Hop til indhold
Miza

Særprægede fetisher

Recommended Posts

At blive røvpulet af en spids støvlesnude, det kan få mig til, giver fantastiske anal orgasmer. Kræver dog det er en man kender godt og har tillid til.:-)

Pite

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har en gæst der gerne vil se mig ryge en cirut. Ingen sex. Blot at jeg tænder den. Og puster røgen ud i ansigtet på ham.

Jeg har engang spurgt hvad det gør. Men han kan ikke sige andet end at det giver ham ro.

Jeg har en del gæster som gerne vil røre ved mine øre...

Jeg er ikke-ryger, men jeg har den der rygefetisch, jeg synes det er frækt at pigen pulser løs i det hele taget, rigtigt selvdestruktivt, men især når hun giver superfransk og lader den varme røg stryge hen over pikken.

Men ellers er jeg da også til piger i skolepigeuniformer og høje hæle, eller nasty luderoutfit, alt det sædvanlige.

 

Jeg så en thai-ladyboy ankomme i lufthavnen her til aften, meget langt pænt hår, fremtrædende hageparti - og store nødder. Havde jeg lyst? Egentlig ikke. Jeg må nok erkende, at jeg er hetero hele vejen igennem. Lidt kedeligt vil man måske sige, hvis man havde levet i en anden tidsalder. I det gamle Rom blev kejser Claudius kritiseret for, kun at være interesseret i kvinder, dengang alt var tilladt, absolut alt! Men sådan er nogen af os indrettet, selv om jeg giver Woody Allen ret i at: "Bisexuality immediately doubles your chances for a date on Saturday night."

Årh, hvor har der været mange homoer, der har prøvet at få mig, jeg virkede nærmest som en magnet en overgang, temmelig træls.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pigefødder - smukke pigefødder - elsker dem - ville elske at kysse dem og slikke dem og komme på dem - men synes desværre ik at nogen piger tilbyder denne ydelse, som jeg egentlig er lidt flov over :-) men måske jeg tager fejl?

Redigeret af Joey

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pigefødder - smukke pigefødder - elsker dem - ville elske at kysse dem og slikke dem og komme på dem - men synes desværre ik at nogen piger tilbyder denne ydelse, som jeg egentlig er lidt flov over :-) men måske jeg tager fejl?

Det hjælper at spørge,, da ikke alle piger har HELE menuen stående i annoncen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold kæft hvor er jeg kedelig. Kan overhovedet ikke finde nogen særpræget fetish hos mig. Jeg er alt for ordinær... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hold kæft hvor er jeg kedelig. Kan overhovedet ikke finde nogen særpræget fetish hos mig. Jeg er alt for ordinær... :)

 

Årh, kom nu! Tænk, tænk, tænk. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Min Fetich er piger i gummistøvler eller i ridetøj og ridestøvler ...pokkers svært at finde ..så skulle nogle have ider til hvem piger der tilbyder disse ydelser så giv endelig besked

;) ;) ;)

Har ikke mindre end 3 gæster bare i Randers til disse skønne lege...og lur mig om ikke mange af mine kollegaer også kunne lokkes... Sf Knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Årh, kom nu! Tænk, tænk, tænk. ;)

Grrrr ok ok... jeg er en sucker for korthårede kvinder, jeg har en svaghed for chubbiness, jeg bliver vildt tændt af at dyrke sex et sted med risiko for at det opdages, jeg elsker at slikke kvindenumser ... nej, det er røv kedeligt :) mine fetishes er komplet pastelfarvede. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har mange gæster som er både til hård pisk med både brændnælderne, remme, div piske osv, mænd der ønsker at tømme dagens " fangst " i spanden, mænd der vil slikke/ kysse mine sko/ støvler/ fødder osv, mænd der vil stå nøgen og vaske trappen eller i dameundertøj, mænd der vil sparkes/ mases/ siddes på, mænd der vil tisses i munden/ numsen/ kroppen osv , mænd der vil spise mit brugte tyggegummi, have mit spyt, slikke mig i måsen, have alverdens ting op i sig, se mig i div kostumer, bindes alle mulige steder også på sig selv, sperme på mine sko/ strømper/ fødder for så at " rydde op selv" ...

Så er der alle de verbale ting som også kan være meget udfordrende...

Ja i er mange og i er forskellige og ja jeg har været nysgerrig og ja jeg synes det er HELT OK og i er ikke unormale eller andet mærkeligt...!!!

Min grænse går ved, afføringssex af alle slags, dyresex, børn, spyt, opkast, andre safter fra andre til mig... Jeg er en giver og modtager kun ved slavetøs legen og her er det kun urin på min krop jeg går med til...

Jeg tror mange af gæsterne går igen ved os piger, for når der nævnes hunter gummistøvlerne osv , så smiler jeg da...

Længe leve forskelligheden og må de skide fordomme gå a h... til. Alt skal sgu ikke være gfe og nusse pusse... Smil. Så benytter lige lejligheden til at takke i mænd for jeres fantasier og udfordringer, i ved hvem i er sf...

Knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alt skal sgu ikke være gfe og nusse pusse... Smil.

Jooooooh, pusse nusse pusse heeele tiden.... Men jeg er jo også så pervers! :D:P

Ps... Er det mig, der er træt, eller blev min tekst pludselig mystifystisk lille??? :huh:

Pps... Nå den blev normal af at rette i den... :huh: :D

Redigeret af Nikita Darling

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke særpræget måske, men jeg er ret vild med ben :-). Man kan få sig en rimelig god en på opleveren, når man går ned ad strøget på en varm sommerdag :-) Jeg får bare en forbandet lyst til at røre.

L

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Er jeg virkelig en af de få der har et par Hunter gummistøvler. . Og gerne bruger dem ???

Den lyst er virkelig mere udbredt end man lige umiddelbart skulle tro

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gummistøvler kan jeg slet ikke forene mig med. Men lange støvler med høje hæle må hun meget gerne beholde på i sengen. Meget gerne. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Grrrr ok ok... jeg er en sucker for korthårede kvinder, jeg har en svaghed for chubbiness, jeg bliver vildt tændt af at dyrke sex et sted med risiko for at det opdages, jeg elsker at slikke kvindenumser ... nej, det er røv kedeligt :) mine fetishes er komplet pastelfarvede. :D

 

Jeg er også sucker for korthårede kvinder, jo kortere jo bedre og så er resten nærmest ligegyldig, bare kvinden kan overskues uden at man skal dreje hovedet for at få det hele med :D

 

Tror faktisk flere er til langhårede kvinder, men rart man ikke er alene.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo jeg har en fetish som måske er lidt særpræget. Jeg har en stor svaghed for kvinder med markerede muskler. Mens andre kvinder kigger på hende fitness-heltinden og siger højt "hun har for mange muskler, det er slet ikke pænt og feminint". Jeg tænker derimod: "hold kæft hvor er hun lækker. Elsker de abs og flotte biceps". :)

Hårde mavemuskler med synlig sixpack, muskuløse lår, brede skuldre og trænet overkrop. Det synes jeg faktisk er MEGA lækkert.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er jeg virkelig en af de få der har et par Hunter gummistøvler. . Og gerne bruger dem ???

Den lyst er virkelig mere udbredt end man lige umiddelbart skulle tro

 

Nej, jeg har da også Hunter gummistøvler, to par endda, men det er altså ikke dem jeg iføre mig når jeg gerne vil føle mig lidt lækker. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Er jeg virkelig en af de få der har et par Hunter gummistøvler. . Og gerne bruger dem ???

Den lyst er virkelig mere udbredt end man lige umiddelbart skulle tro

Narj da..! Jeg har også et par - men vil kun bruge dem i regnvejr... :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Narj da..! Jeg har også et par - men vil kun bruge dem i regnvejr... :D

Pis :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Narj da..! Jeg har også et par - men vil kun bruge dem i regnvejr... :D

Mmåååå hvad nu hvis en mand kommer med en "knalde i telt ved en våd Roskilde Festival" fantasi? Så skal gummistøvlerne da frem. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Mmåååå hvad nu hvis en mand kommer med en "knalde i telt ved en våd Roskilde Festival" fantasi? Så skal gummistøvlerne da frem. :D

Kun hvis han også har nogen på - og helst i lilla! :D - Pervest ikke? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er jeg virkelig en af de få der har et par Hunter gummistøvler. . Og gerne bruger dem ???

Den lyst er virkelig mere udbredt end man lige umiddelbart skulle tro

Er jeg virkelig én af de få, der IKKE ejer et par Hunter gummistøvler?! :D

For jeg måtte jo beklageligvis sige nej til en forespørgsel på sex iført gummistøvler... Og ikke fordi jeg ikke har et par gummistøvler (men de er tudegrimme og beregnet til haven) men fordi manden altså ønskede HUNTER gummistøvler! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tilbyder faktisk ikke en eneste påklædningsfetish under sex. Om han så tilbyder selv at medbringe hofteholder og netstrømper eller lædercorsage og lange støvler takker jeg nej.

Men hvis ønsket går på at se mig ankomme til mødested i jeans eller læderjakke gør jeg det gerne blot vejret er til det. Men ikke som en del af sexseancen.

Der er nu også mange der ønsker at jeg ankommer trusseløs, hvor jeg så med glæde kan oplyse at jeg slet ikke bruger undertøj og det står faktisk i min profiltekst. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er jeg virkelig en af de få der har et par Hunter gummistøvler. . Og gerne bruger dem ???

Den lyst er virkelig mere udbredt end man lige umiddelbart skulle tro

Men hvorfor lige "Hunter"? Skal det være Hunter, eller er det bare den I selv vælger, eller er det mændenes krav?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Men hvorfor lige "Hunter"? Skal det være Hunter, eller er det bare den I selv vælger, eller er det mændenes krav?

De sidder stramt til og er flotte af en gummistøvler at være.. Ja de er sgu også praktiske, for når gæsten har skudt kanonen af ud over dem- ja så det bare under bruseren med dem... Mm han selv " rydder op" efter sig... Nasty sex year... Knus hunter Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...