Hop til indhold

Til jer der kun ser min hudfarve🤦🏾‍♀️

Featured Replies

Skrevet

Lille opråb til danske mænd!!

Jeg ved ikke hvem der har bildt jer ind at mørke piger gerne vil gøres til en fetish men please stop.

Jeg er seriøst så træt af at blive mødt med kommentarer hvor det eneste spændende ved mig åbenbart er min hudfarve. Som om jeg er en eller anden fantasy I har gået og ventet på at prøve af.

Sorry men det giver mig seriøst the ick. Jeg er ikke en oplevelse. Jeg er ikke en kategori. Jeg er ikke jeres “drøm om en mørk pige”.

Jeg er et menneske. Og helt ærligt jo mere en mand fokuserer på min hudfarve jo mindre attraktiv bliver han. Det er så ucharmerende når man kan mærke at personen foran en ikke ser en som en rigtig person men som en eller anden ide i hans hoved. Der er intet galt i at være tiltrukket af mørke piger. Overhovedet ikke.

Men der er forskel på at synes en pige er smuk og på at gøre hende til en fetish.

Mørke piger er mennesker af kød og blod ligesom alle andre. Vi er ikke sat i verden for at opfylde jeres fantasier.

Det burde virkelig ikke være så svært at forstå.

Skrevet
DarkSkinEnergy skrev, for 4 minutter siden:

Jeg er ikke jeres “drøm om en mørk pige”.

Modtaget.. Men hvorfor har du så valgt det brugernavn som fokuserer på din hudfarve?

DarkSkinEnergy skrev, for 5 minutter siden:

Mørke piger er mennesker af kød og blod ligesom alle andre. Vi er ikke sat i verden for at opfylde jeres fantasier.

Ja selvfølgelig er i mennesker af kød og blod ligesom alle andre, helt enig.
Nej i er ikke sat i verden for det, men du har valgt at arbejde i en branche hvor dette indgår som en del af jobbeskrivelsen. Eller tager jeg fejl?

Skrevet
DarkSkinEnergy skrev, for 9 minutter siden:

Vi er ikke sat i verden for at opfylde jeres fantasier.

Hmm, med risiko for at ryge i skammekrogen efterfølgende.

Din profil viser det ikke, men jeg antager at du er gp. Og så er der vel ikke den store forskel om gæsten har fantasi om store eller små bryster, høj eller lav, tyk eller tynd, mørk eller lys.

Jeg kunne aldrig finde på at tænke fetish om en anden person, jeg mødte i løbet af min normale hverdag, men i denne verden. Helt klart.

Skrevet
  • Author
Den erfarne skrev, for 8 minutter siden:

Modtaget.. Men hvorfor har du så valgt det brugernavn som fokuserer på din hudfarve?

Ja selvfølgelig er i mennesker af kød og blod ligesom alle andre, helt enig.
Nej i er ikke sat i verden for det, men du har valgt at arbejde i en branche hvor dette indgår som en del af jobbeskrivelsen. Eller tager jeg fejl?

Jeg har valgt brugernavnet fordi jeg elsker den jeg er og er stolt af at være mørk. Det betyder ikke at jeg ønsker at blive set som en fetish eller en fantasi. Og nej bare fordi jeg arbejder i branchen betyder det ikke at jeg stopper med at være et menneske med følelser, grænser og et ønske om at blive mødt med respekt.

Skrevet
  • Author
Hr Lille Niels skrev, for 8 minutter siden:

Hmm, med risiko for at ryge i skammekrogen efterfølgende.

Din profil viser det ikke, men jeg antager at du er gp. Og så er der vel ikke den store forskel om gæsten har fantasi om store eller små bryster, høj eller lav, tyk eller tynd, mørk eller lys.

Jeg kunne aldrig finde på at tænke fetish om en anden person, jeg mødte i løbet af min normale hverdag, men i denne verden. Helt klart.

Jeg har heller ikke noget imod at nogen synes mørke piger er attraktive. Min pointe er når hudfarven bliver det eneste interessante ved personen 😊

Skrevet

Hvis du har et link lover jeg ikke at fetischere dig eller kun se din hudfarve. 😇

Skjald

Skrevet
DarkSkinEnergy skrev, for 31 minutter siden:

Jeg har heller ikke noget imod at nogen synes mørke piger er attraktive. Min pointe er når hudfarven bliver det eneste interessante ved personen 😊

Men hvis personen har en fantasi at være sammen med en mørk person er det vel deres fantasi .. du har som privat sikkert også nogen fantasier du har på din bucket list inden du kradser af nogen har asiater som "fetisch" nogen har øst europæer osv.

Skrevet
DarkSkinEnergy skrev, for 32 minutter siden:

Jeg kender dig ikke og ved ikke hvad du tilbyder da jeg ikke har kendskab til din annonce.

Så dette er et generelt svar, intet personligt.

Måske hudfarven er det eneste som skiller sig ud? Måske alle dine ydelser også tilbydes af mange andre til sammenlignelige priser. Så kan hudfarven lige pludselig blive udslagsgivende for om valget falder på den ene eller anden. Og så er fetish måske afgørende for dagens valg.

Skrevet

Jeg vil råde dig til at skifte branche, da dette erhverv nok ikke er noget for de krænkelsesparate.

Som GP tror jeg du skal være lettet over hvis det er din kulør der er det store trækplaster.

Tænk på dem med store patter, runde røve, snævre fisser ... ?

Skrevet
  • Author
Massage-testeren skrev, for 10 minutter siden:

Men hvis personen har en fantasi at være sammen med en mørk person er det vel deres fantasi .. du har som privat sikkert også nogen fantasier du har på din bucket list inden du kradser af nogen har asiater som "fetisch" nogen har øst europæer osv.

Jeg har ikke noget imod præferencer. Det jeg har noget imod er at blive set som en stereotype eller en fantasi frem for en person. Hvis nogen kun er interesseret i mig fordi jeg er mørk så føler jeg mig ikke specielt attraktiv. Jeg føler mig bare gjort til en dukke i deres hoved. Det er den forskel jeg prøver at forklare.

Skrevet
  • Author
Hr Lille Niels skrev, for 9 minutter siden:

Jeg kender dig ikke og ved ikke hvad du tilbyder da jeg ikke har kendskab til din annonce.

Så dette er et generelt svar, intet personligt.

Måske hudfarven er det eneste som skiller sig ud? Måske alle dine ydelser også tilbydes af mange andre til sammenlignelige priser. Så kan hudfarven lige pludselig blive udslagsgivende for om valget falder på den ene eller anden. Og så er fetish måske afgørende for dagens valg.

Hvis en mand vælger mig fordi han kan lide min personlighed, udseende og kemi med mig, så er det jo mega nice. Hvis han vælger mig fordi han altid har haft en ting for mørke kvinder så føler jeg mig lidt som en kategori på en ønskeliste og ikke at folk ikke må have præferencer 😊

Skrevet
  • Author
Brunfilla skrev, for 15 minutter siden:

Jeg vil råde dig til at skifte branche, da dette erhverv nok ikke er noget for de krænkelsesparate.

Som GP tror jeg du skal være lettet over hvis det er din kulør der er det store trækplaster.

Det er lidt sødt at du kalder mig krænkelsesparat fordi jeg har en holdning 😅Men hvis dit bedste argument er “så skift branche” så har du jo ikke rigtig forholdt dig til det jeg skrev.

Skrevet

@DarkSkinEnergy Godt brølt, interessant emne, men med det sagt vil jeg tilslutte mig

Brunfilla skrev, for 3 minutter siden:

Det du DarkSkinEnergy er utilfreds med sker på baggrund af mange andre fetish end hudfarve, alder, BBW, helt ned til udseendet på skamlæber og brystvorter.

Til dem som i min optik “gør grin med indlægget”

Brunfilla skrev, for 6 minutter siden:

Forventningsafstemning x 10, gider ikke copy paste ordet så mange gange.

Vil opfordre alle som kun vil mødes med pigen på baggrund af en fetish som f.eks. trådens emne hudfarve. At nævne det i bookingen.

“Hej xxx jeg vil gerne mødes med dig, fordi du er af xxx nationalitet. Samtidig matcher dine ydelser med det jeg ønsker…..”

Så ved pigen det på forhånd og kan vælge til eller fra. Om det så kan kaldes krænket eller ej, der er intet værre end at kunne mærke vi har sex ud fra helt forskellige forventninger, det her er ikke rart for mig. Skal jeg afbryde aftalen, hvordan reagere han på det…

Hvis man så ikke får nogen aftaler i hus, må man jo overveje, vil jeg acceptere andre betingelser end jeg gør lige nu eller stoppe i branchen.

Redigeret af SweettieDK

Skrevet
DarkSkinEnergy skrev, for 13 minutter siden:

Hvis en mand vælger mig fordi han kan lide min personlighed, udseende og kemi med mig,

2 ud af 3 på den liste er umuligt for en førstegangsbesøgende. Første besøg handler om udseende (kan jeg lide hvad jeg ser på billederne), ydelser (tilbyder hun det jeg har lyst til), pris (vil jeg betale prisen) og anmeldelser (har andre haft gode besøg).

Der er dem som står ved dette, og så er der dem som lyver. Det er min holdning omkring første besøg.

Redigeret af Hr Lille Niels

Skrevet

Når en mand vælger at henvende sig til mig, så gør han det ud fra de oplysninger han har til rådighed. Jeg er dansk, en moden kvinde med en naturlig krop. Måske har han set mine billeder. Og det er det, jeg bliver valgt ud fra.

Det er ikke min personlighed eller kemien mellem os, for han kender mig ikke. Vælger han at komme igen, så er det en anden sag, så spiller personlighed og kemi ind.

Vi vil altid være en genstand for en eller anden fetish eller fantasi - det tror jeg, at vi gp’ere må acceptere - og det har jeg det fint med.

Skrevet
Hr Lille Niels skrev, for 10 minutter siden:

2 ud af 3 på den liste er umuligt for en førstegangsbesøgende. Første besøg handler om udseende (kan jeg lide hvad jeg ser på billederne), ydelser (tilbyder hun det jeg har lyst til), pris (vil jeg betale prisen) og anmeldelser (har andre haft gode besøg).

Der er dem som står ved dette, og så er der dem som lyver. Det er min holdning omkring første besøg.

Ja self er det da sådan det er. Alt andet er totalt latterligt at påstå. Der er ikke en chance for at vide hvordan en piges personlighed er eller om man har kemi eller ej. Og man ser jo heller ikke en særlig stor del af en gps personlighed ved at besøge hende i 30-60 minutter.

Kan simpelthen ikke se forskellen i at du bliver valgt til fordi du er mørk, end at andre gør fordi de er tynde, tykke, modne, unge eller noget helt andet. Det virker bare som om du er lidt krænkelsesparat.

Altså hvad havde du forestillet dig? Selvfølgelig bliver en GP gjort til en fetish. For nogle er fetishen det at besøge en gp, for andre er det besøge en ung pige, for nogle en milf og så er der nogle der gerne vil have sex med en mørk kvinde. Dette tilbyder du, og vær da glad for du bliver valgt til.

Skrevet
DarkSkinEnergy skrev, for 1 time siden:

Lille opråb til danske mænd!!

Jeg ved ikke hvem der har bildt jer ind at mørke piger gerne vil gøres til en fetish men please stop.

Jeg er seriøst så træt af at blive mødt med kommentarer hvor det eneste spændende ved mig åbenbart er min hudfarve. Som om jeg er en eller anden fantasy I har gået og ventet på at prøve af.

Sorry men det giver mig seriøst the ick. Jeg er ikke en oplevelse. Jeg er ikke en kategori. Jeg er ikke jeres “drøm om en mørk pige”.

Jeg er et menneske. Og helt ærligt jo mere en mand fokuserer på min hudfarve jo mindre attraktiv bliver han. Det er så ucharmerende når man kan mærke at personen foran en ikke ser en som en rigtig person men som en eller anden ide i hans hoved. Der er intet galt i at være tiltrukket af mørke piger. Overhovedet ikke.

Men der er forskel på at synes en pige er smuk og på at gøre hende til en fetish.

Det burde virkelig ikke være så svært at forstå.

Det virker som om du bare trænger til opmærksomhed.

Eller måske du bare keder dig……..

Skrevet

@DarkSkinEnergy det er helt ok at du har det sådan. Det er vigtigt at være i kontakt med sine følelser og acceptere dem som de er.

Som GP bliver du jo nok ofte valgt ud fra beskrivelse af ydelser og de billeder der er til rådighed og måske, hvis man fornemmer at det er din egen tekst også den personlighed man fornemmer ud fra teksten, betingelser, forbehold og restriktioner. Personligt var jeg spændt første gang jeg skulle være sammen med en farvet pige. Opstemt, nysgerrig og det gav mødet en ekstra dimension.

Jeg nyder alle dejlige kvinder uanset farve og der er dage hvor jeg falder for det ene og dage hvor jeg bliver tændt af det andet.

Jeg tror du bare skal prøve at slappe af omkring det. Det er dejligt at blive valgt til og jeg tænker ikke nogen bliver valgt til udelukkende pga farven, men fordi det hele “tænder og tiltaler”. Husk det og nyd at blive valgt til. Det er fordi du er dejlig.

Skrevet

Hvis det var ud fra personlighed og kemi er det jo nærmest en date efter man har snakkede sammen i en periode f.eks .. men hvis man har den tro at personer i dette miljø vælger ud fra personlighed så er man nok som andre siger i en forkert branche.

Jeg tænder på mørke kvinder , men det er bare min fantasi, har været sammen med en , men det er ikke alle mørke jeg tænder op de lidt "mulat" typer er ikke den .. men den der er lidt chokolade brune .. synes der er noget frækt over et par brune bryster der kan kysses op som det er chokolade. Og har de "afro" læber er det endnu mere frækt med tanken om hvordan de kan sutte frem for en "nordeuropæisk" kvinde

Redigeret af Massage-testeren

Skrevet
DarkSkinEnergy skrev, for 59 minutter siden:

Hvis en mand vælger mig fordi han kan lide min personlighed, udseende og kemi med mig

@DarkSkinEnergy Her gik du måske lige lidt for langt over stregen 😂

Hvis du overdriver for meget, tror folk ikke på dig. Og du vil jo ikke ud med et link til din annonce. Måske fordi den ikke findes? Det er sjældent, at man møder en rigtig GP, som helst vil være helt anonym 🤣

Redigeret af ToxicWaste

Skrevet
  • Author
Hr Lille Niels skrev, for 2 timer siden:

Det var altså bare et eksempel 😅 Men jeg er nu ikke bekymret for den del jeg synes selv jeg er ret pæn og billederne skræmmer næppe nogen væk 😉

Skrevet
  • Author
ToxicWaste skrev, 1 time siden:

@DarkSkinEnergy Her gik du måske lige lidt for langt over stregen 😂

Hvis du overdriver for meget, tror folk ikke på dig. Og du vil jo ikke ud med et link til din annonce. Måske fordi den ikke findes? Det er sjældent, at man møder en rigtig GP, som helst vil være helt anonym 🤣

Det var altså bare et eksempel 😅 Men jeg er nu ikke bekymret for den del jeg synes selv jeg er ret pæn og billederne skræmmer næppe nogen væk 😉

Skrevet
ToxicWaste skrev, 1 time siden:

Og du vil jo ikke ud med et link til din annonce.

I opfordrer simpelthen til hun skal være den første som skal afprøve om vi må reklamere for os selv i debatten.

Udover det når hun nævner.

DarkSkinEnergy skrev, for 2 timer siden:

personlighed, udseende og kemi med mig

Enig personlighed og kemi er svært at vurdere. Men dog kan man godt mærke om der er en interesse for en som menneske eller ej.

Jeg tror jeg forstår hendes budskab, men tænker også der må meget få hvor det er helt tydeligt at “det kunne have været hvem som helst så længe farven var rigtigt”.

Redigeret af SweettieDK

Skrevet
SweettieDK skrev, Lige nu:

I opfordrer simpelthen til hun skal være den første som afprøver den om vi må reklamere for os selv i debatten.

Nej, men når han/hun/den/de/vi/vores heller ikke i en PB, vil løfte sløret bare lidt for, hvem vedkommende er - og sammenholdt med kommentarer og tråde, som TS deltager i, så er jeg 98% (ca.) sikker på, at vi har med en troll/fake profil at gøre.

Redigeret af ToxicWaste

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.