Hop til indhold
kanonkongen

Hvad er en forførende menu for jer.

Recommended Posts

Hej allesammen på Eroguide. Ja som overskriften lyder. Kunne jeg godt tænke mig, at høre jer mænd. Hvad ville i lave af mad til jeres kone, elsker, GPér osv.

Og til jer piger herinde. Hvad og hvilken menu kunne forfører jer.

 

Sidder da med tanken om, at lave en dejlig menu. Ja har da bestemt også en ide. Om hvad den skulle bestå af. menuen kommer senere i dette indlæg.  :-P Ja lad os nu bare drømme og sige. Der mangles ikke penge. Så det står jer totalt frit for.

 

Har bestemt en ide om hvilke madvare der kan virke forførende på kvinder. Det har været alment kendt i de gastronomiske verden, at. Basilikum og muskatnød er eksempler på en lang række af krydderier og madvarer, som stimulerer vores sanser og påvirker sexlysten positivt. Ja chokolade ligeså. Som vores kok, på den restaurant jeg blev udd sagde. jeg citere. Mad er ikke bare noget, man spiser for at blive mæt. Mad kan også være et stimulerende middel. Og vil give ham meget ret heri.

 

Min forførende menu ville lyde som følgende.

 

Når pigen ankommer.

 

Hun vil her modtage en lille aperitif, ikke for sødt da det, kan mindske sulten. Dog heller ikke for surt men en mellemting. denne vin, har jeg gode erfaringer med.

 

Crémant er et af de gode alternativer. Den er fransk og fremstillet andre steder end i Champagne-distriktet, f.eks. i Bourgogne eller i Alsace. Crémant fremstilles på samme måde som Champagne, dvs. efter méthode traditionelle. En flaske Crémant koster mellem en tredjedel og halvdelen af prisen for en flaske Champagne. Og da jeg ikke bryder mig om champagne, ville jeg vælge denne.

 

Forret.

 

Jomfruhummerhaler. Er en ret, jeg holder meget af. De velsmagende jomfruhummerhaler anrettes på grønne salatblade er fantastiske som forret.Og det smager himmelsk. Skaldyr har generelt en lidt sødmefuld smag. Især jomfruhummerens sødme skal derfor matches i vinen. og her kunne en god Chardonnay mache helt perfekt. 

 

En god Sorbet til, at skylle munden indtil næste ret.

 

Hovedretten. 

 

Bøf bourgogne på pureret kartoffelrede,og årstidens grønsager. Se det taler lidt til den dyriske del i manden. Ja han forfører og skal jo kunne præstere. Vinen jeg ville tilbyde er denne her

Det er Magrez Tivoli, som laves på en blanding af cabernet sauvignon og merlot fra Medoc. duft med strejf af solbær, violer, kalk, sort peber og espresso. Passer perfekt til kødet.

 

Så ville jeg igen, lave en lille ting der kan rense munden. Så smagsløgende ikke vil blive forstyrret når desserten ankommer.

 

Desserten.

 

Chokolademousse. Det er på alle måder en tung men forførende dessert, der passer glimrende sammen med et glas sherry eller cognac. 

 

Under denne middag som selvfølgelig, skal være pirrende anrettet, kunne man lave sjove spændende lege.  :oops:

 

Ja Det ville jeg, servere, Så piger er i klar på date. :-P

 

Kan i have en god aften allesammen. Og må i score højt på jeres forførende menu.

 

KK 

 

Redigeret af kanonkongen

Del dette indlæg


Link til indlæg

HERLIG opskrift :P  men hvorfor ikke holde en lille picnic på en afsides strand sidst på eftermiddagen ?

 

Starte med friske jordbær, chokolade og bobler der passer til . . .

 

Et lille bål på stranden, hvor der tilberedes jomfruhummere og andet godt fra havet, evt. østers, hertil køligt hvidvin . .

 

I varmen er appetiten normalt ikke stor - Bagefter sidde og nyde solnedgangen med mere hvidvin, eller tage hjem og sidde på terrassen - Her kunne en let hjemmelavet sorbet passe til sammen med en sød gang bobler . . 

 

Så må vi se hvad resten af aftenen bringer . .  ;)

 

PS Der kunne jo også ske noget på den afsides strand  :grin:

 

 

Redigeret af an2n

Del dette indlæg


Link til indlæg

HERLIG opskrift :P  men hvorfor ikke holde en lille picnic på en afsides strand sidst på eftermiddagen ?

 

Starte med friske jordbær, chokolade og bobler der passer til . . .

 

Et lille bål på stranden, hvor der tilberedes jomfruhummere og andet godt fra havet, evt. østers, hertil køligt hvidvin . .

 

I varmen er appetiten normalt ikke stor - Bagefter sidde og nyde solnedgangen med mere hvidvin, eller tage hjem og sidde på terrassen - Her kunne en let hjemmelavet sorbet passe til sammen med en sød gang bobler . . 

 

Så må vi se hvad resten af aftenen bringer . .  ;)

 

PS Der kunne jo også ske noget på den afsides strand  :grin:

Hey der an2n. Jamen fantastisk. Jo selvfølgelig, alle steder kan da bruges. Håber bare vejret er til det.  :-P Ikke sikkert, at pigen ville finde det tiltrækkende i pis regnvejr.  :-P

 

Nej men på stranden er da bestemt oplagt. Og meget pirrende da.

 

Hygge an2n, og tak for indsparket.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

An2n er ledig søndag, hvis det er, lyder skønt? -Efterfulgt af lidt nøgenbadning i måneskin, -som du har lovet mig, smiler....

Del dette indlæg


Link til indlæg

An2n er ledig søndag, hvis det er, lyder skønt? -Efterfulgt af lidt nøgenbadning i måneskin, -som du har lovet mig, smiler....

Du skulle have været med i går  :lol: Tog sent derned, og sad og nød mørket falde på og stjerneskudene der faldt  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der skulle vist være rigtig mange stjerneskud i nat har de lovet? Hmm, men det går jo ikke, -vil have din forførende mad først ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Var det ikke nemmere i tog den i prv  :-P  :-P

 

Hihi, nu ikke så mut, der er plads ved bålet under mit tæppe til dig også, sødeste KK ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der skulle vist være rigtig mange stjerneskud i nat har de lovet? Hmm, men det går jo ikke, -vil have din forførende mad først ;)

Skal nok sige til, hvis der kommer nogle flere gode eftermiddage/aftener  :lol: Der er MEGET fredeligt på denne strand  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Søde Molly er sku, da møg jaloux :-P . Men takker da ja til plads under tæppet  :-P  Og er ikke mut. Bare legesyg hehehe.

 

Ha en dejlig aften søde Molly.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

KK UNDSKYLD afsporingen  :) Sidder netop i hængekøjen og ærgrer mig over, at danske frøer er for små til frølår - Det kunne også være en del af menuen  :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kommer an på hvilke pige man har på besøg, hvad hun kan lide og hvilke tidspunkt på dagen man skal spise.

Og så kommer det an på om der skal knaldes til dessert.

Skal der det, så skal maden ikke være for tung.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Plaskeren, det da helt op til dig hvilken pige, om det er konen elskeren, en glædespige osv. Det var nu bare menuer jeg eftersøgte. 

 

God aften til dig.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Noget enkelt som...

"Iskolde æbleperler med mynte og frisk dansk æble.
 

X

Hvidvins- og havvandsdampet dansk østers med friske urter på en seng af strandsten og tang.
Serveres for gæsten i gryden.

 

X

Tynde slices af rødvinsbraiseret perlehøne, morkler og gotlandsk trøffel.

 

X

Røget og grillet gedryg med kikærtepuré og grillede hvidløg.
 

X

Risbudding med hyldeblomstgelé.

 

X

Whiskeybagt æblekage i lerpotte med hjemmelavet lakridsis og knæk."


... kunne være herligt og så tager det kun kort tid at smække sammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Molly vi må da hører hvad du kan lide, af mad hvis en fyr skal score dig med mad  :-P

KK - Se længere oppe i tråden  :lol:

Redigeret af an2n

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal snart på herre tur til Mandø - Piger desværre forbudt - Menuen vil være østers, multe og vadehavslam i jordovn - MUMS Der skal lyves den weekend  :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min ynglingsmenu er ret ligetil og simpel:

 

Velkomstdrink med jordbær eller meloner (helst med hendes dejlige meloner) kys og kram :P

 

Forretter:

Kys hele hendes dejlige krop, numse, mave, bryster, skuldre, hals, nakke, kind, ørene og læberne,

derefter bevæger jeg mig langsomt mod missen,

over til 69'eren 

 

Hovedretter:

Missionæren

Halv Missionær

Omvendt Missionær
Lotus

Cowgirl
Omvendt Cowgirl

Skeen
Trillebør
Doggy style

Deserten

Frugtdessert med flødeskum (helst med mit) :P
 

1992058-74300-sweet-fruit-dessert-with-r

 

Til natmaden:

byder jeg på sprøjteorgasme eller en omgang fisting eller anal (stjernesex) hvis det behager pigen :P

 

 

Se det var en 3 stjernet Michelin menu fra Nille's køkkenet :D :D :D

 

Velbekomme !

 

 

Hvis vi senere bliver lækker sulten efter min fremragende menu, bestiller vi bare sushi, thaimad, kinesisk mv...

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Åhh, jamen jeg elsker alt mad, har stort set kun arbejdet steder hvor der har været mad ;)

 

-Men det er jo ikke kun maden, der er afgørende for om det er forførende, omgivelserne ligeså, -det giver lige det sidste finish, bare det er væk fra spisebordet inde i stuen, haven er et godt alternativ...

 

En let fisk som starter, elsker fisk, -så jeg er ikke så kræsen med hvad for en....

 

Syntes det er rigtigt frækt og friskt at du vil servere sorbet som mellem-ret, det giver et friskt pust, gerne i et champagneglas evt, dem kan man også lave mange varianter af.

 

Hovedret, gerne en lækker bøf, med grønt som du er inde på.

 

Et eller to stykker isroulade, gerne hjemmelavet, citron-jordbær eller andre friske varianter.

 

Det lyder som om du har gennemtænkt det meget, lige ned til sidste detalje med vinen og det hele, -og jeg kunne godt blive forført af sådan en menu....

 

Syntes nu også bare generelt at det er forførende at en mand giver sig tid, planlægger og vil gøre en stor indsats for at glæde mig, -så er jeg ligeglad med om det hele smelter eller brænder på, det er tanken bag ;)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

TAK - Den skal nydes, men lyver/praler mænd ikke altid, når vi sparker dæk eller venter på at god mad bliver færdig, og vi står med en øl eller en god glas vin i glasset ? Emnerne er mange . . .   :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min ynglingsmenu er ret ligetil og simpel:

 

Velkomstdrink med jordbær eller meloner (helst med hendes dejlige meloner) kys og kram :P

 

Forretter:

Kys hele hendes dejlige krop, numse, mave, bryster, skuldre, hals, nakke, kind, ørene og læberne,

derefter bevæger jeg mig langsomt mod missen,

over til 69'eren 

 

Hovedretter:

Missionæren

Halv Missionær

Omvendt Missionær

Lotus

Cowgirl

Omvendt Cowgirl

Skeen

Trillebør

Doggy style

Deserten

Frugtdesert med flødeskum (helst med mit) :P

 

1992058-74300-sweet-fruit-dessert-with-r

 

Til natmaden:

byder jeg på sprøjteorgasme eller en omgang fisting eller anal (stjernesex) hvis det behager pigen :P

 

 

Se det var en 3 stjernet Michelin menu fra Nille's køkkenet :D :D :D

 

Velbekom !

:-P  :-P  :-P  Nille din frækkert.

 

Ja hvorfor undre det mig ikke, at det blev drejet om på det i din menu. :-P

 

Men ja fristende. Dog er der dog, ting jeg ville ændre i din menu.  :-P

 

Takker for indspark, Nille.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...