Hop til indhold

Hvor vigtigt er det at I kan gå i bad efter eller før sex?

Featured Replies

Skrevet

Hey derude,

Nu er jeg jo stadig meget ny i det her game, men har lagt mærke til at flere har spurgt ind til bademulighederne - og bevares - grundet det lune vejr har vi også været badet i sved bagefter. Men, hvor vigtigt er det for jer når I besøger en GP?

Jeg gør meget ud af at sengetøj osv. er nyt og rent, når jeg får besøg. Det har jeg det bedst med. Ligeledes at jeg har været i bad eller har lagt nyt makeup.

Men er det også noget I lægger mærke til? 😅

Skrevet

Jeg lægger ihvertfald mærke til om pigen er ren og dufter godt, det samme om omgivelserne, lige så at jeg også er ren og gerne vil have et bad før og efter

Skrevet

Hej

Det er meget vigtigt, en ny badet og velduftende pige/kvinde er klart at foretrække. Tænker det går begge lege.

Det bliver helt klart bemærket med ny make up osv.

Skrevet

Jeg synes det er vigtigt at begge dufter godt, dvs ren og ikke for meget parfume og/eller røg. Decideret bad før synes jeg er mindre vigtigt. Jeg bliver næsten altid tilbudt bad og takker ja for hendes skyld de første par gange - så er der med sikkerhed nulstillet. Når vi kender hinanden foretrækker jeg at gå i bad hjemmefra (for at udnytte tiden bedst) og benytte hendes bagefter.

Jeg er ved at lære en GP at kende. Hun har vådt hår under mødet. Det kan noget (hun er voldsom fræk) men jeg ved ikke rigtigt

Skrevet

Hvis jeg ikke kan komme i bad, så tænker jeg det heller ikke er lige til for pigen. Så det ville være ret vigtigt for mig.

Ideen om at sæden lige er fjernet med en våd serviet 🙃 ej, ellers tak - der skal en hurtig skylle til.

Skrevet
  • Author
GlJens71 skrev, for 8 minutter siden:

Jeg synes det er vigtigt at begge dufter godt, dvs ren og ikke for meget parfume og/eller røg. Decideret bad før synes jeg er mindre vigtigt. Jeg bliver næsten altid tilbudt bad og takker ja for hendes skyld de første par gange - så er der med sikkerhed nulstillet. Når vi kender hinanden foretrækker jeg at gå i bad hjemmefra (for at udnytte tiden bedst) og benytte hendes bagefter.

Jeg er ved at lære en GP at kende. Hun har vådt hår under mødet. Det kan noget (hun er voldsom fræk) men jeg ved ikke rigtigt

Hmm tænker ikke tiden tikker før man skal til at have sex? Det gør det ikke hos mig i hvert fald. Så et evt. bad koster ikke dyrebare minutter 😅

Skrevet

Jeg kan ikke huske nogensinde at have besøgt en kvinde mod betaling, hvor der ikke var mulighed for lige at vaske sig bag ørerne. Og ligeledes hvis det foregår hos mig: Så er et rent, nyvasket håndklæde og et brusebad altid en mulighed, hvis hun har behov for det.

Omvendt praktiserer jeg kun den her syndige livsstil i mine singleperioder. Så jeg har ikke det helt store behov for ikke at dufte af fremmede kvinde parfume og kropsvæsker efter et besøg. Så det er da sket, at jeg har takket nej til et bad efter, blot så oplevelsen blev hængende i et tidsrum efter.

Skrevet

Jeg bader altid når min gæst er ankommet - altså tager en hurtig skyller og frisker op - så han kan hører vandet osv og er sikker på at jeg er friskbadet☺️.. Så starter jeg tiden når jeg kommer tilbage til soveværelset og vi er klar til at fortsætte.. Hvis manden vil bade så starter tiden når han kommer tilbage til soveværelset💁‍♀️..

Jeg fornemmer at det er vigtigt for nogle gæster (muligvis de gæster der skal tilbage på job eller videre til andre aftaler) og for dem der bare skal direkte hjem der det for de fleste ligemeget😁..

Skrevet

Mulighed for bad før og efter er meget vigtigt for mig. Nu besøger jeg mest thaipiger, hvor et fælles bad er en del af oplevelsen. Det har tit undret mig, hvorfor det næsten kun er thaipigerne der som standard tilbyder et fælles bad som en del af oplevelsen. Et indledende bad til at varme op, og et afsluttende bad som afrunding kan altså noget.

Redigeret af midtvestagurken2

Skrevet

Well
I mean I simply assume that the girl has showered before I arrive, rather often I get a text, tell me when you arrive so I can shower and get ready.
One girl did not, but then it was for a much longer visit, so 5 minutes in the shower did not matter the slightest.
As for myself, I always shower very thoroughly before I leave home, granted, when it's 30+ degrees like last week that does not matter much, but I still take a 15+ minute shower before I leave.
Most girls just ask me to do like a quick wash up as I arrive.
Although some of those I visit again has said I don't really need to as I am in the words of one "super clean", but it's up to the girl.

After I actually kind of like not to shower just to keep the memory lasting a little bit longer.
I kind of get the feeling that at least some girls think it's kind of sweet that you don't wash everything of right away.

Skrevet

Er som sådan lige meget for mig om jeg kan komme i bad inden, men sætter pris på muligheden efter. Især her om sommeren.

Derudover, ville jeg nok tænke mit hvis der ikke var mulighed for et bad. Og tænke at pigen så ikke lige får en skyller mellem hver kunde. Selvom der nok ikke er noget i det.

JenniferRomantica skrev, for 38 minutter siden:

Jeg fornemmer at det er vigtigt for nogle gæster (muligvis de gæster der skal tilbage på job eller videre til andre aftaler) og for dem der bare skal direkte hjem der det for de fleste ligemeget😁..

Tænker nu også der er en del, hvor det er ret vigtigt de bliver vasket inden de kommer hjem 👀

Skrevet
midtvestagurken2 skrev, for 1 time siden:

Mulighed for bad før og efter er meget vigtigt for mig. Nu besøger jeg mest thaipiger, hvor et fælles bad er en del af oplevelsen. Det har tit undret mig, hvorfor det næsten kun er thaipigerne der som standard tilbyder et fælles bad som en del af oplevelsen. Et indledende bad til at varme op, og et afsluttende bad som afrunding kan altså noget.

Sex in the shower - er en af mine favouritter - og som regel også en af pigernes

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet

@midtvestagurken2 jeg siger som regel altid “det kan godt lade sig gøre men tiden starter så når vi gå på badeværelset” og så vælger de fleste (indtil videre 100%) det faktisk fra🤷🏼‍♀️😅.. Det har givet en fornemmelse af at det er fordi man normalt få ekstra tid i badet som ikke tæller med i den samlede tid og det er derfor man ønsker det☺️..

Skrevet

Det er vigtigt for mig at føle mig tiltrækkende overfor pigen, og bad til mig lige før plejer da at fjerne den nervøse svedlugt der ofte kommer før jeg skal mødes med en ny pige.

Så er der bad sammen, som jeg bare synes kan noget i forhold til menneskelig kontakt.

Skrevet

Jeg går det altid før et besøg og igen vis piger siger jeg skal. For mig at det altid best at dyrke sex når man er ren.

Skrevet

Enten kommer jeg direkte hjemmefra et bad og ellers skal jeg bede om et bad på stedet.

Jeg gider ikke ligge og tænke på om jeg lugter af sved eller har nullermænd i navlen 🤣

Og som en anden skrev, hvis ikke der er mulighed for bad, så ville jeg tænke at kvinden heller ikke gik i bad og det ville være en dealbreaker for mig.

Det kunne ikke falde mig ind at gå i bad efter... Jeg vil nyde duften af det frække vi har lavet og allerhelst hjem og dele det med fruen, hvis muligheden er der. Hun elsker når jeg kommer hjem og smager af fisse 😍

Redigeret af Refresh

Skrevet
Miss Christina skrev, for 13 timer siden:

bevares - grundet det lune vejr har vi også været badet i sved bagefter. Men, hvor vigtigt er det for jer når I besøger en GP?

Det er ikke vigtigt, folk må sgu gå i bad, inden de kommer og hvis du har en ventilator kørende, når det er drønhedt, så mindsker det jo også, hvor svedige man blir.

Skulle sveden alligevel havle ned ad kroppen, når man er færdig, så må man jo lige stille sig hen foran ventilatoren, for at blive kølet ned.

Skrevet

De fleste af mine intime møder er i "arbejdstiden" så for pigens og egen skyld, vil jeg altid starte med et bad.

Og da jeg er gift, ja så er et bad efter også et must.

Jeg vælger simpelthen piger fra, hvis de ikke tilbyder det.

Går pigen i bad før eller efter, mens jeg er der, så er det et kæmpe pluds og vil gøre det nere sandsynligt at jeg kommer igen. Hygiejne og kemi er vigtige for mig

Redigeret af MiddleAgedMan

Skrevet

Jeg tager altid bad hjemmefra, bortset fra de besøg jeg indimellem har direkte efter arbejde. Så mulighed for bad inden er et plus, da det giver mig flere muligheder for at aftale et besøg. Bad efter er ikke vigtigt, da jeg helst vil have oplevelsen og duften resten af dagen. Som @McLovin også nævner.

Der er dog et enkelt sted, hvor jeg tager bad hver gang. Første gang takkede jeg nej, men hun var overbevisende, så ok. Jeg tog bad. Mens jeg stod under bruseren rakte hun vaskeklud med flydende sæbe frem, tog fat i mine kugler og pik, som hun vaskede grundigt😋 Jeg har nydt at tage bad hos hende hver gang siden … især da det altid er udenfor tiden.

Skrevet

Selvom jeg næsten altid lige har været i bad hjemmefra, så synes jeg det bare giver en god energi at jeg lige har været i bad og hun ved at man er ren.
Synes mange af damerne ser det som et tegn på respekt overfor dem at en mand prøver at gøre sig ren og lækker for dem.

Har også tanken, at hvis jeg ikke kan komme i bad, så har hun nok hellere ikke været det, og så stopper festen sikkert ret hurtigt.

Skrevet
½angel skrev, den 6.7.2026 at 20:46:

Selvom jeg næsten altid lige har været i bad hjemmefra, så synes jeg det bare giver en god energi at jeg lige har været i bad og hun ved at man er ren.
Synes mange af damerne ser det som et tegn på respekt overfor dem at en mand prøver at gøre sig ren og lækker for dem.

Har også tanken, at hvis jeg ikke kan komme i bad, så har hun nok hellere ikke været det, og så stopper festen sikkert ret hurtigt.

Hold kæft, hvor er jeg en hykler😉

Skrevet

Det er altid rart at have tilbuddet.

Jeg bader altid hjemmefra, så jeg ved, at jeg grundliggende er ren. Efter massagen – eller hvad der nu er sket – er det lidt forskelligt. Er det en "uskyldig" thaimassage, kan jeg godt undvære badet bagefter.

Er det efter mere atletiske øvelser, sætter jeg pris på, at der er en bademulighed, og går pigen med i bad, er det bare toppen af en god oplevelse.

Desværre har jeg rundt omkring observeret, at baderummet ofte er tørt, hvilket tyder på, at pigen ikke har været i bad efter en session, men har brugt vådservietter.

Skrevet

Hygiejne er altid vigtig -hvis jeg ikke kommer direkte fra et bad -spørg jeg altid om muligheden, når jeg booker -Jeg vil også gerne have bad efter... Desværre har det været en del gange -hvor jeg har kunne lugte tidligere kundes sved mm. nogen gange kun i rummet andre gange på håndklæderne/seng/briks/pigen selv... Det synes jeg er ufedt -og kunne godt finde på, at gå -ville aldrig lade som ingenting... Dårlig lugte er en "killer" for min lyst. (er nok sippet)

Skrevet

Bad inden benytter jeg aldrig , da jeg altid kommer frisk fra bad hjemmefra , og ingen piger har forlangt det.

Bad efter benytter jeg altid, vil gerne have vasket olie og sved af.

Få gange har der ikke været en mulighed for bad hos pigen ,så har jeg taget direkte hjem og badet.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.