Hop til indhold
BigDick

Suspension

Recommended Posts

Totalt udenfor trådens emne. Med det at være skitzo har intet med flere personligheder at gøre.

 

Det forstår jeg ikke, det siger min anden personlighed ellers ;-)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Cherie, du er vel ikke på job den 16 oktober???? Vist mange der bliver skuffet, hvis ikke de kan blive straffet af dig :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Cherie, du er vel ikke på job den 16 oktober???? Vist mange der bliver skuffet, hvis ikke de kan blive straffet af dig :-P

 

 Hej Kim

 

Nej i dag har jeg holdt fri, Så dem der har ønsket straf, har haft mulighed for øvelsen: Selvafstraffelse!

 

Eller som jeg plejer at sige, øvelsen kan laves derhjemme, i tilfælde af pengenød.

 

Man tager, her er det så at flere har måtte erkende de er slaver!

 

Men man tager:

 

1 stk. Stor stærk mand, som Ihvertilfælde ikke er slave! og al det der kravlerri er noget pjat (I har billedet på nethinden? godt så)

 

1 stk Elastiksnor sådan med tykkelse på et tykt sugerør, det skal være 1 meters penge.

 

4 læderManchetter

 

Man binder mandens hænder på ryggen i sindrigt system, her er det en fordel af havde været spejder!

 

Nu skal han ned og sidde, og han får ankelmanchetter på. og benene skal bøjes så meget op mod hans nosser som han kan.

 

Nu kommer det sjove: Elastiksnoren skal bindes fast nogle gange om mandens nosser, så den IKKE glider af, og hver snorende fæstnes stramt til ankelmanchetterne. :mrgreen:  :mrgreen: :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  

 

Nu kommer så det rigtig sjove: Manden der er den store stærke type, skal bevise at han er en mand der ikke kravler, så han skal op og stå! :mrgreen:  :mrgreen: :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  

 

Han starter så på hug, nu er jeg jo et pænt menneske, så jeg er gerne solidarisk, så jeg sætter mig også på hug, og kommer med opmundrende tilråb....som kom nu...vis hvilken stærk stor mand du er!!....og ja det er jo din tid,....hvor længe var det du købte?...hvor længe skal vi sidde her?....KOMMER DU DEROP?...

 

Her kan så en pisk evt. hjælp lidt på tingene, imens manden er i gang med at erkende, at de der elastikker, er ved at flå hans nosser af (det ser vildt sjovt ud)

 

Efter en tid erkender den store stærke mand at hans plads, er kravlende, altså en slave!

 

Se nu tror slaven at vi er færdige med at lege med elastikkerne, men som alle ved så kan sådan nogle elastikker svippe...og ja...des mere de hives ud, des mere svipper de, men som sagt er jeg jo et pænt menneske...jeg spørger manden hvornår jeg skal slippe elastikken, imens jeg går bagud :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen: ....nu er der jo to...så den første, går der altid lidt tid med før jeg skal slippe, nummer to skal jeg faktisk altid slippe med det samme :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen: :mrgreen:  

 

 

Og så siger man at det der sm skal være alvorligt? jeg syntes det er vildt sjovt!

 

Se nu er jeg jo barnebarn af ham der muntjausen...

 

men her er et link til en der har skrevet om det:

 

http://www.ladycherie.dk/phpbb3_hard/viewtopic.php?f=1&t=555

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Og sådan tæmmes selv den mest uduelige og uopdragne mand af heksen... Jeg sender min leder, vi kan kalde det en lille julegave til ham og ja ,os ansatte sf...

Kram Line

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Dybt nede i dit svenske hjerte - nyder du så i virkeligheden en Surströmming - eller er det bare Sveriges svar på færingenes gærede grindehval, islændingenes nedgravede haj eller grønlændernes mugne sælkød?

 

Eller Dansk grøn ost. Eller graved laks.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ser ud som chatten er verdens navle.

Piger der er mænd, mænd der er piger, en elsker fra aarhus som leger and, rap rap, det lyder sgu sjovt, amnesti, udelukkelse, misbrug, drama :D

Det er sgu voldsomt :D men jeg ville godt have været med til den chatfest alligevel dog :D, væk mig næste gang :D

 

Nu er der kun et fåtal af chatten bruger som laver drama;) . Det sku ynkelig at der nogle som prøver sig af selv som chatspion og vil sender screenshots til en eller flere andre :evil: . Hvad vil man ikke gør for at få at opnår noget extra ved ens pige næste gang :twisted: . Der er også kommet et andet set up på chatten med begrænsning på hvor lang tid man kan være passiv på chatten. Før foregik chatten mere på åben chat og nu er der en del mere privat chat. Man skal da vel ikke friste nogle til at tage screenshots ;). Førerbunkeren har gjort et stort stykke arbejde i at rydde op på chatten :D . Nu er der endelig ret hyggelig på chatten og der nok mindre drama en der er på fora :D  :D  :D

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er der kun et fåtal af chatten bruger som laver drama;) . Det sku ynkelig at der nogle som prøver sig af selv som chatspion og vil sender screenshots til en eller flere andre :evil: . Hvad vil man ikke gør for at få at opnår noget extra ved ens pige næste gang :twisted: . Der er også kommet et andet set up på chatten med begrænsning på hvor lang tid man kan være passiv på chatten. Før foregik chatten mere på åben chat og nu er der en del mere privat chat. Man skal da vel ikke friste nogle til at tage screenshots ;). Førerbunkeren har gjort et stort stykke arbejde i at rydde op på chatten :D . Nu er der endelig ret hyggelig på chatten og der nok mindre drama en der er på fora :D:D:D.

Privat chat - helt fint :-)

Men man kan godt blive overrasket... Man kan se at der er 10 på chatten, så må der jo være gang i den, men ikke en eneste skriver offentligt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

det hedder stilleleg på chatten :P

Ja åbenbart :P

Og så det nye tiltag, hvor der lige ryger 5-7 ud af chatten på samme tid

pga. in-aktivitet :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Nu er der kun et fåtal af chatten bruger som laver drama;) . Det sku ynkelig at der nogle som prøver sig af selv som chatspion og vil sender screenshots til en eller flere andre :evil: . Hvad vil man ikke gør for at få at opnår noget extra ved ens pige næste gang :twisted: . Der er også kommet et andet set up på chatten med begrænsning på hvor lang tid man kan være passiv på chatten. Før foregik chatten mere på åben chat og nu er der en del mere privat chat. Man skal da vel ikke friste nogle til at tage screenshots ;). Førerbunkeren har gjort et stort stykke arbejde i at rydde op på chatten :D . Nu er der endelig ret hyggelig på chatten og der nok mindre drama en der er på fora :D  :D  :D

 

Drama og drama, det er måske så meget sagt.

 

Men der kan være noget om det, og Frasier har faktisk ret i, at chatten åbenbart har en betydelig funktion for nogen herinde.

 

Jeg kommer der sjældent selv, men næsten lige meget hvornår jeg selv logger ind på EG – og jeg kommer her faktisk ret tit – så ved jeg sjovt nok næsten allerede på forhånd, hvem der sider derinde og lumrer i tastaturet – ingen nævnt ingen glemt.

 

Der er noget logeagtigt over chatten, og det er også stedet, hvor der smedes rænker. Jeg har således også forstået, at det er her, at der f.eks udveksles private oplysninger om pigerne.

Redigeret af Borende X
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Drama og drama, det er måske så meget sagt.

Men der kan være noget om det, og Frasier har faktisk ret i, at chatten åbenbart har en betydelig funktion for nogen herinde.

Jeg kommer der sjældent selv, men næsten lige meget hvornår jeg selv logger ind på EG – og jeg kommer her faktisk ret tit – så ved jeg sjovt nok næsten allerede på forhånd, hvem der sider derinde og lumrer i tastaturet – ingen nævnt ingen glemt.

Der er noget logeagtigt over chatten, og det er også stedet, hvor der smedes rænker. Jeg har således også forstået, at det er her, at der f.eks udveksles private oplysninger om pigerne.

Hvad så med alle dem / os der vises som offline? - men alligevel afsløres som sidedende og lumre bag skærmen, når der likes eller skrives indlæg.

Sker der aldrig skandaler på p.m.?

Så vidt jeg kan forstå, så kan chatten læses igennem af admin. Men det kan p.m. vist ikke, så her kan man slå sig løs :D

Jeg troede så også at alle skrev med alle på chatten, men det er vist ikke altid tilfældet.

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære BX må du og din ven Aarhuselsker ikke lade være med at påkalde sig ledelsen opmærksomhed når i er på chatten.  Ved at selv at være leverings dygtigt i drama på chatten ;)  Hvor der blev uddelt en fortjent en straf og sletning af brugernavne det sku for sølle af jer.  Skuffende at i ikke kan styre jer eller opfører jer ordrelig. Særlig når i har så travlt med andre hvordan de opfører sig Skrev på det indlæg du svare at  Førerbunkeren har gjort et stort stykke arbejde i at rydde op på chatten :D. Der menes der også smide dem ud som deler private oplysninger og mig bekendt er der også piger som søger private oplysninger om sine gæster. Det vel heler ikke i orden BX ;)

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

BX Hvad mener du med, at der deles private oplysninger om pigerne? Er det ikke et overstået kapitel?

Kronehjorten, det er selvfølgelig heller ikke i orden den anden vej, som du nævner. Diskretion gælder begge veje.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Drama og drama, det er måske så meget sagt.

 

Men der kan være noget om det, og Frasier har faktisk ret i, at chatten åbenbart har en betydelig funktion for nogen herinde.

 

Jeg kommer der sjældent selv, men næsten lige meget hvornår jeg selv logger ind på EG – og jeg kommer her faktisk ret tit – så ved jeg sjovt nok næsten allerede på forhånd, hvem der sider derinde og lumrer i tastaturet – ingen nævnt ingen glemt.

 

Der er noget logeagtigt over chatten, og det er også stedet, hvor der smedes rænker. Jeg har således også forstået, at det er her, at der f.eks udveksles private oplysninger om pigerne.

 

Nu kommer jeg tit på Eg og på chatten. Og lige meget hvornår på dagen jeg er der så kan jeg med 100% sikkerhed læse en tråd der er blevet afsporet af dig.

Fuck hvor jeg ved at være træt af det. Ja ved godt jeg nu selv har afsporet denne tråd, men nu må det snart være nok Borende X. :evil:

 

Forsat god søndag.

 

Oralis

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Halløj BX, du er tidligere blevet afsløret i at komme med påstande som ikke holdt og du afkræver dokumentation fra andre da de skrev hvorfor en Danna Darling forlod EG.

Hvad har du af hold i din dokumentation for at chatten misbruges til det ? Er det rigtigt bør den da lukkes hvis det er formålet eller skyder du forbi mål igen med løse påstande ?

Hjorten skriver noget kryptisk at du selv har noget på samvittigheden i relation til chatten som medførte en straf for dig, lad os da høre hvad det er.

Redigeret af Frasier
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Drama og drama, det er måske så meget sagt.

 

Men der kan være noget om det, og Frasier har faktisk ret i, at chatten åbenbart har en betydelig funktion for nogen herinde.

 

Jeg kommer der sjældent selv, men næsten lige meget hvornår jeg selv logger ind på EG – og jeg kommer her faktisk ret tit – så ved jeg sjovt nok næsten allerede på forhånd, hvem der sider derinde og lumrer i tastaturet – ingen nævnt ingen glemt.

 

Der er noget logeagtigt over chatten, og det er også stedet, hvor der smedes rænker. Jeg har således også forstået, at det er her, at der f.eks udveksles private oplysninger om pigerne.

 

Jeg græmmes når du skal sidde her og spille hellig.

Der var noget med at du brugte din ekstra profil til at spionere på andre brugere, og du videregav så fortrolige samtaler til en lyserød. Det resulterede i at der blev lavet en time-out på chatten, og du fik vist en længere karantæne fra chatten. Trist at ledelsen må indføre den slags fordi du ikke kan finde ud af at opføre dig anstændigt, og skammeligt du nu sidder og peger fingre af andre.

Det lader til at de rænker du snakker om også udklækkes andre steder, og at du vist har en betydelig rolle i dét spil.

 

Jeg har også forstået at udveksles personlige oplysninger om nogle kunder via PM - og det med diskretionen er langt sværere for nogle af pigerne at overholde end man kan forvente når de selv forlanger det af andre.

 

Det er simpelthen rædselsfuldt at sidde og se på at dem der har mest på samvittigheden af intriger og regelbrud samtidig er dem som spiller mest hellige og er ude efter andre... I skulle fandme skamme Jer

 

  • Synes godt om 6

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil gerne for en sikkerheds skyld spørge Førerbunkeren, om jeg må svare på noget af alt dette?

Der kunne nemlig meget vel tænkes, at der kom visse ubehagelige ting frem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil gerne for en sikkerheds skyld spørge Førerbunkeren, om jeg må svare på noget af alt dette?

Der kunne nemlig meget vel tænkes, at der kom visse ubehagelige ting frem.

 

Svar endelig løs, jeg er nemlig interesseret i at vide hvilke ubehagelige ting du kan finde frem. Så vidt jeg husker har der kun været en enkelt eller to sager, om personer som har delt personlige oplysninger på chatten. Disse sager ligger efterhånden lang tid tilbage. 

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil gerne for en sikkerheds skyld spørge Førerbunkeren, om jeg må svare på noget af alt dette?

Der kunne nemlig meget vel tænkes, at der kom visse ubehagelige ting frem.

 

BX hvis du har eller har haft ekstra profiler med formålet at spionere og sladre om andre brugere,

så burde trække dig fra EG, din profil og person er ikke troværdig, øv :(

  • Synes godt om 6

Del dette indlæg


Link til indlæg

BX, kom nu.. du kan ikke efterlade os med sådan en Cliffhanger der.

Det er længe siden forstanderinden er smuttet med servicen fra morgenmaden, du har haft rigelig tid at sidde med formiddagskaffen og forberede dit frontalangreb på selveste førerbunkeren.. uha, jeg får myrepatter bare af at skrive det!.

PS. "Cliffhanger" er udenlandsk, og betyder direkte oversat Klippehænger. Det skal forstås symbolsk, som vi hænger helt ude på kanten, i uforløst spænding.

Hygge

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deputy skriver i sin afskeds hilsen den 11-8-14:

Først og fremmest vil jeg godt takke mine kollegaer for et godt samarbejde gennem de sidste 6 måneder. Dernæst vil jeg godt takke den store skare af brugere på Eroguide for at være med til at skabe et godt forum og bidrage med jeres anmeldelser og holdninger, uden jer var der ikke noget forum.

 

Jeg må dog også erkende at der findes en lille gruppe af brugere som ikke er så sjove at have med at gøre. Det er med al tydelighed bevist at nogle brugere mener at fordi de skriver mange indlæg, så har de krav på medbestemmelse og særbehandling.

 

Når de brugere ikke opnår det tyer de til diverse handlinger, som strider mod hvad jeg opfatter som god moral, etik og almindelig anstændighed. Der er for lidt respekt for at det er Admins web-page og at han alene kan bestemme hvilken retning siden skal bevæge sig i.

 

Det er særligt eskaleret på det seneste og jeg føler desværre ikke længere at det er umagen værd at bruge så meget tid på dette frivillige hverv.

 

Jeg ønsker mine nu tidligere kollegaer alt godt i deres fremtidige arbejde med at administrere forummet og de nye tilføjelser til ledelsesteamet god arbejdslyst. Det har været sjovt og lærerigt at deltage bag kulisserne men også ret udmarvende.

 

Med et ønske om alt godt for Eroguide.dk og dets brugere vil jeg derfor takke af.

 

Deputy

 

Ja - hvem mon det kan være?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været med på EG i lang tid nu, og troede jeg var en af de mer erfarne herinde. :huh:

Men jeg er ved at indse at jeg bare er en lille uskyldig dreng, der troede han var stor.

 

Til lykke med alle rænker. Jeg tror jeg plukker lidt svamp imens.

 

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Svar endelig løs, jeg er nemlig interesseret i at vide hvilke ubehagelige ting du kan finde frem. Så vidt jeg husker har der kun været en enkelt eller to sager, om personer som har delt personlige oplysninger på chatten. Disse sager ligger efterhånden lang tid tilbage. 

 

Egentlig havde jeg lagt den historie bag mig, men nu roder kronvildtet op i den i polemisk øjemed, og straks vælder klakkørerne frem.

 

Men, jeg deler da gerne ud.

Nu ved jeg ikke, om Admins velvilje også omfatter opremsning af navne, så det afholder jeg mig foreløbigt fra, men de implicerede ved udmærket, hvem der er tale om.

 

Jeg skrev 08.11.13 en anmeldelse af et besøg hos min vanlige sexformidler.

Den mødte voldsom modstand blandt antiridder ridderne, for herinde må man jo ikke anmelde positivt, uden at de ser rødt, og topmålet var, at en falsk profil blev oprettet med det formål at angribe mig anonymt.

 

Det var tydeligt, at det var en bruger herinde fra, da han i sit første indlæg viste detaljeret kendskab til historikken mindst et år bagud. Men altså ikke turde skrive under sit vanlige nick.

 

Jeg klagede til Førerbunkeren over denne oplagt falske profil med påstand om, at indlægget burde slettes, da det var skrevet i ond hensigt bag skærmens anonymitet, men jeg blev afvist med begrundelsen, at nyoprettede profiler godt kunne være tavse i lang tid, hvorfor man ikke ville gribe ind over for den.

Jeg var målløs. Jeg har nemlig fået slettet indlæg for langt mindre end dette. Men af en eller anden grund skulle dette ”førstegangs”indlæg blive stående. Profilen har da heller ikke rigtigt rørt på sig siden.

 

Der var en del uro i november/december over min anmeldelse, og i strengen ”Oplever I det?” påbegyndt af Liderligfyr var jeg i en disput, der endte med, at jeg af Moderator fik en næse.

 

En kilde meddelte mig, at man på chatten klukkede over dette, fordi jeg var gået i en fælde, som derinde var lagt blandt de klukkende.

 

Jeg gik selv på chatten et par gange for at se, hvad der rørte sig, men når jeg dukkede op, begyndte folk at tale om ligegyldige ting eller blev tavse. Det fik jeg ikke så meget ud af.

 

Derfor oprettede jeg en sekundær profil for i ro og mag at kunne iagttage, hvad der egentlig skete på chatten, og nu gik snakken anderledes livligt.

 

Der gik da heller ikke lang tid, før jeg så, at jeg blev debatteret. Det var mægtig morsomt at læse.

 

Men ind i december skete der noget interessant: Jeg loggede ind på chatten en tilfældig søndag formiddag, hvor jeg ellers artigt burde have siddet til højmessen i den lokale kirke.

 

Her var dele af den faste stab samlet, og jeg kunne se, at jeg var en del af diskussionen.

En bruger mente, at mine anmeldelser – pænt sagt – var misvisende, og nu opstod der en forøget skrivelyst på chatten.

 

Den gik ud på, om pigen nu også var så fantastisk, som mine anmeldelser angav. Nu fremkom den ide, at det burde efterprøves og resultere i en ”objektiv” anmeldelse.

Ideen vandt genklang, men hvem ”ofrede” sig? En undslog sig med den begrundelse at afstanden til glædeshuset var for stor, en anden, som online gik ind på pigens hjemmeside, konstaterede at hendes vagtplan ikke passede i hans almindelige arbejde.

 

Kort sagt sad dele af den faste stok, som også omfattede et par af dem, der her i denne streng har skrevet eller stukket næsen frem, og huggede om, hvem der på ”firmaets” vegne skulle ofre sig og tage på besøg hos omhandlede glædespige, og det mere end lå i luften, at anmeldelsen helst skulle være negativ. Det ville, som en chatdeltager skrev, nok skabe livlig aktivitet nede på plejehjemmet.

 

Denne sten-papir-saks-diskussion fandt jeg for ussel og tog ganske rigtigt et par skærmdrops som bevis og advarede pigen mod dette nedrige komplot.

 

Det har jeg fået mange hug for, også på et andet nu nedlagt board, og kronvildtet kan da heller ikke dy sig for at tage denne gamle historie op igen.

Admin fandt dengang, at jeg skulle skamme mig og gav mig ganske rigtigt karantæne fra chatten. Det var nu ikke noget større tab for mig, da jeg stort set aldrig kommer der alligevel, men jeg ville dog have skammet mig endnu mere, hvis jeg ikke havde advaret pigen mod så lede nederdrægtigheder.

 

De udpønsedes netop på chatten, så derfor kan jeg med god grund skrive, at chatten er stedet, hvor der smedes rænker, og det er også her, har jeg ladet mig fortælle, at der er blevet udvekslet private oplysninger om piger i branchen.

 

Og nu vælter flere frem i et overfald på mig, fordi jeg påpeger, hvilke usselheder chatten er blevet brugt til. Det er rent hykleri, og hykleriet når et højdepunkt ved at trådstarter, der lige selv er blevet ”løsladt” efter en kort karantæne for et "forhold" på chatten, nu sidder og liker i øst og vest til dem, der angriber mig.

 

Jeg har aldrig benægtet, at jeg i december misbrugte chatten, men det er der så sandelig også andre, der har gjort til deres rænkesmederier.

Redigeret af Borende X
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...