Hop til indhold

Til jer der kun ser min hudfarveđŸ€ŠđŸŸâ€â™€ïž

Featured Replies

Skrevet
DarkSkinEnergy skrev, den 21.6.2026 at 15:06:

Hvis en mand vĂŠlger mig fordi han kan lide min personlighed, udseende og kemi med mig, sĂ„ er det jo mega nice. Hvis han vĂŠlger mig fordi han altid har haft en ting for mĂžrke kvinder sĂ„ fĂžler jeg mig lidt som en kategori pĂ„ en Ăžnskeliste og ikke at folk ikke mĂ„ have prĂŠferencer 😊

HÄber ikke at ÞdelÊgge illusionen - men ingen kender kemien med dig, eller personligheden, fÞrend de har mÞdt dig. FÞrste mÞde handler om at tro at der er noget tiltrÊkkende - og her kan den mÞrke hud have samme tiltrÊkningskraft pÄ nogen, som blondiner og store bryster kan have hos andre. Og er det ikke okay? I dette game handler det vel om at udleve seksuelle fantasier? Og sÄ er det naturligvis en helt anden sag i privaten.

• Svar 76
  • Visninger 5k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlÊgsskrivere i denne trÄd

Mest populĂŠre indlĂŠg

• Den erfarne
    Den erfarne

Modtaget.. Men hvorfor har du sÄ valgt det brugernavn som fokuserer pÄ din hudfarve? Ja selvfÞlgelig er i mennesker af kÞd og blod ligesom alle andre, helt enig. Nej i er ikke sat i verden for det, m

• NĂ„r en mand vĂŠlger at henvende sig til mig, sĂ„ gĂžr han det ud fra de oplysninger han har til rĂ„dighed. Jeg er dansk, en moden kvinde med en naturlig krop. MĂ„ske har han set mine billeder. Og det er de

• Hr Lille Niels
    Hr Lille Niels

Hmm, med risiko for at ryge i skammekrogen efterfÞlgende. Din profil viser det ikke, men jeg antager at du er gp. Og sÄ er der vel ikke den store forskel om gÊsten har fantasi om store eller smÄ bryst

Skrevet

Det er mange blegfise som jeg der gerne vil prĂžve en chokoladefarvet. đŸ« Hvad er der galt i det?

Det giver kunder sÄ whats not to like?

Vi gÄr alle efter vores prÊferencer, det ville da vÊre mÊrkeligt andet.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlÊg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, sÄ log ind her for at oprette et indlÊg med den bruger.

GĂŠst
Svar pÄ denne trÄd...

Account

Navigation

SĂžg

SĂžg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.