Hop til indhold
MadDogAarhus

Turen går til Pattaya + ?

Recommended Posts

noknok skrev, for 16 minutter siden:

Hej ZEUS

 H. Boutique er et lækker hotel med pool på toppen, har været der i 2015 et rigtigt godt udgangs punkt. Har du 2 med på hotel koster det 500 B.

Jeg rejser til Pattaya 24 april til 15 maj.

Det kunne nu ellers have været hyggeligt at mødes derude. Denne gang vil jeg prøve at bo på Baby Boom A go go and Guesthouse eller

Hideaway Guesthoude

Ja jeg rejser først d 21 maj men super spændende at kigge efter sted man vil bo nu :) Vil også lige tjekke dine steder du vil bo.. Er jo ufatteligt mange muligheder nu man er hernede i lavsæson.. Overvejer dog også at leje en lejlighed med havudsigt ihvertfald nogle af dagene.. 

Bare ej helt afklaret med hvad jeg skal.. Evt nogle dage i Bangkok enten i starten eller slutningen af de 3 uger.. Tror dog det bliver i starten af ferien...

Centrum der vil jeg nok bo denne gang.. Elsker det der område omkring metro , - der sådan en speciel firkantet gade hvor jeg husker der var dejligt med go go barer.. -ikke så vildt påtrængende som jeg syntes Walkingsstreet go go barerne er..   I ovennævnte område der også tæt på soi Diana og mit ynglingsspisested.. Så ville være praktisk at bo der deromkring for mit vedkommende..

Del dette indlæg


Link til indlæg
noknok skrev, for 24 minutter siden:

Hej ZEUS

 H. Boutique er et lækker hotel med pool på toppen, har været der i 2015 et rigtigt godt udgangs punkt. Har du 2 med på hotel koster det 500 B.

Jeg rejser til Pattaya 24 april til 15 maj.

Det kunne nu ellers have været hyggeligt at mødes derude. Denne gang vil jeg prøve at bo på Baby Boom A go go and Guesthouse eller

Hideaway Guesthoude

Ja jeg rejser først d 21 maj men super spændende at kigge efter sted man vil bo nu :) Vil også lige tjekke dine steder du vil bo.. Er jo ufatteligt mange muligheder nu man er hernede i lavsæson.. Overvejer dog også at leje en lejlighed med havudsigt ihvertfald nogle af dagene.. 

Bare ej helt afklaret med hvad jeg skal.. Evt nogle dage i Bangkok enten i starten eller slutningen af de 3 uger.. Tror dog det bliver i starten af ferien...

Centrum der vil jeg nok bo denne gang.. Elsker det der område omkring metro , - der sådan en speciel firkantet gade hvor jeg husker der var dejligt med go go barer.. -ikke så vildt påtrængende som jeg syntes Walkingsstreet go go barerne er..   I ovennævnte område der også tæt på soi Diana og mit ynglingsspisested.. Så ville være praktisk at bo der deromkring for mit vedkommende..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Noknok

Vi overlapper hinanden med 4 dage kan jeg se

Hvis det har interesse kan vi mødes, Jeg køber et thai simkort og smider nr her

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bozz

jeg har bliver lige 4 dage i Bangkok 25 til 29 april skal bo på Nana hotel og lige besøge Eden-club, Beergarden, Therma, Doctor BJ, Doctor nuru og soi 22

plus Darkside bar, Check inn bar

Del dette indlæg


Link til indlæg
noknok skrev, den 1/4/2016 at 16:57:

Hej ZEUS

 H. Boutique er et lækker hotel med pool på toppen, har været der i 2015 et rigtigt godt udgangs punkt. Har du 2 med på hotel koster det 500 B.

Jeg rejser til Pattaya 24 april til 15 maj.

Det kunne nu ellers have været hyggeligt at mødes derude. Denne gang vil jeg prøve at bo på Baby Boom A go go and Guesthouse eller

Hideaway Guesthoude

Jeg er i pattaya fra 3 til 9 maj ca.

så måske kan mødes der ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
noknok skrev, for 9 timer siden:

Bozz

jeg har bliver lige 4 dage i Bangkok 25 til 29 april skal bo på Nana hotel og lige besøge Eden-club, Beergarden, Therma, Doctor BJ, Doctor nuru og soi 22

plus Darkside bar, Check inn bar

Jeg er I Pattaya fra d. 11/5 til d. 25/5

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er i Pattaya fra 21/5-30/5, bor på Bay Breeze for enden af Soi Honey. Har besøgt Patts ca 3 gange om året de sidste 10 år, så kender området lidt ;)

Hvis nogen leder efter en wingman, så bare sig til.

 

MooYai

Del dette indlæg


Link til indlæg
MooYai skrev, for 17 timer siden:

Jeg er i Pattaya fra 21/5-30/5, bor på Bay Breeze for enden af Soi Honey.

Hi MY,

Nay Breeze Hotel ser helt godt ud til gode priser, har du boet der foer?

mvh

G

Del dette indlæg


Link til indlæg
noknok skrev, den ‎10‎-‎04‎-‎2016 at 06:43:

Jeg køber et thai simkort og smider nr. her når jeg er ankommet 

Super så kan vi udveksle numre her

Del dette indlæg


Link til indlæg
MooYai skrev, den ‎12‎-‎04‎-‎2016 at 15:26:

Jeg er i Pattaya fra 21/5-30/5, bor på Bay Breeze for enden af Soi Honey. Har besøgt Patts ca 3 gange om året de sidste 10 år, så kender området lidt ;)

Hvis nogen leder efter en wingman, så bare sig til.

 

MooYai

Vi kommer til at bo tæt på hinanden

Det kunne være hyggeligt at mødes

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Brødre, så jeg kommet hjem idag, efter 2 ugers, fantastiske ferie i bangkok og pattya
. havde 4 dage i Bangkok, ved Nana plaza og resten af tiden boede jeg på Areca Lodge ved LK metro. super hotel, ligger perfekt til det hele. kørerturen fra bangkok til pattya, koster mellem 1100-1200 bath, så får du også en lækker dyt at kører i, med fuld aircon. der har været flere dage med omkring 43 grader, så man nyder aircon, når man har muligheden for det :-)  jeg gik til den dernede, brugte alt for mange penge, men fik sgu også en hel del sjove oplevelser med hjem :-)

sidste dag, måtte jeg bruge devils den, som lå 5 min væk fra hotellet, var der kl 13.15, og ham fyren som åbnede snakkede flydende engelsk, fortalte om hvordan det foregik. bestilte 2 piger til 4000 kr, der skal altså lige siges, at her får du altså fuld valuta for dine penge, der er stor chance for, at andre piger enten sidder på toilettet og venter på det blive r hendes tur, eller ligger og ser passivt til, det gør de altså ikke på devils den. De gir den fuldt ud gas, fra første øjeblik. der kom 20 forskellige piger ind, som jeg skulle vælge imellem, og fuck jeg blev helt svedig. valgte 2 trunter hurtigt, kunne ikke helt bestemme mig for sådan et udvalg. de takkede høfligt alle sammne, og så var det ellers bare i bad med begge tøser, og de legede med hinanden, slikkede hinanden så de 90 min, gik vildt hurtigt, jeg gik derfra med et kæmpe smil på munden, for jeg skal helt sikkert tilbage igen.

Jeg har stort set besøgt alle de go go bars der er på walking street og LK metro. udvalget er utroligt forskelligt, nu ved jeg godt, at vi alle har forskellig smag, og vi er i forskellige alder, men der var kun nogle få steder jeg faldt over, virkelig flotte piger, Skyfall og imagination har virkelig nogle flotte piger i stalden, og imagination har nogle flotte shows, med nogle profs dansere, en virkelig fed oplevelse, ellers var det en noget blandet land handel, de andre steder med enten 1 eller 2 flotte piger efter min mening. beer bars, hmm hvad skal jeg sige, jeg rendte rundt i blandt dem alle sammnen, fik en kølig her og der, må sige udvalget her, var virkelig nede og skrabe bunden de fleste steder, utrolig søde piger der arbejde der, men at jeg gad og bruge penge der, så får det meste nej på at tage en af deres trunter med hjem. de fleste steder, var det ældre damer, eller halv tykker piger, eller ingen gnist i øjenene, som får mig til at bruge penge på en trunte, selvom de arbejder med det de gør, så skal jeg ikke bruge tid på deres livshistorie, jeg var sammen med nogle virkelig cool piger, som jeg har fået som venner på facebook,, som jeg også brugte noget tid på, men de fleste gange, med henblik på når dagen var forbi, så gik jeg videre. jeg er 37 år, så der var masser af gang i den. Walking street, skal man opleve selvom de kinesiske turister, kommer i hobetal, og går med deres skide smartphones alle sammen, så kan man smutte imellem dem og kigge lidt på pigerne på afstand, for ellers er de over en, når man ikke helt ved hvordan man høfligt skal afvise dem, til at starte med. jeg blev sgu også forelsket i en fra en go go bar, selvom jeg havde sagt til mig selv, inden jeg tog der ned, lad nu være. men at blive forelsket i en 19 årige med krudt i røven og et smil, der fik engelne til at synge, så måtte jeg overgive mig, så der gik 2 dage med hende, snakkede utroligt godt engelsk, og havde det utroligt sjovt sammen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er fantastisk at følge med i Jeres oplevelser fra Thailand/Pattaya.

Jeg håber, det er ok med et spørgsmål til Jer garvede Thailandsrejsende.
Det er planen, at jeg tager derned senere på året i ca. 3 uger, og jeg kunne godt tænke mig at optage mine hyggestunder med pigerne (Med deres accept og velvidende og det er 100% til mit eget brug), og selvfølgelig skal de have betalt, men har I erfaring med, hvor meget det vil koste ekstra, at få lov til det, for henholdsvis short/long time?

Del dette indlæg


Link til indlæg

pigerne er forskellige, så spørg dig frem hvad de vil sige til det, tror ikke på nogen måde det bliver svært, for dig at finde nogen som er frisk på det :-) det vil nok blive det dobbelt af hvad en normalt long time er. de helt unge piger, har alle smartphones, så det kan måske blive sværre eller dyrere med dem, end de lidt ældre modeller. kunne jeg forstille mig. mit bud for en longtime er omkring 2000-3000 bath, så nok ville være fair det dobbelt, men forhandl dig frem, sprøg om 4000 er nok :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
thanos skrev, for 2 timer siden:

pigerne er forskellige, så spørg dig frem hvad de vil sige til det, tror ikke på nogen måde det bliver svært, for dig at finde nogen som er frisk på det :-) det vil nok blive det dobbelt af hvad en normalt long time er. de helt unge piger, har alle smartphones, så det kan måske blive sværre eller dyrere med dem, end de lidt ældre modeller. kunne jeg forstille mig. mit bud for en longtime er omkring 2000-3000 bath, så nok ville være fair det dobbelt, men forhandl dig frem, sprøg om 4000 er nok :-)

Tak for hjælpen!
Jeg vil se, om jeg kan få nogle søde thaipiger med på idéen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

bliver sjovt at høre om :-) når du har været der i nogle dage, så lærer du dem også bedre at kende, der er altså nogle af trunterne, som koster en del, specielt dem med masser af tatoveringer og mindre silokone bryster, den slags trunter er der rift om, af hvad jeg lage mærke til, og havde et godt udseende med sig, snakkede med nogle som lavede 3000-4000 bath om dagen, plus hvad de fik af lady drinks, de arbejder også meget, det må man give dem, nogle lange arbejdsdage, men det er den slags piger du ser, give den gas på scenen på gogo bars, de skal nok hive nogle penge hjem, de fleste står og hænger på stangen, og ikke ved hvad vej de skal vende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg skal nok vende tilbage, når jeg har skabt mig lidt erfaringer dernede. Umiddelbart er jeg dog sikker på, at jeg som alle nybegyndere bliver taget godt og grundigt bagi (Mht. prisen) :)

Redigeret af PrinceCharming

Del dette indlæg


Link til indlæg

det bedste råd jeg kan give dig, er ikke at gå på toilettet, når du har en drink, jeg oplevede at blive dårlig i Bangkok, på en go go bar, og jeg havde ikke drukket særligt meget, og min regning lød på 6000 bath,havde givet lidt ud, men intet i nærheden af hvad der skulle ramme de 6000 bath. jeg havde kun været der i 2 dage og var totalt ny, de havde proppet noget i min drink, og så ville jeg bare hurtigt hjem. så forlad aldrig din øl eller drinks med mindre du føler du kan stole på dem, eller har sagt du vil have en af dem med hjem, så skal de nok passe på dig, men så længe du kører freeride, so better be saved then sorry

Del dette indlæg


Link til indlæg

politiet er ikke på din side, så vores retfærdighedsans gælder ikke derovre, så derfor betalte jeg min regning og skyndte mig afsted.

Del dette indlæg


Link til indlæg
thanos skrev, for 22 timer siden:

Hej Brødre, så jeg kommet hjem idag, efter 2 ugers, fantastiske ferie i bangkok og pattya
. havde 4 dage i Bangkok, ved Nana plaza og resten af tiden boede jeg på Areca Lodge ved LK metro. super hotel, ligger perfekt til det hele. kørerturen fra bangkok til pattya, koster mellem 1100-1200 bath, så får du også en lækker dyt at kører i, med fuld aircon. der har været flere dage med omkring 43 grader, så man nyder aircon, når man har muligheden for det :-)  jeg gik til den dernede, brugte alt for mange penge, men fik sgu også en hel del sjove oplevelser med hjem :-)

sidste dag, måtte jeg bruge devils den, som lå 5 min væk fra hotellet, var der kl 13.15, og ham fyren som åbnede snakkede flydende engelsk, fortalte om hvordan det foregik. bestilte 2 piger til 4000 kr, der skal altså lige siges, at her får du altså fuld valuta for dine penge, der er stor chance for, at andre piger enten sidder på toilettet og

 

Går udfra det var en tastefejl med de 4000 KRONER,-  og der skulle stå bath :) 

Men ellers tak for beretningen...   Genkender mange af dine tanker og glæder mig selv til jeg skal derned snart.

Del dette indlæg


Link til indlæg
PrinceCharming skrev, for 10 timer siden:

Jeg skal nok vende tilbage, når jeg har skabt mig lidt erfaringer dernede. Umiddelbart er jeg dog sikker på, at jeg som alle nybegyndere bliver taget godt og grundigt bagi (Mht. prisen) :)

Mit råd (har kun været dernede 1 gang før) er at skrive en liste ned på alle de typiske ting som du får behov for dernede.. Så du ved hvad de typiske ting koster.. Og så lære dem i hovedet..  Så nemt hele tiden at have en fornemmelse af om reel pris eller nogle forsøger ,ed overpris og du der skal prutte... Ofte så billigt så jeg ikke gad at prutte, men godt man har de typiske priser i baghovedet.. 

Skal selv lige have opfrisket priserne på de forskellige ting lige fra forskellige damer, til taxi , drinks osv. nu jeg selv skal derned snart... Og kigget på pengesedlerne og huske hvilke der er hvad :)  Sidst huskede jeg brugte flere dage før jeg huskede hvilke farve de forskelige pengesedler havde og det ikke godt når man står og skal betale.. Der røber man ihvertfald man er nybegynder og frister eventuelt en der vil forsøge med overpris...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
ZEUS skrev, for 29 minutter siden:

Mit råd (har kun været dernede 1 gang før) er at skrive en liste ned på alle de typiske ting som du får behov for dernede.. Så du ved hvad de typiske ting koster.. Og så lære dem i hovedet..  Så nemt hele tiden at have en fornemmelse af om reel pris eller nogle forsøger ,ed overpris og du der skal prutte... Ofte så billigt så jeg ikke gad at prutte, men godt man har de typiske priser i baghovedet.. 

Skal selv lige have opfrisket priserne på de forskellige ting lige fra forskellige damer, til taxi , drinks osv. nu jeg selv skal derned snart... Og kigget på pengesedlerne og huske hvilke der er hvad :)  Sidst huskede jeg brugte flere dage før jeg huskede hvilke farve de forskelige pengesedler havde og det ikke godt når man står og skal betale.. Der røber man ihvertfald man er nybegynder og frister eventuelt en der vil forsøge med overpris...

Det var et rigtig brugbart tips.
Tak!

Del dette indlæg


Link til indlæg

lady drinks ligger på omkring 120-160 bath, det koster imellem 500-1000 bath at få pigen købt fri, alt afhængig af hvor du er henne. og trunten koster imellem 2000-3000 bath for long time. man skal gøre sig klart, at når man træder ind på en go go bar, så er det med at holde på pengene, for man bliver hurtigt trukket ind i at skulle give til alle, indtil man får sagt fra. Man skal jo kravle før man kan gå:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
thanos skrev, for 2 timer siden:

lady drinks ligger på omkring 120-160 bath, det koster imellem 500-1000 bath at få pigen købt fri, alt afhængig af hvor du er henne. og trunten koster imellem 2000-3000 bath for long time. man skal gøre sig klart, at når man træder ind på en go go bar, så er det med at holde på pengene, for man bliver hurtigt trukket ind i at skulle give til alle, indtil man får sagt fra. Man skal jo kravle før man kan gå:-)

Nemlig :-D

Det der med de nærmest overfalder en på nogle go go barer var lidt overvældende og grænseoverskridende syntes jeg :)  Synets det specielt var i Walking Street... Men var også nogle finere go go barer hvor det her systematiske platteri ikke eksisterede men hvor det samtidigt var var lidt mere svært at få kontakt med pigerne... De virkede mere kolde og profesionele og øjenkontakt ikke altid lige let... Så både fordele og ulemper...   Så lige for at informere  PrinceCharming og andre der skal derned for første gang, at de steder der får man kontakt med en eventuel pige man har udset sig, ved at sige til en af de "tjenere" der går rundt at man gerne vil give en drink til hende og oplyser eventuelt hendes nummer som alle pigerne har...

Som danskere hader vi generelt det der med at dels skulle prutte og dels hvis nogle forsøger at platte en for ladydrinks..  Dernede er det en del af naturen ligesom sort arbejde er hos os..  Så man kan ligeså godt vænne sig til det og ikke lægge noget personligt i det..    Men personligt falder en persons stjerne hos mig når de gør det :)  Sådan er det bare... Husker de Scootertaxier der var reelle når man før start spurgte om pris... Prisen er som jeg husker 60 bath og der komme rigeligt rundt i den der "gyldne firkant" i Pattaya...   Der gav jeg ofte 100 bath (20 kr) når nogle var fair og foreslog en lav pris... Mens dem der forsøgte med at få 100 bath der pruttede jeg vildt ned eller gav dem simpelthen skosålerne i irritation og gik de 25-30 meter længere ned ad gaden hvor der typisk igen står et par scotertaxier.. Så kom de altid med et lavere bud :-D

Husker ved et af mine første besøg på go go bar, lavede den fejl at give en af de piger der typisk henvender sig ivrigt til en når man kommer ind en ladydrinks,- i håb om at få fred...  Resultatet var at så præcenterede hun sig for sin veninde og havde hun fået en drink så sikkert endnu en veninde :-D

Nu koster det jo ikke alverden og intet i vejen at give den gas med masser af damer ved sin side og føle sig som en rigtig konge hvad man hurtigt for få penge kan der... Men ulempen er efter min mening af man så afskærer sig fra en anden pige man måske senere ville have hen til sig..  Det vil alt andet gøre det mere besværligt hvis man skulle få luftet hende væk som havde henvent sig til en når man kom ind og fået en drinks,- for at gøre plads til hende man havde udset sig på dansegulvet...  Derfor gælder det bare om at være hård og afvisende når man kommer ind, så man først ser udvalget og dernæst enten vælger den man vil have ,- eller forlader go go baren for at se om der er bedre piger i nogle af de andre barer..

Ulempen ved go go barerne syntes jeg er at man modsat øl barerne ikke kan se udvalget på forhånd, og skal ind og købe som minimum en drinks. øl eller sodavand til sig selv... På den anden side også sin charme ved de go go barer..

Dog skal man ikke få det indtryk at ølbarerne er dårligere kvalitet som måske navnet og de billigere priser antyder... 

Lige med priser på pigerne så har jeg de her priser i hovedet... Og husk det er i Pattaya og lavsæson.. I Bangkok og Phuket typisk højere..

Regn med 1000 bath for short time i ølbarer..

Regn med det dobbelte for shorttime i go go barerne.. Altså 2000 bath...

På samme måde for at gøre det let at huske,- Regn med det dobbelte for long time..

Dvs 2000 for en pige fra øl bar og 4000 for en pige fra go go bar..

Priserne kan være mindre eller højere men let at huske hvis man bruger den model.... Har man det i hovedet så føle sig rolig og overveje om man skal prutte hvis man hører en pris...

Barfin husker jeg ikke og gider dårligt nok finde det i gammel tråd :) men passer sikkert fint med det Thanos opgiver som mellem 500 og 1000 bath...

Mener bare som jeg husker det , så kostede det vist typisk kun 300 bath i barfin for at tage en pige fra en ølbar..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...