Hop til indhold
BigDick

Suspension

Recommended Posts

Gæst

Nu kan admin og moderator så tænke lidt over det jeg har skrevet, og om det er okay, at der sidder en person som dig Montzi og forlanger at andre medlemmer skal sige undskyldning og om du mener de må være her, eller om de skal fryses ud!

Du skal anmelde de indlæg hvor du mener Montezi træder over stregen. Du bedes informere os om hvornår Montezi ifølge dig har trådt over stregen på chatten, så kan vi tage en log på det, bare et cirka tidspunkt. Så skal vi nok tage affære overfor Montezi hvis det forholder sig præcis som du skriver. Men vi bliver altså nød til at have lidt fakta at forholde os til, ikke bare påstande. Vi giver ikke advarsler til folk om påståede handlinger, så kunne vi have ekstremt travlt og masser af brugere ville få advarsler på løse grundlag, vi giver advarsler når vi har beviser og noget konkret at forholde os til, så giv os noget som helst der bekræfter alt det du skriver, så skal vi nok gribe fat i kragen på Montezi :)

Derudover er du naturligvis velkommen på Eroguide. Det ved du også jeg mener. Der er ingen brugere der kan udtale sig om hvem der er velkommen på Eroguide eller ej. :)

PS Cherie : jeg venter stadig på de links til de debatter på Eroguide du skrev findes. :)

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke forlangt noget af dig... du spurgte hvad du skulle gøre for at folk ville glemme, og jeg foreslog at du startede med at undskylde til dem som du har behandlet som lort da du havde magten. Du spurgte mig og du fik et svar - kan man ikke tåle det bør man lade være med at spørge ;)

 

Jeg har heller ikke sagt at du ikke må være her på EG - men at hvis du vil være her, må du leve med at der er folk som ikke glemmer hvordan du har opført dig - du har ikke krav på en skid tilgivelse, og da slet ikke som du fortsætter med at opføre dig.

 

At du så hver gang du ikke får din vilje kommer med barnlige personangreb på mig, udstiller bare dig selv.

 

Men jeg vil da gerne vide hvem det er du mener JEG har frosset ud, og hvem er det som er med i den klan du påstår jeg er leder for??? Faktisk er det pudsigt for jeg husker tydeligt at du forsøgte at blande ServeU og Madame Helene ind i vores uenigheder og få dem til at kaste sig over mig... de er måske en del af din klan så???

 

Derudover er det direkte komisk at chat-spionen BigDick og Prinz som har forsøgt at fryse mig ud af fællesskabet sidder og liker dit indlæg... hold nu kæft - hykleriet kender sgu ingen grænser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Derudover er det direkte komisk at chat-spionen BigDick og Prinz som har forsøgt at fryse mig ud af fællesskabet sidder og liker dit indlæg... hold nu kæft - hykleriet kender sgu ingen grænser.

 

Forsøgt at fryse dig ud? Har du beviser for det?

 

Eller er sagen bare at du er så selvfed at DU mener at have ret til at deltage i ALT hvad der måtte foregå i regi af EG, også selv om det er total privat regi?

 

Kig nu indad og kom af med den ynkelige jalousi du render rundt med!

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg vil også gerne lige tilføje i forlængelse af det Moderator allerede har skrevet. Så er det jo en gruppe på 50-60 forskellige brugere som jævnligt besøger chatten, som du, Borende X, miskreditere ved at sige at det er brugerne på chatte som står bag deling af private oplysninger og smeder rænker.

 

Både Moderator og jeg selv, besøger jævnligt chatten. Det er bestemt ikke det billede vi får af de andre brugere på chatten, eller som vi høre når vi snakker med brugerne derinde. Tværtimod et sted hvor der hygges, og snakkes om alt fra biler, piger, fodbold og meget andet.

 

Måske skulle i prøve at logge på med alternative profiler og spioner lidt. :-P

 

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forsøgt at fryse dig ud? Har du beviser for det?

 

Eller er sagen bare at du er så selvfed at DU mener at have ret til at deltage i ALT hvad der måtte foregå i regi af EG, også selv om det er total privat regi?

 

Kig nu indad og kom af med den ynkelige jalousi du render rundt med!

 

Nej, men jeg forventer at folk handler efter hvad de siger, og ikke fylder mig med løgn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det bliver bedre og bedre dette her :mrgreen:

 

Hykleriet kunne alligevel nå uanede højder med Venuslogens chatmoderator Fru Heks som smed alle ud hun ikke kunne lide fra chatten, kun hilste på dem hun kunne lide og styrede hendes slaver og veninder derover med hård hånd. :shock:  Den venuschat var jeg på nogle gange men ikke så tit fordi jeg havde andre holdninger end Fru Heks. :eek:

 

(Afsnit slettet grundet personangreb) Kurator

Redigeret af Kurator
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, men jeg forventer at folk handler efter hvad de siger, og ikke fylder mig med løgn.

 

Har på ingen måde løjet for dig min fine ven! At du via dit PM system ligger inde med andre oplysninger end mig, kan jeg ikke gøre for!

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Wow .... altså.

 

Nu begynder jeg at forstå hvorfor det er blevet så kedeligt på EG. Alt for meget aggressiv energi hos alt for mange negative mennesker.

Déjà vu. Det er set før. Mærkligt at nogle synes den her slags er sjovt. 

 

Jeg tror ledelsen skulle begynde at limitere antalet indlæg per brugere, eller den tid man har lov at være her. Max to timer om ugen, alternativt fem indlæg. 30 min chat om ugen. Åbenbart er det ikke godt for det mentale helbredet at være herinde for meget.

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Wow .... altså.

 

Nu begynder jeg at forstå hvorfor det er blevet så kedeligt på EG. Alt for meget aggressiv energi hos alt for mange negative mennesker.

Déjà vu. Det er set før. Mærkligt at nogle synes den her slags er sjovt. 

 

Jeg tror ledelsen skulle begynde at limitere antalet indlæg per brugere, eller den tid man har lov at være her. Max to timer om ugen, alternativt fem indlæg. 30 min chat om ugen. Åbenbart er det ikke godt for det mentale helbredet at være herinde for meget.

 

Sikke mange profiler jeg skulle oprette hvis jeg kun måtte være her 2 timer pr. uge. :eek:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Holy smoke,

 

Man var optaget en dag i det virkelige liv og denne tråd har bare eksploderet haha,

badboys og badgirls er nævn i flæk og farer i totterne på hinanden...

 

Denne tråd er åbenbart blevet til en Pandora æske for gamle had og nag.

 

I kan sige så meget om chatten, for det meste opfatter jeg det som et fristed for sjov og hygge :D

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Cherie og Borende X har kommet med påstande som ledelsen ganske enkelt ikke tror har noget på sig men mere er skrevet for at skyde på andre end at der er noget reelt indhold i dem, herunder bl.a. at chatten bruges til at udveksle private oplysninger om pigerne, en ganske alvorlig beskyldning samt cheries beskyldninger om hvad en skulle have skrevet på chatten.

Vi i ledelsen kan nemt efterprøve deres påstande via chatloggen hvis de to vil efterkomme anmodningen om at de giver os nogle få oplysninger der måtte ligge til grund for deres ret grove påstande mod andre.

De har begge læst vores anmodning i aftes men i skrivende stund intet sendt til os og det regner vi ærlig talt heller ikke med de gør.

Den her streng har udviklet sig ganske ubehageligt også med usædvanlige hadefulde indlæg, derfor låses den nu.

Skulle Cherie og Borende X skrive til ledelsen med oplysninger om hvad der måtte ligge til grund for deres grove påstande så vil vi naturligvis oplyse om at de dels har skrevet til os og dels hvad resultatet bliver af undersøgelsen af deres påstande.

Det er som sagt meget nemt at efterprøve deres påstande om hvad nogen måtte have skrevet på chatten, bare et brugernavn og cirka tidspunkt eller en bestemt formulering eller ordvalg så er det på plads men vi kan ikke bruge 100 timer på set læse alt igennem på chatten.

Men da det ikke er sket og da vi heller ikke tror det sker, så må bare konstatere at der intet grundlag var for deres grove påstande og så skal ledelsen nok trække de ord tilbage her på forummet hvis vi får en pm fra dem ligesom vi vil skrive om indholdet af deres pm kan bekræfte deres påstande.

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...