Hop til indhold

Opsøgende salg…

Featured Replies

Skrevet
  • Author
Tinas mand skrev, for 6 timer siden:

Det er da ligemeget. Jeg kunne aldrig finde på at skulle ha 2 telefoner.

For dig måske….det er dog nok ikke alles hustruer, der ligesom Tina åbenbart synes den slags er ligegyldigt… 😜🤣

Redigeret af dhnmdst

Skrevet

Jeg er en fuldstændig sucker efter når pigen peger på mig og vil have mig på besøg. Jeg har også fået besked fra pågældende pige, og var jeg ikke på ferie med famillien lige nu, var det da sidste skub for at jeg kunne tage mig sammen og få kommet afsted.

Det er ellers gået temmelig galt sidste år, da jeg endte i et sugar-agtigt forhold med en amatør pige der bare ville have mere og skrev til mig konstant. Første gang jeg har prøvet at slå op med nogen.

Men det har dog ikke taget glæden fra de gange hvor jeg har følt mig udvalgt og forført. Har da også en fantasi om at blive "hooked" i en hotelbar eller i byen.

Skrevet

Det er heldigvis nogle år siden, men en søndag tikkede der pludselig en sms ind: Fræk søndag? 😘

Da jeg spurgte hvem der spørger blev der svaret at det var Helene (eller noget i den stil) fra bordellet.

Jeg havde aldrig mødt hende og havde kun været på det bordel en enkelt gang. Jeg var fuldstændig målløs over at der var nogen der kunne finde på det! Jeg har heldigvis ikke noget at skjule, men for andre kunne det der jo koste et ægteskab.

Hun må have haft en sløj vagt og så kigget husets telefon igennem for opkald.

Skrevet

I min optik er der stor forskel på, om GPen henvender sig via EG, Nympho og andre steder, hvor man først ser beskeden, efter man er logget ind, eller om GPen skriver en sms, som hvis den kommer på et uheldigt tidspunkt kan ses af andre.

I forhold til henvendelser via EG, eller som i @Dieve IV. - New Hopes tilfælde via Nympho, er jeg ikke så bekymret. Jeg kan godt følge, at man som mand kan føle sig smigret over, at pigen har valgt at skrive netop til mig. Og nogen bliver jo inspireret af det, som vi kan læse @Lauersen og andre skriver. Man føler sig så nok mindre beæret og udvalgt, når man som her erfarer, at pigen har sendt præcis samme opfordring til mange andre. Men tag det for, hvad det er: Pigens markedsføring af sig selv og sine tilbudte ydelser. Var det alle GPer, som i tide og utide skrev rundt til alle og enhver, ville vi nok blive ret trætte af det og se det som spam. Dér er vi jo ikke i nærheden af at være.

Uopfordrede henvendelser via sms er derimod problematiske. Jeg har før stået i den situation, at jeg var ved at vise noget til en ven på min mobil, da der kom en uønsket sms fra en GP. Hun skrev kun “Hi”, og jeg havde ikke nummeret indkodet, men min ven kunne da ikke lade være med at spørge, hvem det var. Jeg forsøgte at afværge ved at mumle noget om, at det nok var en, der skulle have haft fat i en anden, men jeg tror at mit kropssprog i situationen røbede, at der var ugler i mosen. Om min ven på den spinkle baggrund har gennemskuet den fulde sandhed er måske tvivlsomt, men jeg havde helt sikkert gerne været den sms foruden.

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 1 time siden:

I min optik er der stor forskel på, om GPen henvender sig via EG, Nympho og andre steder, hvor man først ser beskeden, efter man er logget ind, eller om GPen skriver en sms, som hvis den kommer på et uheldigt tidspunkt kan ses af andre.

Nu ved jeg jo ikke hvordan dine indstillinger er, men normalt får man beskeder på EG sendt direkte videre på mail.

Skrevet

Jeg kan godt finde på at skrive til faste kunder jeg ikke har hørt fra længe om alt er ok, af ren og skær bekymring og omtanke. Men selvfølgelig kun hvis jeg ved korrespondancen er “sikret”. Jeg bruger ikke sms.

Skrevet
Miza skrev, for 7 minutter siden:

Nu ved jeg jo ikke hvordan dine indstillinger er, men normalt får man beskeder på EG sendt direkte videre på mail.

Det handler vist om indstillinger vedr. notifikationer - så tænker, at man selv har bedt om det, så...

NB: Jeg er da også selv blevet dick-headhunted på eroguide af en GP - det kom der noget godt ud af 😜

Rettelse: Jeg kan ikke finde indstillinger af notifikationer, må have haft en anden side i tankerne.

Redigeret af køb dansk

Skrevet
Miza skrev, for 1 minut siden:

Korrekt, men din mail kræver som udgangspunkt ligeledes, at du logger ind. Kan godt se, at der kan ligge et potentielt problem der, hvis man fx har direkte tilgang sin mail på mobilen (eller har været så skødesløs, at man har anvendt en fælles mailadresse ved oprettelsen).

Har man fra starten oprettet en mail, som udelukkende anvendes til sexrelaterede ting som fx EG, ser jeg ikke, at det udgør et problem.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.