Hop til indhold

Opsøgende salg…

Featured Replies

Skrevet

Jeg fik i dag en besked på Nympho fra en GP. Hun oplyste at hun kun var her 10 dage endnu og at hun håbede at se mig…

Skal lige siges, at jeg aldrig har haft kontakt med kvinden og hun er i øvrigt lige 20 kilo for tung ift mine præferencer 🤣

Jeg har ikke prøvet dette før - har I?

Skrevet

Nej, men jeg kan se flere indlæg her på siden, hvor der er en rimelig aggressiv kvinde for tiden.

Skrevet

Et opklarende spørgsmål: Hvordan kan kun komme i kontakt med dig, hvis du aldrig har haft kontakt med hende?

Skrevet
  • Author
Julius skrev, for 3 minutter siden:

Nej, men jeg kan se flere indlæg her på siden, hvor der er en rimelig aggressiv kvinde for tiden.

Jeps tænker mange kan gætte hvem der skrev til mig….ikke været her længe og meget aktiv herinde…

Redigeret af dhnmdst

Skrevet
  • Author
Gladmand skrev, Lige nu:

Et opklarende spørgsmål: Hvordan kan kun komme i kontakt med dig, hvis du aldrig har haft kontakt med hende?

Hun skrev en besked på Nympho….det kan alle vel gøre? Jeg har samme brugernavn alle steder…

Redigeret af dhnmdst

Skrevet

Det er så bare min uvidenhed -) Jeg læste det som en lidt mere dramatisk privat kontakt.

Skrevet

For nyligt fik jeg en sms fra et thai-klinik som jeg frekventerer, at der var kommet en ferieafløser.

Det afslog jeg dog.

Skrevet

So
It's not just me.
I got that message this morning as well.
It felt a bit weird.
And it felt like spam.
Now
I'm fairly active on Nympho, and I kind of suspect at least a few girls know my name.
So had it been a personal message, that would actually had been fine for me.
A tad surprising, but welcome.
I have been Invited to come visit more than once.
And once to my personal number, and I honestly Loved it.
It turned into a beautiful meeting.

This is not that !!

Skrevet
Keaper skrev, for 2 minutter siden:

So
It's not just me.
I got that message this morning as well.

If you don't mind me asking, what did she write in the message?

Skrevet

Jeg tror der er ved at gå sommerferie i branchen, jeg har de sidste 10-14 dage fået 6 beskeder at jeg kunne besøge det, det er mindst en uge siden jeg har været i kontakt med pigen.

De 4 af dem havde ikke svare på min oprindelige besked(sms) og 2 har jeg besøgt tidligere.

Tror der mangles kunder på grund af en stille ferie periode

Redigeret af Jyskmand22

Skrevet
Mozart skrev, for 20 minutter siden:

If you don't mind me asking, what did she write in the message?

"Hey, 10 days left 🐷
Hope to see you 🌈"
As I said.
I'm entirely Fine !
This was on an technically open account.
I have received invitations on my personal number.
And those has been fine as well !
Because I had visited those girls previously.
They Knew writing to me was ok.
This is different, I have never talked with her before.
I kind of was thinking about it, now I'm not sure.

Skrevet

Hvad er der galt med mig? Jeg har ikke modtaget et eneste uopfordret tilbud de sidste 3 måneder😢

Skrevet

Det er derfor nogen af os har en bollefon. Har selv fået et par beskeder fra unge damer, som savner mig (eller min tegnebog) og som gerne vil gøre opmærksom på, at nu er de tilbage i Danmark. Måske ikke lige den type beskeder man ønsker på sin private telefon :)

Skrevet
Slowman skrev, for 35 minutter siden:

Hvad er der galt med mig? Jeg har ikke modtaget et eneste uopfordret tilbud de sidste 3 måneder😢

Det må være dit nick, der skræmmer 😂

Skrevet
  • Author

Jeg har også fået massere af beskeder gennem tiden fra piger jeg allerede har besøgt eller har haft kommunikation med…men som jeg skrev, aldrig tidligere fra en jeg ikke “kender”…

I øvrigt præcis samme ordlyd i min besked, som det @Keaper gengiver…

Skrevet
Slowman skrev, 1 time siden:

Jamen stakkel dig, Slowman

Jeg vil da gerne give dig et slagtilbud....kun for dig...fordi du er sådan en fantastisk fyr (find selv på resten af superlativerne)

Ubegrænset pisk og anden form for mishandling af din krop i 60 min....2500 kr

Meeeeen du skal være hurtig...pt. er det standart pris...prisen kan stige i morgen...alt efter mit humør...😁

Skrevet

Hvis der er en god ping-pong og flirtende jargon, kan det da være meget frisk at modtage en besked ud af det blå. Selvfølgelig forudsat hvilken setting jeg sidder i.

Jeg modtog også samme besked i morges. Og den virkede heller ikke på mig.

Jeg er sikker på at den pågældende kvinde er skide sød, men det virkede både trist og desperat.

Skrevet
McLovin skrev, 1 time siden:

Hvis der er en god ping-pong og flirtende jargon, kan det da være meget frisk at modtage en besked ud af det blå. Selvfølgelig forudsat hvilken setting jeg sidder i ....

.... Jeg er sikker på at den pågældende kvinde er skide sød, men det virkede både trist og desperat.

Det er ret påtrængende, og en uskreven regel – som måske ikke er kendt blandt udlændinge – er, at en GP aldrig kontakter en kunde, medmindre det er efter aftale. Jeg har selv et par stykker, der skriver, når "det er længe siden", men det er efter aftale.

Skrevet
Lady Cherie skrev, 1 time siden:

Ubegrænset pisk og anden form for mishandling af din krop i 60 min....2500 kr

mange tak for det fine tilbud. Men nu er jeg jo Slowman, så hurtige beslutninger tager nok et par uger. Jeg prøvede Domina med to skønne damer fra sønderjylland og det var bestemt en oplevelse, men Madame og hendes slavetøs var vist meget venlige imod mig, men der var nok😂😇

Skrevet
Borende X skrev, for 31 minutter siden:

er, at en GP aldrig kontakter en kunde, medmindre det er efter aftale.

Som andre nævner, foregår sagen på Nympho. Der skal du alligevel foretage et par aktive klik for overhovedet at nå din indbakke, så det ser jeg som ret harmløst. Når det er sagt, er jeg helt enig i, at selve teksten virker desperat og ucharmerende.

Og vi kan da sagtens blive enige om, at det er ret uhensigtsmæssigt at modtage en lummer besked fra en sexarbejder midt i kantinesnakken på arbejdet, eller mens man sidder i sofaen og ser X-Factor med konen

Skrevet

Please
Can I clarify this again.
Maybe it's me that can't understand the nuances of Danish ?
But I want to say again.
Girls that I know.
Well, and tbh, even those that I do not.
Are free to write to me.
Maybe I'm in an unusual situation, and maybe I can't understand just what you say.
But I Will welcome a message.
The thing I ask.
Do I at least know you ?
Those I know.
Those girls can write at any time !

Skrevet
dhnmdst skrev, for 2 timer siden:

Jeg har ikke prøvet dette før - har I?

Nej - ikke før i morges... Det er en helt uskadelig chat-besked, om end jeg vil kalde det spam - blokér hende, hvis du vil være fri for mere.

Borende X skrev, for 56 minutter siden:

Det er ret påtrængende, og en uskreven regel – som måske ikke er kendt blandt udlændinge – er, at en GP aldrig kontakter en kunde, medmindre det er efter aftale.

Det er en chat-besked på nympho, og ikke en personlig henvendelse. Det er da i orden, ligesom det ville være på eroguide.

At det så er en dum idé at skrive en besked som denne, det er en anden sag...

Skrevet

UM
May I add.
I Have Issues.
And distrust.
Solley for making money....

Skrevet
anmelder skrev, for 13 timer siden:

Det er derfor nogen af os har en bollefon. Har selv fået et par beskeder fra unge damer, som savner mig (eller min tegnebog) og som gerne vil gøre opmærksom på, at nu er de tilbage i Danmark. Måske ikke lige den type beskeder man ønsker på sin private telefon :)

Det er da ligemeget. Jeg kunne aldrig finde på at skulle ha 2 telefoner.

Skrevet

Jeg fik også den samme hilsen på nympho.

Lidt aggressiv markedsføring. Hvis jeg overvejede at besøge hende (hun har faktisk fået et par gode anmeldelser) , så dræbte den besked da lysten.

Jeg har tidligere fået beskeder fra piger som jeg allerede havde besøgt (godt med en bollofon) hvor snakken da udviklede sig til et andet, og tredje, særdeles vellykket besøg. Så jeg er ikke afvisende, men spam til , hvad der ligner, mange brugere på et forum tænder altså mig af.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.