, som skriver kan det jo ikke undgå at være min synsvinkel


Én ting var de fysiske slåskampe mellem pigerne... Jeg blev selv skubbet ned af en trappe, fordi en kunde valgte mig og ikke den anden pige, som så lod hendes frustrationer gå ud over mig... :(

Jeg har aldrig selv observeret en fysisk slåskamp mellem nogen piger.

 

Men jeg er dog ikke i tvivl om at selv setup'et jo skaber knivskarp konkurrence mellem pigerne, og derfor må skabe en masse frustrationer for nogen, og alt hvad der dertil hører af misundelse og jalousi. Der er rigtigt mange penge at tjene for nogen af de piger som ofte bliver valgt, og dem som sjældent bliver valgt har måske svært ved overhovedet at få det til at løbe rundt. Kombiner det med at de fleste af pigerne, har en oprigtig grund til at have brug for pengene, og så er det svært at undgå at det værste nogen gange kommer op i dem.

Men det er vel ikke anderledes end hvis man ser hvordan et dealer/trading floor fungerer i en større bank eller investeringsbank. Her sidder folk og er pæne og flinke på overfladen, men bagved facaden er stort set alle sammen klar til at stikke en kniv i ryggen på hinanden (dog kun i overført betydning), hvis det kan forøge deres egen personlige bonus!

En ting, som måske kan skabe ekstra frustrationer i en pige, er hvis hun har en sød og gavmild stamkunde, som hun kan lide, og som vælger hende stort set hver gang. Hvis han så en dag får lyst til at prøve noget nyt og derfor ikke lige har tid/penge til hende - eller hvis han havde flere piger han plejede at gå med og lige pludseligt er de da alle sammen på en gang, så det heller ikke kan lade sig gøre at gå med alle sammen, så er min erfaring, at der kan opstå ballade, fordi de alle sammen forventer at få en tur (+ betaling). "Hell had no fury like a woman scorned!".

Jeg kan bekræfte at have hørt fra nogen FKK piger, at de selv undrer sig over, at nogen af de andre FKK piger kan finde på at sige om bestemte kunder at "han er min!".

 
En anden ting var nogle af de (ifølge min mening) vildt uretfærdige regler bestemt af ejeren. Når man mødte ind på en vagt, skulle man først gå til pigerummet, hvor der blev klædt om og lagt makeup. Så langt så godt. Men når vi var klar og entrede baren, var det ikke tilladt at forlade det område i 15 stive timer, medmindre man skulle tisse. Ingen pauser overhovedet.

 

Ejeren rendte ofte rundt og holdte øje med os piger og kostede rundt med os efter forgodtbefindende. Vi måtte ikke sidde for længe i sofaen. Vi skulle helst gå rundt hele tiden... "Hop nu op og dans på baren"... Gør dit, gør dat... Det var svært at nyde noget som helst af det på den måde.


Det lyder til at være sat lidt på spidsen. Jeg ved at mange klubber opererer med nogen møde-regler for pigerne. Hvis de er der fra åbningstiden, så må de selv bestemme, hvornår de går hjem. Hvis de først kommer senere på dagen eller om aftenen, så skal de være der til lukketid.

 

Jeg skal ikke kunne sige hvad der er af regler for hvad pigerne må og ikke må inde på klubben - det varierer nok en del fra klub til klub. Efter at mange af klubberne er blevet røgfrie er det i hvert fald tilladt for pigerne at gå ud og ryge så ofte de vil. Jeg har nogen gange observeret i visse klubber at ledelsen ikke er så glade for hvis fx. pigerne sidder i for lang tid nede i et afsides hjørne af haven og snakker internt i stedet for at være tilgængelig for mændene. På den anden side har jeg engang været ved at misse en af mine favoritpiger på Acapulco, som jeg havde en halv aftale med på en stille dag. Hun troede at jeg var gået hjem og havde derfor blot siddet ude i et baglokale og surfet på internettet, mens jeg havde siddet og ventet i 1½ time på at hun skulle blive fri (troede at hun var i et rum).

På nogen klubber danser pigerne en gang imellem på baren, eller på en stripper-scene - det ser ud til at være ledelsen, der giver pigerne den ide, og ikke noget de har fundet på helt selv. Dertil skal nok lige tilføjes, at det ofte ender med at være hjælp til at skaffe flere kunder til pigen, for det er jo god reklame at danse på den måde.


Kunden havde også altid ret. Uanset hvor dårligt en kunde opførte sig, så blev pigerne fyret, hvis de ikke makkede ret og kunden derfor klagede over en pige.

Nu opererer de fleste succesfulde foretagender i en markedsøkonomi jo efter konceptet "kunden har altid ret". Og i enhver bog om markedsføring står dette udsagn i Kapitel 1 - gentaget mange gange.

 

Det lyder dog til at være sat på spidsen, at en pige skulle kunne ryge ud pga. kun een enkelt klage. Det har jeg ikke hørt om

 

På Globe i Zürich opererer de med at en pige ikke får lov at komme tilbage, hvis hun har fået 3 klager - men den er berygtet blandt pigerne for at være specielt nidkær og pertentlig - pigerne står dog i kø for at kommer der pga. de meget højere priser og indtjeningsmuligheder. Men altså - 3 klager - ikke bare 1.

 

Nu skal det lige tilføjes at pigerne jo også er en kundegruppe for klubberne. Med åbningen af "Oceans" i Düsseldorf ser man jo faktisk at klubberne lige p.t. konkurrerer om at tiltrække de bedste piger, fordi de forventer de at mændene følger de bedste piger. Så det er ikke helt så simpelt.

 

Hvis en pige får et overnormalt højt antal klager eller tvister fra mange forskellige kunder kan jeg dog ikke se det forkerte i at hun ikke får lov til at komme igen - et eller andet må hun jo gøre forkert. Der findes jo altså enkelte sharks mellem pigerne, som konsekvent forsøger at snyde så meget de kan slippe af sted med. Personligt har jeg aldrig været oppe til receptionen for at diskutere eller klage over en pige. Heller ikke selvom der i sjældne tilfælde har været sharks, som faktisk snød mig.

 

Jeg har fra piger hørt om sjældne tilfælde hvor der er en idiot af en mand, som klart har overskredet en piges grænser langt ud over hvad jeg selv anser som acceptabel adfærd - fx. forsøg på at tage en pige analt selvom hun ikke tilbyder den service - utilgiveligt!. Der mangler måske en eller anden form for indrapporteringssystem til pigerne, til at få samlet op på og blacklistet den lillebitte procentdel af mænd, som er psykopater.

 

Jeg har engang set en mand blive bortvist fra Artemis i Berlin. Det foregik relativt udramatisk. Det var først da jeg kiggede nærmere efter at jeg opdagede det og kun fordi jeg tilfældigvis stod i indgangsområdet. Det var en englænder - jeg tror at han var dybt pervers og helt gak. Jeg hørte ham mumle noget om "..there are other better places.....fistfuck the girls with no problems....". Han var blevet bedt om tage sit tøj og gå - en af pigerne samt receptionisten stod og rystede på hovedet gentagende gange - tydeligvis i en eller anden form for undren over at nogen kunne være så skøre. 

 

Vi betalte samme beløb som kunderne for at komme på arbejde... Men vi måtte ikke tage noget mad, før den allersidste kunde havde taget sin portion.
Det kan jeg på ingen måde genkende. Jeg har aldrig opdaget/oplevet nogen klub hvor pigerne ikke havde mulighed for at spise samtidigt med mændene. Faktisk har jeg på en del klubber prøvet det som jeg vil kalde for en "reverse dinner date!". I.e. på en normal dinner date i virkelighedens verden får man jo først noget mad ,og måske ender det med noget sex bagefter. En "reverse dinner date" på FKK er at man har sex og samvær med pigen i et rum i lang tid, hvorefter man betaler og siger pænt farvel - derefter ender det med at man opdager at man er sulten og går ud for at få noget at spise - her møder man så pigen, der også var blevet sulten og så kan man lige så godt spise sammen.   


Så var der det omfattende stofmisbrug blandt mange af kunderne og pigerne. Stofferne blev som oftest tilført til festerne fra ejeren. Det hjalp ikke ligefrem på god tone og god opførsel fra hverken kunder eller piger for den sags skyld. Jeg var heldigvis ikke selv vildt uheldig med de kunder, jeg mødte, men mange af de andre piger havde en del dårlige oplevelser i bagagen, og én af mine egne veninder f.eks blev bidt hårdt af en kunde.

Jeg tager aldrig selv euforiserende stoffer når jeg er på FKK. Jeg drikker dårligt nok alkohol - SEX er mit drug ;)

 

At der florerer forskellige stoffer på FKK kan bestemt ikke afvises. Det er vel det samme som nede på det lokale diskotek - der er der også nogen som tager stoffer.

Kokain ser ud til være det brugte - og hash i klubberne tæt på Holland. Jeg har hørt en historie fra en pige, som fortalte om hvordan hun havde en mand i rummet endte med at købe 5 timer, og som ikke foretog sig andet end at sniffe "coke" og snakke hele tiden. Han ville slet ikke have sex - han ville bare snakke, snakke og snakke - altså kun ham selv - pigen skulle bare lytte på. Nemme penge for pigen, men hun var noget utryg ved situationen sagde hun.

 

At det ligefrem skulle være klubbernes ledelse, som leverer stofferne kan jeg ikke bekræfte - og det virker noget usmart. Fra at have en helt legal fkk klub er man pludselig villig til at risikere mange års fængsel for narkohandel for at gøre den lidt bedre? 

 

 

Summa Sumarum

Det er ikke alt ved FKK som er 100% fint i kanten. Og FKK kan for pigerne være temmelig hårdt og konkurrencepræget. Det er primært for mændene og ikke for pigerne at FKK er et paradis. Men altså - at det ligefrem er et mareridt for pigerne lyder urealistisk.

 

 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hi everybody :)

I have something on my mind, that I feel the need to wright about. I had this translated by my friend, because i think that most of you prefers it in danish. :)

For nogle år siden startede jeg som glædespige på FKK sauna klubber i Tyskland. Mit indtryk af det var total luksus, drinks, god mad, mange piger og en god indtjening, så længe man var ny. Men dette indtryk skulle vise kun at være et glansbillede af den virkelige verden.

Dette er kun min opfattelse og mine oplevelser med FKK klubber, og derfor ville jeg aldrig råde nogen piger til at vælge den vej. Andre kan selvfølgelig have en anden opfattelse.

Mange hilsner fra Michella - som er virkelig glad for at være en glædespige i Danmark. :)

Kære Michella L.Amie :)

Set i lyset af seneste tids skriven her på EG om alle de lyksaligheder for både ejere - piger - og specielt kunderne, nogle FKK her i Danmark skal være i stand til at levere af billig fisse, når kundens slatne pengepung lider af kronisk vægttab, - - så synes jeg det er stort gjort af dig, at du fortæller lidt om bagsiden på billig-FKK "medaljen"  - så også disse barske :sad:  sandheder kommer frem i dagslyset.

 

Michella - det du har været vidne til - er meget barske oplevelser, - og så i din unge alder!! - sådanne oplevelser må der ikke spøges med - ved at betvivle dem.

 

Jeg håber du omkring dig, har nogle søde og rare mennesker du kan tale med om det - for det er nødvendigt! - den slags oplevelser skal du ikke gå rundt med alene - - - mon ikke Nikita er der - - - - for dig ;)

 

- og kan du så passe rigtig godt på dig selv :)

 

Mange hilsner

 

Nyder livet

Redigeret af Nyder livet
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

....... Men hvor ville jeg dog gerne have læst dette i originalen - altså uden at indlægget lige skulle gennem et par kyndige veninde hænder og hoved. Ikke fordi jeg mistænker nogen fordrejning i oversættelsen, men vi taler jo alle med hvert vort næb ......

 

Jeg er ikke sikker på, at det ville have hjulpet så forfærdeligt meget endda med originalen.

 

Nu har jeg ikke større kendskab til Michella, men hvis hun er usikker i engelsk, ville der da være endnu større chance for, at hendes indlæg ville blive upræcist og føre til fordrejninger/misforståelser hos læseren.

 

Jeg kan ikke forestille mig, at Nikita ville lave fordrejninger i oversættelsen. Hun har i tidens løb hjulpet mange piger, og hvorfor skulle det ikke være tilfældet her for at få budskabet ud?

 

Jeg forestiller mig derimod, at Michella har fremlagt tingene, og der, hvor sproget eller indholdet har været uklart, har Nikita stillet uddybende/opklarende spørgsmål, og til sidst er der så kommet et produkt ud af det, hvis indhold de har været enige om, og som Nikita så har kunnet oversætte til et adækvat dansk.

 

Sådan forestiller jeg mig det i hvert fald processen.

Redigeret af Borende X
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bangbros

Måske, måske ikke. Det er svært at vide. Det ændre ikke ved at jeg helst hørte det direkte fremfor igennem en anden.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

I mine øjne er der et stort minus ved mange FKK klubber, og det er at der ofte er alt for mange piger til for få mænd.

 

Når så velsagtens ofte ca 1/3 af pigerne får fra 1/2 - 2/3 af handlerne, ja så er udbuddet af piger simpelthen for stor som jeg ser det.

 

Fremfor at vi mænd har så mange piger at vælge imellem, så jeg gerne at vi kunne vælge mellem færre, simpelthen for at det kan blive en bedre forretning for flere af pigerne.

 

I mine øjne handler det om at det bør opleves som en god forretning både for os mænd og for pigerne, det at vi kan købe sex til priser vi kan betale, og at den omsætning vi lægger, andelen heraf hver pige opnår, den såvidt muligt opleves som givtigt af flest mulige piger i klubben.

 

Hvis bare det er top piger de fleste, som flest mænd oplever som top piger, må der gerne være færre at vælge imellem for min skyld.

 

Uanset der får jeg hele den oplevelse det er at være på en FKK klub sammen med piger og andre mænd i flere timer, det ændres der ikke ved af den grund at udvalget af piger reduceres.

 

Jeg må bare blive hurtigere til at træffe en beslutning når piger er ledige, det er jeg ikke god til når der er rigtig mange piger.

 

Golden Time i NRW er den klub jeg har oplevet, hvor såvidt jeg kunne vurdere, at udbuddet af piger svarede bedst til efterspørgslen i pigernes favør, og det uden at der på nogen måde som jeg oplevede det af den grund var for få piger.

 

Jeg er så heller ikke enig i at kunden altid har ret, og jeg synes ikke at kunden skal have ret, hvis han har uret, men sådan er det desværre ofte tilfældet i mange brancher.

 

For eksempel tager Seduction Girls til genmæle, hvis der efter deres opfattelse fremføres uretmæssig kritik, og sådan synes jeg det bør være.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Om ikke andet så er der pillet lidt ved begrebet "Billig fisse" altid god fisse. Kunne også godt forestille mig, at tråden måske får folk til at gøre et lidt større forarbejde før de flyver ind på den første og bedste FKK, og det vil da kun være positivt, for selvfølgelig er der også gode steder i Tyskland.

 

Personligt vil jeg så bare håbe at Michalla har det godt og ikke alt for påvirket at hendes kedelige oplevelser på steder hvor hun tidligere har været.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Come on drenge og piger! Skal da lige love for at denne tråd har fået blodet til at koge blandt tilhængere og "modstandere" af de tyske klubber.

 

Det kan ikke komme som nogen overraskelse at en udenlandsk pige har fået en dårlig behandling. Sådan kan der også findes masser af tilfælde i DK - de bordeller der har udenlandske piger er ofte ikke de mest pæne steder, hverken ind eller udvendig! Der findes masser af eksempler på at især udenlandske piger er blevet udnyttet - i hvert fald efter dansk lovgivning, for pigerne kan rent faktisk have været fint tilfredse med deres indtjening.

 

Jeg husker ikke navnet på tråden, men mindes at der var en pige herinde der gjorde opmærksom på en håndfuld Uopklarede mord på danske gp´er (og antydede at politiet nedprioriterede sagerne, netop fordi de var med gp´er)

 

Jeg VED at der findes danske piger, som abselut ikke kan lide konkurrencen, ved at være flere piger på vagt - så det er altså ikke kun i Tyskland det er sådan!

 

Har også hørt lidt rumlen på vandrørene om at der er visse danske piger der har problemer med at kunne forlade branchen.... (grundene kan være mange...)

 

Det kan ikke komme som nogen overraskelse at det bestemt IKKE er alle mænd der behandler pigerne pænt - man kan såmænd bare læse anmeldelser, hvor der gives råd om diverse tricks. Udlevelsen af de VÆRSTE fantasier, finder man næppe i anmeldelserne - men mon ikke de findes i PM systemet?

 

Vi (både mænd og piger) der er aktive herinde, må så bare tilstræbe at hjælpe hinanden til at finde de gode steder med fantastiske oplevelser - om det så er i DK eller udlandet.

 

PS: Skulle der være nogle der afviser min beretning på grund af manglende kilde anvisning, så gør i bare det! Jeg beholder mine kilder for mig selv!

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg spekulerede lidt over hvor lang tid det egentlig tager at skære et hoved af med en kniv, og om det realistisk kunne nåes på så kort tid at ingen kunne bemærke det. Takket være LiveLeak ved jeg nu at det tager 25-30 sekunder. :(

Jeg har dog ligesom andre heller ikke kunnet finde noget i forskellige varianter af søgninger på severed head og FKK germany osv, og jeg kan simpelthen bare ikke tro det. Hvis der bliver afhugget et lem på et sted hvor der normalt er bare bryster og sex, så ville det ikke kunne holdes ude af pressen. Dertil ville historien simpelthen være for god med hensyn til mediernes oplagstal. Jeg vil nok også undsige at vold er dagligdag. Jeg har stadig til gode at se en FKK pige med blå mærker, og de viser faktisk temmelig meget hud.

 

Jeg beklager brugen af ordet "bullshit" i mit første indlæg, men bliver irriteret fordi jeg ved at sådan et indlæg bliver fulgt op af den sædvanlige forhastede og unuancerede fordømmelse af alle der ikke dyrker hvad enten indlægget handler om, og dermed har en chance for at sidde og pudse glorie uden at det koster noget. Kære venner: Den danske prostitutionsbranche er også hård, og der bliver også taget stoffer og grædt salte tårer her, så lad nu bare være.

Det værste er dog den "Guilt by association" man udsættes for. (http://en.wikipedia.org/wiki/Association_fallacy) Ja som en ret almindelig middelklassefyr som knap nok går over for rødt føler man sig faktisk lidt trukket igennem sølet, og det vel at mærke ikke af Michella, men mere af det kobbel der plejer at følge hver pige herinde.

 

Lad os lige få een ting på plads: Det oprindelige oplæg har ikke så meget med FKK konceptet i sin kerne at gøre. At FKK og sexklubber generelt tiltrækker folk der lever på kanten og ønsker hurtige penge, herunder Michella selv, er det som er årsagen til det hærdede miljø. Hvor der er et stort flow af kontanter er der kriminelle. Sådan har det altid været, sådan vil det altid være, på FKK og andre steder.

Skulle det så være årsag til at man ikke besøger? Det må være op til den enkelte. Jeg er en voksen mand, så det skal jeg nok selv bestemme.

  • Synes godt om 6

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Jeg beklager brugen af ordet "bullshit" i mit første indlæg, men bliver irriteret fordi jeg ved at sådan et indlæg bliver fulgt op af den sædvanlige forhastede og unuancerede fordømmelse af alle der ikke dyrker hvad enten indlægget handler om, og dermed har en chance for at sidde og pudse glorie uden at det koster noget. Kære venner: Den danske prostitutionsbranche er også hård, og der bliver også taget stoffer og grædt salte tårer her, så lad nu bare være.

 

 

Det var godt med lidt selverkendelse.

Jeg vil modsat dig tillade mig at hævde at disse "FKK klubber" kun bliver fremstillet i rosenrødt og forherligende lys. Det bevidner de seneste indlæg i tråden i særdeleshed om. Jeg syntes, at det var rigtigt flot af Michella, at hun stod frem med hendes historie og dog savnede jeg alligevel dokumentation for historien med det afhuggede hoved.

Efterhånden, som debatten har udviklet sig, har jeg indset, at det var meget ufølsomt af mig at kræve at hun fremlagde dokumentation for historien. Derfor beklager jeg dybt at jeg stillede det urimelig krav.    

Redigeret af titman
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Set i lyset af seneste tids skriven her på EG om alle de lyksaligheder for både ejere - piger - og specielt kunderne, nogle FKK her i Danmark skal være i stand til at levere af billig fisse, når kundens slatne pengepung lider af kronisk vægttab, - - så synes jeg det er stort gjort af dig, at du fortæller lidt om bagsiden på billig-FKK "medaljen"  - så også disse barske :sad:  sandheder kommer frem i dagslyset.

 

Nyder livet !

der er noget du har misforstået, FKK er ikke billig set med tyske øjne. Det er toppen af poppen,

ja men danske øjne er det billigt, men vi bruger ofte 5.000-20.000+ kr. på en FKK-tur, så det kan ikke siges at være discount beløb.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du siger flere ting i dit indlæg, og jeg vil gerne kommentere et par af dem:

 

Det kan ikke komme som nogen overraskelse at en udenlandsk pige har fået en dårlig behandling ........ der findes masser af eksempler på at især udenlandske piger er blevet udnyttet - i hvert fald efter dansk lovgivning, for pigerne kan rent faktisk have været fint tilfredse med deres indtjening.

 

Nej, det tror pokker.

Det er vel den almindelige følelse ved valutaforskel. Hvis pigerne, trods lusede forhold i indtjeningsperioden, på en måned kan have lige så meget som på et år i hjemlandet, så er mange vel tilfreds med indtjeningen.

 

Jeg VED at der findes danske piger, som abselut ikke kan lide konkurrencen, ved at være flere piger på vagt .......

 

Nej, konkurrence kan være et ubehageligt element. Det er det i erhvervslivet, hvis andre er mere effektive. I nogen grad kan dette vel projiceres ind i glædesbranchen.

Nogle tilbud er bedre end andre. Sådan er det. Nogle piger er subjektivt mere tiltrækkende end andre. Sådan er det.

 

Særdeles glædeligt er det så, at man i flere tråde herinde har kunnet konstatere, at glædespiger også hjælper hinanden. Både med råd og dåd. Her er konkurrencen sat ud af kraft til fordel for fælles interesser.

 

 

Har også hørt lidt rumlen på vandrørene om at der er visse danske piger der har problemer med at kunne forlade branchen.... (grundene kan være mange...)

 

Den her forstår jeg ikke. Tænker du på Tanja Harm?

 

Det kan ikke komme som nogen overraskelse at det bestemt IKKE er alle mænd der behandler pigerne pænt - man kan såmænd bare læse anmeldelser, hvor der gives råd om diverse tricks ...... men mon ikke de findes i PM systemet?

 

Nej, det er desværre ingen overraskelse, at piger ikke altid behandles godt. Som dig har jeg en dårlig mavefornemmelse med PB-systemet. Her kan (vistnol) ingen kontrollere, hvad der foregår. Det er lidt lettere med tjatten.

 

Vi (både mænd og piger) der er aktive herinde, må så bare tilstræbe at hjælpe hinanden til at finde de gode steder med fantastiske oplevelser - om det så er i DK eller udlandet.

 

Det kan ingen vist blive uenige om!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan man forestille sig, at drabet er sket i en del af klubben, hvor kun Michella og ganske få andre er vidner?

At drabet er sket på en 'illegal pige' af hendes alfons med tætte forbindelser til klubbens bagmænd....og at man hurtigt har skaffet sig af med liget...omend en halshugning nok sviner en del...ud i bilen og så hjem over grænsen og 'plask' ...ned i Donau med det lig....

Men selvfølgelig lidt overraskende, at man har kunne holde det internt af den stund, at vidnerne normalt ville dele oplevelsen med kunder og kolleger ...

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ikke sikker på, at det ville have hjulpet så forfærdeligt meget endda med originalen.

 

Nu har jeg ikke større kendskab til Michella, men hvis hun er usikker i engelsk, ville der da være endnu større chance for, at hendes indlæg ville blive upræcist og føre til fordrejninger/misforståelser hos læseren.

 

Jeg kan ikke forestille mig, at Nikita ville lave fordrejninger i oversættelsen. Hun har i tidens løb hjulpet mange piger, og hvorfor skulle det ikke være tilfældet her for at få budskabet ud?

 

Jeg forestiller mig derimod, at Michella har fremlagt tingene, og der, hvor sproget eller indholdet har været uklart, har Nikita stillet uddybende/opklarende spørgsmål, og til sidst er der så kommet et produkt ud af det, hvis indhold de har været enige om, og som Nikita så har kunnet oversætte til et adækvat dansk.

 

Sådan forestiller jeg mig det i hvert fald processen.

 

BX hvor troværdigt er det, at netop du går ind og forsvarer Nikita, som har overbragt Michellas historie.

Du er da aldrig kritisk overfor Nikita, du er under tøflen :lol:

 

Det med et halshugget hoved lyder dog helt utroligt, ved du/I hvor nemt eller svært det er at hugge et hoved af, pigen skal for det første ligge musestille, manden skal have et ninja-svær eller en Rambo-kniv, og det var slet ikke larm eller skrig fra værelset. Jeg kan tydelig høre når nabo-parret knalder i de tilstødende værelser på FKK, så det undrer mig meget hvis pigen ikke har skreget op og ingen har hørt hende... :o

 

ja det lyder som en dårlig splatterfilm. Der er nemmere og mere elegant måder at begå mord på, så hvorfor vælger man en halshugning, er vi over i noget syg fantasi eller en religiøst handling ?

Redigeret af Nille
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

 

Det med et halshugget hoved lyder dog helt utroligt, ved du/I hvor nemt eller svært det er at hugge et hoved af, pigen skal for det første ligge musestille, manden skal have et ninja-svær eller en Rambo-kniv, og det var slet ikke larm eller skrig fra værelset. Jeg kan tydelig høre når nabo-parret knalder i de tilstødende værelser på FKK, så det undrer mig meget hvis pigen ikke har skreget op og ingen har hørt hende... :o

ja det lyder som en dårlig splatter film.

 

Er det ikke lidt småligt at gøre grin med sådan noget? 

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Om ikke andet så er der pillet lidt ved begrebet "Billig fisse" altid god fisse. Kunne også godt forestille mig, at tråden måske får folk til at gøre et lidt større forarbejde før de flyver ind på den første og bedste FKK, og det vil da kun være positivt, for selvfølgelig er der også gode steder i Tyskland.

 

Personligt vil jeg så bare håbe at Michalla har det godt og ikke alt for påvirket at hendes kedelige oplevelser på steder hvor hun tidligere har været.

 

Jeg ved godt hvilke klubber som har gode arbejdsforhold for pigerne, det resulterer i glade, tilfredse og mindre stresset piger, som i sidste ende yder en sublim service, det er derfor jeg besøger disse piger :D

 

Klubben hvor historien handler om har mange piger, så det er nok ikke kun Michella som var påvirket, men det var kun Michella som tog til Danmark, hvorfor tog hun ikke nogle af sine veninder med hertil ?

Der ville jeg da gøre hvis jeg var hende og fandt Danmark som et GP-paradis med de bedste forhold, hvor der har tidligere været forslået købesex forbud. For så må hun flygte igen til et andet land...

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der tegner sig en front her: På den ene side folk, der rent faktisk har været på en FKK-klub, og som har meget svært ved at genkende Michellas historie. Og folk, der kun kender FKK af omtale og aldrig kunne drømme om at prøve det - og godtager historien om halshugning af glædespiger, sådan i stil med Islamisk Stat.

 

Det er lidt svært at bygge bro mellem synspunkterne, når der ikke er fælles erfaringsgrundlag.

 

Men nogen af os, der rent faktisk har været på FKK-klubber, er altså også empatiske, hyggesnakker med pigerne både på værelset og udenfor, og kan se på pigernes øjne og væremåde, om de har det godt. Vi er ikke en flok monstre - ikke os alle sammen i alt fald!

 

Jeg synes jeg bliver ladt tilbage med nogle spørgsmål: Michella beskriver én klub - som jeg tydeligvis ikke har været på - men der stod et sted, at hun havde prøvet nogen andre FKK-klubber også, som åbenbart også var rædselsfulde. Skulle pigerne også spise efter gæsterne på de andre klubber? Blev de også tvunget til at danse og gå omkring, i stedet for at sidde i sofaen i 15 timer ad gangen på¨en vagt? Og de skulle vel kun sidde og kede sig, hvis der ikke var nogen kunder, eller hvad?

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan man forestille sig, at drabet er sket i en del af klubben, hvor kun Michella og ganske få andre er vidner?

At drabet er sket på en 'illegal pige' af hendes alfons med tætte forbindelser til klubbens bagmænd....og at man hurtigt har skaffet sig af med liget...omend en halshugning nok sviner en del...ud i bilen og så hjem over grænsen og 'plask' ...ned i Donau med det lig....

Men selvfølgelig lidt overraskende, at man har kunne holde det internt af den stund, at vidnerne normalt ville dele oplevelsen med kunder og kolleger ...

 

aaaaarrhhhh - det er vist lige lovlig meget fantasi. Men god krimi-underholdning i hvert fald :wink:

 

Jeg tror ærlig talt det vil kræve for meget at dysse vidnerne ned. Specielt hvis vidnerne tæller nogen af de øvrige mandlige gæster.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

BX hvor troværdig er det at netop du går ind og forsvare Nikita som har overbrag Michellas historie.

Du er da aldrig kritisk overfor Nikita, du er under tøflen :lol:

 

Nej, jeg er såmænd ikke under tøflen af Nikita. Det er jeg sgu' (ikke: sku = skulle) alt for gammel til.

 

Vi har mange fælles synspunkter, men vi kan også være rygende uenige. Storvasken holder vi dog, i modsætning til andre, indendørs for os selv.

Sikken en historie antiridder-ridderne ellers kunne få ud af det.

 

Når det så er sagt, har jeg trods alt en vis professionel sproglig kompetence, og det er herudfra, at jeg bedømmer processen Michella -> Nikita -> adækvat dansk.

 

Michella mestrer måske ikke et nuanceret engelsk, så derfor er Nikita formodentlig gået ind og har fået gjort hendes tanker forståelige for os dødelige.

 

Det er - sikkert mod mange danskeres selvforståelse - nemlig ikke alle engelsktalende, der kan forstå hinanden!

Sætter man en vendelbo til at tale engelsk med en corsikaner, vil jeg vædde med, at kommunikationen mislykkes - eller holder vi os til det nære:  Lad blot Jens Stoltenberg og Anders Fjogh tale engelsk sammen, så går det da først helt galt.

 

Der, hvor jeg vil hen, er, at Michella måske kunne have bixet et indlæg sammen med engelske ord = originalteksten, men derfor er det ikke sikkert, at tankegangen bag har kunnet udtrykkes.

 

En utidig sammenligning: Hvor mange af os har ikke købt et nyt fjernsyn og siddet med en manual med engelske ord, men med en japansk tankegang?

Redigeret af Borende X
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvorfor tage til Tyskland, når man kan få det hele her i Danmark ? 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Michella mestrer måske ikke et nuanceret engelsk, så derfor er Nikita formodentlig gået ind og har fået gjort hendes tanker forståelige for os dødelige.

Der, hvor jeg vil hen, er, at Michella måske kunne have bixet et indlæg sammen med engelske ord = originalteksten, men derfor er det ikke sikkert, at tankegangen bag har kunnet udtrykkes.

 

BX,

Du har netop ramt hovedet på sømmet, Nikita har gjorte tankerne forståelige for os dødelige

ved at overdrive, opdigte og dramatisere historien/budskabet.

 

De andre detaljer i historien kan jeg til dels acceptere, men et dokumenteret mord hvor i et halshugget hovedet indgår, den køber jeg ikke.

 

Nu i dag har jeg brugt 1+ time på at Google og søgt i flere tyske, hollandske, franske sexfora omkring episoden, men jeg har intet fundet ! Nu tager jeg et skridt videre og efterlyser denne episode i andre fora og i mit netværk, ser om der dukker noget op...

 

Jeg har særligt indsigt og erfaring med FKK miljøet, jeg har dyrket i mange år, jeg har et netværk af både piger og mænd som jeg er i kontakt med.

Jeg har besøgt flere forskellige klubber i flere lande, flere end nogen FKK-piger gør. Jeg er måske Danmarks/Nordens mest erfarende FKK-korrespondent :P

Redigeret af Nille
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor tage til Tyskland, når man kan få det hele her i Danmark ? 

 

Hvorfor kører en masse mennesker hver eneste dag over grænsen og køber øl og sodavand, disse kan også købes i Danmark?

 

Nu har jeg aldrig selv besøgt en tysk FKK, men ud fra hvad jeg har kunnet læse herinde, så er udvalget af piger i hvertfald på visse steder, meget større end du kan finde herhjemme. Derudover har du mulighed for at sidde at kigge pigerne an, inden du træffer et valg om hvem du ønsker at være sammen med. Herhjemme er du henvist til at sidde og kigge på diverse hjemmesider, for at finde en pige der falder i din smag, når denne så er fundet, kan du så køre ud til stedet. Hvis du så er uheldig, så ligner pigen der åbner døren, slet ikke hende du lige har siddet og kigget på billeder af, og dermed risikere du at kunne starte forfra igen med din søgning.

 

Med hensyn til det afhuggede hoved, så undre det mig også meget at den historie aldrig er kommet i medierne. Sådan en historie ville også hurtigt sprede sig til andre lande, især en land som Sverige, ville sikkert kunne nyde at få sådan en historie på forsiden, da den passer godt ind i deres kampagner om at de beskytter pigerne med deres forbud. Med sådan en historie ville du hurtigt kunne spinde på at pigerne risikere at blive slået ihjel, og derfor er deres forbud en god idé.

Del dette indlæg


Link til indlæg

BX,

Du har netop ramme hovedet på sømmet, Nikita har gjorte tankerne forståelige for os dødelige

ved at overdrive, opdigte og dramatisere historien/budskabet.

Vil du være sød at lade være at sidde og fyre sådan noget bawl af, Nille!?

Jeg har ikke opdigtet, overdrevet, eller dramatiseret noget som helst! Michella har dikteret på engelsk, og jeg har nærmest ordret oversat til dansk.

Du skal ikke angribe mig, bare fordi du ikke kan genkende Michellas oplevelser. Så lavt plejer du alligevel ikke at gå.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil du være sød at lade være at sidde og fyre sådan noget bawl af, Nille!?

Jeg har ikke opdigtet, overdrevet, eller dramatiseret noget som helst! Michella har dikteret på engelsk, og jeg har nærmest ordret oversat til dansk.

Du skal ikke angribe mig, bare fordi du ikke kan genkende Michellas oplevelser. Så lavt plejer du alligevel ikke at gå.

 

Som sagt jeg efterlyser nu episoden via "Interpol" fora og gennem mit netværk, jeg vil gerne til bunds i denne sag, jeg/vi ikke kan sidde den overhørig.

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...