Hop til indhold

Opsøgende salg…

Featured Replies

• Svar 165
  • Visninger 8.1k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Lady Cherie
    Lady Cherie

Jamen stakkel dig, Slowman Jeg vil da gerne give dig et slagtilbud....kun for dig...fordi du er sådan en fantastisk fyr (find selv på resten af superlativerne) Ubegrænset pisk og anden form for mishan

• ToxicWaste
    ToxicWaste

Du fremstår ret umoden og barnlig med kommentarer som denne. Og hvis vi skal tale om, hvad der egentlig er klamt: Hvis ikke en kvinde er i denne branche 100% af egen fri vilje, eller hun ikke 100% har

• Pink Peach
    Pink Peach

Der var ikke noget der sagde at alle udenlandske/pimpet/unge piger er her pga tvang. Men sandsynligheden er langt større. Og selvom det ikke er tvang, er sandsynligheden for at de er her af økonomisk

Skrevet
Slowman skrev, den 20.7.2026 at 18:28:

Hvad er der galt med mig? Jeg har ikke modtaget et eneste uopfordret tilbud de sidste 3 måneder😢

Vi kan ligge i ske for en plov 😘

Skrevet

Hun skrev til mig i mandags og jeg afslog med begrundelsen at jeg ikke bryder mig om uopfordrede beskeder...

Det har udviklet sig til en hel føljeton, som næsten fortjener udgivelse, med alt fra patetisk namecalling til faktisk ok saglig diskussion.

Man må give hende at hun er vedholdende og at hun faktisk det meste af tiden skriver i en ok tone. Jeg er kun blevet bedt om at kneppe mig selv en enkelt gang og så har hun beskyldt mig for måske at være en pige fra branchen, som er sur over at hun vil stjæle mine kunder. Tænker at det mest handler om at ramme mig følelsesmæssigt, hvilket heldigvis er sværere end som så.

Hvor stor en modstander jeg end er af at kvinder fra branchen er opsøgende (og især med ligegyldige upersonlige beskeder), så må jeg indrømme at det er lidt sjovt at diskutere med hende og jeg glæder mig til at læse hvad hun nu har fundet på hver eneste gang.

Hvis det lykkes hende at overtale mig til at besøge hende, så har i hermed min anerkendelse af at hun er verdensklasse til det opsøgende salg 🤣

Skrevet
Tamerlan skrev, for 6 minutter siden:

Hvad er deres aggressivitet?

Aggressiv markedsføring.

Skrevet

Savner @Dieve IV. - New Hope i min indbakke 🥲

Branchen trænger da desperat til fornyelse! Beskeden var måske kortfattet, men jeg er som modellervoks i hænderne på en kvinde, der formår at skabe en illusion af begær før et møde.

Jeg bliver omvendt helt slukket, når jeg bare får smidt et tørt menukort retur. Det føles jo som at bestille et pas på Borgerservice. Lad os da få lidt mere spas og flirt ind i branchen!

Skrevet
McLovin skrev, for 9 minutter siden:

Savner @Dieve IV. - New Hope i min indbakke 🥲

Branchen trænger da desperat til fornyelse! Beskeden var måske kortfattet, men jeg er som modellervoks i hænderne på en kvinde, der formår at skabe en illusion af begær før et møde.

Jeg bliver omvendt helt slukket, når jeg bare får smidt et tørt menukort retur. Det føles jo som at bestille et pas på Borgerservice. Lad os da få lidt mere spas og flirt ind i branchen!

Undsklyd, men er det ikke dig der plejer at beskylde os andre for at være blinde og lade os besnære af kvinderne i branchens charme og illusioner???

Hvordan pokker kan du blive den mindste smule påvirket af noget så upersonligt som hendes spambeskeder? 🤔

Ønsker du virkelig en indbakke fyldt med 50 deperate upersonlige spambeskeder hver dag???

Det er da det nemmeste i verden at få beskeder fra Dieve, pis hende en lille smule af, så får du ikke andet og jeg kan love dig for at det er ALT andet end kort og upersonligt.

Skrevet

@Refresh At værdsætte lidt flødesnak og flirt i indbakken betyder ikke, at man er blind. Jeg er udmærket klar over, at jeg betaler for en ydelse, og jeg kender grænserne både før, under og efter et møde. Der er hverken følelser eller datingillusioner på spil, men det udelukker da ikke, at man kan have det sjovt med spillet. Hendes besked var kortfattet, ja, men generelt er initiativ og en smule flirt i indbakken bare med til at gøre oplevelsen betydeligt sjovere end et tørt prisskilt.

Jeg har selv oplevet det i modsat rækkefølge – helt uopfordret – hvor en kvinde i branchen skrev dagen efter blot for at høre, om jeg var landed godt i oplevelsen. Det var der absolut ingen grænser, der blev overskredet ved, og det gav hende da kun ekstra pluspoint på kontoen.

P.S. Med din historik på markedet skal jeg jo nødigt ud og genbruge dit kartotek. Det gør det heldigvis overskueligt at sortere i de 50 henvendelser. Når dét filter er lagt på, sidder jeg nok tilbage med en to-tre valgmuligheder. 😁

Skrevet
McLovin skrev, for 9 timer siden:

Jeg har selv oplevet det i modsat rækkefølge – helt uopfordret – hvor en kvinde i branchen skrev dagen efter blot for at høre, om jeg var landed godt i oplevelsen. Det var der absolut ingen grænser, der blev overskredet ved, og det gav hende da kun ekstra pluspoint på kontoen.

Jeg kan også godt lide den slags. Meget! Og du kan sagtens få flirt i indbakken med mange GP'er.. og alt muligt andet end et tørt menukort. Det har jeg fået mange gange, også før første besøg. Og naturligvis endnu mere efter første besøg på vej mod besøg nr. 2. Og jeg er slet ikke i tvivl om, at hovedpersonen her sender masser af flirt og begær tilbage, allerede når du skriver til hende første gang. Det centrale punkt her er bare ikke, hvad du får retur.. flirt og begær, eller tørt menukort, for der er vi meget enige. Det centrale punkt er, hvem der tager første kontakt.

Og jeg forstår godt argumentet med et "tørt menukort". Jeg forstår så bare ikke hvorfor du værdsætter et "tørt reklamefremstød". Hvis du virkelig opfattede den "kortfattede" masse-besked som en flirt eller "illusion om begær", så har du en livlig fantasi, man kun kan misunde dig.

Skrevet
MichellinMan skrev, for 4 minutter siden:

Hvis du virkelig opfattede den "kortfattede" masse-besked som en flirt eller "illusion om begær", så har du en livlig fantasi,

McLovin skrev, for 10 timer siden:

Hendes besked var kortfattet, ja

Jeg har skam heller ikke påstået andet end, at hendes besked var kortfattet. Det var blot et oplagt eksempel at trække frem, fordi det skabte lidt røre i andedammen, og fordi alle kender referencen.

Jeg vil skam gerne medgive, at det er en hårfin balance. Der er mændene med konerne, som panikker over den slags henvendelser, og der er kvinderne i branchen, som med rette frygter, at sluserne åbnes for alverdens tidsrøvere.

Men overordnet set trækker det altså kun pluspoint i min bog, når der udvises den form for aktiv kundepleje og initiativ, uanset om det er før, imellem eller efter et møde.

Afslutningsvis handler det hele jo om, at begge parter kender spillereglerne, respekterer grænserne og har respekt for hinandens tid og relation. Købesex er i sin essens en luksusvare, som ingen reelt kan sige, de ikke kan leve uden. Netop derfor bliver kundeplejen afgørende. Hvis man som udbyder ikke blot satser på, at der tilfældigt dropper x antal mænd ind fra gaden i løbet af en vagt, kræver det en indsats at opbygge en fast kundekreds. Det handler om at give plads til spillet og lade kunden mærke en illusion af, at der er andet og mere end blot pengene, der bliver sat pris på. Samtidig gør det det også en hel del sværere for kunden at argumentere for ikke bare at smutte videre til den næste af de omtrent 4.500 sexarbejdere i Danmark, hvor man også får stukket et menukort retur.

Skrevet
McLovin skrev, for 29 minutter siden:

kender spillereglerne, respekterer grænserne

Jeg tror bare, vi er lidt uenige om definitionen af disse måske.. Det er min opfattelse, at der altid hersket en uskreven regel om, at kunden tager kontakten.

McLovin skrev, for 29 minutter siden:

Det handler om at give plads til spillet og lade kunden mærke en illusion af, at der er andet og mere end blot pengene, der bliver sat pris på. Samtidig gør det det også en hel del sværere for kunden at argumentere for ikke bare at smutte videre til den næste af de omtrent 4.500 sexarbejdere i Danmark, hvor man også får stukket et menukort retur.

Helt, helt enig.. efter at kontakten er etableret.

Skrevet
MichellinMan skrev, for 39 minutter siden:

Det er min opfattelse, at der altid hersket en uskreven regel om, at kunden tager kontakten.

Der synes jeg til gengæld, at branchen har godt af en udvikling.

Den gamle kutyme gjaldt da telefonen var i hjemmet, og evt mobiler var ulåste. Tiderne har ændret sig.

Og når hele fora er opsat på nettet, med anonym bruger-tilmelding påkrævet for anvende dem, så synes jeg ikke der er det mindste i vejen med at en GP forsøger sig med at række ud..

Som hvis en pige kom over til mig i baren, med en kold fadøl allerede skænket, og ville vide hvem jeg var.. Det bryder sterotypen, og det er jeg fan af.

Skrevet

Helt fair holdning @Argent . Så længe der er plads til uenighed.

Argent skrev, for 28 minutter siden:

Som hvis en pige kom over til mig i baren, med en kold fadøl allerede skænket, og ville vide hvem jeg var.. Det bryder sterotypen, og det er jeg fan af.

At bryde stereotypen er også godt nok. Det må der gerne være plads til. Og situationen, du skitserer med pigen i baren, er også god! Det er jeg også fan af. Jeg synes bare ikke at sammenligningen er god. Når det er en upersonlig massebesked, ser jeg det snarere som en pige, der går rundt og giver samtlige mænd i baren en lap med sit telefonnummer. Nogen vil helt sikkert finde kontakten velkommen, men vi er også nogle, der finder det utiltalende.

Skrevet
MichellinMan skrev, 1 time siden:

efter at kontakten er etablere

Du får det næsten til at lyde som om, jeg mener, at kvinderne sidder og indtaster tilfældige telefonnumre for at sende lumre lokkende beskeder ud i det blå. Jeg forholder mig udelukkende til lukkede fora som her, Nympho eller sexarbejdere jeg har besøgt tidligere.

Hvis jeg følger, liker eller kommenterer på hendes opslag, har jeg jo allerede markeret mig og tilkendegivet en klar interesse. I min verden er kontakten dermed allerede etableret – så at hun følger op med en besked i min indbakke, er jo bare god forretningssans og opfølgning på den bold, jeg selv har givet op til.

Skrevet
McLovin skrev, for 23 minutter siden:

Hvis jeg følger, liker eller kommenterer på hendes opslag, har jeg jo allerede markeret mig og tilkendegivet en klar interesse. I min verden er kontakten dermed allerede etableret – så at hun følger op med en besked i min indbakke, er jo bare god forretningssans og opfølgning på den bold, jeg selv har givet op til.

Jeg synes det er validt argument.. men du rammer faktisk også lidt hovedet på sømmet her. Pointen var netop, at jeg (og andre) havde ikke gjort nogen af delene. Som i absolut nul.

Redigeret af MichellinMan

Skrevet
MichellinMan skrev, 1 time siden:

Når det er en upersonlig massebesked, ser jeg det snarere som en pige, der går rundt og giver samtlige mænd i baren en lap med sit telefonnummer.

Den kan jeg også sagtens følge, både på købesex og pige-i-bar analogien ;)

Men på købesex-fronten er jeg selvfølgelig også med på at det er en forsøgt kontaktflade hun gør brug af, og lidt masse-reklame er såmænd fint for mig - der er mange (kunder) der ikke svarer, og af dem der gør, endnu færre der kan holde en jargon igang - har jeg ladet fortælle ;)

Om det er effektivt med masse-reklame er jo dér vi alle afviger - jeg synes det er friskt, og ta'r gerne kontakten op.. Men så skal hun også være på!

Kan hun føre en samtale, har hun humor og personlighed.. Eller får jeg blot stukket hendes menu og flad energi igen? Hun vil skulle holde spillet kørende, og møde interessen hun modtager - dét er prisen jeg kræver, for at hun ikke bare ryger i glemmekassen.

Skrevet
MichellinMan skrev, for 7 timer siden:

Pointen var netop, at jeg (og andre) havde ikke gjort nogen af delene. Som i absolut nul.

Jeg har nok også været en smule uklar i mælet, for jeg kører skam ikke videre i den specifikke sag eller advokerer for uopfordrede henvendelser helt uden forhistorie.

Vi er i bund og grund ret enige (tror jeg). Jeg taler helt overordnet om det forfriskende i at modtage en lille flirtende hilsen i den rette kontekst. Hvis jeg modtager sådan en besked fra en kvinde, jeg i forvejen følger på Nympho – altså hvor jeg har vist en eller anden form for interesse – eller en, jeg har mødt før med god kemi, så tonse ud af døren og overfor at give hende det hun bad om 😁 altså vi mænd er jo vanvittig simple.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.