Hop til indhold
Miza

Særprægede fetisher

Recommended Posts

hjemme i min have graver egern nødder ned hver erfterår ... og det bliver så til små træer i løbet af sommeren

jeg har indtil flere små træer jeg ikke har fået hevet op og drønet ud...

hvis jeg nu tager dem med på vagt - mon jeg så kan tiltrække dendrofile med hang til ungt kød??

Mon "nødderne" så bliver forsøgt gravet ned, eller ædt med det samme ?? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Egentlig bryder jeg mig ikke om at sige at noget nogen tænder på er sært, da jeg selv tænder på en masse anderledes ting og H A D E R fordømmende mennesker. 

 

Men det var lidt specielt med ham som ville have at jeg skulle have Hunter gummistøvler på og ham som havde alt for store stiletter med som jeg naturligvis skulle have på min lille bitte str. 36 fod og senere lege med mig selv med stilethælen. Slap aaaaaf, der var kondom på  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Her sidste gang jeg var sammen med min "faste pige", midt imens jeg gav oral til hende, begyndte hun at kærtegne mit ene øre.. Det har hun aldrig gjort før, men det føltes rart nok, uden rigtig at kunne forklare hvorfor. Vi fik ikke talt om det efterfølgende.

Alt efter hvordan det bliver gjort er det faktisk rart. Specielt hvis man kan mærke at manden simpelthen ikke kan lade være. Det er det samme når en gæst tæller mine ryghvirveler uden selv at tænke over det.

At kunne mærke den fascination er enormt berusede.

Jeg har engang imellem spurgt hvad det er med mine øre. Hvorfor gæsten kan lide at røre ved dem og hvorfor de tror andre kan lide det. Svaret er altid det samme. De kan ikke sige helt hvorfor. De mener blot det er fordi jeg har små fine øre og når de så er blottet fuldstændig pga mit super korte hår så kan de ikke lade være med at røre. Men ofte tænker de ikke over det. Det sker bare.

Redigeret af Sisse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Alt efter hvordan det bliver gjort er det faktisk rart. Specielt hvis man kan mærke at manden simpelthen ikke kan lade være. Det er det samme når en gæst tæller mine ryghvirveler uden selv at tænke over det.

At kunne mærke den fascination er enormt berusede.

Jeg har engang imellem spurgt hvad det er med mine øre. Hvorfor gæsten kan lide at røre ved dem og hvorfor de tror andre kan lide det. Svaret er altid det samme. De kan ikke sige helt hvorfor. De mener blot det er fordi jeg har små fine øre og når de så er blottet fuldstændig pga mit super korte hår så kan de ikke lade være med at røre. Men ofte tænker de ikke over det. Det sker bare.

Øret er enormy erotisk ... I hvert fald for mig. Jeg elsker både at kysse og slikke pigens ører og modtager også gerne :D

Der er også noget om at visse steder på ryggen (rygraden) der er man særligt sensitiv. Jeg skal gerne demonstrere, Sisse ? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Egentlig bryder jeg mig ikke om at sige at noget nogen tænder på er sært, da jeg selv tænder på en masse anderledes ting og H A D E R fordømmende mennesker.

Men det var lidt specielt med ham som ville have at jeg skulle have Hunter gummistøvler på og ham som havde alt for store stiletter med som jeg naturligvis skulle have på min lille bitte str. 36 fod og senere lege med mig selv med stilethælen. Slap aaaaaf, der var kondom på :D

Du lovede ikke at fortælle det til nogen .... :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er det her måske en tråd, hvor vi skal passe på med at like indlæg, for ikke at risikere spekulationer omkring ens eventuelle egne tilbøjeligheder :huh:

 

For en god ordens skyld, så har jeg ikke liket Miza fordi jeg selv har nævnte fetish - absolut ikke :oops:

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Hvorfor? Fordi man skal være bange for hvad folk tænker om en? Personligt er jeg bedøvende ligeglad. Jeg har anyway mange fetisher som folk ikke forstår... det må være deres problem.

 

En af de fetisher JEG ikke helt forstår er ekstrem SM. Jeg har en bekendt hvis bolleveninde tændte på ekstrem SM. Hun ville have neglene flået af med en tang og smadret sine knoer med en hammer. Folk må have de fetisher de lyster, så længe jeg ikke skal deltage.. og lige nøjagtigt med den fetish er jeg nok lidt sippet ;)

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hvad med lidt opkastningssex med en benløs granny med beskidte negle og underlivsbetændelse?

 

Eller hva med opkastningssex med et lækkert menneske? Det har sin charme. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Til dig eller til pigen?

Undskyld, men kunne altså ikke lade være!

 

Pigen, men hvis en fast partner eller one-night-stand vil se min blegfede krop i en fræk uniform, så byder jeg da gerne på et lille show :)

Redigeret af PrinceCharming

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har en virkelig obskur fetish. Tænkte at et så åbent og tolerant forum som EG ville forstå det.

Jeg kan simpelthen ikke lade være med at åbne munden, stikke tungen ud og slikke en kvindes underliv. Ja, det er dét hul som der også kommer tis ud af nogle gange. Vildt ikke?? Det et som et rent magnet på mig. Jeg har længe haft det sådan, men det er jo ikke lige den slags man fortæller om til middagsselskaber, hvorfor jeg længe har holdt set for mig selv. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvad med lidt opkastningssex med en benløs granny med beskidte negle og underlivsbetændelse?

 

Med den nøje beskrivelse må det da være noget, du har kendskab til

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvad med lidt opkastningssex med en benløs granny med beskidte negle og underlivsbetændelse?

 

hvem skulle have troet at kaj var den mest avancerede af os alle sammen ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvad med lidt opkastningssex med en benløs granny med beskidte negle og underlivsbetændelse?

Behøver hun være benløs?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min Fetich er piger i gummistøvler eller i ridetøj og ridestøvler ...pokkers svært at finde ..så skulle nogle have ider til hvem piger der tilbyder disse ydelser så giv endelig besked

;) ;) ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min Fetich er piger i gummistøvler eller i ridetøj og ridestøvler ...pokkers svært at finde ..så skulle nogle have ider til hvem piger der tilbyder disse ydelser så giv endelig besked

;) ;) ;)

 

jeg kan ikke forestille mig at det bliver lettere at finde dem i 30 graders varme.... jeg er ved at dø bare nogen foreslår klipklappere... 

 

men tilbyder de fleste dominaer ikke støvle-fetish ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er en stor mangel i Jylland tror at der vil være et marked  når det bliver koldere kan se mange efterspørger det på andre sider ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Eller hva med opkastningssex med et lækkert menneske? Det har sin charme.

Ja, men det er da komplet urealistisk! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja, men det er da komplet urealistisk! :D

 

Er jeg da måske ulækker, hva hva hva?  :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er jeg da måske ulækker, hva hva hva? :P

Nej, nej, nej ... Det er du i hvert fald ikke! Driller bare :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nej, nej, nej ... Det er du i hvert fald ikke! Driller bare :)

 

Når jeg kaster op, så er jeg måske? :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Når jeg kaster op, så er jeg måske? :D

Jamen kære Bly, er alt ved dig ikke lækkert?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du har da fortalt en historie, indenfor emnet engang :smile:

 

Oh ja, han synes IKKE at det var en fest. Men det er der Gudskelov andre der gør! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...