Hop til indhold
MadDogAarhus

Turen går til Pattaya + ?

Recommended Posts

Jeg tror ikke dine historier er opspind!

Jeg skreve historie, som et skriv, en blog, et indlæg.

Ikke som en historie der er opspind, en falsk historier osv.

Beklager misforståelsen.

 

Så fortsæt du bare - og se bror fra evt. sure opstød :wink:

Jeg tror absolut ikke du overdriver. Thailand gør noget ved potensen, jeg var i Jomtien da jeg var 74 år og boede sammen med en ung Thai pige på 48, og vi havde sex 3-4 gange pr. døgn i alle 14 dage jeg var der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kongw

Jeg sidder helt målløs her. Jeg troede stedet at tage hen var Bangkok men jeg tager fejl - Jeg er meget imponeret, Er det værd og tage der ned alene , Det ville være min første tur på "sexrejse" men er meget interreseret og leder stadig - Eventuelt om der er andre lande at gøre det i

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle,

Jeg har haft et uheld og "fornøjer" mig på hospitalet.

Det bliver punktum for mig for denne gang ... Men minderne ... De løber ingen vegne.

God vind til jeres erotiske oplevelser fremover.

Over and out ... For now :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg sidder helt målløs her. Jeg troede stedet at tage hen var Bangkok men jeg tager fejl - Jeg er meget imponeret, Er det værd og tage der ned alene , Det ville være min første tur på "sexrejse" men er meget interreseret og leder stadig - Eventuelt om der er andre lande at gøre det i

 

 

Før jeg endeligt besluttede mig for Pattaya søgte jeg også efter forskellige steder og lande, men valget faldt på Pattaya. 

 

En af de vigtige årsager var beliggenheden. Der er direkte fly til Bangkok fra København og Pattaya ligger derefter bare en 1½ times taxi tur derfra. Hvis du overvejer andre steder som Angeles på Filippinerne eller steder i Mellemamerika så er den samlede rejsetid ofte 22 timer.

 

Derudover ville jeg gerne være et sted hvor det var en ferieby. Altså hvor jeg kunne slænge mig ved en strand eller en pool om dagen og så feste om natten.

 

Derudover er der jo selvfølgelig priserne. Man kommer meget langt for meget lidt. Ikke ensbetydende med at man ikke sagtens kan bruge en formue, men så får man også noget for pengene. Long time (fra aften til middag næste dag) med en barpige eller en pige på et diskotek koster 2000 bath altså ca. 345 kr. Så er der ingen ekstra omkostninger for om hun skal gøre det ene eller det andet. 

 

At være i Pattaya er at deltage I en kæmpe fest hvor man altid er sikker på at score. Det er disney land for mænd.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle,

Jeg har haft et uheld og "fornøjer" mig på hospitalet.

Det bliver punktum for mig for denne gang ... Men minderne ... De løber ingen vegne.

God vind til jeres erotiske oplevelser fremover.

Over and out ... For now :smile:

 Hey MadDog,

 

Er du stået helt af og fortsat indlagt - eller kommer der en ordentlig "afslutning"  ;-)

Tak for god og detaljeret fortælling. 

 

O-T-R.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle,

 

Efter at være blevet udskrevet fra hospitalet (var drattet omkuld på toilettet - dehydreret) - nåede jeg lidt kæreste sex med Nat og så hjem på en upgrade til business class.
Nu er jeg tilbage i Danmark ... for en stund.
Næste gang den står på købesex må blive min første FKK oplevelse - programsat til engang i oktober.
Indtil da vil jeg lade mig inspirere af I andre!
:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle,

 

Efter at være blevet udskrevet fra hospitalet (var drattet omkuld på toilettet - dehydreret) - nåede jeg lidt kæreste sex med Nat og så hjem på en upgrade til business class.

Nu er jeg tilbage i Danmark ... for en stund.

Næste gang den står på købesex må blive min første FKK oplevelse - programsat til engang i oktober.

Indtil da vil jeg lade mig inspirere af I andre!

:smile:

Godt at høre, MDA :wink:

Jeg tror vi var nogle stykker som blev lidt bekymret, da du skrev at du var kommet på hospitalet ;-(

Når man nu tænker på din evne til at " score " ( positivt ment ), så skulle der vel ikke være faldet lidt

af, i forbindelse med dit besøg på hospitalet ? :wink:

Godt du er tilbage, for en stund ?

God vind :wink:

GMC

Del dette indlæg


Link til indlæg

@GMC62 - Takker :-)
Vedr. privathospitaler i Thailand (her Pattaya Bangkok Hospital) er der behandling i særklasse (når du har en rejseforsikring).
Jeg fik stor privat stue + badeværelse og efter 4 timer en MR scanning (det er hurtig proces ifht. DK).
Sygeplejerskerne går i korte nederdele og for manges vedkommende i høje hæle og små stramme jakker.
De kan ikke bøje sig uden at blotte alt og går derfor næsten altid ned i knæ.

Oh My Buddha :-)
Havde det ikke været for Nat der fulgte mig overalt - havde jeg i hvert fald forsøgt med lidt charme .... men det blev i min mørke mørke fantasi.
Den 21 årige Anne som jeg havde dusket tidligere (sugar daddy) - tilbød (over chatten) at komme hen på hospitalet i den bundløse sygeplejerske model og forinden tilsikre med personalet at vi ikke blev forstyrret .... "You've been so good to me - I also want to be good to you" :-D
Jeg måtte takke nej tak pga Nat - der var alligevel grænser for hvad jeg ville byde hende.
Men nu ligger jeg og forestiller mig alle mulige rollespil ..... fuel for the future!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg overvejer og tage en tur til pattaya,

Har i nogen gode og billige sider og bestille rejsepakken på

 

Jeg ville ikke bestille pakkerejse, men i stedet finde billige flybilletter, evt. ved hjælp af Momondo.dk eller lign.

Dernæst finde hotel ud fra websites, anbefalinger og evt. søgemaskiner som hotels.com og agoda.com.

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænkte bare på der mange steder hvor du kan købe fly og hotel, så man slår to fluer med et smæk.

Men er det billigere og købe fly for sig selv og hotel for sig selv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænkte bare på der mange steder hvor du kan købe fly og hotel, så man slår to fluer med et smæk.

Men er det billigere og købe fly for sig selv og hotel for sig selv

 

JA!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænkte bare på der mange steder hvor du kan købe fly og hotel, så man slår to fluer med et smæk.

Men er det billigere og købe fly for sig selv og hotel for sig selv

 

Bare lige for at bekræfte hvad andre allerede har skrevet så er det laaaangt bedre og billigere at bestille fly for sig og hotel for sig.

 

Pakkerejser til Pattaya er ikke en god idé.

 

Hvis du søger et godt billigt hotel så kan jeg anbefale Areca Lodge. Det ligger rigtiggodt t og du får et super værelse for 250 kr pr nat. Du kan finde hoteller der koster mellem 50-100 kr om natten og de har stadig køleskab og airconditioning. 

 

Hvis du f.eks. bestiller en billet med et stop kan du få den for 4000 kr. og så et hotel for 100 kr om natten så er du altså kørende på selv et beskedent budget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Bare lige for at bekræfte hvad andre allerede har skrevet så er det laaaangt bedre og billigere at bestille fly for sig og hotel for sig.

 

Pakkerejser til Pattaya er ikke en god idé.

 

Hvis du søger et godt billigt hotel så kan jeg anbefale Areca Lodge. Det ligger rigtiggodt t og du får et super værelse for 250 kr pr nat. Du kan finde hoteller der koster mellem 50-100 kr om natten og de har stadig køleskab og airconditioning. 

 

Hvis du f.eks. bestiller en billet med et stop kan du få den for 4000 kr. og så et hotel for 100 kr om natten så er du altså kørende på selv et beskedent budget.

 

Bare lige være opmærksom på at rejsegaranti fonden ikke dækker ved en konkurs medmindre du har købt en pakke rejse. Kan man leve uden denne sikkerhed (gør jeg selv) er jeg enig i at det ofte kan svare sig selv at arranger fly og hotel.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har selv overvejet at forkæle mig med en tur til pattaya.

 

Jeg har lige et spørgsmål angående sikker sex.

 

Det fremgår flere steder at thaier dyrker ualmindelig meget usikker sex, uden kondom.

 

Jeg tør ikke selv tage den risiko, men hvad er jeres erfaring?

 

Beskytter den almindelige barpige sig ikke hver gang? 

 

 

Tak for de fine beretninger i tråden, det har været spændende research. :-P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har selv overvejet at forkæle mig med en tur til pattaya.

 

Jeg har lige et spørgsmål angående sikker sex.

 

Det fremgår flere steder at thaier dyrker ualmindelig meget usikker sex, uden kondom.

 

Jeg tør ikke selv tage den risiko, men hvad er jeres erfaring?

 

Beskytter den almindelige barpige sig ikke hver gang? 

 

 

Tak for de fine beretninger i tråden, det har været spændende research. :-P

 

Der er så mange brogede historier derude. Jeg er ikke i tvivl om at du kan lokke nogen til at gøre det uden, og du kan sikkert også løbe på nogen der vil sige det slet ikke er nødvendigt. Jeg har ikke selv oplevet det.

 

Det er min opfattelse at thai'erne helt overordet går meget op i personlig hygiejne og sikker sex. Normen for alle dem jeg har været sammen med har været: Fransk uden og samleje med. Ingen diskussion, ingen tilbud, ingen forsøg på urent trav.

 

Jeg har læst et forumtråd, hvor jeg vurderer kilden til at være sandfærdig, om en fyr der får reddet sig en af de rigtig grumme. En HIV-infektion. Men han indrømmer blankt at var hverken ædru eller clean, og pigen han løb på (for det VAR en rigtig pige), må siges at have et skidt ry.

 

Mit råd til dig er: Medbring dine egne kondomer. Tag et par stykker med når du er ude, hvis du skulle blive fristet af short-time, og hav på hotellet til når du får besøg.

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men er det billigere og købe fly for sig selv og hotel for sig selv

 

Jeg har (endnu) ingen erfaringer med Pattaya, men mange erfaringer med central europa, England, sydeuropa og USA. Jeg har altid kunnet lave bedre "pakker" selv, end rejseselskaberne, med mindre jeg blot ønsker en uge ved en pool på et Spieshotel.

 

Brug hotel.com, agoda, monondo osv. - der er masser af muligheder og tilbud derude ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kondomer?

Du kan få sex nøjagtig som du lyster i Thailand (for better or for worse).

De fleste piger plejer at sige ordet "condom?" - og derefter er de afventende på dit svar.

Jeg selv er omskøret (=ikke så følsom) og har også fået kappet strengen - så fristelsen for mig - uden komdom - er stor.

Jeg har i enkelte vanvittige tilfælde - chancet hele butikken og sagt, at jeg ville uden (en 19 årig uden kondom .... var for stor en fristelse) ... og vupti - så var det ikke noget problem, og der blev bollet og suttet igennem uden beskyttelse.

 

Jeg har "desværre" flere eksempler på dette - men prøver at holde stien ren.

 

MEN det er altså op til dig selv! - og som der skrives - god ide selv at have et læs kondomer med hjemmefra.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kondomer?

Du kan få sex nøjagtig som du lyster i Thailand (for better or for worse).

De fleste piger plejer at sige ordet "condom?" - og derefter er de afventende på dit svar.

Jeg selv er omskøret (=ikke så følsom) og har også fået kappet strengen - så fristelsen for mig - uden komdom - er stor.

Jeg har i enkelte vanvittige tilfælde - chancet hele butikken og sagt, at jeg ville uden (en 19 årig uden kondom .... var for stor en fristelse) ... og vupti - så var det ikke noget problem, og der blev bollet og suttet igennem uden beskyttelse.

 

Jeg har "desværre" flere eksempler på dette - men prøver at holde stien ren.

 

MEN det er altså op til dig selv! - og som der skrives - god ide selv at have et læs kondomer med hjemmefra.

 

Jeg er ikke i tvivl om at det er en ydelse der kan tilkøbes hos rigtigt mange af pigerne især i den billigere ende af skalaen. Men det er nu ikke min oplevelse at det er så optional som du skriver. Jeg holder mig godt nok til Bangkok og går mest på klinikker og der er det en hel selvfølge at man bruger kondom. Når jeg har været ude på nattemarkedet har både freelancere og barpiger også altid haft kondomer som kom frem som en naturlig ting. 

 

Thailand er jo ikke noget uland så pigerne kender absolut godt til risikoen og de ved godt at de ikke er den eneste ene. 

 

Men jeg vil give ret i at Det er en god ide at tage kondomer med hjemmefra. Så er man sikker på at der er noget der passer i en ordenlig kvalitet. Men har man ikke taget med hjemmefra så kan durex også købes i Thailand og andre asiatiske lande også i størrelser der passer os.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...