Hop til indhold
Miza

Særprægede fetisher

Recommended Posts

Kender du nogen anderledes fetisher man ellers ikke lige hører om?

Jeg lægger ud med: Slikke i hårene i armhulerne.

Jeg har fået denne forespørgsel flere gange, fælles for disse henvendelser er at de går meget op i hvor lange hårene er og hvornår de sidst er blevet trimmet (helst aldrig)

Respekter venligst at alle har lov til at have hver sin fetish, denne tråd er ikke lavet for at nedgøre nogen, blot for at oplyse og udvide vores lille horisont. :D

Sæt i gang!

Del dette indlæg


Link til indlæg

bon appétit :smile:

 

jeg kender kun de normale kendte feticher, så kan desværre ikke rigtigt bidrage med noget

 

 

Redigeret af peterhansenx

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg fik en der spurgte om han måtte sutte på mit hår...   ikke overraskende blev det ikke til en aftale... 

 

jeg er mest til aftaler jeg selv få lidt ud af *gg*

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, jeg faldt den anden dag over dette blog-indlæg som i den grad tog røven på mig. Dels havde jeg ikke hørt om noget tilsvarende og dels syntes jeg det var meget ekstremt.

 

http://lowerhalf.blogspot.dk/2008/12/how-i-lost-my-pussy.html

 

Kort og godt handler det om en kvinde der tænder på ikke at kunne blive tilfredsstillet, og hun har derfor fået fjernet sin klitoris og fået syet sin fisse sammen.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tywin Lannister

Kender du nogen anderledes fetisher man ellers ikke lige hører om?

Jeg lægger ud med: Slikke i hårene i armhulerne.

Jeg har fået denne forespørgsel flere gange, fælles for disse henvendelser er at de går meget op i hvor lange hårene er og hvornår de sidst er blevet trimmet (helst aldrig)

Respekter venligst at alle har lov til at have hver sin fetish, denne tråd er ikke lavet for at nedgøre nogen, blot for at oplyse og udvide vores lille horisont. :D

Sæt i gang!

 

Jeg har hørt, at der findes folk der godt kan lide at blande tarmskylninger og analsex - jeg mener at det kaldes et "ocean fuck".

 

For at beskrive det lidt malerisk så får den passive part indført 4-5 liter vand - eller anden væske - ad bagindgangen og herefter bollet samme sted, mens vandet holdes inde.

Det skulle eftersigende være helt fantastisk både for top og bund. Da bunden bruger alle sine kræfter på at holde vandet inde, aktiveres de muskler der giver gode analorgasmer, samtidig med at der klemmes vanvittig hårdt om den aktives pik. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

Ja, der er jo så meget med alle de mennesker...

 

Jeg har en gang for længe siden boet nogle år i USA, og der kan det vist ikke blive bizart nok.

Bl.a. hørte jeg en historie fra en større by i midtvesten, hvor der blev afsløret en klub for mænd der kunne komme og kneppe sin mor! Det var godt nok ikke moren in persona, men en dame der, med mandens forudgående deltaljerede beskrivelser af tøj, udseende og personlighed, spillede hans mor!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det her måske en tråd, hvor vi skal passe på med at like indlæg, for ikke at risikere spekulationer omkring ens eventuelle egne tilbøjeligheder :huh:

 

For en god ordens skyld, så har jeg ikke liket Miza fordi jeg selv har nævnte fetish - absolut ikke :oops:

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jaerer, der er alle de mænd der lader sig korsfæste. De skjuler sig under religiøse motiver- meeeen mon ikke??????

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hæ, kommer til at tænke på parret fra Crash.

Se dét er en særpræget seksuel fetish

 

Det er også Ovids Pygmalion der bliver forelsket i sit eget kunstværk... også rimelig sært omend klassisk :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan godt komme på en (eller et par) anderledes fetisher, Miza! :)

Jeg har oplevet en enkel mand, der tændte på, at min kollega tømte de brugte kondomer i munden på ham. Ingen fordømmelse, men det kunne jeg bare ikke...

En mand tændte på, at jeg kildede ham i armhulen... Det er da lidt sødt. :)

Særpræget er det også, når jeg bliver bedt om at servere en sur og svedig punani... Den er jeg så ikke med på! :D

Eller hvad med akrobat-sex... Hvor jeg lige bliver roteret 180 grader, så jeg hænger på hovedet, mens jeg forsøger at give manden et blow!! Når man ikke er forberedt, er det svært at holde masken, kan jeg sige jer! Samtidig med at alt blodet bare løber lynbørge til hovedet, og man er ved at dø af grin! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey der. 

 

Min fetich, er nok det, at pigernes fødder er sexet. Slikket jeg på dem niks. Men flotte velplejede fødder det er mig. 

Men at, jeg massere dem synes jeg er frækt. Jaokay jeg, er sku mærkelig. Hahahahaaha.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

Har også et sted på nettet læst denne her historie fortalt af en glædespige:

 

Hun havde en fast kunde der kun kom for én ting: Han pustede luft ind i røven på pigen hvorefter hun pruttede på ham mens han spillede den af  :mrgreen:

Nemt tjente penge, tænker jeg...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bortset fra at vi i alt fredsommelighed kan trække på smilebåndet af nogle fetischer, skal vi så som samfund acceptere en hvilken som helst praksis, uden hensyn overhovedet til risiko for død og lemlæstelse, eller er der i overensstemmelse med den videnskabelige fordomsfrie psykiatri tilfælde, hvor vi som samfund kan og bør pålægge/kræve behandling af hensyn til personen selv?

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan godt komme på en (eller et par) anderledes fetisher, Miza! :).....

Særpræget er det også, når jeg bliver bedt om at servere en sur og svedig punani... Den er jeg så ikke med på! :D

 

Det har jeg squ da en gang fået hos dig - ovenikøbet uden merbetaling... :cool::mrgreen:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

Just kiddin'..... :D:lol:

Redigeret af ThorsHammer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg kan godt komme på en (eller et par) anderledes fetisher, Miza! :)

Jeg har oplevet en enkel mand, der tændte på, at min kollega tømte de brugte kondomer i munden på ham. Ingen fordømmelse, men det kunne jeg bare ikke...

En mand tændte på, at jeg kildede ham i armhulen... Det er da lidt sødt. :)

Særpræget er det også, når jeg bliver bedt om at servere en sur og svedig punani... Den er jeg så ikke med på! :D

Eller hvad med akrobat-sex... Hvor jeg lige bliver roteret 180 grader, så jeg hænger på hovedet, mens jeg forsøger at give manden et blow!! Når man ikke er forberedt, er det svært at holde masken, kan jeg sige jer! Samtidig med at alt blodet bare løber lynbørge til hovedet, og man er ved at dø af grin! :D

Hov hov. "Darling" er kommet tilbage :)

Undskyld sidespringet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

hvad med en fræk hæmoride-fetish?

Ja da

Hvordan dyrker du den? Hvem har hæmoriderne? Dig eller ham?

Hvad kaldes den fetishme?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Jeg har en gæst der gerne vil se mig ryge en cirut. Ingen sex. Blot at jeg tænder den. Og puster røgen ud i ansigtet på ham.

Jeg har engang spurgt hvad det gør. Men han kan ikke sige andet end at det giver ham ro.

Jeg har en del gæster som gerne vil røre ved mine øre...

Redigeret af Sisse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mange "spændende" fetishes :)

 

Hvis man har lyst til at udvide sin horisont lidt en dag, kan jeg anbefale siden her: Clips4sale

Det er den førende side for køb og salg af fetish-videoklip. Den liste med kategorier i venstre side, er intet mindre end imponerende/skræmmende alt efter hvilken vinkel man anlægger :)

 

Personligt har jeg fundet flere interessante fetishes igennem den side, som jeg aldrig lige havde tænkt på eksisterede :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

hjemme i min have graver egern nødder ned hver erfterår ... og det bliver så til små træer i løbet af sommeren

 

 

jeg har indtil flere små træer jeg ikke har fået hevet op og drønet ud... 

 

 

hvis jeg nu tager dem med på vagt - mon jeg så kan tiltrække dendrofile med hang til ungt kød?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har en del gæster som gerne vil røre ved mine øre...

Her sidste gang jeg var sammen med min "faste pige", midt imens jeg gav oral til hende, begyndte hun at kærtegne mit ene øre.. Det har hun aldrig gjort før, men det føltes rart nok, uden rigtig at kunne forklare hvorfor. Vi fik ikke talt om det efterfølgende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...