Hop til indhold
kanonkongen

Hvad er en forførende menu for jer.

Recommended Posts

TAK - Den skal nydes, men lyver/praler mænd ikke altid, når vi sparker dæk eller venter på at god mad bliver færdig, og vi står med en øl eller en god glas vin i glasset ? Emnerne er mange . . .   :lol:

 

Sparker dæk ? haha, nej jeg sparker ikke dæk, men snakker om Gangbang og FKK i stedet for :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åhh, jamen jeg elsker alt mad, har stort set kun arbejdet steder hvor der har været mad  ;)

 

-Men det er jo ikke kun maden, der er afgørende for om det er forførende, omgivelserne ligeså, -det giver lige det sidste finish, bare det er væk fra spisebordet inde i stuen, haven er et godt alternativ...

 

En let fisk som starter, elsker fisk, -så jeg er ikke så kræsen med hvad for en....

 

Syntes det er rigtigt frækt og friskt at du vil servere sorbet som mellem-ret, det giver et friskt pust, gerne i et champagneglas evt, dem kan man også lave mange varianter af.

 

Hovedret, gerne en lækker bøf, med grønt som du er inde på.

 

Et eller to stykker isroulade, gerne hjemmelavet, citron-jordbær eller andre friske varianter.

 

Det lyder som om du har gennemtænkt det meget, lige ned til sidste detalje med vinen og det hele, -og jeg kunne godt blive forført af sådan en menu....

 

Syntes nu også bare generelt at det er forførende at en mand giver sig tid, planlægger og vil gøre en stor indsats for at glæde mig, -så er jeg ligeglad med om det hele smelter eller brænder på, det er tanken bag  ;)

Åhhh søde Molly du smelter jo mit hjerte. 

 

Jamen er født og opvokset i et køkken (næsten) så mad betyder da en del for mig. Men i hverdagen som single, gider jeg ikke lave, det vilde. Så når der kommer en sød pige forbi. Bliver der da lavet ekstra. Så du kigger da bare forbi Molly.

 

God aften.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

KK hvad vil du lave om på, kritik er velkommen, måske bliver menuen endnu bedre efter flere indspark :D

Nille den frugt med dit eget flødeskum, den kunne jeg godt undvære.  :-P  :-P  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

Syntes det er rigtigt frækt og friskt at du vil servere sorbet som mellem-ret, det giver et friskt pust, gerne i et champagneglas evt, dem kan man også lave mange varianter af.

 

Kan anbefale agurkesorbet - FRISK og renser smagsløgene  :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kan i to ikke lave en cookoff, -så bestemmer jeg vinderen? Sidder dælme og bliver lidt småsulten nu....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan i to ikke lave en cookoff, -så bestemmer jeg vinderen? Sidder dælme og bliver lidt småsulten nu....

 

 

cock-off  shotdown :P:D

 

Molly er du småsulten eller småliderlig ? :P

 

Vejen til pigernes trusser er gennem munden og halsen, det har jeg fundet ud af hæhæ :P

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

cock-off  shotdown :P:D

 

Molly er du småsulten eller småliderlig ? :P

 

Vejen til pigernes trusser er gennem munden og halsen, det har jeg fundet ud af hæhæ  :P

Nille din perverse drengerøv.  :-P  :-P  :-P  (positivt ment) :-P  :-P

 

Denne tråd har taget en mærkelig drejning. Men det er fandme sjovt.  :-P  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Bugles med pikant ost der spises i sengen hvorefter man knalder i krummerne.. Sådan scorer man Sisse....

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

Denne tråd har taget en mærkelig drejning. Men det er fandme sjovt.  :-P  :-P

Går det ikke altid sådan, når kvinder blander sig i mandens kulinariske udfoldelser ?  :lol:  :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey Søde Sisse.  :-P  :-P  :-P Det er fandme en god original menu. Er sikker på du på din næste vagt modtager en del poser Bugles  :-P  :-P Men ja de smager nu også godt.

 

Ha en dejlig aften, og morgen. Hygge søde.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Molly du ligger lokaler til. Finder dato. Så kommer an2n og, jeg og laver super mad.  :-P

 

Molly, de to herrer tilbyder at lave god mad, jeg tilbyder at underholde dig og knalde dig efter maden  :P nogen skal jo lave det sjove arbejde, mens de vasker op   :D

 

Hygge :D

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nille hov hov. Fandme om du skal stjæle Molly.  :-P  :-P og lave det sjove. næhhh nix der. Du, kan få opvasken. Og være sur over du ikke er med i legen.  :-P an2n, du må lige træde i karakter her. :-P

 

Hygge :-P  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nille hov hov. Fandme om du skal stjæle Molly.  :-P  :-P og lave det sjove. næhhh nix der. Du, kan få opvasken. Og være sur over du ikke er med i legen.  :-P an2n, du må lige træde i karakter her. :-P

 

Hygge :-P  :-P

ENIG  :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nille hov hov. Fandme om du skal stjæle Molly.  :-P  :-P og lave det sjove. næhhh nix der. Du, kan få opvasken. Og være sur over du ikke er med i legen.  :-P an2n, du må lige træde i karakter her. :-P

 

Hygge :-P  :-P

 

Sidst jeg talte, -havde jeg tre huller, så ikke skændtes drenge ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sidst jeg talte, -havde jeg tre huller, så ikke skændtes drenge ;)

Ok rotations sex, lyder da egentlig også kinky.  :-P  :-P . Men du må jo finde den dato Molly :-P  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...