Hop til indhold

GP’ers prissætning for mertid (udover 60 min)?!

Featured Replies

Skrevet

Det, du fuldstændig glemmer at fortælle i dit indlæg, @ToxicWaste, er, om du efterspørger de her 90 minutter hos helt nye ubesøgte kvinder, eller om det er hos nogen, du har opbygget en fast relation til. Der er nemlig en verden til forskel, og det er nok her, filmen knækker for din fortælling.

Hvis du sender en kold forespørgsel til en ny ubesøgt kvinde og beder om halvanden time, så kigger hun selvfølgelig på sit skema og sin prisliste ud fra ren forretning, præcis som jeg beskrev før. Men virkeligheden er jo sjældent så firkantet, når først kemien er der.

Min egen erfaring er i hvert fald, at de kvinder, jeg har set en håndfuld gange, er langt mere løse med tiden, uden at man absolut skal sidde og stirre sig blind på uret eller faste tidsrammer. Jeg oplevede så sent som tidligere på året med en jeg ikke havde mødt før, bookede og betalt for 45 minutter, men endte med at være der i næsten halvanden time, uden at der overhovedet blev talt om ekstra betaling. Hvorfor? Fordi hun kun tog én kunde den dag, kemien spillede, og det føltes fuldstændig naturligt for os begge to ikke at tælle minutter. Men jeg medgiver også, at det var en af de mere ekstraordinær sjældne oplevelser.

Det er den menneskelige faktor, du slet ikke regner med i dine eksempler. Den der stive minut-for-minut-logik, du brokker dig over, opstår typisk kun, hvis relationen også bærer præg af at være en ren kold transaktion. Hvis du vil have den fleksibilitet, hvor tiden ikke er en spændetrøje, så kræver det altså, at man investerer i kemien og relationen først. Man kan ikke købe sig til ægte, afslappet nærvær på mængderabat fra dag ét.

• Svar 58
  • Visninger 2.9k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Frodige Ida
    Frodige Ida

Mit input Prisen sættes af den pågældende GP. Og ingen anden i min verden. Der er så meget jeg syntes er uretfærdig her i livet men sådan er det bare. Jeg kan øffe herfra og til solen ikke stå op og

• SweettieDK
    SweettieDK

Nu er jeg heller ikke et godt eksempel til at diskutere det, da jeg selv har mængderabat. Og ved at den sidste tid ofte bruges på mere rolige aktiviteter. Men forstår godt dem der så og sige starter

• SweettieDK
    SweettieDK

Vil lige tilføje en ekstra ting på det er mere en generel kommentar. Og egentligt mest for at sige. Jo I / vi kan tale priser herinde så ofte som der er behov for. Men med det sagt man kan aldrig gøre

Postede billeder

Skrevet

Nu må de søde piger rette mig hvis de er lodret uenige i mit postulat, men det kommer uanset hvad nedenfor! 😆

Ps. priserne nedenfor er opdigtede efter bedste evne...

Jeg har altid tænkt det sådan, at pigerne prissætter efter hvilke varigheder de selv foretrækker.

Hvis prisstrukturen sættes som følgende eksempelvis:

15min - 800kr

30min - 1200kr

60min - 1500kr

90min - 1800kr

Så indikerer det i mine øjne at pigen foretrækker længere tider, da rabatten ved mertid er høj. Det ses også på thai klinikker hvor feks. massage + B2B + hj prissættes til 1200-1300kr, hvor FP prissættes til 1500kr for samme tid, det har jeg altid set som en teknik til mersalg, for hvem har ikke lige 200-300kr ekstra til den fulde nydelse, og når man er der er det jo hurtigt det nederste hoved der tænker 😉

Hvis prisstrukturen derimod er:

15 min - 700kr

30min - 1000kr

60min - 2000kr

Så synes jeg klart det indikerer at pigen foretrækker korte aftaler.

Samme holdning har jeg til priser for mertid når først sceancen er i gang. Hvis hun i første tilfælde tilbyder 30min ekstra oveni de første 60min man har bestilt til 1000kr, ville jeg tænke at hun ikke var interresseret i den ekstra tid. Hvorimod hvis hun ved tilfælde 2 tilbød 30min oveni de første 30min man har bestilt for 500kr, ville jeg tænke at det var fordi hun har overskud og gerne vil have den ekstra tid.

Alt i alt har jeg altid forestillet mig at priserne er sat efter pigernes egne lyster.

Jeg håber mine tanker gav mening.

Skrevet
  • Author
McLovin skrev, for 2 timer siden:

Den der stive minut-for-minut-logik, du brokker dig over

Du læser mit indlæg, som fanden læser biblen.

Jeg brokker mig jo netop ikke!

Og så drukner du dit svar i en ordflom - uden at forholde dig til det, jeg lige har skrevet vedr. din selvmodsigelse.

Redigeret af ToxicWaste

Skrevet
ToxicWaste skrev, for 3 timer siden:

Du læser mit indlæg, som fanden læser biblen.

Apropos at læse som fanden læser biblen: Du opretter en hel tråd for at kalde prissætningen for mertid 'urimelig høj' og 'ikke rigtigt gennemtænkt', og nu påstår du, at du ikke brokker dig?

Men lad os da bare tage din "modsigelse" helt kort, så du ikke drukner i ord:

De første 60 minutter har en lavere minutpris, fordi startomkostningerne (rengøring, lokaler, beskeder frem og tilbage) bliver dækket ind. Det handler om at få kunden ind ad døren. Men når du vil have 90 minutter, handler det ikke længere om faste startomkostninger. Det handler om særbehandling, fysisk / mentalt slid og det faktum, at du spærrer for, at hun kan tage andre kunder i det tidsrum. Det er to fuldstændig forskellige mekanismer.

Og pointen fra før står jo stadig: Det her minut-regnskab forsvinder fuldstændig, det øjeblik man rent faktisk investerer i kemi og en fast relation frem for bare at se det som en kold transaktion. Men det sprang du selvfølgelig behændigt henover.

Skrevet
GPenjoyer skrev, for 6 timer siden:

Hvis prisstrukturen sættes som følgende eksempelvis:

15min - 800kr

30min - 1200kr

60min - 1500kr

90min - 1800kr

Så indikerer det i mine øjne at pigen foretrækker længere tider, da rabatten ved mertid er høj. Det ses også på thai klinikker hvor feks. massage + B2B + hj prissættes til 1200-1300kr, hvor FP prissættes til 1500kr for samme tid, det har jeg altid set som en teknik til mersalg, for hvem har ikke lige 200-300kr ekstra til den fulde nydelse, og når man er der er det jo hurtigt det nederste hoved der tænker 😉

Tja…. Jeg tænker også der er en det gæster der ikke ønsker sex og derfor er glade for tilbudet til 1200 kr for 60 minutter hygge - uden penetration. Jeg nyder disse møder hvor jeg ikke behøver “præstere noget” men bare bliver forkælet og kan forkæle

Skrevet

Hej,

Nu har jeg en holdning om normalt ikke at blande mig i pigernes prissætning. Det er ganske simpelt ikke min opgave, men i dette tilfælde tillader jeg mig alligevel at knytte en kort kommentar – for måske at anskueliggøre hvorfor jeg tror at priserne er sat som de er.

Samtidigt hader jeg udtrykket GP – det er nedværdigende og intetsigende – så i mit eksempel giver jeg lige GP et navn.

Lad os kalde hende for Sukkermås – og hende vender vi så tilbage til om lidt.

Priserne i trådstarters indlæg var angivet som:

Eksempel:

30 min - 1000 kr.

45 min - 1400 kr.

60 min - 1700 kr.

Vi skal også lige være enige om at trådstarter skriver:

Det giver jo god mening, at der gives noget “rabat” for mertid (udover 30 min), når kunden nu er i “folden”, da der jo er en del ikke-fakturerbar/spildtid.

….

Lad os gå en tur på værtshus – et at de gode gamle brune af slagsen - og lige smide et nul at prisen således at prisen bliver:

En lille fadøl – 100 kr. for en halv liter fadøl. (30 min. 1000 kr.)

En mellem fadøl - 140 kr. for trekvart liter fadøl. (45 min. 1400 kr.)

En stor fadøl – 170 kr. for en liter fadbamse - mums. (60 min. 1700 kr.)

Vi giver også lige vores søde ”Sukkermås” et job som bartender i stedet.

Jeg er tørstig og tager en stor fadøl til 170 kr. (60 min). Min store fadøl har samme prisinterval som Sukkermås priser på lagenet som tydeligt siger at det bedst kan betale sige at købe en stor fadøl frem for en lille fadøl.

Nu har jeg drukket min hele liter fadøl uden at have fået morgenmad inden – så jeg er en lille smule småfuld og retter kursen mod den søde bartender ”Sukkermås” og får sagt nogle usammenhængende gloser om hendes store babser inden at jeg lige synes at jeg også gerne vil bestille en lille fadøl (30 min) til at gå hjem på.

Sukkermås beder nu om 100 kr (30 minutters prisen) men da jeg allerede er i folden som trådstarter siger det så øffer jeg nu lidt om da jeg jo allerede har drukket en stor øl til 170 kr. så burde den efterfølgende lille øl vel kun koste 60-70 kr. hvis vi skal overføre prissætningen mellem massageklinik og værtshus der jo begge er i servicefaget – under fornøjelige steder at komme.

Bartenderen Sukkermås tager 100 kr. for en efterfølgende lille fadøl på en halv liter  – såvel som Glædespigen Sukkermås tager startprisen for nye 30 minutter på lagenet til 1000 kr. for en halv time.

Hvorfor skulle pris opsætningen på værtshus og massageklinik være forskellig og ingen tør vel bede om rabat på værtshuset – så hvorfor gøre det på klinikken.

Sukkermås skal give rabat på massageklinikken, men ikke på værtshuset.

Det er ikke logisk.

Hvis nu trådstarter i stedet havde ringet til massageklinikken inden ankomst – altså ikke når han allerede var i folden – og spurgt den søde storbarmede (suk – drømmer lige lidt om Sukkermås) om han måtte bestille 90 minutter fra start – så var det mere tænkeligt at de indbyrdes kunne finde en fornuftig pris, i stedet for efter seancen at ville have mere til en rabatpris. Det er ikke god opførsel i mine øjne – det er tiggeri uden hensyntagen til Sukkermås.

Blot en tanke fra den gamle Støvlefyr – der ellers ikke mener at vi som kunder ellers bør blande os i pigernes priser.

Vi kan acceptere prisen og få god sex – eller afvise prisen og gå på værtshus i stedet.

Ovennævnte skriv bør ikke tages for alvorligt men læses med en snert af humor.

Skrevet
Støvlefyren skrev, for 9 timer siden:

Hvis nu trådstarter i stedet havde ringet til massageklinikken inden ankomst – altså ikke når han allerede var i folden – og spurgt den søde storbarmede (suk – drømmer lige lidt om Sukkermås) om han måtte bestille 90 minutter fra start – så var det mere tænkeligt at de indbyrdes kunne finde en fornuftig pris

Det er præcis det han har gjort og her får det overraskende svar at de ekstra 30 min. er dyrere end de foregående 30.

Det er imponerende så mange der læser det oprindelige indlæg som at der under mødet opstår et ønske om ekstra tid.

Men selv hvis det er under mødet må jeg indrømme at jeg synes det er underligt og unaturligt. Har selv engang spurgt om hun havde tid til at vi kunne forlænge fra 30 til 45 min. og der var svaret også 800 i stedet for de 400 som prisforskellen var og det var oven i købet med en jeg kendte godt og havde besøgt mange gange. Da jeg gjorde opmærksom på det skulle hun lige sikre sig med tele at det var indenfor husets regler.

Det er lidt skørt at man ikke har bedre styr på lige præcis den del og samtidig insisterer på at gæsterne er ubehøvlede hvis de overhovedet nævner noget med prisen.

Skrevet
Støvlefyren skrev, for 10 timer siden:

Hvis nu trådstarter i stedet havde ringet til massageklinikken inden ankomst – altså ikke når han allerede var i folden – og spurgt den søde storbarmede (suk – drømmer lige lidt om Sukkermås) om han måtte bestille 90 minutter fra start – så var det mere tænkeligt at de indbyrdes kunne finde en fornuftig pris

Ikke nødvendigvis og en underlig forventning at have.

Udover det så elsker jeg din sammenligning, men det med at aftale det inden. Svarer jo så til, du ved allerede når du sætter dig i baren at du vil ha 1,5 liter øl, og spørger til en speciel pris, du bestiller jo en større mængde på en gang, hun skal kun skænke op, betjene dig, tage imod betaling en gang, hun kan vel bare finde et større glas. Så det reelt er en øl du etc. Langt de fleste steder for I nok nej.

Skrevet
McLovin skrev, for 20 timer siden:

Og pointen fra før står jo stadig: Det her minut-regnskab forsvinder fuldstændig, det øjeblik man rent faktisk investerer i kemi og en fast relation frem for bare at se det som en kold transaktion.

Også en underlig forventning, dejligt og heldigt for dig når du åbenbart af og til lykkes med det.

Men som jeg ofte siger, hvis jeg skal sænke prisen eller give mere tid bare fordi folk er flinke, hvem skal så være de specielt udvalgte. Så er der pludselig så mange stamkunder at det slet ikke økonomisk render rundt. Så man må have et andet job ved siden af. Mindre tid til jer, færre tidspunkter hvor kalenderen kan passe sammen. Og støt og roligt kan man så udfase sig selv fra branchen. Selvom det var der job man ønskede at have og fandt glæde ved at udføre.

At vi (dem som er) er i branchen af lystbetonede årsager og ikke kun kynisk handel. Skal ikke nødvendigvis være lodret lig med at vi favoriserer nogen. Det skal helst betyde, vi rent faktisk yder go service, ikke putter hænder i vejen for at penetrering lykkes og hvad jeg eller her læst af dårlige omtaler. At vi her sex med jer fordi vi også selv her lyst til at ha sex. Men det er stadig et job. Og den måde vi betaler vores regninger.

Skrevet

@SweettieDK

Nu skyder du mig altså en forventning i skoene, som jeg overhovedet ikke har givet udtryk for. Jeg har hverken angrebet din eller andres forretningsmodel, og jeg går absolut ikke rundt og forventer gratis mertid, bare fordi jeg er flink eller er stamkunde. Det ville være en helt skæv indstilling at troppe op med, og jeg er fuldstændig med på, at det er et job, hvor regningerne skal betales.

Det, jeg anfægter, er ToxicWastes fuldstændig mekaniske tilgang til tid. For mig er det mest naturlige i verden, at et møde ikke styres af et stopur, hvor man skal være inde klokken 9:00 og absolut skubbes ud af døren 9:30 sharp på sekundet.

Der er en kæmpe forskel på kynisk at spekulere i at nasse sig til ekstra minutter, og så til at oplevelsen og tidsrammen føles levende, fordi kemien er der. I det eksempel, jeg nævnte, var det jo netop udbyderen selv, der helt uforpligtende valgte ikke at kigge på klokken – ikke noget jeg bad om eller tog for givet. Min pointe var, og er stadig, at et godt møde mellem to mennesker ikke kan reduceres til en kold, lineær tabel.

Branchen er jo ikke strømlinet. Hvis en kvinde er populær og har fuldt hus, har jeg da fuld forståelse for, hvis hun i sin kalender favoriserer de stamkunder, som måske forsøder hendes tilværelse med andet og mere end bare selve betalingen, eller hvor der bare er en helt suveræn kemi. Den form for favorisering sker jo alle steder, og det er vel kun fuldstændig menneskeligt.

For mig er det værste, man overhovedet kan være i den her verden, nemlig at være forvent. Jeg læser jo heller ikke en anmeldelse, hvor en mand proklamerer, at han fik sit livs bedste oplevelse, og tropper op hos den samme kvinde med en forventning om, at jeg automatisk er garanteret en ud-af-kroppen-oplevelse. Man må tage udgangspunkt i det møde, der opstår i nuet, i stedet for at møde op med et regneark og kravspecifikationer.

Skrevet
McLovin skrev, den 24.5.2026 at 16:34:

Og pointen fra før står jo stadig: Det her minut-regnskab forsvinder fuldstændig, det øjeblik man rent faktisk investerer i kemi og en fast relation frem for bare at se det som en kold transaktion. Men det sprang du selvfølgelig behændigt henover.

McLovin skrev, for 32 minutter siden:

Nu skyder du mig altså en forventning i skoene, som jeg overhovedet ikke har givet udtryk for.

Jeg citerer simpelthen lige samme afsnit igen, med en ekstra sætning. Jeg læste godt din individuelle oplevelse. Men det var ikke den jeg konkret forholdt mig til. Men din generelle bemærkning og “pointe” om…

Du kommenterer endda på en anden sprang over den pointe i sit svar. Men nu er det ikke det du skriver / mener.

Du skriver meget konkret “minut-regnskabet forsvinder”. Ikke måske, ikke hvis du er heldig. Du ligger op til andre kan opnå det hvis de gør som du skriver. Ligger tid og energi i relationen.

Og at for dig er det en go oplevelse hvis der som minimum er en følelse af der ikke tænkes på tiden.

Men faktum er jo vi også får kritik hvis vi er forsinket til den næste.

Det jeg protesterer i mod er det absolut ses som kynisk pengemaskine hvis man holder hårdt på tiden. Men der er meget andet end pengene som årsag til det er sådan.

Men vi er nok også en af de eneste brancher, hvor der håbes på (for at bruge en pænere ord end forventning) at vi arbejder gratis, for ellers kan vi ikke lide vores job.

Hvor mange andre tager overarbejde uden betaling ellers flextid, hvor man så har fri med løn en anden dag.

For mig er den diskussion helt hen I hegnet, om det så er den næste jeg skal være klar til, om jeg har tænkt jeg kunne nå at slå græs i mellem to kunder eller hvad det end måtte være. Så er det min gode ret at sige din tid er slut farvel.

Men nu handler denne tråd så oprindeligt også om betalingen for mer tid og ikke håbet og gratis mer tid. Flydende aftaler uden der kigges på uret.

Redigeret af SweettieDK

Skrevet

Det har sikkert været sagt før, men der er kun en som sætter den pris som hun vil sælge sin tid og krop for og det er kvinden selv.

Og der er kun en som beslutter om et er villig til at betale den pris og det er køberen

Hvordan matematik og andet fungere er flinterede ligegyldigt for her har vi med mennesker at gøre, det må vi ikke glemme at respektere

Redigeret af LystTilSM

Skrevet

Som GP undgår jeg at sælge mere end 60 min, i særdeleshed til mænd jeg aldrig har besøgt før. Jeg har en træls erfaring med at de mænd bare blokerer en masse tid i min kalender for ingen verdens nytte. Læs, jeg får et afbud i sidste øjeblik eller det der er værre. Men det er så et problem man kan løse ved forudbetaling, hvis manden er insisterende på mere end en time. Hvis han så pludselig er mindre insisterende, så ved jeg jo godt hvad klokken er slået. Og jeg kan spare mig selv for skuffelsen over at blive brændt af. :)

Noget andet er at man aldrig helt ved hvor god kemien er på forhånd. Så kan 2 timer være virkeligt lang tid, hvis der er nul kemi.

En tredje ting kan være at man bare ikke lige kan hive 2 timer ud til en hyggeboller, hvis der er arbejde og privatliv der skal passes ved siden af bibeskæftigelsen.

Jeg oplever selvfølgelig også ofte aftaler hvor tiden skrider fordi selskabet er godt. I sidste ende handler mange ting om kemien.

Jeg kan kun tale for mig selv. Men jeg har et behov for at have lysten med i det. Jeg gør det selvfølgelig ikke for mine blå øjnes skyld. Og rammerne for hvor meget jeg vil have for min tid og min service (samt hvilke services) sætter jeg efter et niveau, som jeg har ro i maven med.

Skrevet
  • Author
Støvlefyren skrev, den 25.5.2026 at 02:25:

Samtidigt hader jeg udtrykket GP – det er nedværdigende og intetsigende – så i mit eksempel giver jeg lige GP et navn.

Lad os kalde hende for Sukkermås – og hende vender vi så tilbage til om lidt.

@Støvlefyren Det er vist en meget personlig præference. Sukkermås er vist mere nedværdigende end Glædespige.

Hvis nu trådstarter i stedet havde ringet til massageklinikken inden ankomst – altså ikke når han allerede var i folden – og spurgt den søde storbarmede (suk – drømmer lige lidt om Sukkermås) om han måtte bestille 90 minutter fra start - så var det mere tænkeligt at de indbyrdes kunne finde en fornuftig pris

Og hvis du nu gad læse indlægget, ville du indse, at det var netop, hvad trådstarter gjorde. Men det er selvfølgelig sjovere at være en lemming, der løber med en halv vind (eller måske en ottende del vind).

Men det tyder da på, at du så er enig med mig 🤣 da du jo mener, at der så måske burde kunne aftales en mere fornuftig pris. Men nu er jeg ikke en af dem, der forhandler om priserne - så det vil jeg lade dig om.

Vi kan acceptere prisen og få god sex – eller afvise prisen og gå på værtshus i stedet.

Øhhh - kan du finde nogen i denne tråd, der mener noget andet?

Redigeret af ToxicWaste

Skrevet

Altså jeg er VIRKELIG dårlig til matematik men for mig er det også et spørgsmål om at der psykologisk er en forskel på 2000 og 1800 som er større end prisforskellen reelt er.. Men jeg tror heller ikke min prissætning giver mening for den er lig den i eksemplet🤣..

Jeg tager :

1000 kr for 30 min

1400 kr for 45 min

1800 kr for 60 min

Så kan man nogen gange købe en quicky for 800 kr.. Nogen gange kan man også købe det til 500 kr.. Jeg bruger generelt mere at sætte quickies på “tilbud” ved særlige begivenheder end jeg tilbyder det fast.. Som en tastingmenu😋..

Grundene til at min quicky koster så meget mere - tid kontra pris - er at jeg bruger den samme tid på at gøre mig klar til en quicky som en halv time og lige så meget tid bagefter på at rydde værelset.. 95% af quickies er sex fra første minut hvor en halv time er med forspil, som regel, så en quicky er generelt 15-20 min aktivt arbejde og det samme er så gældende i 85% af alle 30 minutters ydelser.. Snakken, hyggen og nussen er ikke aktivt arbejde.. Så arbejdsindsatsen er den samme også tidsmæssigt hvorfor skulle jeg tage en meget lavere pris for det så.? Fordi gæsten ikke gider “bruge penge” på at det bliver dejligt for os begge eller😝.?

Så det ikke for at straffe dem der vil have en kort tid med mere for at give incitament til at købe den ekstra tid.. Man kan også sige at min halve time jo egentlig er et super godt tilbud når den burde koste 1600💁‍♀️🤣.. Tilbuddet bliver endnu bedre når man køber en time som burde have kostet 3200..

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

Men jeg tror heller ikke min prissætning giver mening for den er lig den i eksemplet🤣..

Din prissætning er jo slet ikke lig med de eksempler, jeg giver?!

Men hvis du har et bidrag i tråden, der har en smule relevans, hvad er så din pris for 90 minutter? For det er faktisk det, der er hele kernen i diskussionen.

Fordi gæsten ikke gider “bruge penge” på at det bliver dejligt for os begge eller😝.?

Chamerende kommentar. Hvordan udleder du dette?

Skrevet

Jeg tager :

1000 kr for 30 min

1400 kr for 45 min

1800 kr for 60 min

Din prissætning er fin, der er en lille rabat på tiden i de længere møder ift. de korte.

Men hvis jeg spurgte til 90 min. og svaret var 2800, så ville jeg finde det mærkeligt og det er præcis det der sker for ts. Ved længere tid end det man har på menuen lægger man bare priserne sammen og derved betaler man 2 gange for forberedelse og får ikke engang den billige minutpris som man ellers fik ved opgradering fra 30 til 60 min.

Fair nok, hvis det er fordi man helst er fri for de lange møder, det er er egentlig bare ikke min opfattelse generelt.

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 5 timer siden:

Så arbejdsindsatsen er den samme også tidsmæssigt hvorfor skulle jeg tage en meget lavere pris for det så.? Fordi gæsten ikke gider “bruge penge” på at det bliver dejligt for os begge eller😝.?

Præcis trådstarters pointe...

Han vil gerne betale ekstra for at det bliver et dejligt møde (for begge) men finder det mærkeligt/uretfærdigt at timeprisen stiger ved 90 min. ift. 60 min.

Skrevet
Refresh skrev, for 2 minutter siden:

Din prissætning er fin, der er en lille rabat på tiden i de længere møder ift. de korte.

Men hvis jeg spurgte til 90 min. og svaret var 2800, så ville jeg finde det mærkeligt og det er præcis det der sker for ts. Ved længere tid end det man har på menuen lægger man bare priserne sammen og derved betaler man 2 gange for forberedelse og får ikke engang den billige minutpris som man ellers fik ved opgradering fra 30 til 60 min.

Fair nok, hvis det er fordi man helst er fri for de lange møder, det er er egentlig bare ikke min opfattelse generelt.

Ja der vil mit svar også være 2800😅..

Hvis vi gå udfra at udgangspunktet er at hvert kvarter koster 800 så skulle 6 kvarter koste 4800 så synes jeg faktisk at 2800 er inkluderet en stor besparelse😋.. Det vel et spørgsmål om hvad man sætter som udgangspunkt eller er jeg bare helt ved siden af.? Så er alt yderlig mellemregning osv vel lige meget.? En quicky koster 800 fordi arbejdsindsatsen er den samme både tidsmæssigt og forberedelsestid osv som 30 min men rabatten er jo allerede inkluderet i hver halve time i og med at prisen er 1000 kr kun.. Så man skulle give yderligere rabat end den allerede inkluderede.? Jeg startede ud med at sige jeg er virkelig dårlig-dårlig til matematik og jeg beviser det jo nok bare lige her😝🤣..

Jeg er med på at ts mener at hvert kvarter ud over den halve time burde koste 200 kr med min prissætning.. Det holder bare ikke fordi den første halve time er måske forspil, smalltalk, nusning osv.. De næste halve timer plejer så at være mere koncentreret omkring sex og bliver derfor de aktive arbejds”minutter”.. Men det bare rigtig besværligt at forklarer folk at det første kvarter skal i kun betale 200 for HVIS det foregår med forspil og så de næste aktive kvartere dem skal i betale 800 for.. Det bliver noget bøvl.. Og så der også lige den ekstra 100 kr pr kvarter jeg giver i rabat når man køber en time det jo som sagt fordi der er et psykologisk aspekt der gør sig gældende når man nærmer sig 2000 hvor den “mistede indtægt” er rigtig lille i forhold til stigning i antallet af gæster der så øger indtægten..

Jeg ville nogen gange ønske at gæsterne skrev “det her ønsker jeg mig” udførligt og man kunne give en pris på det i stedet for at man skal have en standart pris for det hænder både at jeg forlader en halv time og tænker “det var simpelthen for let til at han burde have betalt den pris for det” og at jeg tænker “det var edermame de længste 30 min jeg nogensinde har haft i mit liv”.. Men det besværliggøre hele processen og ville fjerne det flydende i sex så ja.. Det her er nok den bedste løsning hvor hvert kvarter når man køber halvanden time koster 466 kr..

Skrevet
ToxicWaste skrev, den 22.5.2026 at 18:23:

Og jeg forstår simpelthen ikke den generelle holdning til prissætningen af mertid.

Handler det ikke i virkeligheden mere om dine egne præferencer for visse typer kvinder, end det handler om en generel holdning eller fast prissætning i branchen?

Du får det til at lyde som en universel regel, at mertid altid er ulogisk eller uforholdsmæssigt dyrt, men markedet er jo enormt broget. Nedenstående er et konkret eksempel taget direkte ud af en virkelig og aktuel annonce:

Det viser jo bare, at den stive prisstruktur, du anfægter, overhovedet ikke er repræsentativ for hele branchen. Det handler i bund og grund om, hvem man vælger at booke hos. Hvis de kvinder, du foretrækker, vælger at sætte prisen markant op efter den første time, er det deres personlige forretningsmodel og grænser – ikke en generel markedsfejl. Man kan ikke skære hele branchen over én kam baseret på, at de udbydere, man selv har i kikkerten, ikke vil give mængderabat.

JenniferRomantica skrev, for 6 timer siden:

Man kan også sige at min halve time jo egentlig er et super godt tilbud når den burde koste 1600💁‍♀️🤣.

Du er vidst overstimuleret ved at blive lukket ind i folden igen 😜 få nu ikke alt for mange gode idéer.

Screenshot_20260606-182628.png

Skrevet
Refresh skrev, for 1 time siden:

Din prissætning er fin

Jeg er sikker på at pigerne værdsætter, at du godkender deres prissætning.

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Måske koster alle fremtidige kvartere faktisk 500

Jamen - endelig noget der giver mening 😀

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 19 timer siden:

Hvis vi gå udfra at udgangspunktet er at hvert kvarter koster 800 så skulle 6 kvarter koste 4800 så synes jeg faktisk at 2800 er inkluderet en stor besparelse😋.. Det vel et spørgsmål om hvad man sætter som udgangspunkt eller er jeg bare helt ved siden af.?

Ja, du er helt ved siden af 😉🤣

Du kan/bør ikke bruge prisen på 15 min. som udgangspunkt for noget som helst, når du helt standard tilbyder 30, 45 og 60 min. til en helt anden pris.

Du har selv så fint redegjort for hvorfor 15 min. er forholdsvis dyrere og at du egentlig finder de lidt længere møder både hyggeligere og mindre intensivt krævende, så jeg undrer mig da lidt over hvorfor det er 15 min. du vælger at lave tilbud på i stedet for 30? Fair nok, hvis du kommer i humør til en svingdørsvagt med fuld knald på, men hvis du egentlig hellere vil de lidt længere, så er det en modsigende incitamentsstruktur.

Jeg har aldrig betalt for mere end 60 min. men forestiller mig at forskellen på 60 og 90 primært ligger i ekstra tid imellem sexen til hygge og måske lidt massage. Alt det du tidligere beskrev som noget der gør mødet bedre/hyggeligere for dig.

Så er det da paradoksalt at du mener at timeprisen bør være højere end ved 60 min.

En lineær prismodel ville give 2600 (1800 + 800), da man gav 800 for at opgradere fra 30 til 60 og hvis du reelt gerne ville have at dine 60 min. kunder engang imellem købte lidt ekstra hyggetid, så ville jeg overveje at sætte den til 2500, så der er en lille gullerod.

Det hele er selvfølgelig under forudsætning af at du godt kunne tænke dig at sælge 90. min. Hvis du føler det er for længe med den samme kunde eller bliver kedeligt, så er det jo fint at det koster ekstra, men det er jo også noget af det trådstarter spørger til.

Men dine svar har egentlig bare bekræftet mig i at det mest af alt handler om at der ikke bliver tænkt så meget over prissætningen og at ønsker der falder udenfor den fastsatte menu derfor bliver prissat som vinden blæser 🤣

Redigeret af Refresh

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 19 timer siden:

Jeg er med på at ts mener at hvert kvarter ud over den halve time burde koste 200 kr med min prissætning..

Frem med lommeregneren 😉

Din prisstruktur ligner 200 i opstart (klargøring osv.) og 400 pr. kvarter.

Hvis man skulle gøre det enkelt, ville jeg holde mig til den formel. Den giver i øvrigt 2600 for 90 min.

Ingen stiller spørgsmål ved at 15. min. er forholdsvis dyrere, det er ganske forståeligt.

Og helt enig i at hvis det skulle være retfærdigt, så skulle nærmest hvert enkelt møde prissættes forskelligt, men det kan man jo af gode grunde ikke. Men man kan godt sætte grænser for hvor meget og hvor voldsom sex et møde må/kan indeholde. Men det er selvfølgelig ret svært at vide ved første møde om det er en nussegøj eller en råknepper det kommer ind ad døren.

Redigeret af Refresh

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.