Hop til indhold
Miza

Særprægede fetisher

Recommended Posts

De sidder stramt til og er flotte af en gummistøvler at være.. Ja de er sgu også praktiske, for når gæsten har skudt kanonen af ud over dem- ja så det bare under bruseren med dem... Mm han selv " rydder op" efter sig... Nasty sex year... Knus hunter Line

Hvorfor ikke de gule eller blå som tyske turister altid drøner rundt i ude ved vestkysten ? :lol: De kan også spules under bruseren  :wink: Mere sexede end Hunters  :wub:

Redigeret af an2n

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den her er måske mest til pigerne så...

Er der mænd der godt kan lide, bare at kigge på pigen ? :D

 

Ja, men så sætter de sig bare nede på torvet med en svalebajer :D :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, men så sætter de sig bare nede på torvet med en svalebajer :D :D :D

Men man bliver måske ikke ligefrem populær, hvis man tager flasken fra munden og siger: "kom tilbage og drej rundt" :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men man bliver måske ikke ligefrem populær, hvis man tager flasken fra munden og siger: "kom tilbage og drej rundt" :D

Prøv den om 8 dage i 8660 Skanderborg  :lol: SÅ GØR DE DET SGU  :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men man bliver måske ikke ligefrem populær, hvis man tager flasken fra munden og siger: "kom tilbage og drej rundt" :D

 

Ikke just :D :D :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

JEPS - Fra på Søndag og ugen ud :P

And we loooove it!!! Sol musik smukke mennesker sjov hygge og skøn skøn natur... Total lækkert mmmm. God tur kh Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

And we loooove it!!! Sol musik smukke mennesker sjov hygge og skøn skøn natur... Total lækkert mmmm. God tur kh Line

TAK - Ses vi ?

 

Armbåndet er på  :P  Og for en sikkerheds skyld mandag 11. er fridag  :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

TAK - Ses vi ?

Armbåndet er på :P Og for en sikkerheds skyld mandag 11. er fridag :lol:

Ville gerne men har ikke muligheden i år desværre snøft snøft.. Har bestilt rejse til Maldiverne til jul så godt plaster på såret... Men super skøn tur til dig. Og ja ALTID mandag fri hihi. Det er bare den fedeste ferie/ tur den festival der, ikke noget at sige til den altid er udsolgt... Måske jeg napper en dag der smil. Kh Line og SKÅÅÅL

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er jeg virkelig én af de få, der IKKE ejer et par Hunter gummistøvler?! :D

Næh......det gør jeg heller ikke! ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ville gerne men har ikke muligheden i år desværre snøft snøft.. Har bestilt rejse til Maldiverne til jul så godt plaster på såret... Men super skøn tur til dig. Og ja ALTID mandag fri hihi. Det er bare den fedeste ferie/ tur den festival der, ikke noget at sige til den altid er udsolgt... Måske jeg napper en dag der smil. Kh Line og SKÅÅÅL

Ja - man skal ikke tage toget fra Skanderborg om mandagen, med mindre man vil være beruset af 'duften' - Også et fetish ?? :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

En pige jeg kom hos i Flensborg fortalte om en gæst.

Første gang bad han hende tage støvler på og træde på en marsbar som han så slikkede af støvlerne.

Dagen efter kom han med en levende guldfisk hun skulle træde ihjel, derefter ville han slikke den af støvlerne.

Hun nægtede og smed ham ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kender du nogen anderledes fetisher man ellers ikke lige hører om?

Jeg lægger ud med: Slikke i hårene i armhulerne.

Jeg har fået denne forespørgsel flere gange, fælles for disse henvendelser er at de går meget op i hvor lange hårene er og hvornår de sidst er blevet trimmet (helst aldrig)

Respekter venligst at alle har lov til at have hver sin fetish, denne tråd er ikke lavet for at nedgøre nogen, blot for at oplyse og udvide vores lille horisont. :D

Sæt i gang!

Hej Miza

 

Armhulerne er da bare en helt almindelig erogen zone. Ville ikke kalde det en fetish. Men interessant emne. Er selv meget til "duften af kvinde" overalt på kroppen (hun er selvfølgelig ren og lækker i alle ender og kanter).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...