Hop til indhold
BigDick

Suspension

Recommended Posts

Guest Claire

Det er næsten lige så godt som Gossip Girl. Og Claire ELSKER gossip girl!

("Team Blair!!" Nogen gange glemmer jeg at GG er ren fiktion)

Jeg hygger mig på chatten ka stadig ikke finde ud af hvem der er bff's med hvem, men det er også fordi jeg er så selvcentreret og ligeglad med alle andre :)

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

BX trods din fremskredne alder husker du rimelig godt deltaljerne på ting som er sket næsten et år siden, mon du har taget notater.

Hvad var pigens reaktion på dine såkaldte bevismateriale, fik du ros for dine "heltegerninger" ?

 

For at vende tilbage til nutiden hvordan kan jeg være sikkert på du ikke stadig spionerer...

 

En gang spion altid spion. :lol:

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Egentlig havde jeg lagt den historie bag mig, men nu roder kronvildtet op i den i polemisk øjemed, og straks vælder klakkørerne frem.

 

Men, jeg deler da gerne ud.

Nu ved jeg ikke, om Admins velvilje også omfatter opremsning af navne, så det afholder jeg mig foreløbigt fra, men de implicerede ved udmærket, hvem der er tale om.

 

Jeg skrev 08.11.13 en anmeldelse af et besøg hos min vanlige sexformidler.

Den mødte voldsom modstand blandt antiridder ridderne, for herinde må man jo ikke anmelde positivt, uden at de ser rødt, og topmålet var, at en falsk profil blev oprettet med det formål at angribe mig anonymt.

 

Det var tydeligt, at det var en bruger herinde fra, da han i sit første indlæg viste detaljeret kendskab til historikken mindst et år bagud. Men altså ikke turde skrive under sit vanlige nick.

 

Jeg klagede til Førerbunkeren over denne oplagt falske profil med påstand om, at indlægget burde slettes, da det var skrevet i ond hensigt bag skærmens anonymitet, men jeg blev afvist med begrundelsen, at nyoprettede profiler godt kunne være tavse i lang tid, hvorfor man ikke ville gribe ind over for den.

Jeg var målløs. Jeg har nemlig fået slettet indlæg for langt mindre end dette. Men af en eller anden grund skulle dette ”førstegangs”indlæg blive stående. Profilen har da heller ikke rigtigt rørt på sig siden.

 

Der var en del uro i november/december over min anmeldelse, og i strengen ”Oplever I det?” påbegyndt af Liderligfyr var jeg i en disput, der endte med, at jeg af Moderator fik en næse.

 

En kilde meddelte mig, at man på chatten klukkede over dette, fordi jeg var gået i en fælde, som derinde var lagt blandt de klukkende.

 

Jeg gik selv på chatten et par gange for at se, hvad der rørte sig, men når jeg dukkede op, begyndte folk at tale om ligegyldige ting eller blev tavse. Det fik jeg ikke så meget ud af.

 

Derfor oprettede jeg en sekundær profil for i ro og mag at kunne iagttage, hvad der egentlig skete på chatten, og nu gik snakken anderledes livligt.

 

Der gik da heller ikke lang tid, før jeg så, at jeg blev debatteret. Det var mægtig morsomt at læse.

 

Men ind i december skete der noget interessant: Jeg loggede ind på chatten en tilfældig søndag formiddag, hvor jeg ellers artigt burde have siddet til højmessen i den lokale kirke.

 

Her var dele af den faste stab samlet, og jeg kunne se, at jeg var en del af diskussionen.

En bruger mente, at mine anmeldelser – pænt sagt – var misvisende, og nu opstod der en forøget skrivelyst på chatten.

 

Den gik ud på, om pigen nu også var så fantastisk, som mine anmeldelser angav. Nu fremkom den ide, at det burde efterprøves og resultere i en ”objektiv” anmeldelse.

Ideen vandt genklang, men hvem ”ofrede” sig? En undslog sig med den begrundelse at afstanden til glædeshuset var for stor, en anden, som online gik ind på pigens hjemmeside, konstaterede at hendes vagtplan ikke passede i hans almindelige arbejde.

 

Kort sagt sad dele af den faste stok, som også omfattede et par af dem, der her i denne streng har skrevet eller stukket næsen frem, og huggede om, hvem der på ”firmaets” vegne skulle ofre sig og tage på besøg hos omhandlede glædespige, og det mere end lå i luften, at anmeldelsen helst skulle være negativ. Det ville, som en chatdeltager skrev, nok skabe livlig aktivitet nede på plejehjemmet.

 

Denne sten-papir-saks-diskussion fandt jeg for ussel og tog ganske rigtigt et par skærmdrops som bevis og advarede pigen mod dette nedrige komplot.

 

Det har jeg fået mange hug for, også på et andet nu nedlagt board, og kronvildtet kan da heller ikke dy sig for at tage denne gamle historie op igen.

Admin fandt dengang, at jeg skulle skamme mig og gav mig ganske rigtigt karantæne fra chatten. Det var nu ikke noget større tab for mig, da jeg stort set aldrig kommer der alligevel, men jeg ville dog have skammet mig endnu mere, hvis jeg ikke havde advaret pigen mod så lede nederdrægtigheder.

 

De udpønsedes netop på chatten, så derfor kan jeg med god grund skrive, at chatten er stedet, hvor der smedes rænker, og det er også her, har jeg ladet mig fortælle, at der er blevet udvekslet private oplysninger om piger i branchen.

 

Og nu vælter flere frem i et overfald på mig, fordi jeg påpeger, hvilke usselheder chatten er blevet brugt til. Det er rent hykleri, og hykleriet når et højdepunkt ved at trådstarter, der lige selv er blevet ”løsladt” efter en kort karantæne for et "forhold" på chatten, nu sidder og liker i øst og vest til dem, der angriber mig.

 

Jeg har aldrig benægtet, at jeg i december misbrugte chatten, men det er der så sandelig også andre, der har gjort til deres rænkesmederier.

 

Aner ikke hvem antiridder ridderne er, men jeg mener ikke at kunne konstatere en tilbøjelighed blandt visse skribenter  til altid at være negative overfor positive anmeldelser.

 

Jeg tror rigtig mange lige føler sig lidt frem inden de laver deres første indlæg herinde. Ganske fornuftigt, da der findes både yngre og især ældre herrer som har en meget klar mening om hvad og hvordan man må skrive. Selv de som prøver at føle sig lidt frem med lidt læsning inden de skriver får dog oftest ørerne i maskinen.

 

Godt man ved hvad der sker på chatten når man ikke er der.

 

Rygter om private oplysninger om pigerne i branchen er da spændende, Især når det er nogle man har ladet sig fortælle.

 

Jeg ser frem til næste afsnit i denne spændende føljeton. Hvad var EG uden sladder, høne- og hanekampe :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har ladet mig fortælle at X smeder rænker på pms, det skulle være ret så groft.

Nu er ham X i øvrigt berygtet for at komme med udsagn der ikke holder, som vi så for nylig.

Montezi skrev for nylig at Danna Darling var forsvundet herfra bla pga X. Det udsagn ville X have dokumenteret. Jeg synes at når man kræver det af andre når de skriver noget om en og tilmed påstår at man er utroværdig hvis man ikke dokumentere hvad man skriver som han har gjort overfor flere, hvordan fanden kan man så mene at man selv uden videre kan komme med diverse beskyldninger uden at dokumentere noget. Alt det med dokumentation er noget pjat, men jeg må nævne det når X er som han er. Hykleri fra ende til anden i alt hvad X laver, det er hvad det er.

Hvad gjorde Nikita med de oplysninger du gav hende ? For det er vel hende ?

Redigeret af Frasier
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uanset ens baggrund, så er alt ens troværdighed brugt op hvis man har oprettet andre profiler for at spionere på andre brugere.

Det ville være umuligt at vide om personen stadig gør brug af dette.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tywin Lannister

Den her tråd giver mig efterhånden mens.. Er det ikke snart på tide, at den bliver lukket, og at kombattanterne ifører sig en bikini og finder en arena hvor de kan kaste med virkelig mudder efter hinanden?

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kort sagt sad dele af den faste stok, som også omfattede et par af dem, der her i denne streng har skrevet eller stukket næsen frem, og huggede om, hvem der på ”firmaets” vegne skulle ofre sig og tage på besøg hos omhandlede glædespige, og det mere end lå i luften, at anmeldelsen helst skulle være negativ. Det ville, som en chatdeltager skrev, nok skabe livlig aktivitet nede på plejehjemmet.

 

Denne sten-papir-saks-diskussion fandt jeg for ussel og tog ganske rigtigt et par skærmdrops som bevis og advarede pigen mod dette nedrige komplot.

 

Det har jeg fået mange hug for, også på et andet nu nedlagt board, og kronvildtet kan da heller ikke dy sig for at tage denne gamle historie op igen.

Admin fandt dengang, at jeg skulle skamme mig og gav mig ganske rigtigt karantæne fra chatten. Det var nu ikke noget større tab for mig, da jeg stort set aldrig kommer der alligevel, men jeg ville dog have skammet mig endnu mere, hvis jeg ikke havde advaret pigen mod så lede nederdrægtigheder.

 

 

Blev dette nedrige komplot så ført ud i livet - eller var der nærmere tale om at et par brugere sad og jokede lidt på din bekostning ( hvilket egentlig ikke er så underligt, nu du selvvalgt er EG´s "pauseklovn" ), uden at have til hensigt at eksekvere det nedrige komplot???

 

Jeg kan nemlig ikke mindes at skulle have læst en negativ anmeldelse af din yndlings-sexformidler - og da slet ikke fra en af chattens faste logerende... Men jeg kan svagt mindes at der er blevet joket med noget i den retning, men ikke noget som jeg har opfattet som alvor.

 

Men hvis du har et link til den negative anmeldelse som kom ud af dette nedrige komplot - så vil jeg da hjertens gerne læse den.

 

Det lyder umiddelbart mest som om 1 fjer blev til 5 høns og at du i arrigskab over at være til grin, er gået langt over grænsen for hvad man kan tillade sig??? Men det er vist heller ikke hverken første, anden eller tredje gang dømmekraften svigter for dig. :(

 

Men jeg er nu også meget bevidst om at du mener der gælder andre regler for dig end for os andre vantro, som ikke tilbeder din gudinde. Uanset så er det ikke i orden det du har bedrevet - men du har jo udstået din straf... det jeg reagerer på er at du sidder og spiller hellig og peger fingre af andre, med de lig du har i lasten... Det er SÅ jammerligt og utroværdigt!

 

Til sidst burde du nok have videregivet din viden til Admin istedet for at lege selvtægts-detektiv - men det giver nok ikke ligeså mange pluspoint hos pigen ;)

 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Grunden til at jeg går ind i denne streng er mest følgende udsagn

 

Men der kan være noget om det, og Frasier har faktisk ret i, at chatten åbenbart har en betydelig funktion for nogen herinde.

Jeg kommer der sjældent selv, men næsten lige meget hvornår jeg selv logger ind på EG – og jeg kommer her faktisk ret tit – så ved jeg sjovt nok næsten allerede på forhånd, hvem der sider derinde og lumrer i tastaturet – ingen nævnt ingen glemt.

Der er noget logeagtigt over chatten, og det er også stedet, hvor der smedes rænker. Jeg har således også forstået, at det er her, at der f.eks udveksles private oplysninger om pigerne.

De udpønsedes netop på chatten, så derfor kan jeg med god grund skrive, at chatten er stedet, hvor der smedes rænker, og det er også her, har jeg ladet mig fortælle, at der er blevet udvekslet private oplysninger om piger i branchen.

Ledelsen sidder med åbenstående polypper over Borende Xs påstande.

Vi tager pigerns privatliv meget seriøst. Vi sletter indlæg, vi giver folk reprimander eller det der er værre, hvis pigernes privatliv ikke accepteres som værende privat, og for 1 år siden smed vi en ud fordi han dengang kom med en personlig oplysning om en pige på chatten. Siden dengang har vi intet hørt om at der skulle være problemer på chatten om pigerens privatliv. Altså før nu.

Vi vil gerne opfordre dig til at du sender til mig eller Administrator ALT hvad du ved om der skulle være udvekslet private oplysninger på chatten. Admininstrator har et avanceret logsystem, som kan søge på alverdens ord, datoer og meget andet. Hvis du nævner ordet Mia,så kan Administrator få alle beskeder frem der indeholder ordet Mia f.eks. og meget andet har han mulighed for. Det du påstår en har sagt til dig skal naturligvis undersøges til bunds. Bagefter vil vi naturligvis skrive på forummet om der er hold i dine påstande eller ej.

Jeg mener du anstændigvis burde have sendt en pm til Admininstrator og jeg, hvis det er rigtigt at nogen har skrevet til dig at der udveksles private oplysninger om pigerne på chatten. Hvorfor har du i givet fald ikke ville have at vi skulle hjælpe med dette ? Man skal da tage pigernes privatliv seriøst. Det er ganske alvorligt og uacceptablet hvis det sker på chatten og vi griber ind med hård hånd, men pt stiller vi os tvivlende overfor at det sker, så må Borende X give os data på hånden der kan bevise det modsatte, hvis han holder ved sit udsagn.

Vi er heller ikke vidende om at der smedes rænker på chatten, men det kan sagtens ske, idet bølgerne går højt herinde til tider, og hvorfor skulle chatten være anderledes en det der foregår på pms ?

Vi er nemlig derimod vidende om at et sted hvor der virkelig smedes rænker er via pms. De fleste ved herinde at vi kan logge chatten men vi kan ikke læse pms. Hvordan ved vi så det med pms ? Ja igen for ganske nylig f.eks. var der en anstændig bruger der sendte os en pm han havde modtaget fra en anden indholdende løgne og mere eller mindre direkte opfordringer til at deltage i en ballade herinde. Vi har modtaget anmeldelser på pms hvor folk forsøger at pumpe andre for private oplysninger f.eks. eller anmeldelser på pms med underlødigt indhold.

Der hvor der virkeligt smedes rænker er på pms er vores opfattelse, og ikke på chatten, og vi venter spændt på om Borende X kan rokke ved den opfattelse hos os. Administrators og min pm er velkommen for Borende X og vi ved han kender adressen ;)

 

Men ind i december skete der noget interessant: Jeg loggede ind på chatten en tilfældig søndag formiddag, hvor jeg ellers artigt burde have siddet til højmessen i den lokale kirke.

Her var dele af den faste stab samlet, og jeg kunne se, at jeg var en del af diskussionen.

En bruger mente, at mine anmeldelser – pænt sagt – var misvisende, og nu opstod der en forøget skrivelyst på chatten.

Den gik ud på, om pigen nu også var så fantastisk, som mine anmeldelser angav. Nu fremkom den ide, at det burde efterprøves og resultere i en ”objektiv” anmeldelse.

Ideen vandt genklang, men hvem ”ofrede” sig? En undslog sig med den begrundelse at afstanden til glædeshuset var for stor, en anden, som online gik ind på pigens hjemmeside, konstaterede at hendes vagtplan ikke passede i hans almindelige arbejde.

Kort sagt sad dele af den faste stok, som også omfattede et par af dem, der her i denne streng har skrevet eller stukket næsen frem, og huggede om, hvem der på ”firmaets” vegne skulle ofre sig og tage på besøg hos omhandlede glædespige, og det mere end lå i luften, at anmeldelsen helst skulle være negativ. Det ville, som en chatdeltager skrev, nok skabe livlig aktivitet nede på plejehjemmet.

Denne sten-papir-saks-diskussion fandt jeg for ussel og tog ganske rigtigt et par skærmdrops som bevis og advarede pigen mod dette nedrige komplot.

De der skærmdrops endte også hos ledelsen ligesom vi blev infomeret om at omtalte brugere af chatten der var på chatten den søndag, fik pms fra en person der ikke var på chatten, men som ønskede at knytte kommentarer til hvad de havde skrevet.

Chatten er et fristed hvor man bør kunne skrive i fred uden at nogen lurer på hvad andre skriver anonymt og videresender hvad de skriver til helt andre personer, som derefter sender pms til dem der var på chatten og forholder sig hvad de skrev den og den dag. Derfor fik du karantæne fra chatten dengang, en karantæne der senere blev ophævet efter ønske fra dig.

Administrator tog straks en log af chatten den søndag. Det du skriver der foregik et stykke af vejen, og som du også blev informeret om dengang, er noget af det din fortolkning af det der blev skrevet du her også gengiver. Noget af det er helt korrekt at det blev skrevet, hvad du skriver, men du fortolker også på noget af det, som du også fik at vide dengang. Så hvad du skriver hvad der foregik den famøse søndag, er både korrekt, hvad du skriver, men noget af det er også en fortolkning af det skrevne ord, hvor andre måske kunne tolke lidt anderledes.

Vi ved godt i ledelsen, at du husker som en ørn overfor alle i ledelsen, men de der debatter om det ene og det andet og om du fik en påtale i en debat engang for et år siden eller lign. Det er altså fortid. Vi kan da alle sammen slå hinanden i hovedet med noget der ligger år tilbage hvis det er det vi vil. Det gider jeg bare ikke at disktuere og jeg har ingen anelse om hvad du hentyder til og ønsker som sagt ikke at forholde mig til det nu :)

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg

BX, jeg har givet dig et point for redegørelsens grundighed og nogenlunde forståelighed :)
 

Oven på al den indforståede snak i de tidligere indlæg, var det rart at få lidt mere "kød" og facts på sagen :wink:

Til alle deltagere i denne tråd inkl. Førerbunkeren skal der lyde en varm tak herfra!

Hvem gider se "Robinson Ekspeditionen", "Paradise Hotel" og "De unge Mødre" eller alternativt læse krimier skrevet af Agatha Christie, når underholdningen her på EG er så total Spitzenklasse... :mrgreen:

 

Vh./TH :-P


"Jeg skrev 08.11.13 en anmeldelse af et besøg hos min vanlige sexformidler.

Den mødte voldsom modstand blandt antiridder ridderne, for herinde må man jo ikke anmelde positivt, uden at de ser rødt, og topmålet var, at en falsk profil blev oprettet med det formål at angribe mig anonymt.

 

Det var tydeligt, at det var en bruger herinde fra, da han i sit første indlæg viste detaljeret kendskab til historikken mindst et år bagud. Men altså ikke turde skrive under sit vanlige nick.

 

....En kilde meddelte mig, at man på chatten klukkede over dette, fordi jeg var gået i en fælde, som derinde var lagt blandt de klukkende.

 

Jeg gik selv på chatten et par gange for at se, hvad der rørte sig, men når jeg dukkede op, begyndte folk at tale om ligegyldige ting eller blev tavse. Det fik jeg ikke så meget ud af.

Derfor oprettede jeg en sekundær profil for i ro og mag at kunne iagttage, hvad der egentlig skete på chatten, og nu gik snakken anderledes livligt.

...Men ind i december skete der noget interessant: Jeg loggede ind på chatten en tilfældig søndag formiddag, hvor jeg ellers artigt burde have siddet til højmessen i den lokale kirke.

 

Her var dele af den faste stab samlet, og jeg kunne se, at jeg var en del af diskussionen.

En bruger mente, at mine anmeldelser – pænt sagt – var misvisende, og nu opstod der en forøget skrivelyst på chatten.

 

Den gik ud på, om pigen nu også var så fantastisk, som mine anmeldelser angav. Nu fremkom den ide, at det burde efterprøves og resultere i en ”objektiv” anmeldelse.


....Denne sten-papir-saks-diskussion fandt jeg for ussel og tog ganske rigtigt et par skærmdrops som bevis og advarede pigen mod dette nedrige komplot.

 

Det har jeg fået mange hug for, også på et andet nu nedlagt board, og kronvildtet kan da heller ikke dy sig for at tage denne gamle historie op igen.

Admin fandt dengang, at jeg skulle skamme mig og gav mig ganske rigtigt karantæne fra chatten. Det var nu ikke noget større tab for mig, da jeg stort set aldrig kommer der alligevel, men jeg ville dog have skammet mig endnu mere, hvis jeg ikke havde advaret pigen mod så lede nederdrægtigheder..."

 

 

 

Redigeret af ThorsHammer
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det der efterhånden er virkeligt overraskende, det er at der til dato kun er 2 frivillige ulønnnede moderatorer, der har valgt at trækker sig fra embedet, efter en kortere eller længere periode i stolen, samt at det vitterligt til nu er lykkedes at erstatte frafaldne kompetente frivillige i ledelsen med kompetente nye :huh:

 

Enten er teamet i ledelsen usædvanligt dygtige til at fordele byrden indbyrdes, eller også forekommer det mig at det efterhånden må være skræmmende tidskrævende at holde anarki og strid bare nogenlunde i ave på Eroguide.dk

 

Jeg vil blot bede brugerne om helt generelt at forsøge at se for sig, den tænkte situation hvor Admin i den yderste konsekvens ikke længere kan opretholde en tilstrækkelig backup af kompetente frivillige, der næppe består af nogle med for megen tid til overs, eller mennesker i lønnede stillinger der ikke kræver alle deres evner og opmærksomhed ellers.

 

Gid det aldrig så galt går, men gør det er vi selv ude om det :(

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Redigeret af Rejsenetvaerk
  • Synes godt om 6

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil også gerne lige tilføje i forlængelse af det Moderator allerede har skrevet. Så er det jo en gruppe på 50-60 forskellige brugere som jævnligt besøger chatten, som du, Borende X, miskreditere ved at sige at det er brugerne på chatte som står bag deling af private oplysninger og smeder rænker.
 
Både Moderator og jeg selv, besøger jævnligt chatten. Det er bestemt ikke det billede vi får af de andre brugere på chatten, eller som vi høre når vi snakker med brugerne derinde. Tværtimod et sted hvor der hygges, og snakkes om alt fra biler, piger, fodbold og meget andet.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil også gerne lige tilføje i forlængelse af det Moderator allerede har skrevet. Så er det jo en gruppe på 50-60 forskellige brugere som jævnligt besøger chatten, som du, Borende X, miskreditere ved at sige at det er brugerne på chatte som står bag deling af private oplysninger og smeder rænker.

 

Både Moderator og jeg selv, besøger jævnligt chatten. Det er bestemt ikke det billede vi får af de andre brugere på chatten, eller som vi høre når vi snakker med brugerne derinde. Tværtimod et sted hvor der hygges, og snakkes om alt fra biler, piger, fodbold og meget andet.

 

 

Ok, jeg er ikke helt inde i hvem der er øverst i pyramiden...

 

Men manden bag E.G. må jo vide hvem der er moderatorer herinde, fra 1. dag chatten eksisterede.

Og han må jo også vide ( have set ) om nogen af moderatorerne er på chatten engang imellem i skikkelse af deres normale bruger profil.

 

Så enten foregår der nærmest aldrig noget snavs på chatten, eller også taler nogen med 2 tunger. vasker hænder

Redigeret af holstebronx
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg synes det er hammermorsomt på en måde :mrgreen:

 

Xet er aldrig på chatten mere skriver han selv siden dengang i tidernes morgen åbenbart hvor han lurede løs anonymt men siden dengang bruger han ikke chatten siger han selv og det er jo åbenbart længe siden.

 

Men han lader sig fortælle på rygtebasis hvad der foregår på chatten i disse dage men han ved det ikke selv og ingen kan nikke genkendene til det han skriver. Er det rigtigt at nogen har hvisket ham noget i øret, så er der åbenbart nogen der tager tykt pis på ham og får ham til at være efter en helt masse, som de nok ikke kan lide, det minder helt om utrykket at være den nyttige ..... men han burde da nok ikke komme med så grove beskyldninger mod andre når han selv skriver det bare er rygter. Eller også slynger han sig bare om sig med påstande for at miskreditere dem han ikke selv kan lide.

 

Hvis nogen skriver noget om ham skriger han jo:

 

Hvis du ikke dokumenterer dine påstande om mig er du fyldt med løgn

 

Man tror fandgalme at det er løgn nogle gange hvad der sker herinde men man kan kun grine. :mrgreen: 

 

Redigeret af Frasier

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil også gerne lige tilføje i forlængelse af det Moderator allerede har skrevet. Så er det jo en gruppe på 50-60 forskellige brugere som jævnligt besøger chatten, som du, Borende X, miskreditere ved at sige at det er brugerne på chatte som står bag deling af private oplysninger og smeder rænker.

 

Både Moderator og jeg selv, besøger jævnligt chatten. Det er bestemt ikke det billede vi får af de andre brugere på chatten, eller som vi høre når vi snakker med brugerne derinde. Tværtimod et sted hvor der hygges, og snakkes om alt fra biler, piger, fodbold og meget andet.

mmmmmmmmmmm Nu har jeg altid haft et problem med autoriteter, ....så jeg kaster mig da straks ind i debatten...Der har du altså ikke ret Admin, det kan godt være du har en kongekrone på, men det får du altså ikke mere ret af!

Der har gennem den tid jeg har været herinde, været flere streger, om ting der er foregået på tjatten, der har strakt sig fra direkte Inorrering (som en del af en fast klan bruger mod andre tjattere)der har været ordvekslinger, som bestemt ikke har været pæne, til direkte hadsydninger(meget af de fortaget fra samme klan).

En tjat skal man føle sig velkommen på, ikke et sted hvor man føler man bliver innorreret og at "klan-leden" bestemmer hvem der skal hilses på og snakkes med og hvem der er røget i "unåde".

med den taktik styre Tjat-klanlederen hele tjatten, og hans proselytter støtter ham med tåbelige indlæg, der fuldstændigt, nedgøre deres intiligens, hvor man kan undre sig over hvad de laver på en side for personer over 18 år, men Der kan jeg sige til dem: Husk det er aldrig for sent at give op!

Nu kunne man så sige....hvem er dog de personer der opføre sig sådan...øvelsen er nem....kik dog på hvem der er på tjatten konstant.

Redigeret af Lady Cherie
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Egentlig havde jeg lagt den historie bag mig, men nu roder kronvildtet op i den i polemisk øjemed, og straks vælder klakkørerne frem.

 

<blah blah blah>

 

Jeg har aldrig benægtet, at jeg i december misbrugte chatten, men det er der så sandelig også andre, der har gjort til deres rænkesmederier.

 

Hold da fast.

"Usselheder"? "nedrige komplot"? "rænkesmederier"? "lede nederdrægtigheder"?

 

Var der blevet oprettet en sekundær profil, spioneret i timevis, sendt screenshots rundt, udvekslet mængder af private beskeder og nu brugt ord som "lede nederdrægtigheder", hvis pigen havde været eksempelvis Danna Darling og ikke Nikita Darling?

Nok ikke. Du siger at det som udløste det hele var en anmeldelse du skrev. Har du spurgt dig selv om din evige higen efter at gøre dig lækker overfor Nikita kan have været kilden, den virkelige kilde, til problemets opståen? Og kilden til at du, på trods af dine mange indlæg, ikke virker som en særlig afholdt bruger af forum? Blot observation.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu kunne man så sige....hvem er dog de personer der opføre sig sådan...øvelsen er nem....kik dog på hvem der er på tjatten konstant.

 

Jeg er en doven svensker der aldrig er på chatten og heller ikke gider kigge efter hvem som er på chatten konstant. Så kan man ikke få at vide hvem som er klanleder og hvilke som konstituerer klanen her på EG??

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er en doven svensker der aldrig er på chatten og heller ikke gider kigge efter hvem som er på chatten konstant. Så kan man ikke få at vide hvem som er klanleder og hvilke som konstituerer klanen her på EG??

Banan....du skal skuda se forneden på eruguide....

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Des mere jeg sidder og læser på den her streg, des mere underligt bliver det, når man kender lidt til folk....

Hvaaaaaaaaaa var det noget, at vi feks her klokken 22 lige skiftet "tøj(profil") til glade dansetøser, med et minstemål i brystmål på en dobbelt g-skål?og gik på tjatten og var super hemlige med en ny profil?...så kan alle skuda få udlevet deres fantasi med at være en anden end den de plejer...nogen der er med?

Nej Montezi...du må ikke være med...du må være en grimian som du plejer! :cool:  :cool:  :cool:

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

mmmmmmmmmmm Nu har jeg altid haft et problem med autoriteter, ....så jeg kaster mig da straks ind i debatten...Der har du altså ikke ret Admin, det kan godt være du har en kongekrone på, men det får du altså ikke mere ret af!

Der har gennem den tid jeg har været herinde, været flere streger, om ting der er foregået på tjatten, der har strakt sig fra direkte Inorrering (som en del af en fast klan bruger mod andre tjattere)der har været ordvekslinger, som bestemt ikke har været pæne, til direkte hadsydninger(meget af de fortaget fra samme klan).

En tjat skal man føle sig velkommen på, ikke et sted hvor man føler man bliver innorreret og at "klan-leden" bestemmer hvem der skal hilses på og snakkes med og hvem der er røget i "unåde".

med den taktik styre Tjat-klanlederen hele tjatten, og hans proselytter støtter ham med tåbelige indlæg, der fuldstændigt, nedgøre deres intiligens, hvor man kan undre sig over hvad de laver på en side for personer over 18 år, men Der kan jeg sige til dem: Husk det er aldrig for sent at give op!

Nu kunne man så sige....hvem er dog de personer der opføre sig sådan...øvelsen er nem....kik dog på hvem der er på tjatten konstant.

 

Jeg går ud fra at jeg er den omtalte klanleder - men folk kan altså chatte med dem de vil og det samme kan JEG.

 

Når man som du kommer bragende ind 3 aftener i træk udelukkende for at skændes med mig - og smadrer stemningen - fordi du ikke kan tåle jeg er uenig med dig i debatterne i forum... tjae... så bliver man altså sat på ignore... og at du så ikke evner at fatte et vink med en vognstang men bliver ved med at provokere til du får en reaktion, siger altså mest om dig.

 

At Moderator så må gribe ind og bede dig lade mig være før du kan opføre dig som et voksent menneske vidner vist om at du selv har lidt vej til du mentalt runder de 18 år ;)

 

Når folk jeg stolede på viser sig at lave intriger bag min ryg, sprede løgne og prøve at få andre på chatten til at boykotte mig - fordi jeg ikke er enige med de lyserøde som gerne vil bestemme herinde... Tjae, så bliver de altså sat på ignore.

 

Jeg er den første til at byde nye velkomne og tage dem med i samtalerne - for jeg mener der bør være plads til alle. Men jeg er altså ikke forpligtet til at spilde min tid på folk som kun er ude på at svine mig til eller fryse mig ud af fælleskabet. Så det er vist ikke mig der bestemmer hvem der er inde eller ude - der er andre der åbenbart har besluttet at jeg skal holdes ude... at det mislykkes kan jeg så kun grine af. :lol:

 

At andre vælger at ignorere dig skyldes ikke mig - men nok nærmere den opførsel du lægger for dagen...

 

Men det er da pudsigt at dem som har mest dårligt at sige om chatten er de samme som ikke kan finde ud af at opføre sig ordentligt derinde... lidt at tænke over ;)

 

 

Des mere jeg sidder og læser på den her streg, des mere underligt bliver det, når man kender lidt til folk....

Hvaaaaaaaaaa var det noget, at vi feks her klokken 22 lige skiftet "tøj(profil") til glade dansetøser, med et minstemål i brystmål på en dobbelt g-skål?og gik på tjatten og var super hemlige med en ny profil?...så kan alle skuda få udlevet deres fantasi med at være en anden end den de plejer...nogen der er med?

Nej Montezi...du må ikke være med...du må være en grimian som du plejer! :cool:  :cool:  :cool:

 

Og så skal du da have tak for at du understreger min pointe med et af dine sædvanlige personangreb.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er næsten lige så godt som Gossip Girl. Og Claire ELSKER gossip girl!

Ja, og nu kom Nikita sgu også lige på rollelisten :-)

Spændt på, hvem den næste bliver, der gør sig fortjent til at bliver skrevet ind i 'serien' :-)

Mon ikke jeg har en chance, når jeg har besøgt Nikita mere end en gang ? :-)

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der har gennem den tid jeg har været herinde, været flere streger, om ting der er foregået på tjatten, der har strakt sig fra direkte Inorrering (som en del af en fast klan bruger mod andre tjattere)der har været ordvekslinger, som bestemt ikke har været pæne, til direkte hadsydninger(meget af de fortaget fra samme klan).

 

Hej Cherie :)

 

Hvilke "streger" er det du hentyder til, der har været om chatten og som omhandler alt det du skriver. Du skriver der er flere og det er meget trist det de "streger" omhandler. Er du ikke venlig at give mig links på de "streger", jeg går ud fra du mene strenge. Jeg vil meget gerne se det de flere strenge du henviser til og som omhandler alt det der. Jeg tror bestemt de findes, når du skriver det, jeg kan bare ikke huske dem så min hukommelse skal lige opfriskes.

 

 

En tjat skal man føle sig velkommen på, ikke et sted hvor man føler man bliver innorreret og at "klan-leden" bestemmer hvem der skal hilses på og snakkes med og hvem der er røget i "unåde".

med den taktik styre Tjat-klanlederen hele tjatten, og hans proselytter støtter ham med tåbelige indlæg, der fuldstændigt, nedgøre deres intiligens, hvor man kan undre sig over hvad de laver på en side for personer over 18 år, men Der kan jeg sige til dem: Husk det er aldrig for sent at give op!

 

 

Jeg er selv meget på chatten og jeg har konstateret at bølgerne kan gå højt derinde men det er undtagelsen. Administrator har ret i  at det for det meste er hyggeligt og at der diskuteres en del fodbold og piger, men det sker også at der er mere alvorlige diskussioner  og skænderier derinde, men det er ikke hovedreglen. Det skulle være mærkeligt at denne chat er anderledes end så mange andre jeg har prøvet i øvrigt. Det er også rigtigt at der på chatten er grupper eller klaner om du vil der har fundet sammen i venskaber som jeg forstår det. Jeg kan ikke se at der er nogen klanleder derinde, du og Montezi kan ikke lide hinanden, men der er da andre faste chattere end dig der ikke er fan af ham på chatten, og dem har han da ikke magten over, de er jo ikke fan af ham, ligesom der er nogle der godt kan lide ham, som jeg forstår det. Men jeg går da ud fra at alle er voksne selvstændige mennesker der ikke lader sig diktere. Nu må du også selv lige se lidt voksent på det her. :)

 

Jeg er ikke vidende om at du skulle have et problem med chatten. Vi chatter jo fint sammen og er tit på chatten på samme tid og i 19 ud af de 20 gange vi er på chatten sammen så hygger vi os alle derinde også du og jeg da. Jo du har haft et skænderi med Montezi for nogle måneder siden, men det kan vi kun begge være enige i, at du selv var medskyldig i.

 

Jeg oplever også at de fleste hilser på dig, når du kommer på chatten. Jeg oplever også at de fleste hilser på mig når jeg kommer på chatten. Men det er helt rigtigt at vi begge to bliver ignoreret af nogen også, ikke de samme, men jeg oplever hver gang at der sidder nogle på chatten der ikke er ledelsen venligt stemt og som derfor ignorerer mig, det tager jeg i stiv arm, du oplever det samme og bør tage det i stiv arm også. Så må du ligge følelserne til side og være glade for dem der hilser pænt på dig hver gang og gerne chatter til dig på venlig vis og det ved jeg sker for det ser jeg også gang på gang. :)

Vi oplever selv hvordan ret mange brugere hygger sig på chatten og er glade for den og flere og flere bruger faktisk chatten positivt :) Det er sjældent vi får adviseringer om problemer derinde, meget meget sjældent.

Derudover gælder det for dig Cherie som for alle andre, at du skal undlade personangreb.

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jeg går ud fra at jeg er den omtalte klanleder - men folk kan altså chatte med dem de vil og det samme kan JEG.

 

Når man som du kommer bragende ind 3 aftener i træk udelukkende for at skændes med mig - og smadrer stemningen - fordi du ikke kan tåle jeg er uenig med dig i debatterne i forum... tjae... så bliver man altså sat på ignore... og at du så ikke evner at fatte et vink med en vognstang men bliver ved med at provokere til du får en reaktion, siger altså mest om dig.

 

At Moderator så må gribe ind og bede dig lade mig være før du kan opføre dig som et voksent menneske vidner vist om at du selv har lidt vej til du mentalt runder de 18 år ;)

 

Når folk jeg stolede på viser sig at lave intriger bag min ryg, sprede løgne og prøve at få andre på chatten til at boykotte mig - fordi jeg ikke er enige med de lyserøde som gerne vil bestemme herinde... Tjae, så bliver de altså sat på ignore.

 

Jeg er den første til at byde nye velkomne og tage dem med i samtalerne - for jeg mener der bør være plads til alle. Men jeg er altså ikke forpligtet til at spilde min tid på folk som kun er ude på at svine mig til eller fryse mig ud af fælleskabet. Så det er vist ikke mig der bestemmer hvem der er inde eller ude - der er andre der åbenbart har besluttet at jeg skal holdes ude... at det mislykkes kan jeg så kun grine af. :lol:

 

At andre vælger at ignorere dig skyldes ikke mig - men nok nærmere den opførsel du lægger for dagen...

 

Men det er da pudsigt at dem som har mest dårligt at sige om chatten er de samme som ikke kan finde ud af at opføre sig ordentligt derinde... lidt at tænke over ;)

 

 

 

Og så skal du da have tak for at du understreger min pointe med et af dine sædvanlige personangreb.

 

 

 

Kære Montesi...hvordan kan det dog være du igen er i forsvars position?

 

dig og mig imellem...det er du lidt tit ik?

 

Næ montezi....du har ondt i numsen over jeg skrev et indlæg til et svar til en der spurgte om værelser til en spansk pige...hvor jeg skrev, at husk at få hende forbi told og skat og at det er en rasende god ide at det er erhvervslokaler, ....på en tidligere streg havde du klaget din nød over der ingen kaldte dig søde, eller gav dig liks osv....så jeg skrev i en af de tråde....det vil jeg gøre for fremtiden...så i den streg med den spanske pige skrev du et indlæg til mig der var ikke sønderligt pænt, men hvor jeg svaret dig med "skattedreng" hvorefter du flippede totalt ud!

 

Jeg forspurgte dig på tjatten hvad det var jeg havde gjort dig, da jeg var ked af vi øjensynlig var uvenner,....du fortalte mig, at jeg burde overhovede ikke være her, fordi jeg havde været på Venuslogen og på den måde jeg havde opført mig derover skulle jeg slet ikke have lov til at være her, om ikke andet skulle jeg skrive et offentligt indlæg(montezi bemærk det gør jeg nu præsis som du ønsker det) At jeg siger undskyld til alle for min væremåde for den måde jer er på!

 

Altså Montezi forlanger af mig, at jeg må ikke være her, og vis jeg er her, skal jeg sige undskyld til alle! så det gør jeg så nu!

 

Undskyld alle for den måde jeg er på, og den måde jeg har været på!

 

Da jeg ikke før nu har skrevet min undskyldning offentligt, som montzi har forlangt, har montzi-klanen kørt sit show mod, dem jeg har snakket med på tjatten og de er så også røget i udnåde.

 

I dit indlæg, du har skrevet, så lyver du jo, du fik af moderator som jeg en henstilling om at vi holdte fred, så lad være med at lege uskyldig, du har igen og igen ydmyget mig ved at jeg har prøvet at bilægge striden men du har ydmyget mig med jeg har siddet at flæbe, jamen du er skuda en helt, du kan både få en til at blive ked af det og ydmyge en, og nu har du også den undskyldning du har ønsket for et eller andet jeg har gjort  som kan være 12 år tilbage i tiden, men som du mener jeg skal sige undskyld for nu, og efter din mening at jeg slet ikke måtte være her!

 

Så Kære Montezi....Når du nu tænker over hvad du er for et menneske, hvad kommer du så frem til?

 

Nu kan admin og moderator så tænke lidt over det jeg har skrevet, og om det er okay, at der sidder en person som dig Montzi og forlanger at andre medlemmer skal sige undskyldning og om du mener de må være her, eller om de skal fryses ud!

  • Synes godt om 8

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min personlige erfaring med chatten er snart ret gammel. Jeg oplevede en nu udnævnt "klanleder" som værende ret aggressiv og vedholdende hvis han først havde fået øje på en anden chatdeltager, Jeg vil ikke bruge albuer eller kæfte op, eller skulle være i evig forsvarsposition for at være et sted hvor man skulle forestille at hygge sig, så chatten holder jeg mig fra.

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken :geek:

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...