Hop til indhold
MadDogAarhus

Turen går til Pattaya + ?

Recommended Posts

Gode beretninger. Men der mangler det vigtigste. Billeder af pigerne ;):)

Hvis du betaler for et medlemskab af InternationalSexGuide, så har du adgang til at se billeder af pigerne.

 

Og mænd der boller dem uden gummi - a propos hvad der tidligere er nævnt i tråden.

 

I øvrigt har jeg læst et sted, at destinationen for de danske mænd, der smittes med hiv i udlandet, typisk er Thailand og Spanien. Men det er jo også kæmpe turistmagneter, så det siger måske ikke så meget, statistisk set.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du betaler for et medlemskab af InternationalSexGuide, så har du adgang til at se billeder af pigerne.

 

Og mænd der boller dem uden gummi - a propos hvad der tidligere er nævnt i tråden.

 

I øvrigt har jeg læst et sted, at destinationen for de danske mænd, der smittes med hiv i udlandet, typisk er Thailand og Spanien. Men det er jo også kæmpe turistmagneter, så det siger måske ikke så meget, statistisk set.

 

 

Jeg har sagt det før, og giver gerne anbefalingen igen.

Tag kondomer med hjemmefra og brug dem. Så er man sikker.

 

BB

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har aldrig været på en sexferie, så er lige i gang med at vurdere lidt forskellige muligheder og deres fordele og ulemper - I denne forbindelse ville jeg bare høre om, når Devils Den lister 1, 1,5 og 2 timer etc. er der så begrænsning på, hvor mange gange man må komme i løbet af sessionen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har aldrig været på en sexferie, så er lige i gang med at vurdere lidt forskellige muligheder og deres fordele og ulemper - I denne forbindelse ville jeg bare høre om, når Devils Den lister 1, 1,5 og 2 timer etc. er der så begrænsning på, hvor mange gange man må komme i løbet af sessionen?

 

Jeg har ikke noget konkret svar.

Men jeg vil vurdere at hvis man kan, så må man gerne komme flere gange, når det er Devils Den vi taler om.

 

I Thailand kan man som regel aftale sig til hvad som helst. Men hovedreglen er at short time er at komme én gang, typisk 1/2-1 time. Med Long time gælder det 2 eller flere gange. Typisk en gang om aftenen, og en gang næste morgen. Men igen, det er et spørgsmål om at få aftalen på plads inden du går i gang.

 

BB

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

50 % har TB og 50 % HIV - så tag en af dem som hoster - TB kan trods alt kureres :mrgreen:

Dum og usand påstand... Hvis du prøver at være sjov så er du det ikke.

Redigeret af Kowalski

Del dette indlæg


Link til indlæg

Devils Den er ret dyr i forhold til, hvad du kan finde en af de rigtigt mange barer.

 

På stedet koster det 4000 baht for 90 minutter.

 

For de 4000 baht kan du få minimum 2 piger long time(hele natten) stort set alle andre steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

  • Hold da fest MadDog....   Du burde få dig en fast klumme. Kunne du tjene tykt på. :-P 

    Er jo bedre læsning end de gode gamle grå sider i ugens rapport.

    Takker mange gange for den gode beskrivelse. Er hamrende missundelig nu. :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
MadDogAarhus skrev, den 1/7/2014 at 14:12:

 

Jeg tror de prøver at holde lav profil - for det kører i bedste stil :-)

Besøgte en ven sidste år i april, og han slæbte mig på felre gentlemen clubs....Et udemærket alternativ.... Vi var også på en, næsten ved siden af den norske kirke ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er beslutningen taget

2 uger i Pattaya Helt alene. Har det fint med at rejse alene, så slipper jeg for at tage hensyn til andre

Flyver fra Billund d. 10/5 med KLM med 2 timers stop i Amsterdam pris 3586 kr og retur d. 25/5

Lige nu går aftenerne med at mail forskellige hoteller om de opkrævet joiner fee og indtil videre er der ingen dem der opkræver det

har mailet med 3 + 4 stjernet hoteller. 

jeg søger et sted sådan ca midt i al det sjove og valget falder sikkert på et hotel i/omkring soi 11.

 

Steder jeg SKAL opleve

walking street

Beach road

soi 6 +7

ellers har jeg ikke lagt planer for jeg har en ide om at man ikke kan planlægge ret meget når man er i Pattaya

opdatering ang. hotel følger når dette er valgt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bozz skrev, for 37 minutter siden:

Steder jeg SKAL opleve

walking street

Beach road

soi 6 +7

ellers har jeg ikke lagt planer for jeg har en ide om at man ikke kan planlægge ret meget når man er i Pattaya

Dertil kan du roligt lægge soi 8, soi honey, soi Made in Thailand, soi LK Metro og soi Bukhau.

Soi 11 er et godt udgangspunkt, tommelfingeren op!

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bbullersen skrev, for 2 minutter siden:

Dertil kan du roligt lægge soi 8, soi honey, soi Made in Thailand, soi LK Metro og soi Bukhau.

Soi 11 er et godt udgangspunkt, tommelfingeren op!

 

BB

Mange tak BB

Er soi honey ikke en del af soi 11

Soi LK Metro  havde jeg ikke skænket en tanke på uden dit indlæg. ( tommel op for det )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bozz skrev, for 10 timer siden:

Mange tak BB

Er soi honey ikke en del af soi 11

Soi LK Metro  havde jeg ikke skænket en tanke på uden dit indlæg. ( tommel op for det )

Velbekomme.

Tjoooh, kan godt se at soi honey også hedder noget med soi 11 :)

Jeg husker den bare som soi Honey.

Jeg har boet i soi 10 og på View Talay 6 der ligger mellem soi 10 og 9.

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bozz skrev, for 14 timer siden:

Mange tak BB

Er soi honey ikke en del af soi 11

Soi LK Metro  havde jeg ikke skænket en tanke på uden dit indlæg. ( tommel op for det )

Soi 11 er det samme som Soi Honey pga. det gamle Honey Inn hotel som nu er Honey Body Massage

masser af overnatnings muligheder i gaden og du træder direkte ud i minefeltet hver dag :shock::shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder som et godt valg. Centralt! Nemt til lk metro, de forskellige soi, walking street osv 

Er selv der nede i i næsten samme periode. 

 Maj er en god og billig tid på året i Pattaya.

Del dette indlæg


Link til indlæg

lyder godt

jeg var i tvivl om det var et godt tidspunkt at rejse på

Kan være vi rende på hinanden der

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bozz skrev, for 15 timer siden:

Valget faldt på H. Boutique Hotel http://www.hboutiquehotelpattaya.com.

Deluxe rum til 2668 kr. uden morgenmad

den har fået nogle gode anmeldelser og så ligger den lige midt i minefeltet

Puha ventetiden bliver laaaang

Kr 2668,- ?

For mange dage er det ?..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi kommer til at bo tæt på hinanden. Syntes området er et godt udgangspunkt for alle de populære hot spots.  

Jeg valgte lk renaissance denne gang til 3500 for 17 nætter. En god deal, da det nu ligger på 5200 for samme periode :-)

Jeg har også kigget på H. Boutique flere gange, men fravalgte det da der ikke er pool. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 4 timer siden:

Kr 2668,- ?

For mange dage er det ?..

Det er for 14 dage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ralphwiggumdk skrev, for 32 minutter siden:

Vi kommer til at bo tæt på hinanden. Syntes området er et godt udgangspunkt for alle de populære hot spots.  

Jeg valgte lk renaissance denne gang til 3500 for 17 nætter. En god deal, da det nu ligger på 5200 for samme periode :-)

Jeg har også kigget på H. Boutique flere gange, men fravalgte det da der ikke er pool. 

Det er osse en god deal, men pool betyder ikke det store for mig

Redigeret af Bozz

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 4 timer siden:

Kr 2668,- ?

For mange dage er det ?..

Hej ZEUS

 H. Boutique er et lækker hotel med pool på toppen, har været der i 2015 et rigtigt godt udgangs punkt. Har du 2 med på hotel koster det 500 B.

Jeg rejser til Pattaya 24 april til 15 maj.

Det kunne nu ellers have været hyggeligt at mødes derude. Denne gang vil jeg prøve at bo på Baby Boom A go go and Guesthouse eller

Hideaway Guesthoude

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...