Hop til indhold
MadDogAarhus

Turen går til Pattaya + ?

Recommended Posts

Dag 11 I min ferie, dag 2 i Phnom Phen.

Yana fik som sagt først smagt på min præstationsevne, da jeg kom til mig selv om morgenen. Hun var en dejlig lille størrelse at trænge ind i og kaste rundt i positionerne, 152 cm og en lille fin og stram kusse, der kunne gå få min manddom til at føle sig ekstra stor. Ekstra point til min potens.

Efter at have spist morgenmad sammen (jeg var kun til kaffe og juice) og taget en fælles massage (lod mig overtale...Det havde hun aldrig prøvet) tog vi tilbage på hotellet for at slappe lidt af for den kraftige sol, og jeg magtede ingen turist aktiviteter. Vi lå nøgne på sengen og tjekkede vores mobiler, Yana fik lov at spille på min iPad og jeg blev selvfølgelig liderlig igen. Det endte med at jeg tog hende bagfra liggende med iPad'en .... hvilket tændte mig ret meget....Det at hun egentlig lå med interessen to steder og at jeg bare kunne tage hende når JEG ville.....

Men - alting har en ende og det havde Yana også hehe ... Hun blev sendt hjem med 60$. Ikke helt nok til at få hende til at stråle men nok til at hun stadig sendte mig tekst beskeder i løbet af aftenen om at komme igen hen på hendes bar.

Efter at have taget et brusebad tog jeg hen på en freelance pickup bar, "The Walkabout" - hvor jeg indtog et middelmådigt måltid mad medens jeg i den dunkle belysning forsøgte at gøre boet op. Skummelt sted men det er helt klart i Phnom Phen ånd.... Det er meget langt imellem Cambodja og Thailand, hvilket for nogle (læser jeg) netop er charmen og det interessante. Det er under alle omstændigheder interessant med lidt afveksling til Pattaya's velsmurte sex maskine.

Nå.... The Walkabout bød på mange Khemer piger men ikke fra den øverste hylde. Kære læsere, jeg var heller ikke fra den øverste hylde denne eftermiddag/aften og besluttede mig for at gå et gear ned og tage en rolig aften på hotellet så jeg kunne få lidt på kulturen dagen efter.

klokken er nu 23:46 i Khemer land.

MadDogAarhus tjekker ud.... for nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der lyder jo næsten som en fantasihistorie. Jeg er pt. sted i Thailand som dig og den stærke sol du beskriver er der jo ikke. Det har været overskyet og øsende regnvejr de sidste par dage.

Mon så det passer med alle dine damer tvivler jeg på, men god fantasi og god til at beskrive dine fantasier er du da.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min historie er ikke så speciel.

Jeg tænker at mange kan berette det samme som jeg.

Jeg benytter Eroguide som min dagbog og ønsker at kvitterer for lignende historier, som jeg har haft fornøjelse af.

Min liv er for kort til digterier.

Jeg er 51 år gammel og har midler nok til at gøre mine fantasier til virkelighed.

Og jeg har - som mange andre på dette site - også modet til at gennemføre dem. I solskin eller regnvejr.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik en dejlig aromatisk olie massage af den samme pige og det blev masseret og berørt alle de rigtige steder.

Da jeg kom om på ryggen at ligge fik jeg en klud lagt på pande og øjne....spændende.....Det blev puslet og vupti var jeg inde i hende.........men i nummer to......... Og så gik der pludselig en prås op for Jyden her........ Den skræmmende sandhed, jeg var i gang med at kneppe en ladyboy..... for nogle ville dette være en dejlig oplevelse..... men det er på ingen måde ophidsende i min verden....tværtimod.

Jeg måtte bede hende (HAM) om at stoppe og blot massere normalt.

Jeg gik derfra en oplevelse rigere.....men også med en oplevelse jeg kunne have været foruden.

 

Tak for en fantastisk og velskrevet rejseberetning. Den læses med stor glæde! :-)

 

Den ladyboy må da trods alt have været ganske godt skruet sammen, i betragtning af at du først opdagede det, da dit lem allerede var begravet i hendes bageste (og eneste) hul. Tør man spørge hvor det var du mødte denne ladyboy/massør?

 

Hvis tiden tillader det, kan det anbefales at tage til Siam Reap og se Angkor templerne. Det er en af de største kulturelle oplevelser, jeg selv har haft. Ulempen er bare, at der ikke rigtigt er noget natteliv (så vidt jeg kunne bedømme, de lokale har jo nok deres steder)...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super fed fortælling.

Jeg er selv i pattaya. Men det er med familien. Så jeg vil lige høre

Om du kan anbefale et massage sted hvor jeg ka. Få en god omgang sex også. Hvis du kende er massage sted hvor man bare kan springe massagen over (hvis tiden ikke lige er til begge dele) grundet familen.

Håber du fortsat vil skrive dine fede oplevelser her

Del dette indlæg


Link til indlæg

Svar til " Nysgerrigmand "

 

Måske skulle du checke om dine Rønnebær er lidt sure ?

 

MDA leverer en beskrivelse, som jeg personligt nyder meget, og hvis du observerer detaljerne, som er helt fede, så vil du nok opdage,

at de er oplevede IRL , og ikke et produkt af en livlig fantasi ;-)

 

Så når du skriver, at du PT er i Thailand, så brug dog energien til selv at finde oplevelserne, og del dem med os andre, som " kun " sidder i DK ;-)

 

Sawadee Khap ;-)

 

Og god vind i jagten på de skønne kvinder i Asien ;-)

 

GMC

Del dette indlæg


Link til indlæg

Takker for støtten ... Det er fedt ... Og som sagt blot afdrag på de fortællinger, som jeg også har nydt fra Jer.

Sidder lige nu på Stanleys ... Phnom Phen's store freelance sted med rock'n'roll og Tex Mex på menuen ... Fedt, for Cambodja slår på ingen måde Thailand på maden.

Hvad angår massage sted antager jeg du ønsker et sted hvor Kone og børn kan se dig gå ind (alternativt vil jeg klart anbefale dig en gang soapy massage på second road med en teenager, 18/19 år)

Jeg gik faktisk på second road og fulgte et skilt mod Honey 1 (soapy) - var alligevel ikke helt sikker, og svingede forbi og gik ud mod second road igen af næste vej.....Der blev jeg antastet af 30 årig kvinde om massage til 300 baht.... Efter god massage blev jeg budt sex (se tidlige beskrivelse) i næsten to timer for 1200 baht.

Finder du ikke stedet....gå efter sidegaderne og spørg efter det hvis selv tøver.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt enig med GMC.

For "Nysgerrig Mand" må rønnebærrene være sure.

Jeg støtter også MadDog :)

Jeg er dog en kende misundelig, men det må jeg bare leve med eller gøre noget ved.

 

For mit eget vedkommende er jeg desværre lidt indadvendt over for piger helt generelt, men selv da har jeg nemt ved at møde og tale med piger i Thailand og få gode oplevelser. Så hvis man er bare en lille smule charmerende, så tror jeg nemt man får oplevelser som MadDog :)

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kører på bare på MadDog.  Fed læsning og jeg følger med dagligt og er dybt misundelig.  Beundringsværdigt at du har ført det ud i livet som vi andre går og drømmer om.

Jeg blev skilt for et halvt år siden og er ved at samle mig mod til en tur derned og drømmer en ny pige hver dag i 14 dage.  Bliver virkelig inspireret af dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dag 12 på ferien, dag 3 i Phnom Phen:

Ingen sprut i blodet....kom tidlig op og kunne benytte mig af den inkluderede morgenmad, hvilket sjældent er lykkedes - hehe.

Dagen stod på Pol Pot ... S12 og Killing Fields - interessant og tankevækkende. På fire år mens jeg afsluttede folkeskolen blev næsten 1/3 af befolkning i Cambodja udslettet... medens vesten kiggede interesseret med i tv.

Anyway - min tuktuk chauffør foreslog tidligst om jeg ikke havde lyst til at tage på skydebane og trykke den af med riffel og maskinpistol..... Jeg var selvfølgelig hverken trigger happy eller girlie happy, og takkede pænt nej

Men efter et par øl i en bar og et svalende brusebad....begynder den barske historie at komme på afstand, og jeg tænker om jeg ikke gavner landet bedst ved at investere lidt i dens ungdom....?

Cambodja er et støvet og mudret bekendtskab. Der bygges og investeres....og alt føles råt og fattigt. Klart en stor forskel til Thailand. Strandene i Cambodja har jeg dog hørt gode ting om...men i denne omgang tror jeg, at jeg tager til takke med Phnom Phen og så tilbage til Pattaya.

I aften håber jeg på at finde en smuk Khemer pige at tage med mig hjem. Menuen i Cambodja er traditionel... varen leveres uden BJ ... og fantasi....men mindre kan gøre det i en kortere periode.

............

Ja så ligger jeg med en lille 25 årig Khemer pige Nik Noi og skriver dagbog.

Hun var cashier på en bar jeg gang ud på medens, at jeg venter på at Sharkeys skulle komme til live (freelance og rock'n'roll bar).

Hun var lige startet i baren for to uger siden og var som sådan ikke på menuen...men vi klikkede og jeg kunne hurtigt forstå, at hun havde brug for pengene, da hun havde lånt 300$ af din chef til moderens operation. Hun havde ikke haft sex siden hendes mand døde i en bilulykke....og den information var lige dele skræmmende og ophidsende.... altså ikke ulykken men det faktum, at jeg ligesom skulle ride hende til ... I hendes nye erhverv.

Der skulle derfor ikke megen overtalelse til før jeg havde hende med ud på gaden i mini skørt og høje stiletter.... Det er jo altså bare ikke hverdagskost for os danske mænd

Vi tog på Sharkeys....delte en flaske rødvin, hørte noget rock musik....og jeg må indrømme, at efterhånden som aftenen skred frem dukkede der flere og flere yndigheder op, og jeg blev fast besluttet at næste dags træk skulle ske her.

Jeg fik Nik Noi placeret i en tuktuk og op på mit hotelværelse, hvor jeg fik en dejlig GFE. Blev reddet i en stram lille kusse... indtil jeg vendte hende om på maven og overtog rorpinden indtil jeg trak mig ud, og cremede hendes lille faste røv.

Godnat Ole.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dag 13 på ferien, dag 4 (morgen) i Phnom Phen:

Min lille 25 årige Khemer pige Nik Noi havde formentlig regnet med at hun kunne springe morgen seancen over.... but boy how she was wrong!

Jeg er klart bedst om morgenen efter at havde drukket aftenen før....så jeg var i top form og faldt ikke for nogle undvigelses manøvrer....havde klart indikeret overfor hende at morgensex var essentielt for mig....og at hvis hun gav mig en god oplevelse ville jeg skam også sørge for at hun blev glad.

Så da jeg rynkede panden en enkelt gang, kom hun hurtigt i tanke om at hun endnu ikke havde fået nogle penge ....og straks blev stemningen en helt anden...hehe.

Jeg fik nu mere fra samme GFE skuffe som aftenen før med den forskel at det hele føltes meget bedre i ædru tilstand.

Jeg kom i et kæmpe brøl, der gjorde hende meget tilfreds med sin præstation. Jeg kyssede hende og takkede...sendte hende i bad og tændte for tv, hvor den triste nyhed med det nedskudte malaysiske fly tonede frem.

Jeg synes det er svært ...når man nyder disse GFE seancer - blot at sige koldt farvel.

Jeg valgte derfor at lade hende tro, at jeg ville komme på hendes bar igen samme aften....og gav hende så 50$ (hun brokkede sig ikke, men takkede pænt).

Muligheden for en gentagelse foreligger selvfølgelig altid....men jeg kommer ikke på ferie igen de næste otte måneder....så jeg samler på så mange forskellige oplevelser som muligt.

Intet er afgjort. Frokost venter. Derefter museum og biograf.

og så måske Sharkeys :-)

Livet er godt for en vestlig mand i Asien.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa MadDog

 

Nyder som så mange andre herinde dine beretninger fra Østen, og ja misundelsen er stor :-P

 

Spørgsmål : hvad er dit budget på denne tur, kan godt se du giver den max gas, men mere for

                    en indikation.

            

                    Mht sex med de dejlige piger, bruger du kondom eller hvordan er holdningen fra

                    pigerne derude mht det ? ( og bare roiig, ingen moralske opstød fra mig  :-P )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sjældent at jeg har fulgt sådan med i dette forum, men din rullende dagbog udgør suveræn læsning, og inspirerer til en fokus for mig, som jeg vanligvis ikke har.

 

Desværre har det økonomisk lange udsigter, nok 1 - 2 år før jeg kan vælge en tur til Thailand eller deromkring, men nu kan jeg jo i mellemtiden følge mere med i Bhullersens, dine og andres beretninger :)

 

Den med skydebanen havde jeg grebet som en oplevelse, kunne være sjovt at skyde med maskingevær.

 

Nogle steder i udlandet kan man både få en tur i et jagerfly, køre i og skyde fra en kampvogn, men det koster, så det kun er de meget få der har råd, men action med tunge håndvåben skulle være til at betale.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Mr. Lick

... Jeg tror sgu jeg rammer 40.000 inden jeg er færdig....men mindre kan afgjort gøre det. Jeg medregner også transport til Thailand og Phnom Phen.

Vedr. Kondomer - har jeg ikke ville starte en tråd i tråden, da dette l hurtigt kan blive meget hot emne. Jeg selv har fået klippet strengen for længe siden hvilket kan være motiverende for begge parter at kaste kondomet over skuldrene når det er opbygget en gensidig tillid til hinandens sundhed.

Herudover blev jeg omskåret i en alder af 30, hvilket har betydet nedsat følsomhed på glans....så jeg er altid motiveret til at droppe kondom, når ovenstående tillid er på plads.

MEN - det er jo som bekendt en risky business ... der helt afhænger af din egen dømmekraft og en vis portion held.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Rejsenetværk:

Jeg har sørmer også læst dine fortællinger med stor fornøjelse og er glad for at kunne give lidt igen :-)

Jeg har for et par år siden giver den fuld gas med tunge håndvåben i Texas, og det var fedt.

Det var blot modsætningsforholdet mellem netop at have sat sig ind i et tragisk folkemord på 2 millioner mennesker og så drøne ud på skydebanen....Jeg ikke helt kunne håndtere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dag 13 på ferien, dag 4 (eftermiddag og aften) i Phnom Phen.

Jeg lod mig fragte af en tuktuk chauffør mellem forskellige points of interests. Herunder et område jeg på Wiki havde set skulle være godt ifht. erotisk massage.

Jeg stemplede ind hos en godt udseende Khemer pige (25 år) og som under Helle seancen var iklædt som uniform. Hun lavede bløde bevægelser med gentagelse i det uendelige. Hun var ikke bange for at massere nosserne med, og det tog jeg naturligvis som et godt tegn....men men men.... Det skete blot ikke mere. ingen berøringer af pikken og ingen frække hentydninger. Da jeg kom om på ryggen og massagen fortsatte i samme stil spurgte jeg ind til Body to Body....svaret var ....med forfærdelse i stemmen Noooooo.... så jeg kravlede med af stigen og spurgte ind til HJ. Dette havde tilsyneladende en pris idet hun uden forfærdelse kunne fortælle mig at for denne ydelse ville hun bede mig om 20$' Jeg og mit stive lem smilede til hende og fortalte hende at normal er 10$ '---- der hang den så i luften og efter 5 minutter ville hun have 15$' Jeg gentog min pris på 10$ som blev besvaret med at hendes hænder nu stille og roligt tog mit lem under kærlig behandling. Hun var ingen stor artist indenfor dette område. Jeg har altid selv gået efter den fulde pakke når jeg havde lyst til udløsning men er blevet rigtig glad for de thai piger det kan deres kram når de giver HJ.....at jeg nu også virkelig kan sætte pris på et veludført og prisbilligt HJ.

Nå, uanset hendes manglen evner indenfor denne kunstart lykkedes det mig vis min mørke fantasi og grådighed at komme i et kæmpe sprøjt, der i den grad gjorde indtryk på Khemer pigen ....Hun virkede næsten bange, og jeg krediterede stille vores vikinge forældre...hehe.

Jeg havde under seancen insisterende plantet min høre hånd på hendes brist udenpå kitlen. Jeg havde tydeligvis bevæget mig ud over en grænse.... men det var den sidste benzin til min udløsning.

Det var på ingen måder stort, men jeg har dog ingen grund til at tro, at andre i denne by vil gøre det bedre ...så jeg lader massage aktiviteterne vente til jeg er tilbage i Pattaya.

Aftenen gik heller ikke godt. Driblede mellem forskellige kvinder på Sharkeys og diverse girlie barer uden at kunne finde den helt rigtige for mig. Så jeg blev med andre ord - for fuld til rigtig at blive interesseret.

Den bedste oplevelse på denne dag må derfor tilskrives aftensmåltidet som jeg indtog med min engelsk talende tuktuk chauffør, der kørte mig ud i et stille område med en lille restaurant. Her fik jeg afprøvet forskellige små Cambodja specialiteter og vi fik delt nogle kander øl .... en rigtig hyggelig aften.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dag 14, sidste dag i Phnom Phen.

I morgen flyver jeg tilbage til Pattaya og jeg glæder mig allerede, hvilket vel egentlig rammer min 5 dages oplevelse af Phnom Phen....på sømmet. Det har været en fin afveksling....men er efter min vurdering bedre til levering af kulturelle oplevelser end sex.

Ikke desto mindre måtte jeg jo lige en tur til på Sharkeys...kom tidligt og fik en burito og drak cola mellem mine øl og drinks.

Efterhånden som bandet fik spillet sig varme væltede det ind med Khemer og vietnamesiske piger i alle størrelser og kvaliteter.

Jeg spillede i den grad kostbar, for jeg var kun på jagt efter en lækker ST oplevelse.

Jeg havde øjenkontakt med flere og fandt tidligst en heldig vinder....Hun spurgte om jeg ville med på diskotek.... men jeg sagde at jeg bare ville hjem i seng. Den greb hun og foreslog straks at vi tog hjem til mit hotel og dansede i sengen.

Ikke så meget pis. Ingen lady drinks.

20 minutter efter fik jeg et kedeligt BJ .... hvorefter hun lagde sig i første position.

Jeg grinede blot af hende, og fortalte hende, at det var hende der var på arbejde....Ikke mig. Så måtte hun kravle hele den lange vej op på min pik og ride det bedste hun havde lært, for jeg lod hende ikke slippe før jeg til fulde havde nydt hendes lille krop vride sig.

Så gik vi videre til position 1, doggy og jeg afsluttede til sidst i ske position, hvor jeg kørte på i flere minutter inden jeg kom for fulde gardiner (det var jo første udløsning denne dag....hvilket min krop slet ikke kan vende sig til....og det behøver den heller ikke før om 8 dage).

Hun blev sendt afsted med $25....utaknemmelig, små sur og professionel på vej til diskotek.

Jeg havde betalt den gængse pris for Phnom Phen ST, og det når ikke Pattaya's soi 6 til sokkeholderne.

Klokken er snart midnat og jeg gider ikke mere middelmådig sex.

Pattaya 4 EVAR :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har selv været i Pattaya fra den 12-19 juli. Vi mødtes ikke, men du har også haft travlt som jeg  :wink: ... Jeg var mest på Night Wish Soi 6 og lidt på Sweethearts A Gogo. Var dog på A Gogo Crawl og fik også besøgt de fleste barer på Soi 6.

 

Super rapport du skriver her. Stor respekt og tak herfra. Den bør nagles fast øverst i dette forum til evig inspiration til de uheldige der endnu ikke har været i Pattaya. :mrgreen:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vågnede op i tre omgange og havde god GFE sex med Nat...hver gang.

Min potens bliver stærkere og stærkere....Det bliver svært at skrue ned på 0 igen.....

Nat efterlod mig meget mod sin vilje alene i Pattaya, fordi hun skulle tage dig af som datter.

Jeg forsikrede hende om at jeg ikke havde mere krudt at give af, hvilket hun syntes lød meget rimelig.....men her måtte både hun og jeg selv tage fejl.

Efter at have nydt solnedgangen og havet fra Pattaya Beer Garden, takkede jeg Ja til en gang massage nær Walking Street med siger forevisning om at få et ypperligt HJ....og det fik jeg også.....Det er altså en nydelse, når de kan deres kram og det kan i flere tilfælde slå middelmådigt Body til Body. Men giver det samme hak i revolver skæftet?

Derefter gik turen til en beer bar i second road, hvor en lettere beruset yndighed, Oy på 31 vinkede mig ind. Der gik ikke 5 minutter før hun sad på mit lår og tunge kyssede dybt med mig. Mine hænder var OVERALT på hende, og hun havde absolut ingen hæmninger. Selvom jeg allerede følte mig lidt brugt kunne jeg ikke lade sådan en chance gå fra mig... aftalen blev 1000 baht for ST eller LT (up to you). og so en bar fine på 300 baht....naturligvis.

Det fortrød jeg ikke. Efter at have fodret hende lidt med noget mikro mad fra 7/11 var hun sandt sex service organ.

Jeg fik dejligt BJ og hun slikkede mit røvhul, som det aldrig er blevet før.

Det var ikke svært at komme femte gang på denne dag og jeg faldt i søvn med smil på læben og et kvinde lår med kæmpe drage tatovering hen over mig.

Happy Happy.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det var ikke svært at komme femte gang på denne dag.

 

Hmm... det kunne jeg ikke en gang da jeg var 18 og havde gang i 2 kærster på een gang!

Men gode historier du kommer med.

Redigeret af JK1

Del dette indlæg


Link til indlæg

@JK1:

Mine historier ville ikke være interessante, hvis de var opspind.

Jeg er på ingen måder altid en super mand.... Men jeg må sige, at Pattaya gør noget ved mig!

Igen igen folkens..... Jeg skriver kun Hvad der sker.

Det er så lige sidste gang, at jeg tager mig selv i forsvar.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til Maddog ! Du behøver ikke forsvare overfor mig , har i påsken været i ChiangMai med en evt thaikæreste. Jeg kunne uden problemer komme 3-4 gange om dagen og jeg er trods alt 54

Keep up the good work

Redigeret af maximus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

@JK1:

Mine historier ville ikke være interessante, hvis de var opspind.

Jeg er på ingen måder altid en super mand.... Men jeg må sige, at Pattaya gør noget ved mig!

Igen igen folkens..... Jeg skriver kun Hvad der sker.

Det er så lige sidste gang, at jeg tager mig selv i forsvar.

 

Jeg tror ikke dine historier er opspind!

Jeg skreve historie, som et skriv, en blog, et indlæg.

Ikke som en historie der er opspind, en falsk historier osv.

Beklager misforståelsen.

 

Så fortsæt du bare - og se bror fra evt. sure opstød ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...