Hop til indhold
MadDogAarhus

Turen går til Pattaya + ?

Recommended Posts

Vel ankommet og uden at have lukket et øje sidder jeg nu i den airconditionerede bus til 134 baht + 20 baht for kuffert. Den sidste takst betaler de erfarne expats aldrig, hvilket de heller ikke undlader at gøre opmærksom på. Vi taler om mindre end 4 kr. og det kan jeg simpelthen ikke svinge mig op til at gå i forhandlingsmode på.

Men det siges, at når man har været her længe nok holder man op med at omregne til euro.

Har netop fået besked om at min ex henter mig på busstationen og at hun vil være den mest sexede af alle.......Hvad mon hun er ude på?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes i øvrigt ikke at varmen er så stort et problem i Thailand. Nu har jeg kun været der om vinteren hvor det er lidt køligere, men jeg synes generelt at varmen er anderledes end herhjemme hvor den pga. fugten nemt kan føles meget trykkende.

Derudover er der aircondition over alt man er indenfor. Barer, restauranter, centre, hoteller, etc.

Men jeg nyder at gå lange ture i den varme, på trods af jeg sveder, så føler jeg ikke at jeg har det koloenormt varmt.

Endelig er aftenerne og nætterne jo skønne og svale :)

BB

Om vinteren kan temperaturen jo ryge helt ned på noget der minder om en dansk sommer.

Prøv lige at op nord eller øst i april. Så er der tryk på kedlen, og solen brænder virkelig igennem.

Det er ikke for sarte sjæle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja der er faktisk temmelig mange østpiger.

Fatter ikke helt meningen med at tage til pattaya for at duske ukrainske piger, men det er nok bare mig.

 

Det kan jo altid være rart med lidt afveksling efter 14 dage med små thai-piger  :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja der er faktisk temmelig mange østpiger.

Fatter ikke helt meningen med at tage til pattaya for at duske ukrainske piger, men det er nok bare mig.

 

Der er en del russiske turister i Thailand og Pattaya. Også en hel del med pengepungen i orden, de er der nok også for det marked. Russerne kan godt være en anelse kræsne...

 

Om vinteren kan temperaturen jo ryge helt ned på noget der minder om en dansk sommer.

Prøv lige at op nord eller øst i april. Så er der tryk på kedlen, og solen brænder virkelig igennem.

Det er ikke for sarte sjæle.

 

Jaja, oplevede sågar 16 grader en nat i Bangkok :)

De frøs jo de stakkels thai'er...

Disse dage herhjemme synes jeg jo er meget, meget lumre.

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Exen fik den i to omgange, hvor hun i anden omgang slugte og spiste helt op.

Hun ville have mig med til fest men jeg havde ikke lyst og ville gerne se byen lidt på egen hånd. Fik lokket hende ud af døren.

på Pattaya Beer Garden mødte jeg Ooy på 39 år. Jeg spiste og hyggede mig med hende og en veninde og driblede derefter ud på dødsruten på Walking Street.

Efter at have været festens midtpunkt og investor på en mindre gogo bar driblede jeg mod Beach Road. På vejen mødte jeg Ooy igen....og dengang tog jeg hende med hjem og kneppede hende før og efter jeg faldt i søvn. Hun var en dejlig kvinde med store bryster som jeg kunne tumle med. Perfekt.

Sendte hende hjem efter at jeg havde morgentømt mig i hende med 2000 baht i håndtasken.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selve dagen gik med restitution, læs massage, manicure og pedicure.

Inden jeg tog min sidste massage på to timer i soi Buakhao, indtog jeg en saliggørende nuddelsuppe med massagepigerne. Chilien fjernede de sidste tømmermænd og jeg fik god tid til at udvælge mig den helt rigtige massagepige.

Det blev June, der for afvekslingens skyld var dejlig frodig og med kræfter til at give god massage.

Ingen tvivl om at hun gerne ville mere, men vi blev enige om at skyde det til et privat besøg, så hun er blevet katalogiseret i telefonen. Måske en fejl fordi hun nu sender sms'er med "don't forget me".

Om aftenen havde jeg aftale med 24 årige Nickey, som jeg havde "mødt" på ThaiCupid.

Hun kom lige fra arbejde men havde skiftet de mange bukser med en ultra kort nederdel, hvilket straks satte mig i stemning. Nickey er en af de gode piger. Ingen børn, ingen forældre, penge på kontoen og ingen hun skal sende penge til.

Det er derfor et helt andet game. Jeg indstiller mig på en aften uden sex (med hende) og spiller også ærligt spil, lover intet og kan se mig selv i spejlet da jeg har fulgt hende hjem.

Derefter tager jeg hen til en række barer på second road, hvor der er linet op til VM. Jeg får hurtig gang i tre sjove piger, hvoraf den ene af de mange barer. Samtidig har en af de andre bar ejere fødselsdag....og der er helstegt pattegris til alle....Det er jo bare hygge. Festen bliver lang, der bliver danset og i et kort sekund tror jeg at jeg har hapset en civilist (læs: ikke var pige)....men men men lidt naiv har man vel lov at være klokken tre om morgenen....Jeg betaler de tre hundrede baht og dribler af med en aflang og sød pige YaYa fra Surin, syd Thailand.

Hun er vel ikke mere end en 6/10 .... men fordelen er så, at denne type piger godt ved, at de skal arbejde hårdere for sagen....og jeg ender med ikke at kunne huske hvornår jeg faldt i søvn .... i hende.

Til gengæld var hun frisk på en fortsættelse så snart at vi slog vores øjne op.

Lidt vand og lidt grin over nattens udskejelser.... og så lige en tredje og sidste gang i lagenerne for 2000 baht.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter at have sendt YaYa hjem, fandt jeg ned til en liggestol på Beach Road og nød kold mælk fra kokosnød, en cola og en gang blæksprutte i citron og chili.... med bølgerne få meter fra fødderne....Så er man klar!

Nyt stævnemøde med den pæne pige Nickey, der havde fået tidligt fri.

Tog hende med i biffen og derefter ud og spise mere seafood.... Til sidst lykkedes det mig at guide hende ind på mit hotelværelse til en drink. Hun var sky og helt teenager agtig, men da jeg først fik hende til at slappe af og give små kys....kom der ENDELIG liv i hende, og jeg kan nu bryste mig af denne skønne erobring, som skete på almindelige vilkår....som de siger hos bilforhandlerne :-)

Hvis thai mændene ikke var så forhadte som de er blandt thai kvinder.....havde mine 51 år næppe kunne klare denne scoring.

Steffen var dog ikke omme, da Nickey var nødt til at tage hjem ved 20 tiden, for at åbne for en veninde, der boede hos hende.

Jeg var ikke sen til at udnytte denne chance for mere spændende sex.

Jeg tog forbi den tidligere Anna Jet bar i soi 6. Den hedder nu PJ DJ bar.

Jeg havde i december 2011 lejet et værelse ovenpå baren til 500 baht pr. nat ... kvaliteten var naturligvis ringe men det var en seng og en bruser, AC og nem afgang til slemme piger, der kunne deres kram.

Der var dog en enkelt pige jeg aldrig fik taget i behandling....og det er jeg blevet erindret om hver gang jeg har tjekket barens Facebook side.

Pigen hed Ann (29 år) og jeg forsøgte at lede efter hende, hvilket fra en opgave, der tog cirka 15 sekunder.Ann var over mig som lyn, hvor alle midler blev taget i brug....og jeg nød et par øl og fuld gas på Anns vrikkende røv, dybe kys og kærlige hænder.

Det var tydeligt at Ann var fuld.....på den gode måde.....opstemt og ligeglad.

Jeg fik listet hende ovenpå til en gang short time, hvor jeg fik feriens første blowjob på en 8/10.

Jeg fulgte op med at kneppe hende i alle vinkler, så jeg kunne nyde hendes petite krop så meget som muligt.

Til sidst måtte hun selv på arbejde og red mig i alle mulige tempo med de dejligste vrid. Ingen tvivl om, at hun havde forstået at gøre arbejdet sjovere for dig selv.

Efter lidt nussen tog vi en tur mere og jeg fik fra baren som en meget lettet mand.

Jeg nåede lige at sige hej til YaYa fra den forgangne nat, da jeg fik en chat besked på LINE om at Nickey gerne ville komme sove hos mig..... og man er jo ikke umenneskelig klokken tre om natten......så jeg nåede hjem at modtage hende....... og jo.....Det lykkedes sgu at komme een gang til :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogle måneder hvor der er flere eller færre piger?

 

Man vel jo altid gerne have det største antal at vælge imellem:)

 

Ligemeget hvornår du tager afsted vil pige til mand ratioen minimum vare 10-1 altså 10 piger for hver 1 mand så der er ikke noget tidspunkt der er dårligt at tage afsted på. Personligt foretrækker jeg at det man kalder "low season", fordi der er mindre proppet og pige til mandratioen er endnu større. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

....Det lykkedes sgu at komme een gang til :smile:

 

Du gør det sgu godt må jeg sige! 

 

Både med pigerne og som forfatter! 

 

Tak for indsatsen og Keep up the good work  :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dag 4 åbnede med dejlig morgen sex med Nickey.....Hun bliver mere og mere aktiv i sengen. Far er stolt ;-)

Dagens program.....Nickey vil vise mig en speciel dejlig strand i det nordlige Pattaya, hvor vi vil bade og måske også spise....dagen virker allerede hårdt presset....hehe.

......

Det blev ikke til stranden da det småregnede. Vi spiste i stedet frokost på stranden, hvorefter vi tog tilbage på hotellet for at slappe af... og kneppe.

Aftenen gik med lækker seafood dinner, og Walking Street hvor vi stødte ind i Nickey's veninde Nina på 38. Vi tog på thai disco og drak os visne. Fik desværre en kasket i øjet og fik ikke set så meget af VM semifinalen mellem Tyskland og Brasilien.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Væskende øje men stiv pik.

Morgenknald med Nickey.

Har besluttet mig for at det skal være slut med hende når hun tager på arbejde i morgen.... Hun er for tung i optrækket og er begyndt at kede mig.

Samtidig har jeg en lille 21 årig sag stående klar i kulissen efter SugarPappi princippet.

Har også Pichaya på 25 klar men det vil formentlig kræve mere fodarbejde at få hende plukket

Spændende udvikling med min ex Nat.... Hun var dybt ulykkelig over at jeg ikke har været mere interesseret i hende end blot at kneppe hende to gange på ankomstdagen, men jeg har været ærlig overfor hende og sagt, at jeg ikke har de samme følelser overfor hende som hun har overfor mig.

Hun har taget sit liv op til overvejelse, og er træt af dit job i en advokat butik, sin skrøbelighed og det faktum at hun mangler penge for at kunne betale sine regninger. Hun vil derfor (måske) følge sin veninde Rin ind i det glorværdige freelance område på Beach Road. Det tænder mig mere end jeg tør sige til hende.

Good guys goes to heaven. Bad guys goes to Pattaya.

............

Tingene udviklede sig hurtigere end jeg havde forventet. Nickey var taget i skønhedsklinik for at få langt hår og jeg slentrede helt ubevidst (?) ned af Beach Road... .og vupti åbenbarede soi 6 (short time street) sig for mig......og vupti havde 20 årige Nun trukket mig ind i bar, hvor jeg startede roligt ud med par øl og en gang Som Tam (Papaya salat)...... SÅ var jeg også klar. Nun var fuld af glad energi, ikke engelsk talende i stor stil men hun da fortælle at var kommet til Pattaya fem dage siden.... og kan kan man jo så tage for varer eller lade være. Jeg nikke blot og pegede derefter ned på mit erigerede lem med følgende kærlige ord: smoke it please.

Hun lystrede mig 100% og var ultra opmærksom på alle mine lyde, som hun justerede ind overfor. Det blev heller ikke ringere af at hun tiden kaldte mig daddy, da jeg havde fortalt hende at det var mit navn :-)

At ligge der som en halv gammel mand med en

ung stram fisse om sin pik giver en vished om at der trods alt findes retfærdighed i nogle dele af verdenen (som kan købes for 200 kr.)

Det fik mig også til at sande, at Nickey måtte stoppes her og nu. Livet er sgu for kort til lunkne forhold. Hun fik det råt og usødet på chatten medens jeg kværnede Tiger nummer 3 på en bar længere oppe ad gaden med karokee party og spidstegt pattegris.

Nickey tog det forbavsende pænt (der er intet som sandheden) og vi blev enige om at være venner (?) og at hun kunne hente sine ting i receptionen.

Nå, festen fortsatte i soi 6 og efter mange øl tog jeg Waa på 29 med hjem til long time, for efter mange øl har jeg altid lyst til sex, når jeg vågner. Waa havde været fantastisk underholdende om aftenen, sød og fræk. Hendes morgen sex var dog uengageret og sløset, hun blev sendt hjem hurtigt.

Havde aftalt at køre til en strand nord for Pattaya med Nat ved 13 tiden, men klokken var nu kun 10:00.

Fandt derfor en massage pige, der så ung og lækker ud (tæt på Honey 1) - La på 26.

Hun var blid og fræk i sine bevægelser....og jeg blev tilbudt den fulde pakke for 1000 baht. Den takkede jeg pænt Ja tak til, men pga. morgen tømning var jeg ikke tæt på at komme selvom hun gjorde alt rigtig. Dejligt blowjob og stram stram fisse.

Det endte med at vi kneppede i to timer, hvor vi var badet i sved inden jeg måtte overgive mig i en kæmpe udløsning.

Efter at La havde vasket min krop spurgte hun, om det var ok, at de tog 200 baht ekstra for massagen eftersom der var gået dobbelt tid.....hehe......Det var i hvert fald ok....Jeg takkede hende for at kæmpe til det sidste og gav også hende 200 baht i drikkepenge.

Derefter gik turen til en militær strand, næsten udelukkes befolket med thaier.

Jeg lejede en bungalow til Nattaya og mig helt ud til vandet for 1500 baht.....hvorefter vi spiste på en lokal strand restaurant og drak rigeligt med øl. Derefter hjem og give den fuld skrald i bungalowen..... Nat bad om jeg ikke ville tage nogle billeder og også lave en lille video. Well, det er jeg aldrig blevet bedt om før så det tændte mig pænt op. Efter et par timer i sengen, Gin og tonic og is spand og tæppe under en palme på stranden i den stjerneklare nat.

Life is Grand.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ex kæreste dag.

Morgen sex med Nat.

Morgenmad med Nat.

Massage med Nat.

Frokost med Nat ved Beach Road stranden.

Små indkøb til hende og hendes datter, også lidt billigt med meget sexet lingeri.

Om aftenen spiste vi lidt løst fra de mange Gade køkkener ved Beach Road. Morede os med at kigge på livet omkring os (freelancere og kunder) .... tror at Nat er ved at få second thoughts omkring at gå ind i denne profession....

Vi drak os fulde og havde det sjovt inden jeg skulle hjem og se hvad røde blonder og små natkjoler kunne gøre ved mig. En hel del...måtte jeg konstatere, specielt når ledsaget af små klynk "Fuck me daddy".... men Nat ved også lige præcis hvilke knapper hun skal trykke på :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

og kneppede hende før og efter jeg faldt i søvn. 

Meget godt gået at kneppe hende i søvne.  :cool:

Redigeret af Mr. Bean

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dag 7:

Morgensex med Nat....Hun bliver våd ved det mindste, og har klart et lige så stort libido som jeg selv. Kneppede hende derfor i anden omgang op fra tør....hvilket føltes fedt.....også for Nat.... Det kan jo være fedt, når det bliver lidt hårdt og voldsomt.

Om aftenen så jeg fodbold (Brasilien mod Holland) i en bar, hvor jeg løb ind i Nadi på 35. Hun havde været barpige i Pattaya i 4 måneder, men var ikke så begejstret for jobbet, så hun gik også på massage skole.

Jeg tænkte, at forskellen mellem de to jobs måtte hovedsageligt være manglen på alkohol som massagepige.

Godt lakket til var vi, da vi kom tilbage på mit hotelværelse..... men det skulle ikke forhindre mig i at gå alle grund positionerne igennem med hende.

Hun var tydeligvis uerfaren i det store sex spil, hvilket også (en gang imellem) kan tænde mig. Jeg kastede i hvert fald rundt med hendes lillepige krop, som i sin form stod i stærk kontrast til de andre piger, jeg havde nydt på turen. Forandring fryder....I min verden.

Udmattet og gennemkneppet gav jeg Nadi lov til at sove, vel vidende at det ville blive meget meget "værre" næste morgen, når jeg er toppen af min ydeevne. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dag 8:

Morgensex med Nadi blev en kvantitativ oplevelse men som også skreg på bedre kvalitet.....

De gode ting:

1) Hun havde en stram lille mis

2) Hun holdt kæft selvom jeg kørte på i lidt over en time.

De dårlige ting:

1) Hendes blowjob var mere et ubehageligt håndjob, så det gad jeg ikke insistere på.

2) Uinspirerende sex....Ikke noget hun har med i sin behovspyramide.

3) Hun gryntede i stedet for at stønne...et turnoff, når tankerne hele tiden ledes i retning af en pindsvine parring.

Konklusion: Jeg kunne ikke komme, og kunne kun trøste mig selv med, at jeg i det mindste havde startet dagen med god motion.

Tror at jeg en anden gang vil bringe sex snak ind i samtalen ved baren, og smager det af newbie....så stille og roligt skifte hest.

.........

Har endelig fået en aftale med 21 årige Ann.

Kontakten blev etableret på Thai Cupid, og jeg kom hurtigt ind til benet....at hun var interesseret i en Sugar Daddy.

I virkeligheden ønsker de fleste piger dette men med 30 års aldersforskel og vores skriverier er der ingen tvivl om vores intentioner her.

Jeg har fortalt hende, at hvis kemien er rigtig kan hun komme med mig til Phnom Phen....

Vi skal mødes på Starbucks....og så hurtigt hjem på hotellet tænker jeg.

........

Det gik som jeg havde tænkt.

Ann var egn frisk og smilende pige, der efter at have fået barn som 19 årig havde stoppet studierne midlertidigt, haft forskellige jobs i vidt forskellige sektorer...og altså nu kombinerede nydelse med økonomi..... og efter en kop kaffe var vi enige om at smutte hjem til mig. Her blev det klart for mig at Ann i den grad nød sex. Hun var så stram, at jeg slet ikke kunne holde mig tilbage efter blot 5 minutters pumpen.....Hun var drivende våd og i sandhed en GFE. Hun insisterede på at vi gav den et nyt forsøg, når jeg havde genvundet mine kræfter....så jeg slapper af, nussede og sov lidt.....indtil liderligheden overmandede mig og jeg fik presset min pik ind i hende bagfra i liggende positur.... Hun klynkede og stønnede og gav mig også lige lidt YES DADDY..... og når man ligger og kneppe med en skønhed der rent faktisk kunne være ens datter ('s veninde) .... så er det svært ikke at nå fra 0 til 100 på rekordtid.

Ann blev sendt hjem med 2000 baht i håndtasken og forsikring om at hvis jeg fik den mindste smule lyst til gentagelse skulle jeg bare ringe. Hun stillede op til lidt foto...og grinede fordi hun vidste at jeg (vi mænd) samlede på trofæer.

Aftenen gik med lækker middag og VM finale med exen....afslutning på mit hotelværelse i sexet chemise, hvor jeg blev tryglet til at kneppe hende hårdt.

Til sidst besluttede jeg mig for at sætte trumf på og gav hende den toeren....Hun tog i mod den, meget overrasket....selvom hun er frisk på alt var dette her helt uprøvet for hende....dejligt med afveksling.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mht. religion, så er at af de største spørgsmål om i hvilken grad de hellige bøger skal læses bogstaveligt, og i hvilken grad der kan tolkes.

 

Der er ingen tvivl om islam rummer lang mindre rum for fortolkning end f.eks. kristendom. Jeg vil anfægte enhver der fornægter dette.

 

Når det er sagt så har islam bestemt forskellige traditioner (fortolkninger).

 

Heri ligger en af mine aversioner mod religion. Religion er fyldt med folk, som vil belære andre (indenfor og udenfor religionen) hvordan de skal leve deres liv, hvilket i sig selv er en syg tanke, men specielt skævt bliver det, når man dertil lægger af det enkelte individ mulighed for fortolkning.

 

En andet skisma for mig er, hvorledes folk kan kalde sig troende, når de gentagende gange bryder den af dem selv definerede tolkning. Lad mig spørge læseren tentativt, om læserne kan tage en troserklæring alvorlig, hvis den troende vælger at bryde det hans egen definerede troserklæringen prædiker 1.000 gange med fuldt overlæg?

 

 

Jeg mener, at alt for mange er troende af ord, men ikke at hjerte og handling. Tro er for mange en botanisering i en bog/overlevering, efter hvad den troende finder belejligt, og hvor mange troende end ikke efterlever deres egen botaniseringen, når det er bekvemt. Hvad er der så tilbage af tro? Så er tror jo en kontradiktion i termer. Derfor spørger jeg altid om: Hvad tro DU på!

 

Man kan tale om kultur kristne og kultur muslimer, men hvor mange er troende, og hvad ligger man i at være troende?

Redigeret af chatname

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Mht. religion, så er at af de største spørgsmål om i hvilken grad de hellige bøger skal læses bogstaveligt, og i hvilken grad der kan tolkes.

Der er ingen tvivl om islam rummer lang mindre rum for fortolkning end f.eks. kristendom. Jeg vil anfægte enhver der fornægter dette.

Når det er sagt så har islam bestemt forskellige traditioner (fortolkninger).

Heri ligger en af mine aversioner mod religion. Religion er fyldt med folk, som vil belære andre (indenfor og udenfor religionen) hvordan de skal leve deres liv, hvilket i sig selv er en syg tanke, men specielt skævt bliver det, når man dertil lægger af det enkelte individ mulighed for fortolkning.

En andet skisma for mig er, hvorledes folk kan kalde sig troende, når de gentagende gange bryder den af dem selv definerede tolkning. Lad mig spørge læseren tentativt, om læserne kan tage en troserklæring alvorlig, hvis den troende vælger at bryde det hans egen definerede troserklæringen prædiker 1.000 gange med fuldt overlæg?

Jeg mener, at alt for mange er troende af ord, men ikke at hjerte og handling. Tro er for mange en botanisering i en bog/overlevering, efter hvad den troende finder belejligt, og hvor mange troende end ikke efterlever deres egen botaniseringen, når det er bekvemt. Hvad er der så tilbage af tro? Så er tror jo en kontradiktion i termer. Derfor spørger jeg altid om: Hvad tro DU på!

Man kan tale om kultur kristne og kultur muslimer, men hvor mange er troende, og hvad ligger man i at være troende?

Du beskriver her, som ateist, meget nøjagtigt skismaet mht tro og levemåde.

Kunne du ikke starte en tråd i Genrel Debat?. Så er jeg sikker deltager.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dag 9:

Nat og jeg vågnede lidt ved 11 tiden efter 5 timers søvn..... kneppede til vi var gennemblødte af sved, hvorefter at vi kunne sove videre... helt afslappede :-)

......

Spændende oplevelser med traditionel thai massage:

Nat ville gerne, at vi tog en to timers traditionel thai massage session sammen, og jeg var også indstillet på at prøve det, da jeg ellers altid vælger olie massage, for at få ekstra oplevelser.

Vi havde valgt et fancy sted i soi 8, der i den grad hævede sig over de øvrige massage steder mht. indretning og adfærd hos personale. Kunden var i den grad i centrum og prisen pr. time for traditionel thai massage var kun 300 baht.

Efter en kop velkomst te medens fødder blev afvasket med stor høflighed...skældte Nat og jeg os sammen, hvorpå vi iførte os løse gevandter lagt frem til vores disposition. Underbukserne blev således ikke afmonteret.

Så begyndte thai massage i stort lokale, hvor vi kunne skæve til hinanden under særdeles afdæmpet belysning.

Jeg havde fået en meget ung massøse, som virkede utrolig underdanig med nedslået blik....også under fod afvaskningen. I starten gik alt efter bedste thai massage stil.....men så.....Ja så blev mit lem og mine nosser i den grad berørt, klemt og kærtegnet - både udenpå bukserne men også indenunder, da hun behændigt skaffede sig adgang til mit allerhelligste.

Alle berøringer skete kamufleret og uden Nat's viden ....og både berøringerne, snyderiet overfor Nat samt min overraskelse.....tændte mig helt vildt.

Hun tog ligeledes min arm og massere denne medens hun lod min hånd undersøge hendes krop, hun pressede således mine hænder mod hendes små bryster og det var sgu ophidsende.

Ligeledes fik hun også lejlighed til at placere min hånd mellem hendes ben, hvor jeg kunne gå på opdagelse.

Alle disse ophidsende berøringer førte ikke til udløsning.....men må være en desperat massøses forsøg på at score drikkepenge, hvilket naturligvis også lykkedes.

Nat gik forrest ned af trappen og jeg gik bagefter forfulgt af egn diskret kærtegnende massøse som ligeledes fik fanget mig på vej ud fra toilettet medens Nat fik sin farvel te i andet lokale. Her kyssede hun mig på munden og fortalte at hendes vagt i morgen begyndte klokken 10.

....Jeg bliver naturligvis nødt til at følge op på denne oplevelse, og selvom jeg tjekker ud fra hotellet i morgen klokken 11:30 og flyver til Phnom Phen - kan en gang olie massage vist godt presses ind i programmet....hehe.

.......

Aftenen gik ellers som vanligt med Nat.... mad fra små gadekøkkener, øl fra bar med god underholdning og så hjem og kneppe til, at vi på et tidspunkt var helt bevidstløse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dag 10:

Så er der tjekket ud af hotellet og planen er at tage til Phnom Phen i 5 dage og derefter vende tilbage til Pattaya.

Jeg har dog stadig et par timer at slå ihjel og vil nu tjekke gårsdagens massage oplevelse ud uden følgeskab af Nat, der er taget på arbejde på advokat kontor.

........

Jeg fik en dejlig aromatisk olie massage af den samme pige og det blev masseret og berørt alle de rigtige steder.

Da jeg kom om på ryggen at ligge fik jeg en klud lagt på pande og øjne....spændende.....Det blev puslet og vupti var jeg inde i hende.........men i nummer to......... Og så gik der pludselig en prås op for Jyden her........ Den skræmmende sandhed, jeg var i gang med at kneppe en ladyboy..... for nogle ville dette være en dejlig oplevelse..... men det er på ingen måde ophidsende i min verden....tværtimod.

Jeg måtte bede hende (HAM) om at stoppe og blot massere normalt.

Jeg gik derfra en oplevelse rigere.....men også med en oplevelse jeg kunne have været foruden.

...........

Phnom Phen..... Dejligt hotel.......Bougainvillier....pige venligt og med en fantastisk udsigt over floden fra hotellets roof top bar.

Efter at have pakket ud fik jeg et par drinks og lidt mad på roof top baren og driblede derefter ned i gadebilledet..... altid en fed fornemmelse at gå ud i en ny og uopdaget verden.... Jeg gik tilfældigt rundt og det tog ikke længe før jeg var omringet af girlie barer..... valgte en tilfældig og fik ind.... 25 piger kiggede overraskede og glade op.

2 timer senere betalte jeg min store regning, havde afgjort været den gavmilde, glade mand fra Danmark. Driblede på diskotek med 28 årige Yana (bar fine på 5$) og derefter hjem og sove sammen.........Yes...I hørte rigtig ..... INGEN SEX......før om morgenen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...