Hop til indhold
kanonkongen

Hvad er en forførende menu for jer.

Recommended Posts

Ha den var god :)

 

Min menu ser sådan ud: 

 

Forret: 

Fransk

 

Hovedret: 

Dansk

 

Efterret: 

Spansk

 

Det var da det, jeg fik til dessert . . . .  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke følge en menu slavisk på den måde.....springer for det meste frem og tilbage imellem retterne, men ender altid mæt og fornøjet med juice og sovs ud over det hele.......

Det helt store ædegilde om I vil, men alligevel raffineret, og med masser af smagsprøver fra de forskellige lande ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke følge en menu slavisk på den måde.....springer for det meste frem og tilbage imellem retterne, men ender altid mæt og fornøjet med juice og sovs ud over det hele.......

Det helt store ædegilde om I vil, men alligevel raffineret, og med masser af smagsprøver fra de forskellige lande ;)

 

Er du mere til buffet? :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man må vel godt tage to gange?

 

Man SKAL da være mæt . . .  :P

 

Og som jyde skal der ikke nødes for at blive mæt . . .  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man SKAL da være mæt . . .  :P

 

Og som jyde skal der ikke nødes for at blive mæt . . .  ;)

Haha aldrig spise mere end man kan have en rød hotdog, godt råd min den gamle gav mig :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha aldrig spise mere end man kan have en rød hotdog, godt råd min den gamle gav mig :smile:

 

 

Der skal da altid være plads til lidt mere dessert . .  :P

 

Der er da ingen der kigger på klokken, når man får noget godt at spise, så man kan da sidde længe ved bordet . . .  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er du mere til buffet? :D

Jeg er ikke kræsen, men det skal altså være anrettet ordentligt af gode råvarer :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ikke kræsen, men det skal altså være anrettet ordentligt af gode råvarer :D

 

Ja - Det gælder om at finde de rette leverandører af råvarer og ingredienser - Så kan måltidet kun blive SUPERB . . .  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...