Hop til indhold

Til jer der kun ser min hudfarve🤦🏾‍♀️

Featured Replies

Skrevet
DarkSkinEnergy skrev, for 3 minutter siden:

Jeg ser ikke mig selv som en “chokoladefantasi” eller en hvilken som helst anden fantasi. Jeg er først og fremmest et menneske.

Det er ikke for at være polemisk, men jeg har virkelig svært ved at forstå hvad det er du savner (eller får for meget af) fra dine gæster...

Er det førstegangskunder du er irriteret over eller også gengangere du føler kun kommer pga. din hudfarve?

I første møde har man jo næsten intet at gå ud fra... En annonce iblandt hundredevis, hvor de fleste er retoucheret både i billeder og tekst. Her vil jeg, som så mange andre, mene at du mest bør være glad for at du har noget der skiller dig ud fra mængden.

Og vil du ærligt sige at du sælger dig selv som menneske eller en fantasi??? Og møder du alle dine gæster som mennesker og ikke lige så ofte som kunder der betaler for en præcist afmålt ydelse, hvor du har sat klare grænser og på ingen måde lader dem komme i nærheden af mennesket bag?

Det jeg prøvet at få formuleret er at det virker på mig som om du har lidt urealistiske forventninger til hvad man som oftest møder som kvinde der vælger at sælge sex og er blevet overbevist om at det har noget med din hudfarve at gøre.

• Svar 70
  • Visninger 4.4k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Den erfarne
    Den erfarne

Modtaget.. Men hvorfor har du så valgt det brugernavn som fokuserer på din hudfarve? Ja selvfølgelig er i mennesker af kød og blod ligesom alle andre, helt enig. Nej i er ikke sat i verden for det, m

• Når en mand vælger at henvende sig til mig, så gør han det ud fra de oplysninger han har til rådighed. Jeg er dansk, en moden kvinde med en naturlig krop. Måske har han set mine billeder. Og det er de

• Hr Lille Niels
    Hr Lille Niels

Hmm, med risiko for at ryge i skammekrogen efterfølgende. Din profil viser det ikke, men jeg antager at du er gp. Og så er der vel ikke den store forskel om gæsten har fantasi om store eller små bryst

Skrevet
  • Author
Refresh skrev, for 5 minutter siden:

Det er ikke for at være polemisk, men jeg har virkelig svært ved at forstå hvad det er du savner (eller får for meget af) fra dine gæster...

Er det førstegangskunder du er irriteret over eller også gengangere du føler kun kommer pga. din hudfarve?

I første møde har man jo næsten intet at gå ud fra... En annonce iblandt hundredevis, hvor de fleste er retoucheret både i billeder og tekst. Her vil jeg, som så mange andre, mene at du mest bør være glad for at du har noget der skiller dig ud fra mængden.

Og vil du ærligt sige at du sælger dig selv som menneske eller en fantasi??? Og møder du alle dine gæster som mennesker og ikke lige så ofte som kunder der betaler for en præcist afmålt ydelse, hvor du har sat klare grænser og på ingen måde lader dem komme i nærheden af mennesket bag?

Det jeg prøvet at få formuleret er at det virker på mig som om du har lidt urealistiske forventninger til hvad man som oftest møder som kvinde der vælger at sælge sex og er blevet overbevist om at det har noget med din hudfarve at gøre.

Men min oplevelse er bare en anden. Det handler ikke om at jeg forventer noget bestemt af folk eller tror at alt skyldes min hudfarve. Jeg fortæller bare om de oplevelser jeg selv har haft gennem tiden. Selvfølgelig møder jeg også søde respektfulde mennesker og det er jeg meget taknemmelig for. Men jeg synes også at jeg har ret til at fortælle når noget føles anderledes eller sårende for mig, uden at det betyder at jeg generaliserer eller ser mig selv som et offer.

Skrevet
DarkSkinEnergy skrev, for 10 timer siden:

Lille opråb til danske mænd!!

Jeg ved ikke hvem der har bildt jer ind at mørke piger gerne vil gøres til en fetish men please stop.

DarkSkinEnergy skrev, for 5 minutter siden:

Men jeg synes også at jeg har ret til at fortælle når noget føles anderledes eller sårende for mig, uden at det betyder at jeg generaliserer eller ser mig selv som et offer.

Nej, man snubler jo bestemt heller ikke over generaliseringen her.. 😉

Skrevet
  • Author
Argent skrev, for 6 minutter siden:

Nej, man snubler jo bestemt heller ikke over generaliseringen her.. 😉

Ej stop! Hvis jeg ville generalisere havde jeg skrevet “alle danske mænd”. Det gjorde jeg ikke. At du føler dig ramt af et opråb må du selv rode med.

Skrevet
DarkSkinEnergy skrev, for 7 minutter siden:

Ej stop! Hvis jeg ville generalisere havde jeg skrevet “alle danske mænd”. Det gjorde jeg ikke

Her må jeg desværre stille mig på mændenes side, mange vil se det som underforstået, når der omvendt heller ikke skrives, nogen danske mænd, eller til de danske mænd som gør… på en eller anden måde signalerer du ikke mener alle.

Det sammenholdt med nogen måske også har set tråden om prisforhandlinger, hvor du også slår hårdt ned på Danske mænd. Så danner der sig et mønster.

Jeg er i hvert fald blevet opmærksom på nogen ting, som gør alle gerne må se helt bort fra dem opbakning jeg har givet i tråden. Og må tilslutte mig det er mærkeligt du ikke engang i PB vil give link. Hvordan skal de vide hvilken pige de skal undgå at vælge hvis de har den fetish. Hvis du ikke vil afsløre hvem du er.

Skrevet

Det er irriterer mig lidt ved dit ellers helt rimelige indlæg @DarkSkinEnergy er, at du får det til at fremstå så enten/eller. Det er jo helt banalt, at du og alle andre ikke kun skal vurderes og identificeres på én parameter. Men du skaber en logisk konstruktion, hvor folk - som mig for eksempel - det synes at det er sexet når kvinder er mørke, bliver sat i en position som om vi ikke ser andet. Du har sikkert mange andre dejlige kvaliteter, hvad ved jeg. Men jeg vil forbeholde mig retten til at synes at du ser skøn ud. Også uden at kende til dem.

Hvis man skifter "mørk" i dit indlæg ud med "thai", "slank", "storbarmet", whatever, så er det lige valid. Men dermed også temmelig banalt. Nemlig at du beder om at blive set som den du er som et helt menneske.

Om det er et rimeligt krav at stille når/hvis man er gp er en anden sag. Ligesom spørgsmålet om en gp ser manden som det hele menneske han er, og ikke bare "gammel", overvægtig, kinky...

Skrevet
DarkSkinEnergy skrev, for 22 minutter siden:

Ej stop! Hvis jeg ville generalisere havde jeg skrevet “alle danske mænd”. Det gjorde jeg ikke. At du føler dig ramt af et opråb må du selv rode med.

Jeg føler mig bestemt ikke ramt, jeg er ikke din kundegruppe til at starte med 😘

Men som @SweettieDK støtter mig i, så skyder du med spredehagl. Du rammer for bredt, og konsekvensen er at du får respons fra alle sider - også dem du ikke havde i sigte, og det tillader jeg mig at more mig over 😄

Skrevet
  • Author
SweettieDK skrev, for 5 timer siden:

Her må jeg desværre stille mig på mændenes side, mange vil se det som underforstået, når der omvendt heller ikke skrives, nogen danske mænd, eller til de danske mænd som gør… på en eller anden måde signalerer du ikke mener alle.

Det sammenholdt med nogen måske også har set tråden om prisforhandlinger, hvor du også slår hårdt ned på Danske mænd. Så danner der sig et mønster.

Jeg er i hvert fald blevet opmærksom på nogen ting, som gør alle gerne må se helt bort fra dem opbakning jeg har givet i tråden. Og må tilslutte mig det er mærkeligt du ikke engang i PB vil give link. Hvordan skal de vide hvilken pige de skal undgå at vælge hvis de har den fetish. Hvis du ikke vil afsløre hvem du er.

Tak for dit svar. Jeg tror faktisk du er en af dem der bedst har forstået hvad jeg prøver at sige. Jeg ved godt at vi ikke nødvendigvis er enige om alt men jeg føler i det mindste at du har forsøgt at se det fra min side også og det sætter jeg pris på. Min hensigt har aldrig været at generalisere eller gøre nogen til skurke. Jeg har bare delt nogle oplevelser og følelser som har fyldt hos mig. Jeg tager det til mig du skriver og jeg kan godt forstå hvorfor nogle måske læser det anderledes end jeg selv gør.

Tak fordi du tog dig tid til at skrive så ordentligt til mig. 🌸

Skrevet
  • Author
Stantheman skrev, for 5 timer siden:

Det er irriterer mig lidt ved dit ellers helt rimelige indlæg @DarkSkinEnergy er, at du får det til at fremstå så enten/eller. Det er jo helt banalt, at du og alle andre ikke kun skal vurderes og identificeres på én parameter. Men du skaber en logisk konstruktion, hvor folk - som mig for eksempel - det synes at det er sexet når kvinder er mørke, bliver sat i en position som om vi ikke ser andet. Du har sikkert mange andre dejlige kvaliteter, hvad ved jeg. Men jeg vil forbeholde mig retten til at synes at du ser skøn ud. Også uden at kende til dem.

Hvis man skifter "mørk" i dit indlæg ud med "thai", "slank", "storbarmet", whatever, så er det lige valid. Men dermed også temmelig banalt. Nemlig at du beder om at blive set som den du er som et helt menneske.

Om det er et rimeligt krav at stille når/hvis man er gp er en anden sag. Ligesom spørgsmålet om en gp ser manden som det hele menneske han er, og ikke bare "gammel", overvægtig, kinky...

Jeg tror faktisk du har misforstået mig lidt men jeg kan samtidig godt forstå hvorfor du læser det sådan. Jeg har aldrig ment at folk ikke må synes jeg er pæn eller attraktive ting ved mig. Jeg tror bare at jeg nogle gange bliver lidt frustreret over at føle mig sat i en bestemt boks. Men tak for dit perspektiv. Det fik mig faktisk til at tænke lidt over hvordan mine ord kan blive opfattet af andre.🤔

Skrevet
DarkSkinEnergy skrev, for 3 timer siden:

jeg føler i det mindste at du har forsøgt at se det fra min side

Korrekt, og jeg synes også emnet er interessant, men mine svar var baseret på en tillid til at du er en mørk GP som reelt har oplevet / følt det du beskriver.

Det bliver problematisk hvis du ikke er den du udgiver dig for at være. Meget hårdt sat op og helt klart overdrevet for at fremme forståelsen.

Du henvender dig til alle danske mænd, du vil ikke fortælle nogen hvem du er, og selvom du ikke selv må lægge link i kommentarfeltet, så må du som nogen nævner gerne have det i din profil. Hvis du sender det til bare en mandlig bruger må denne bruger gerne lægge det i kommentarfeltet.

Tilbage til mit overdrevne skræmme scenarie, ingen mænd ved hvem du er. Så for ikke at såre dine følelser bliver de nødt til at holde sig væk fra alle mørke piger. Det efterlader et tomrum hvor de mangler bookinger. Samtidig langer du sammen med en anden “angiveligt mørk pige” også ud efter danske mænd for oftere at presse priserne hos mørke / udenlandske piger. Så også her opildnes en konflikt mellem DK mænd og de omtalte piger. (Som jeg desværre også deltog i baseret på tillid til dine udsagn er korrekte)

Gentager dine budskaber kan gøre nogen mænd undlader at henvende sig til mørke piger, samtidig anbefaler du i en anden tråd at i hvert fald mørke piger holder sig til mørke mænd. (Modsat mange andres opfattelse af de mænd, og de har ikke kun et anderledes syn på hvordan man behandler danske kvinder men kvinder generelt, og især prostituerede, så er uforstående overfor dit “gode råd”) Der bliver jo masser af plads i kalenderen til udenlandske mænd, hvis du skræmmer de danske væk Husk overdrevet scenarie, teoretisk, i værste fald…

Så hvem er du?! Hvad er din agenda? Kan vi piger stole på vi reelt bakker en kollega op ved at støtte dig eller spilder du bare alles tid med kontroversielle indlæg uden hold i virkeligheden.

Skrevet
  • Author
SweettieDK skrev, for 7 minutter siden:

Korrekt, og jeg synes også emnet er interessant, men mine svar var baseret på en tillid til at du er en mørk GP som reelt har oplevet / følt det du beskriver.

Det bliver problematisk hvis du ikke er den du udgiver dig for at være. Meget hårdt sat op og helt klart overdrevet for at fremme forståelsen.

Du henvender dig til alle danske mænd, du vil ikke fortælle nogen hvem du er, og selvom du ikke selv må lægge link i kommentarfeltet, så må du som nogen nævner gerne have det i din profil. Hvis du sender det til bare en mandlig bruger må denne bruger gerne lægge det i kommentarfeltet.

Tilbage til mit overdrevne skræmme scenarie, ingen mænd ved hvem du er. Så for ikke at såre dine følelser bliver de nødt til at holde sig væk fra alle mørke piger. Det efterlader et tomrum hvor de mangler bookinger. Samtidig langer du sammen med en anden “angiveligt mørk pige” også ud efter danske mænd for oftere at presse priserne hos mørke / udenlandske piger. Så også her opildnes en konflikt mellem DK mænd og de omtalte piger. (Som jeg desværre også deltog i baseret på tillid til dine udsagn er korrekte)

Gentager dine budskaber kan gøre nogen mænd undlader at henvende sig til mørke piger, samtidig anbefaler du i en anden tråd at i hvert fald mørke piger holder sig til mørke mænd. (Modsat mange andres opfattelse af de mænd, og de har ikke kun et anderledes syn på hvordan man behandler danske kvinder men kvinder generelt, og især prostituerede, så er uforstående overfor dit “gode råd”) Der bliver jo masser af plads i kalenderen til udenlandske mænd, hvis du skræmmer de danske væk Husk overdrevet scenarie, teoretisk, i værste fald…

Så hvem er du?! Hvad er din agenda? Kan vi piger stole på vi reelt bakker en kollega op ved at støtte dig eller spilder du bare alles tid med kontroversielle indlæg uden hold i virkeligheden.

Du må gerne stole på at jeg er oprigtig. Jeg har aldrig forsøgt at udgive mig for at være noget jeg ikke er. Det jeg delte var blot en oplevelse og nogle tanker som jeg selv har gjort mig og som jeg gerne ville sætte ord på. Jeg synes desværre at nogle få mænd begyndte at stille spørgsmålstegn ved, om jeg er “fake” alene fordi min oplevelse måske stikker lidt ud fra det de forventer. Men at have en anderledes oplevelse gør jo ikke en person uærlig. Jeg har heller ikke lyst til at gøre min profil til et bevisprojekt for fremmede mennesker bare fordi nogle vælger at grine eller kalde mig fake. Det ændrer ikke på hvem jeg er. Derfor håber jeg at folk prøver at se på det jeg skriver uden at være farvet af andres kommentarer. Jeg er oprigtigt mig selv og mit opslag var skrevet med gode intentioner ❤️

Skrevet
DarkSkinEnergy skrev, for 3 minutter siden:

uden at være farvet af andres kommentarer

Er ikke farvet udelukkende på baggrund af kommentarer, men de ting jeg indså og selv tjekkede op på baseret på de kommentarer.

DarkSkinEnergy skrev, for 6 minutter siden:

Du må gerne stole på at jeg er oprigtig

Det MÅ alle sikkert gerne, men jeg gør ikke længere.

Redigeret af SweettieDK

Skrevet
DarkSkinEnergy skrev, for 23 timer siden:

Jeg har ikke noget imod præferencer. Det jeg har noget imod er at blive set som en stereotype eller en fantasi frem for en person. Hvis nogen kun er interesseret i mig fordi jeg er mørk så føler jeg mig ikke specielt attraktiv. Jeg føler mig bare gjort til en dukke i deres hoved. Det er den forskel jeg prøver at forklare.

DarkSkinEnergy skrev, for 23 timer siden:

Hvis en mand vælger mig fordi han kan lide min personlighed, udseende og kemi med mig, så er det jo mega nice. Hvis han vælger mig fordi han altid har haft en ting for mørke kvinder så føler jeg mig lidt som en kategori på en ønskeliste og ikke at folk ikke må have præferencer 😊

Jeg læste dit første indlæg i går og det har rumsteret en del i mit hoved siden.

Jeg kan godt forstå, at du gerne vil ses som en person og ikke bare til en mørk pige.

Du skriver, at du gerne vil vælges, fordi man kan lide din personlighed, udseende og kemi med dig. Det lyder jo rigtig godt, men inden for denne branche, så vil det jo som udgangspunkt kun være udseendet, som vi kan vælge ud fra i forbindelse med det første besøg. Vil vi besøge dig igen, så vil de to andre ting sikkert også have betydning.

Mange af os har forskellige fantasier og lyster, som vi gerne vil have opfyldt. Nogen jagter kvinder med kæmpestore siliconebryster. Andre vil gerne have en med en stor røv. Nogle vil gerne have være sammen med en kvinde, der er slank som et skelet - andre vil gerne have en overvægtig kvinde. Ja, og nogle vil gerne være sammen med en mørk kvinde eller en asiatisk kvinde. Du vil aldrig kunne undgå, at der er nogen af dine kunder, der jagter sådanne fantasier eller fetisher eller hvad vi nu skal kalde det.

Jeg jagter som sådan ikke noget særligt fysisk kendetegn. Blot en almindelig kvinde, som jeg kan tilbringe en times nærværende hygge med med kys og kærtegn og blid sex. Det kan være svært at finde, når man bare læser annoncer, for alle tilbyder alt, og så gør de det jo alligevel ikke helt. Men kan jeg få det, så er det lidt ligegyldigt, om hun har store eller små bryster, vejer et par kilo for meget eller for lidt eller om huden af lys, gul, brun eller endnu mørkere. Den oplevelse jeg søger, kan bare være lidt svær at finde ud fra en profiltekst.

Så er det nemmere, hvis jeg bare var på jagt efter et par siliconebryster. Jeg var sammen med den frækkeste unge slanke kvinde med de mest unaturligt skønne siliconebryster forleden. Lækre bryster, men jeg fik på ingen mådet den nærværende oplevelse, som jeg søgte, så hende besøger jeg nok ikke igen. Jeg var også engang sammen med den mørk kvinde. Det var lidt tilfældigt, at det lige blev hende, for jeg var på ingen måde på jagt efter en mørk kvinde. Her var oplevelsen noget nærmere det, jeg søger, så det var dejligt.

Du vil helt sikkert opleve, at der er nogen, der efterspørger dig på grund af din hudfarve. Det kan jeg absolut også godt forstå, for efter min mening er en mørk brun hudfarve utrolig meget smukkere end os blege europæere (medmindre de har taget en masse sol). Nogen nævnte bucket list her i tråden. Der er helt sikkert også nogen, der blot lige vil kunne krydse af på deres bucket list, at de også har været sammen med en mørk kvinde.

Selvom jeg ikke har en egentlig bucket list, så er det jo alligevel frækt at opleve noget nyt og anderledes. Så min bucket list opstår vel nærmest på bagkant af oplevelsen. Så lidt ubevidst krydser jeg måske også af på min bucket list:

[✓] Kneppet en afrikansk kvinde
[✓] Kneppet en kvinde med unaturlige og lækre siliconebryster

Når jeg læser dine indlæg (dem af dem, som jeg har har læst), synes jeg, at du har helt ufornuftige forventninger til, hvad mændene, der køber en time med dig, skal levere. Du taler i vid udstrækning om det, som om der skal skabes en varig relation, nemlig personlighed, kemi og så videre.

Men køber jeg en times tid med dig, så håber jeg bestemt på en sød og dejlig kvinde med en dejlig personlighed og en god kemi mellem os. Men når det kommer til alt, så har jeg jo næppe valgt dig ud fra disse parametre, men snarere fordi du opfylder nogle af de forventninger jeg ellers har til mødet, så det er snarere et par store patter, en stram fisse, mulighed for at facefucke dig eller lignende, der gør, at mænd vælger dig - eller ja, din hudfarve. Men der er sikkert også nogen, der ville hoppe på krogen, hvis du skrev noget om din personlighed.

Du skriver, at du bare føler dig gjort til en dukke i deres hoved.

Det kan jeg godt forstå, at du føler. Og jeg kan også godt forstå, at du synes, det er træls.

Jeg mødtes som sagt med en ung kvinde forleden. Hun var bestemt sød og rar og serviceminded. Og jeg behandlede hende bestemt pænt og respektfuldt, ingen tvivl om det, som en gentleman bør. Men jeg ved jo godt, at når tiden er gået, så bliver jeg bare sendt ud på gaden. Og måske møder jeg hende aldrig igen. Der er ingen personlig relation mellem os.

Vi har indgået en transaktion. Hun har fået en stak pengesedler, og jeg får lov til at nyde og bruge hendes krop. Nu tilbød hun ikke GFE-oplevelsen med kys og så videre, og så må jeg indrømme, at hun lidt ender med bare at være en kneppedukke, som jeg kan ligge og støde min pik op i gentagne gange, indtil jeg kommer.

Det har jeg oplevet nogle gange, men jeg har bestemt også oplevet supergode og nærværende oplevelser, hvor kvinderne bestemt ikke ender med blot at være kneppedukker, der kan lægge krop til min udløsning. Så jeg tænker, at kvinden i høj grad også kan vælge, hvordan hun vil opfattes.

Jeg tror, at du vil opleve, at der er mange mænd, der blot søger en krop til deres egen nydelse. For dem er du bare en kneppedukke, som de kan bruge. Disse mænd kan du sikkert ikke gøre alverdens ved, og har du en mørk hudfarve kan du ikke undgå, at nogen vælger dig af denne grund. Andre mænd som mig vil måske gerne have den lidt mere personlige nærværende oplevelse, og dem kan du jo arbejde på at give denne oplevelse.

Jeg spørger mig selv: Hvorfor er du glædespige, hvis du har disse kvaler?

De fleste glædespiger sælger en uforpligtende seksuel relation. For sexkunderne er kvinderne i høj grad en form for kneppedukke, som de kan bruge til deres egen nydelsen i det tidsrum, som du har betalt for. Ønsker man som glædespige noget andet end det, så skal man måske ikke være glædespige. Så er det måske snarere en fast sugarbabe - sugerdaddy relation, man skal finde, hvor det måske nærmere er personlighed og kemi, der tæller.

Skrevet
  • Author
ensomfyr skrev, for 43 minutter siden:

Jeg læste dit første indlæg i går og det har rumsteret en del i mit hoved siden.

Jeg kan godt forstå, at du gerne vil ses som en person og ikke bare til en mørk pige.

Du skriver, at du gerne vil vælges, fordi man kan lide din personlighed, udseende og kemi med dig. Det lyder jo rigtig godt, men inden for denne branche, så vil det jo som udgangspunkt kun være udseendet, som vi kan vælge ud fra i forbindelse med det første besøg. Vil vi besøge dig igen, så vil de to andre ting sikkert også have betydning.

Mange af os har forskellige fantasier og lyster, som vi gerne vil have opfyldt. Nogen jagter kvinder med kæmpestore siliconebryster. Andre vil gerne have en med en stor røv. Nogle vil gerne have være sammen med en kvinde, der er slank som et skelet - andre vil gerne have en overvægtig kvinde. Ja, og nogle vil gerne være sammen med en mørk kvinde eller en asiatisk kvinde. Du vil aldrig kunne undgå, at der er nogen af dine kunder, der jagter sådanne fantasier eller fetisher eller hvad vi nu skal kalde det.

Jeg jagter som sådan ikke noget særligt fysisk kendetegn. Blot en almindelig kvinde, som jeg kan tilbringe en times nærværende hygge med med kys og kærtegn og blid sex. Det kan være svært at finde, når man bare læser annoncer, for alle tilbyder alt, og så gør de det jo alligevel ikke helt. Men kan jeg få det, så er det lidt ligegyldigt, om hun har store eller små bryster, vejer et par kilo for meget eller for lidt eller om huden af lys, gul, brun eller endnu mørkere. Den oplevelse jeg søger, kan bare være lidt svær at finde ud fra en profiltekst.

Så er det nemmere, hvis jeg bare var på jagt efter et par siliconebryster. Jeg var sammen med den frækkeste unge slanke kvinde med de mest unaturligt skønne siliconebryster forleden. Lækre bryster, men jeg fik på ingen mådet den nærværende oplevelse, som jeg søgte, så hende besøger jeg nok ikke igen. Jeg var også engang sammen med den mørk kvinde. Det var lidt tilfældigt, at det lige blev hende, for jeg var på ingen måde på jagt efter en mørk kvinde. Her var oplevelsen noget nærmere det, jeg søger, så det var dejligt.

Du vil helt sikkert opleve, at der er nogen, der efterspørger dig på grund af din hudfarve. Det kan jeg absolut også godt forstå, for efter min mening er en mørk brun hudfarve utrolig meget smukkere end os blege europæere (medmindre de har taget en masse sol). Nogen nævnte bucket list her i tråden. Der er helt sikkert også nogen, der blot lige vil kunne krydse af på deres bucket list, at de også har været sammen med en mørk kvinde.

Selvom jeg ikke har en egentlig bucket list, så er det jo alligevel frækt at opleve noget nyt og anderledes. Så min bucket list opstår vel nærmest på bagkant af oplevelsen. Så lidt ubevidst krydser jeg måske også af på min bucket list:

[✓] Kneppet en afrikansk kvinde
[✓] Kneppet en kvinde med unaturlige og lækre siliconebryster

Når jeg læser dine indlæg (dem af dem, som jeg har har læst), synes jeg, at du har helt ufornuftige forventninger til, hvad mændene, der køber en time med dig, skal levere. Du taler i vid udstrækning om det, som om der skal skabes en varig relation, nemlig personlighed, kemi og så videre.

Men køber jeg en times tid med dig, så håber jeg bestemt på en sød og dejlig kvinde med en dejlig personlighed og en god kemi mellem os. Men når det kommer til alt, så har jeg jo næppe valgt dig ud fra disse parametre, men snarere fordi du opfylder nogle af de forventninger jeg ellers har til mødet, så det er snarere et par store patter, en stram fisse, mulighed for at facefucke dig eller lignende, der gør, at mænd vælger dig - eller ja, din hudfarve. Men der er sikkert også nogen, der ville hoppe på krogen, hvis du skrev noget om din personlighed.

Du skriver, at du bare føler dig gjort til en dukke i deres hoved.

Det kan jeg godt forstå, at du føler. Og jeg kan også godt forstå, at du synes, det er træls.

Jeg mødtes som sagt med en ung kvinde forleden. Hun var bestemt sød og rar og serviceminded. Og jeg behandlede hende bestemt pænt og respektfuldt, ingen tvivl om det, som en gentleman bør. Men jeg ved jo godt, at når tiden er gået, så bliver jeg bare sendt ud på gaden. Og måske møder jeg hende aldrig igen. Der er ingen personlig relation mellem os.

Vi har indgået en transaktion. Hun har fået en stak pengesedler, og jeg får lov til at nyde og bruge hendes krop. Nu tilbød hun ikke GFE-oplevelsen med kys og så videre, og så må jeg indrømme, at hun lidt ender med bare at være en kneppedukke, som jeg kan ligge og støde min pik op i gentagne gange, indtil jeg kommer.

Det har jeg oplevet nogle gange, men jeg har bestemt også oplevet supergode og nærværende oplevelser, hvor kvinderne bestemt ikke ender med blot at være kneppedukker, der kan lægge krop til min udløsning. Så jeg tænker, at kvinden i høj grad også kan vælge, hvordan hun vil opfattes.

Jeg tror, at du vil opleve, at der er mange mænd, der blot søger en krop til deres egen nydelse. For dem er du bare en kneppedukke, som de kan bruge. Disse mænd kan du sikkert ikke gøre alverdens ved, og har du en mørk hudfarve kan du ikke undgå, at nogen vælger dig af denne grund. Andre mænd som mig vil måske gerne have den lidt mere personlige nærværende oplevelse, og dem kan du jo arbejde på at give denne oplevelse.

Jeg spørger mig selv: Hvorfor er du glædespige, hvis du har disse kvaler?

De fleste glædespiger sælger en uforpligtende seksuel relation. For sexkunderne er kvinderne i høj grad en form for kneppedukke, som de kan bruge til deres egen nydelsen i det tidsrum, som du har betalt for. Ønsker man som glædespige noget andet end det, så skal man måske ikke være glædespige. Så er det måske snarere en fast sugarbabe - sugerdaddy relation, man skal finde, hvor det måske nærmere er personlighed og kemi, der tæller.

først og fremmest tak for din kommentar. Jeg havde faktisk ikke regnet med at nogen ville tage sig så meget tid til at svare 😅 Og helt ærligt det var virkelig rart at læse. Man kan mærke at du faktisk har tænkt over det jeg skrev i stedet for bare at gå i forsvar eller blive sur.

Jeg tror også noget af det jeg skrev måske blev forstået lidt anderledes end jeg mente det. For jeg er helt enig i at udseendet betyder noget og at det ofte er det man vælger ud fra i første omgang. Det er jo bare virkeligheden 😅 For mig handler det mere om når min hudfarve bliver gjort til en fetish eller sådan en “jeg har altid gerne villet prøve en mørk pige” ting. Der er forskel på at finde en mørk kvinde attraktiv og så på at være interesseret i hende primært på grund af hendes hudfarve. Jeg er jo sugarbabe og det er mit udgangspunkt. Men selvom det er mit udgangspunkt så betyder kemi stadig rigtig meget for mig. Jeg kan ikke bare slukke for den del af mig selv. Hvis der ikke er en god energi mellem os eller jeg ikke føler mig tilpas med personen så har jeg faktisk svært ved overhovedet at tænde på ham. Så jeg søger ikke nødvendigvis en kærlighedshistorie men jeg har stadig brug for en eller anden form for connection. Ellers bliver det bare alt for mekanisk for mig.

Men seriøst tak for dit svar. ❤️

Skrevet

Hvis du gerne vil have at dine gæster ændre sig, burde du måske skrive i din profil at du frabeder dig kommentarer som disse. Jeg synes det er helt fair du føler sådan, men det er en filtrering som burde ske ved kilden, og ikke helt generelt.

For i det du her skrive anonymt, skriver du også på vegne af mørke piger som måske gerne i deres erhverv vil seksualiseres på baggrund af deres etnicitet.

DarkSkinEnergy skrev, for 17 timer siden:
DarkSkinEnergy skrev, for 17 timer siden:

“jeg har altid gerne villet prøve en mørk pige” ting. Der er forskel på at finde en mørk kvinde attraktiv og så på at være interesseret i hende primært på grund af hendes hudfarve.

Skrevet

Men, kan vi se den mørke skønhed? 👀 🫣

Nej, jeg elsker kvinder i alle former, farver og størrelser. Jeg må indrømme, at jeg har nogle yndlingstyper af kvinder, der får mig til at tænke ekstra meget med begge hoveder. Med flere hudfarver og nationaliteter.

Kvinder har også ofte deres yndlingstyper af mænd, de fantaserer om. Nogle rejser til Grækenland, andre til Spanien, Tyrkiet eller Kenya. Asiatiske kvinder, der kan lide skandinaviske Rema 1000 og KFC Vikings med omhyggeligt modelleret skæg osv.

Det jeg ser, er det der får mig til at vælge hende. Ikke bare hendes krop, men også hendes blik og øjne. Det, der får mig til at komme tilbage, er hendes evne til at få mig til at glemme tid og sted, men også hendes personlighed og feminine energi.

Jeg er ikke sammen med hende bare for hurtig tilfredstielse, men for at opleve, hvad hendes feminine intimitet kan give. Det er lige så vigtigt, hvordan jeg har det efter besøget.

Kvinder i alle deres vidunderlige etniciteter, farver og feminine udtryk er smukke. Personlighed er det, der gør det magisk.

Men nogle gange har man bare lyst til en hurtig hj og et kuglespil også.

Redigeret af Asc

Skrevet
DarkSkinEnergy skrev, den 21.6.2026 at 14:13:

Jeg har valgt brugernavnet fordi jeg elsker den jeg er og er stolt af at være mørk. Det betyder ikke at jeg ønsker at blive set som en fetish eller en fantasi. Og nej bare fordi jeg arbejder i branchen betyder det ikke at jeg stopper med at være et menneske med følelser, grænser og et ønske om at blive mødt med respekt.

Man kan godt have en fetish og samtidig repektere vedkommende. Synes ikke det ene udelukker det andet.

Skrevet
Madame Illona skrev, den 22.6.2026 at 18:53:

Jeg er lys og jeg bliver kaldt racist fordi jeg siger nej til mørke mænd …. Men jeg starter ikke en tråd blot fordi jeg tager et valg ….

Du har et job hvor man skal balancerer Det er til tider svært at tilfredsstille alle

Man kan tilfredsstille nogle noget af tiden, men man kan aldrig tilfredsstille alle, altid.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.