Hop til indhold
kanonkongen

Hvad er en forførende menu for jer.

Recommended Posts

Gæst

Velbekomme.

 

Troede først jeg var havnet på chatten.. :smile:

 

Jeg syntes der er flere erotiske forestillinger, forbundet med et måltid bestående af skalddyr, ristet toast, smør, salt, og iskold hvidvin eller rose' til at  spule østers klatten ned gennem svælget.

 

Det hele skal fortæres med fingerne, således at snasket skal slikkes af med tunge og læber. De fedtede pletter, som anes gennem duggen på glasset, minder om olie som blandes med sved i en hed stund. De tilbagelænede ansigter med åben mund, når den saltede slimklat skal over læbekanten, og sidst men ikke mindst, omringelsen af de mange sammenkrøllede servietter.

 

Et perfekt sted til sådan en oplevelse, findes på Lars Bjørn Stræde i København. Stedet hedder L'Education Nationale, og er en rigtig fransk bistro, hvor man kommer i pariser stemning med det samme. Personalet er typisk fransk, flabet, flirtende og finurlige. Prisniveauet er fornuftig.

 

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

en tur i den lokale pølsevogn og så dele en fransk hotdog hun får brødet. (så kan hun altid få pølse senere)

men spøg til-side jeg har ikke en scoremenu.

og så er jeg også rimeligt kræsen så det som de fleste andre ser som sensuelt mad er ikke mig

Redigeret af vestsj81

Del dette indlæg


Link til indlæg

Velbekomme.

 

Troede først jeg var havnet på chatten.. :smile:

 

Jeg syntes der er flere erotiske forestillinger, forbundet med et måltid bestående af skalddyr, ristet toast, smør, salt, og iskold hvidvin eller rose' til at  spule østers klatten ned gennem svælget.

 

Det hele skal fortæres med fingerne, således at snasket skal slikkes af med tunge og læber. De fedtede pletter, som anes gennem duggen på glasset, minder om olie som blandes med sved i en hed stund. De tilbagelænede ansigter med åben mund, når den saltede slimklat skal over læbekanten, og sidst men ikke mindst, omringelsen af de mange sammenkrøllede servietter.

 

Et perfekt sted til sådan en oplevelse, findes på Lars Bjørn Stræde i København. Stedet hedder L'Education Nationale, og er en rigtig fransk bistro, hvor man kommer i pariser stemning med det samme. Personalet er typisk fransk, flabet, flirtende og finurlige. Prisniveauet er fornuftig.

 

VH Ludvig.

Hey Ludvig.

 

Hahahaha, ja man kan sige tråden udviklede sig.  :-P  Men fandme sjovt da vi skrev til hinanden.  :-P

 

Takker ilm Ludvig. Ja Østers er bestemt ikke mig. har smagt det, kan bare ikke få den snotklat ned  :-P  :-P Men ja mad skal, bestemt ikke være kedeligt. Sjove indslag giver hede tanker hehehehe.

 

Jamen vil, da skrive den bistro bag øret det lyder bestemt hyggeligt. Dog er det sjældent, jeg kommer til sjælland.

 

Ludvig takker for dit indlæg. Ha en dejlig dag.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

en tur i den lokale pølsevogn og så dele en fransk hotdog hun får brødet. (så kan hun altid få pølse senere)

men spøg til-side jeg har ikke en scoremenu.

og så er jeg også rimeligt kræsen så det som de fleste andre ser som sensuelt mad er ikke mig

Hey Vestsj81. 

 

Nej vi mennesker er, jo forskellige. Men nyder gerne en hjemmelavet top menu. Er faktisk lidt nærrig med, at give. Mange penge på restaranter. Når jeg nu kender det hele indefra. Ved jeg kan lave det ligeså godt.  :-P  :-P

 

Ha en dejlig dag.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sommermenu:

Forret: frugtsalat med chili/hvidløgs-stegte rejer

Hovedret: hvidvinsdampet laks med spinat-pasta, hvidvins/flødasuce m. champignon og tomatsalat

Dessert: min hjemmelavede citron-fromage m. Flødeskum og pyntet med friske bær.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor skal hyggemiddagen tilberedes i køkkenet ?

 

Her til efteråret . . . 

 

Bålmad - slowfood er også skønt - Forberedes i god tid - 1 kylling med fjer, men uden indmad, fores med EN VARM STEN fra bålet, og pakkes ind i ler, 3-4 timer senere et herligt måltid sammen med kartofler/grøntsager fra gløderne. Fjerene sidder fast i leret  :grin: '

 

Du og pigen kan sidde og kigge ind i gløderne, flette fingre og planlægge resten af aftenen  :lol: Eller ligge foran bålet/kakkelovnen . . . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

An2n, Se det behøver den skam heller ikke. Noget af, det bedste mad kan tilberedes på et bål. Intet udelukker det andet. Og, at man laver mad i et køkken, kan være lige så pirrende som det andet. Se for mig handler det om. Hvordan man arrangere sådan en middag. Som sagt er der ingen drejebog, for hvad det bedste er. Eller hvilken måde er den bedste. 

 

Et skønt scenarie, kunne være ved et bål, en grill, kakkelovn, pejs ja alt. At man bare røre, flirter, kysser, ja pirrer hinanden kan også være en skøn ting i et køkken.  :-P Når to mennesker mødes, og sød musik opstår. Kan en skøn middag. begynde. Se an2n, der bare ingen piger der tager vores opfordring op  :-P  :-P Men har da en drøm. At prøve, at lave en sensuel sexet middag. Hvor pigen og jeg, bare tænder godt op for hinanden. Og det store fyrværkeri er afslutningen. På en skøn skøn aften.  :oops:

 

At kigge pigen dybt i øjnene an2n, Og se gnisten tændes i hendes øjne vil, jeg hellere kigge på. End, at kigge indi etbål. Selv om det kan, være dejligt afstressende.  :-P

 

God aften til dig. Jeg vil skrive min drejebog. Nu mangler pigen på den lyserøde cykel bare  :-P  :-P

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sidst jeg var på besøg hos min yndlings GP, blev der serveret et stykke med bart lige dér direkte på køkkenbordet...........det var en skøn buffet, med bløde godter, serveret med skøn frisk "dressing"

Efterfølgende gik hun videre med et tag selv bord, og tog lystigt for sig af "retten" indtil der ikke var mere "juice i kanden"

Desserten blev indtaget i de tilstødende lokaler, og nydt til fulde af begge parter :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Sidst jeg var på besøg hos min yndlings GP, blev der serveret et stykke med bart lige dér direkte på køkkenbordet...........det var en skøn buffet, med bløde godter, serveret med skøn frisk "dressing"

Efterfølgende gik hun videre med et tag selv bord, og tog lystigt for sig af "retten" indtil der ikke var mere "juice i kanden"

Desserten blev indtaget i de tilstødende lokaler, og nydt til fulde af begge parter :smile:

 

Som jeg skrev i går, har vi jyder faktisk mange talenter - at være en haj i et køkken er blot ét af dem.. :D

 

PS. (rødmeikon) ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skøn tråd KK

Hvis jeg kender pigen godtnok til at vide hun kan lide vildt og ikke har direkte noget i mod hvordan vildt kød nu engang er havnet i mit køkken, ja så har jeg en forkærlighed for at bruge råvare jeg selv har samlet og kød jeg selv har skudt. Gerne noget fuglevildt til forret og noget hjortevildt eller gris til hovedret, i desserten kunne indgå bær fra skoven alt afhængig af årstiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey og godmorgen Bing.

 

Den tanke, kan jeg godt forstå. At spise det man selv har skudt. Ligger jo ligesom til vores instikt. Ja vildt smager nu som en drøm.

God Menu Bing.

 

Ha en god morgen. Og god ferie.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sidst jeg var på besøg hos min yndlings GP, blev der serveret et stykke med bart lige dér direkte på køkkenbordet...........det var en skøn buffet, med bløde godter, serveret med skøn frisk "dressing"

Efterfølgende gik hun videre med et tag selv bord, og tog lystigt for sig af "retten" indtil der ikke var mere "juice i kanden"

Desserten blev indtaget i de tilstødende lokaler, og nydt til fulde af begge parter :-P

Buch1 Det,lyder til det er en fræk pige du der har mødt.  :-P Hun lyder grådig , når hun sådan tager for sig af retterne.  :-P Gad vide om om den søde også, yder førstehjælp, Med sådan en dejlig behandling kunne, jeg se mig selv få hjertestop.  :-P  :-P

 

Ha en dejlig dag til jer begge to. Og godt i nyder hinanden. For ingen tvivl om, hun lyder til, at være en dejlig pige. 

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Buch1 Det,lyder til det er en fræk pige du der har mødt. :-P Hun lyder grådig , når hun sådan tager for sig af retterne. :-P Gad vide om om den søde også, yder førstehjælp, Med sådan en dejlig behandling kunne, jeg se mig selv få hjertestop. :-P:-P

Ha en dejlig dag til jer begge to. Og godt i nyder hinanden. For ingen tvivl om, hun lyder til, at være en dejlig pige.

KK

Sagt på vanlig underspillet jysk: Hun er ikk' så ringe endda ! :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...