Hop til indhold
kanonkongen

Hvad er en forførende menu for jer.

Recommended Posts

Forret: Rejecocktail med Thousand Island dressing og kuvertbrød med tandsmør.

 

Hovedret: Knorr lasagne med smeltet ost og kuvertbrød med tandsmør.

 

Dessert: regnbueis med Vanilje, jordbær og chokolade smag serveres med kuvertbrød med tandsmør.

 

Det hele kan serveres udendørs, gerne på byens torv, herefter en tur i biffen og se Footloose (den med Kevin Beacon).
Bagefter, hvis pigen er frisk, en tur bagpå Puck Maxién, så ved man aldrig hvad der kan ske.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bagefter, hvis pigen er frisk, en tur bagpå Puck Maxién, så ved man aldrig hvad der kan ske.

Kan hun være der for mælkekassen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øl byggede ikke denne skønne krop .... smør skal der til, rigeligt smør

 

Ingen mælkekasse på Maxién, det er ekstraudstyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

LOL, kan du godt lide tandsmør kihan? :)

Tror det er kuvertbrødene, han har en svaghed for..;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu var vi et par stykker, der fik afsporet 'Kanonkongen's gode tråd tidligere på måneden, så lad mig fortsætte  :lol:

 

En flok drengerøve (50+/- mest +) har haft en skøn weekend på en ø i vadehavet. . .

 

Første hold der kom over før tidevandet om morgenen, havde forberedt bivuaken/campen, og samlet østers - Andet hold kørte en omvej omkring grænsen efter relevante  drikkevarer og pølsemageren i Højer.

 

Menuen var aftalt på forhånd. Minimum af grøntsager, kun grøntsager for mænd, bacon  ;)

 

Pga advarsler om gift i østers, spillede vi russisk roulette, og tog dem om fredagen. Inden pølser på grillen. Hvis vi skulle sidde på potten i weekenden, kunne vi ligeså godt ha' en skøn aften først  :lol: Men ingen dårlige østers  :lol:

 

Lørdag startede med en hurtig lavet lokal bitter, malurt, 24 timer, der fjernede spindelvævene, rundstykker og masser af grøntsager (bacon).  :P

 

Aftensmåltidet var multe-filetter, smurt ind i hvidløg, citron og persille på bål, vadehavslam pakket ind i rabarberblade og ler, marineret med kveller, hvidløg rosmarin og masser af grøntsager (bacon) i jordovn - MUMS  :P  Lammet var så mørt at det faldt fra benene - Ingen tyggeproblemer her. Lidt kartofler og løg bag i gløderne.

 

Når drengerøvene er på tur, skal der som regel leges.

 

Sidste år havde teenage sønnen og jeg en tilsvarende tur. Undervejs talte vi om en kartoffelkanon, og knægten gik straks på nettet, og fandt tegninger. Efter lange overtalelser (2-3 km) sagde jeg ja, ind om en tømmerhandel efter dele. Sjov weekend  :lol:  Men en pacifistisk eks blev senere sur, og forsøgte at smadre kanonen og smide den væk. Sønnike reddede resterne, og mente nok den kunne repareres. Med lidt lim, og drengerøves universalmiddel, GAFFA-tape, fik vi en skøn lørdag inden maden. 

 

Brugsuddeleren kikkede godt nok lidt mærkeligt på os, da vi købte hårlak, ingen havde frisure til det  :lol:

 

Efter at have skudt med nedfaldsæbler, foreslog en at bruge de billige dåseøl. Lidt avispapir og gaffa - så passede de til kanonen  :lol: Tror der driver deforme øldåser i land de næste mange dage. De dygtigste nåede længst ud ved at slå smut over vandet  :lol:

 

Eneste minus efter sådan en weekend er, at der ikke er et par bløde kvindearme at falde omkuld i  :cry:  Alt energien fra kød og 'grøntsager' kunne godt bruges på andet end en morfar  :P

Redigeret af an2n

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu var vi et par stykker, der fik afsporet 'Kanonkongen's gode tråd tidligere på måneden, så lad mig fortsætte  :lol:

 

En flok drengerøve (50+/- mest +) har haft en skøn weekend på en ø i vadehavet. . .

 

Første hold der kom over før tidevandet om morgenen, havde forberedt bivuaken/campen, og samlet østers - Andet hold kørte en omvej omkring grænsen efter relevante  drikkevarer og pølsemageren i Højer.

 

Menuen var aftalt på forhånd. Minimum af grøntsager, kun grøntsager for mænd, bacon  ;)

 

Pga advarsler om gift i østers, spillede vi russisk roulette, og tog dem om fredagen. Inden pølser på grillen. Hvis vi skulle sidde på potten i weekenden, kunne vi ligeså godt ha' en skøn aften først  :lol: Men ingen dårlige østers  :lol:

 

Lørdag startede med en hurtig lavet lokal bitter, malurt, 24 timer, der fjernede spindelvævene, rundstykker og masser af grøntsager (bacon).  :P

 

Aftensmåltidet var multe-filetter, smurt ind i hvidløg, citron og persille på bål, vadehavslam pakket ind i rabarberblade og ler, marineret med kveller, hvidløg rosmarin og masser af grøntsager (bacon) i jordovn - MUMS  :P  Lammet var så mørt at det faldt fra benene - Ingen tyggeproblemer her. Lidt kartofler og løg bag i gløderne.

 

Når drengerøvene er på tur, skal der som regel leges.

 

Sidste år havde teenage sønnen og jeg en tilsvarende tur. Undervejs talte vi om en kartoffelkanon, og knægten gik straks på nettet, og fandt tegninger. Efter lange overtalelser (2-3 km) sagde jeg ja, ind om en tømmerhandel efter dele. Sjov weekend  :lol:  Men en pacifistisk eks blev senere sur, og forsøgte at smadre kanonen og smide den væk. Sønnike reddede resterne, og mente nok den kunne repareres. Med lidt lim, og drengerøves universalmiddel, GAFFA-tape, fik vi en skøn lørdag inden maden. 

 

Brugsuddeleren kikkede godt nok lidt mærkeligt på os, da vi købte hårlak, ingen havde frisure til det  :lol:

 

Efter at have skudt med nedfaldsæbler, foreslog en at bruge de billige dåseøl. Lidt avispapir og gaffa - så passede de til kanonen  :lol: Tror der driver deforme øldåser i land de næste mange dage. De dygtigste nåede længst ud ved at slå smut over vandet  :lol:

 

Eneste minus efter sådan en weekend er, at der ikke er et par bløde kvindearme at falde omkuld i  :cry:  Alt energien fra kød og 'grøntsager' kunne godt bruges på andet end en morfar  :P

Hey an2n.

 

Ja først vil jeg sku sige er dødtræt af de 3 tosser der skulle ødelægge tråden. Det ligner sku ikk noget ham KK, an2n, og hende søde Molly. De skulle sku ha det sjovt sammen i stedet for.  :-P  :-P  :-P  :-P (Humor og ironi kan i stærk grad være tilstede) Men sjovt var det sku.  :-P

 

Det lyder som en helt igennem fed tur i har haft an2n. Tør slet ikk tænke på hvad,i havde gjort. Hvis søde, bløde kvinde arme havde været med.  :-P Eller har, nok ikk nerver til det.

 

Fed menu i har, fået på nær, de østers der puha.  :-P  :-P Andre ting jeg hellere ville slupre i mig. :oops:

 

Men fedt at, læse i har haft en dejlig drengerøvs tur.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey an2n.

 

Ja først vil jeg sku sige er dødtræt af de 3 tosser der skulle ødelægge tråden. Det ligner sku ikk noget ham KK, an2n, og hende søde Molly. De skulle sku ha det sjovt sammen i stedet for.  :-P  :-P  :-P  :-P (Humor og ironi kan i stærk grad være tilstede) Men sjovt var det sku.  :-P

 

Det lyder som en helt igennem fed tur i har haft an2n. Tør slet ikk tænke på hvad,i havde gjort. Hvis søde, bløde kvinde arme havde været med.  :-P Eller har, nok ikk nerver til det.

 

Fed menu i har, fået på nær, de østers der puha.  :-P  :-P Andre ting jeg hellere ville slupre i mig. :oops:

 

Men fedt at, læse i har haft en dejlig drengerøvs tur.

 

KK

Mente jeg havde sagt UNDSKYLD for at ødelægge tråden sammen med de andre to  :lol:  :lol:  :lol:  :lol: Håber de får det sjovt senere  :lol:  :lol:

 

Det fede var netop - INGEN bløde kvindearme - Vi behøvede ikke forestille os eller spille en rolle - Her var vi os selv helt igennem - DRENGERØVE  :lol:  :lol:  :lol: MEN når vi kommer hjem til det vante  :cry:  :cry:  :cry:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøver igen at afspore . . .  ;)  ;)  ;)

 

Besøgte en elskerinde, og fik en Sublim Excellent Menu bestående af franske fristelser.
 
Servering og omgivelser var helt i top
 
Først en masse små franske fristelser, så blev fileten serveret - Garnituren - lidt grønt på toppen og en lille løgring ved siden at fileten var yderst lækker, interaktionen mellem filet og løgring var simpelthen fantastisk.
Til dessert blev der nydt masser af boblende champagne . . .
 
Resten overlades til fantasien 
 
Vil gerne hun laver en tilsvarende menu senere . . . . .
Redigeret af an2n

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Prøver igen at afspore . . .  ;)  ;)  ;)

 

Besøgte en elskerinde, og fik en Sublim Excellent Menu bestående af franske fristelser.
 
Servering og omgivelser var helt i top
 
Først en masse små franske fristelser, så blev fileten serveret - Garnituren - lidt grønt på toppen og en lille løgring ved siden at fileten var yderst lækker, interaktionen mellem filet og løgring var simpelthen fantastisk.
Til dessert blev der nydt masser af boblende champagne . . .
 
Resten overlades til fantasien 
 
Vil gerne hun laver en tilsvarende menu senere . . . . .

 

Hey An2n.

 

Lyder som en yderst forførrende menu du her har fået. Er lidt nervøs for det med det grønne, det da ensbetydende med førevarestyrelsen. Kommer rendende  :-P  :-P  :-P

 

Se de franske fristelser, og løgringene dem kunne jeg, skam også godt tænke mig at surbre lidt i.  :-P  Er ret sikker på den er saftig den fillet du her omtaler.

Så må udfra de ting du skriver, drage den konklusion, at den franske elskerinde herfra får. 5284409-908035-row-of-five-yellow-stars-

Hermed ønsker den stille og sagte mad anmelder, at ønske tillykke med den flotte service.  :-P

 

Nu skalvi jo bare ha en vis pige på banen. Så må vi jo vise hende hvilken menu, vi kan frembringe.  :-P  :-P  :-P

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

 

Prøver igen at afspore . . .  ;)  ;)  ;)

 

Besøgte en elskerinde, og fik en Sublim Excellent Menu bestående af franske fristelser.
 
Servering og omgivelser var helt i top
 
Først en masse små franske fristelser, så blev fileten serveret - Garnituren - lidt grønt på toppen og en lille løgring ved siden at fileten var yderst lækker, interaktionen mellem filet og løgring var simpelthen fantastisk.
Til dessert blev der nydt masser af boblende champagne . . .
 
Resten overlades til fantasien 
 
Vil gerne hun laver en tilsvarende menu senere . . . . .

 

... Det er jeg helt sikker på, at hun gerne vil ;)

 

PS. Du glemte blåbærrene vi fik til natmad... :)

 

PPS. Håber du blev mæt... :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

... Det er jeg helt sikker på, at hun gerne vil ;)

 

PS. Du glemte blåbærrene vi fik til natmad... :)

 

PPS. Håber du blev mæt... :P

Ta'r dig på ordet  ;)  ;)  ;)  ;)

 

Blåbærene var nu ment som en værtindegave - 'turde' ikke ta' for mange - Derfor jeg glemte den detalje  :wink:

 

Som tidligere nævn lægger din kogekunst en solid bund, der giver mæthed i lang tid  :roll:  :P   :roll:  :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Prøver igen at afspore . . .  ;)  ;)  ;)

 

Besøgte en elskerinde, og fik en Sublim Excellent Menu bestående af franske fristelser.
 
Servering og omgivelser var helt i top
 
Først en masse små franske fristelser, så blev fileten serveret - Garnituren - lidt grønt på toppen og en lille løgring ved siden at fileten var yderst lækker, interaktionen mellem filet og løgring var simpelthen fantastisk.
Til dessert blev der nydt masser af boblende champagne . . .
 
Resten overlades til fantasien 
 
Vil gerne hun laver en tilsvarende menu senere . . . . .

 

Skule den ikke flyttes over under anmeldelser ?

 

Lars

Del dette indlæg


Link til indlæg

NÆÆ - Forstår ikke Lars - Det var bare en beskrivelse af en skøn menu serveret af en SKØN elskerinde - Hvad der efterfølgende skete, overlades som sagt til fantasien . . .  ;)  ;)  ;)  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

gad vide om der er HappyHour snart ?

Næh... Men måske HappyHippo... ;)  :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne ikke helt beslutte mig for hvilket sted denne skulle postes, 'hvad får dig i forårshumør' eller 'forførende menu' - Besluttede det sidste udfra det der skete . . . .  ;) 

 
Lørdag eftermiddag blev en lille presenning spændt ud nær vandet, og bålet tændt op . . . .
 
Efter en tur langs stranden, kom vi tilbage, og bålet var brændt ned - NU var det tid til at grille jomfruhummere på gløderne, MUMS - og senere de færdigkøbte grillspyd med kammuslinger og andet godt fra fiskehandleren . . .  :P  :P
 
Bare nyde lyset forsvinde, en flok svaner glide forbi og den lækre grillmad med mousserende vin satte stemningen . . .  ;)
 
Efter maden, mere brænde på bålet og frem med calvadosen, og nyde bålets knitren og den begyndende aften . . . .  :)
 
Hjem og sparke kattene væk, så vi kunne nyde desserten, frugt og chokolade med mere, foran brændeovnen . . .  ;)  ;)
 
I dag, søndag, blev startet med VARM kaffe og lune croisanter på terrassen, uldtæppe om skuldrene, mens vi nød havedammens stille rislen, og selv om vi ikke kunne se fjorden, nyde solen stå op over fjord og Lillebælt, der kastede et flot Skagensagtigt lys på undersiden af lavthængende skyer . . . ;)  
 
ALT I ALT - En PERFEKT forårsweekend . . .  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey An2n.

 

Det lyder da som en helt fantastisk stund du her, har haft. Der er et eller andet med vand, ild, mad og søde pige. Det skaber en symfoni, af mange følelser. En masse endorfiner udløses. sanserne skærpes. I sandhed noget der er dejligt.

 

God søndag.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Forret:

Fransk

 

Hovedret:

Dansk

 

Dessert:

Græsk

 

:)

 

Ha den var god :)

 

Min menu ser sådan ud: 

 

Forret: 

Fransk

 

Hovedret: 

Dansk

 

Efterret: 

Spansk

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...