Hop til indhold

GP’ers prissætning for mertid (udover 60 min)?!

Featured Replies

Skrevet

Jeg tænker der ligger mange overvejelser bag prissætningen. Og det er jo helt op til sælgerne.

Jeg tænker at de tænker lidt anderledes end de fleste kunder og det er jo deres ret.

At prøve at forstå prissætning er spild af tid og jeg nøjes med at reflektere og betale. Så prøver jeg at undgå de piger der skal have ekstra for stort set alt udover at kneppe. Jeg har forskellige præferencer, men jeg ved jo ikke altid hvad jeg helst vil nyde i situationen - bj uden eller rimming eller rigtige kys eller cim. Træls at bestille og betale for det hele og kun “nå det halve”. Hellere en all incl. pris med det meste. Det er klart at visse ting kræver mere forberedelse og mere oprydning og så er merprisen jo relevant. Men igen, pigerne bestemmer priserne og vi sexkøbere bestemmer hvem vi vil besøge.

• Svar 58
  • Visninger 3k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Frodige Ida
    Frodige Ida

Mit input Prisen sættes af den pågældende GP. Og ingen anden i min verden. Der er så meget jeg syntes er uretfærdig her i livet men sådan er det bare. Jeg kan øffe herfra og til solen ikke stå op og

• SweettieDK
    SweettieDK

Nu er jeg heller ikke et godt eksempel til at diskutere det, da jeg selv har mængderabat. Og ved at den sidste tid ofte bruges på mere rolige aktiviteter. Men forstår godt dem der så og sige starter

• SweettieDK
    SweettieDK

Vil lige tilføje en ekstra ting på det er mere en generel kommentar. Og egentligt mest for at sige. Jo I / vi kan tale priser herinde så ofte som der er behov for. Men med det sagt man kan aldrig gøre

Postede billeder

Skrevet
Slowman skrev, for 16 minutter siden:

Men igen, pigerne bestemmer priserne og vi sexkøbere bestemmer hvem vi vil besøge

Siden her er vel netop lavet for at vi kan diskutere emnerne og købere og sælgere kan blive lidt klogere på hinanden.

Og især når man nu møder piger i branchen der undrer sig eller ærgrer sig over at en given ydelse ikke bliver købt oftere, men ikke forstår at det er fordi den fra købers perspektiv er prissat helt skævt, så er det da kun godt at vi har en dialog om tingene i stedet for blot at forskanse os og blive enige om at så er mindre salg nok vejen frem!

Skrevet
Refresh skrev, for 16 minutter siden:

Siden her er vel netop lavet for at vi kan diskutere emnerne og købere og sælgere kan blive lidt klogere på hinanden.

nja… tror nu mest den er lavet primært for at tjene penge og sekundært for at sexkøbere kan tale sammen.

Jeg er ikke så sikker på at det er meningen at købere og sælgere skal diskutere priser, prisstrukturer og prissætning. Jeg fornemmer et vis forbehold fra sexsælgere omkring dette emne.

Skrevet
Slowman skrev, for 8 minutter siden:

tror nu mest den er lavet primært for at tjene penge og sekundært for at sexkøbere kan tale sammen.

Der er vel ikke rigtig nogen der betaler for annoncer og profiler mere og hvis det kun var køberne der skulle debatere, havde man vel ikke giver pigerne adgang til forums.

Slowman skrev, for 11 minutter siden:

Jeg fornemmer et vis forbehold fra sexsælgere omkring dette emne.

Men nu har vi jo lige præcis et par kvinder i tråden, som gerne vil snakke mindeligt om det...

Så er der vel ingen som helst grund til at du lægger det i graven på deres vegne.

Det står enhver frit for at holde sig ude af debatten 😉

Skrevet
Refresh skrev, for 3 minutter siden:

Det står enhver frit for at holde sig ude af debatten 😉

Virkelig? Det troede jeg ikke du vidste😂

Skrevet
Refresh skrev, for 6 minutter siden:

Der er vel ikke rigtig nogen der betaler for annoncer og profiler mere

Nej, ikke på denne side isoleret set, men den genererer rigtig meget trafik over til en anden side, som ejeren af EG også har under sine vinger, nemlig Annoncelight.

@Slowman har ret i, at EG-siden selvfølgelig er lavet med indtjening for øje, og ikke bare for at oprette et debatforum for sine blå øjnes skyld.

Men det er i virkeligheden en anden snak. Lad os komme tilbage til trådens emne, nemlig prissætningen. Et populært emne, som popper op igen og igen, og som der aldrig opnås fælles enighed om.

Skrevet
  • Author
LystTilSM skrev, den 27.5.2026 at 11:27:

Det har sikkert været sagt før, men der er kun en som sætter den pris som hun vil sælge sin tid og krop for og det er kvinden selv.

Og der er kun en som beslutter om et er villig til at betale den pris og det er køberen

@LystTilSM Fuldstændig enig. Men det er også kvinden, der leverer servicen, som hun ønsker. Og den kan vi godt anmelde og forholde os til. Men af en eller anden grund må man ikke diskutere priser. Det giver ikke rigtigt mening.

Skrevet

@Refresh men de fleste piger tilbyder jo 15 min som opstartsprisen.. Jeg føler jeg har pointeret at prisen er 1800 og ikke 2000 fordi det for mange mennesker ligner en stor forskel selvom den på bundlinjen ikke har den store betydning..

Det ikke fordi jeg tænker “jeg ææælsker at tilbringe en time med alle mine gæster så jeg vil give dem alle (selv dem jeg aldrig har mødt endnu) et incitament for at købe en time frem for en halv især når alle der køber lang tid er super nemme gæster og vil egentlig bare putte halvdelen af tiden” fordi nogen gæster har jeg vildt god seksuel kemi med men vi ville ikke aaaane hvad vi skulle snakke om hvis vi havde tøj på kroppen og en time med dem ville være utrolig krævende fysisk og problemet er lidt at ingen af os piger ved hvilken oplevelse vi gå ind til og tager betaling for.. Heller ikke selvom vi måske har mødt gæsten flere gange før.. Vores gæst kan have udførligt beskrevet hvad han er ude efter og når man så møder ham så var det faktisk mere pse end GFE fordi stemningen greb ham eller os i øjeblikket🤷‍♀️..

Hvis man prøvede at skabe en individualiseret prissætning så tror jeg utrolig mange liiige pludselig ville være rene casanovaer der egentlig bare vil nusse og masserer når betalingen faldt og så ville det se anderledes ud når uret blev startet😝🤣..

Der også et andet aspekt i det at nogle af de gæster der køber længst tid (i min erfaring) er mænd der har taget lidt (eller meget) til næsen og det kan sku godt være sådan en tissemand sjældent virker men det kræver altså også sin kvinde at se en 57 årig blegfed dansk mand “strippe” og danse frækt i 5 timer imens han gumler kæberne af led og sender øjne der minder mest af alt om det der meme (i ved godt hvad for et jeg mener) uden at miste forstanden og modet🤣..

regnestykket indebærer også at ca 80% af dem der køber en halv time kan ikke når at få rejsning og udløsning igen efter den første udløsning så den overskydne tid i den halve time bliver i stedet for brugt på nus og smalltalk mens 80% af dem der køber en time - mere end en time så procentdelen nok helt oppe på 90 - vil have to udløsninger eller flere og den første er nem nok at holde gejsten oppe til, anden bliver lidt svære osv osv osv you catch my drift så selvom du tænker der er mange der køber 90 minutter for at nusse og masserer så er det bare ikke altid kun det tiden bliver brugt til.. Det er som regel med et håb om at komme mere end en gang og som sagt så kræver nummer to rejsning og udløsning bare nogle flere kræfter.. I min erfaring men jeg har jo ikke selv sådan et vedhæng meeen har haft fingrene i mere end en af slagsen😅🤣..

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.