Hop til indhold

Kundens alder

Featured Replies

Skrevet

Nu har jeg flere gange oplevet at blive bedt om et foto når jeg har nævnt min alder på 55, det er en ny oplevelse for mig.
Jeg sender ikke foto´s rundt så de aftaler er ikke blevet til noget.
Jeg kontakter ikke de helt unge damer, men dem fra sidst i 20´erne og op.
Er det så meget at lave for tiden?

Jeg undre mig for det her har jeg ikke oplevet før.

Skrevet

Jeg er gudskelov aldrig blevet bedt om foto, når jeg har nævnt min alder på 66, hvilket nok er meget godt, for jeg er ikke fotogen og sender aldrig fotos.

Skrevet

Jeg er 68 og skriver det altid. Jeg skriver også højde, vægt og nationalitet. Og så skriver jeg at jeg er en venlig mand.

Jeg er aldrig blevet bedt om at sende billede, men har uopfordret gjort det et par gange.

Synes egentlig det er ok at pigerne gerne vil vide lidt om hvordan man ser ud.

Skrevet

Jeg har aldrig nævnt noget som helst af personlige oplysninger.
spørger bare efter om de har tid i dag også plejer jeg at få svar at det har de og hvornår jeg ønsker. så skriver jeg blot tidspunktet som passer mig også siger de finno eller et andet tidspunkt.

Ikke noget med alder, vægt, skonummer eller noget som helst.
Hvis jeg blev spurgt efter billede, ville jeg ikke sende noget.

Skrevet

Jeg har tidligere skrevet min alder, men gik væk fra det, da GP’er ikke fandt det så vigtigt. Tid og ønskede ydelser virker til at være det vigtigste. Jeg skriver dog min højde og vægt, når jeg vælger en petit eller meget lille thai.

Jeg har altid tænkt på, hvordan det må være for GP’en, når hun åbner døren. Det kan være en ung, smuk og atletisk mand, eller alt muligt andet.

Jeg vil ikke selv sende billede til en GP, men vil gerne se billeder i hendes annonce. Hun behøver dog ikke at vise ansigtet. Faktisk har mine bedste GP oplevelser været med nogle, der ikke har haft billede i annoncen. Underligt nok.

Nogle GP'er skriver i deres annonce, at de ikke modtager mænd over en vis alder. Det synes jeg er en fair løsning. Så kan os på 40, 50 eller mere vælge nogle andre.

Skrevet

Har jeg aldrig oplevet, jeg er dog også kun 28. Måske derfor?

Men jeg beskriver altid mig selv, også da jeg er overvægtig, så tænker jeg, at det er rart for kvinden at vide på forhånd, hvis det har betydning for hende.
Alder, nationalitet og en kort beskrivelse af udseende. )

Skrevet
  • Author

Okay.

Jeg har sikkert bare været lidt uheldig, har som sagt heller ikke oplevet det før.

Skrevet

Skriver altid nationalitet og alder og nogle gange sender jeg også billede dog uden ansigt hvis det er første gang jeg henvender mig - så de har en idé om hvordan jeg ser ud. Jeg har da oplevet at et par thai kvinder også beder om at se ansigtet. Tænker at de er nysgerrige siden de spørger. Jeg sender dog ikke billeder med ansigt - diskretion må gælde begge veje.

Skrevet

Til GP'er oplyser jeg altid at jeg er gammel og fed, men til Thai massage gør jeg ikke, de kan jo vælge kun at tilbyde massage, når de ser mig..

Skrevet

Jeg spørger ofte efter alder, men beder aldrig om billede. Når jeg spørger efter alder, så er det dels for at få en fornemmelse af, hvem jeg skal møde og så er unge mænd under 30 år for ungt til mig. Og så oplever jeg generelt at seriøsitet og ordentlighed øges med alderen 😊

Skrevet

Jeg skriver altid alder, højde og vægt til nye piger og hvis det er en lille thaipige skriver jer også tit at jeg er dansker med en lille pik, da de ofte er udfordret af danskere, da de siger at vi har store pikke i forhold til hvad de kommer fra.

Skrevet

Selvom jeg er langt op i årene, finder jeg det problematisk at skrive alderen, fordi de fleste mennesker jeg møder vurderer mig mindst 10-15 år yngre end hvad jeg er.

På den anden side, min preferance er de modne damer som har masser af erfaring, og dermed kan og kender sexlivets variationer, og kan måske lettere imødekomme ønsker og forstå for eksempel fetisher, og dulle sig op med feminine attributter. Desuden har de unge jo heller ikke gennemgået livets fejlvurderinger, som de ældre kvinder kan sortere fra.

Skrevet

Jeg er en af dem der gerne vil kende alder og udseende. Beder ikke om fotos.

Har modtaget fotos uopfordret, nogen mænd passer ikke på sig selv og deres diskretion.

Skrevet

Som gp synes jeg det er enormt rart at manden lige kort præsentærer sig i sin henvendelse. Alder, højde og "drøjde". Og ret væsentligt ophav.
Hvis han sender et billede, så er det okey. Men ikke noget jeg spørger efter. Og nej uopfordrede pikbilleder bliver aldrig et hit 🫢🫤🫣.

Stod engang med en VOLDSOMT overvægtig mand, som tilmed lugtede meget grimt. Det var lidt uoverskueligt og ufedt at stå i den situation.
Ligeledes har jeg en enkelt gang måtte afvise en ikke skandinavisk mand i min dør. Havde han læst min annonce, havde vi slet ikke stået i den situation. Og han havde ikke kørt forgæves.
Prøver så vidt muligt at screene, hvem der skriver inden de får adressen.

Redigeret af Ingen ved det

Skrevet
  • Author
BlueKneezPls skrev, for 6 timer siden:

Selvom jeg er langt op i årene, finder jeg det problematisk at skrive alderen, fordi de fleste mennesker jeg møder vurderer mig mindst 10-15 år yngre end hvad jeg er.

På den anden side, min preferance er de modne damer som har masser af erfaring, og dermed kan og kender sexlivets variationer, og kan måske lettere imødekomme ønsker og forstå for eksempel fetisher, og dulle sig op med feminine attributter. Desuden har de unge jo heller ikke gennemgået livets fejlvurderinger, som de ældre kvinder kan sortere fra.

Lyv om din alder, det gør pigerne. 10-15 år er ikke usædvanligt.

Skrevet

Oplyser nationalitet og alder i den første sms, hvor jeg også spørger om et præcist mødetidspunkt og hvor lang tid, besøget skal vare. Sender aldrig billede.

Er pigen interesseret i at vide min højde og andre generelle beskrivelser, vil jeg gerne oplyse om det, men det er jeg endnu aldrig blevet spurgt om.

Skrevet

Jeg oplyser altid nationalitet, alder, højde og vægt. Ja, så ved de lidt om, hvem der kommer. Har aldrig sendt et billede. Er en gang afvist pga alder.

Skrevet

Jeg nævner normalt ikke højde og vægt.

Jeg nævner alder, og er det en udenlandske glædespige, så nævner jeg også, at jeg er dansk.

Jeg har også mere end et halvt århundrede bag mig, og jeg er heller aldrig blevet afvist på grund af alder. Men naturligvis er der også nogle glædespiger, som ikke har svaret mig, så hvorfor de ikke har gjort det, ved jeg ikke. Måske var det alderen, måske havde de bare ikke tid på det tidspunkt jeg ønskede.

Skrevet

Det er vel også fair nok, at blive afvist pga alder. Der er jo også en selektiv filtering den anden vej, hvor de 40 år+ kvinder jo også oplever et større fravalg fra mændene.

Jeg har selv deltaget i diverse sexfester og spejdet ud i lokalet blandt de andre deltagere og tænkt "damn, han kunne ikke bare være hendes far, han kunne være hendes farfar... Håber de ved hvor hjertestarteren er hvis det går galt".

• 3 weeks later...
Skrevet
McLovin skrev, den 16.5.2026 at 15:23:

Det er vel også fair nok, at blive afvist pga alder. Der er jo også en selektiv filtering den anden vej, hvor de 40 år+ kvinder jo også oplever et større fravalg fra mændene.

Jeg har selv deltaget i diverse sexfester og spejdet ud i lokalet blandt de andre deltagere og tænkt "damn, han kunne ikke bare være hendes far, han kunne være hendes farfar... Håber de ved hvor hjertestarteren er hvis det går galt".

Vel en ting hvad de ligner men en anden ting hvad de er ... Husk i 90erne mange på 40 ville ligne nogen der var 60 nu f.ekes pga hårdt liv 😂

Skrevet

Jeg er blevet spurgt om foto nogle gange, men afviser hver gang, da jeg har været udsat for afpresning og er blevet noget mere skeptisk. Jeg overvejer, om ikke man kan sende et foto man har fundet af en person, der ligner sig meget. Altså samme alder, vægt, udseende osv. Så kan det ikke blive brugt til afpresning eller anden offentliggørelse. Ved godt, det er snyd, så derfor har jeg ikke valgt at gøre det…

Skrevet
pacer skrev, den 14.5.2026 at 19:26:

Nu har jeg flere gange oplevet at blive bedt om et foto når jeg har nævnt min alder på 55

Unrusted skrev, den 14.5.2026 at 21:06:

Jeg har tidligere skrevet min alder, men gik væk fra det, da GP’er ikke fandt det så vigtigt.

Jeg ønsker (kræver folk skriver alder) fordi jeg her en nedre grænse på 25år. Hvis jeg med en aldersgrænse ikke spurgte om alder, signalerer det jo jeg alligevel selv er ligeglad med det.

Om folk lyver, kan jeg ofte første vurdere ved ankomst andre gange, opdager jeg det hvis der er gentagne henvendelser pga jeg ikke havde tid. Og den oplyste alder svinger fra gang til gang. Det skaber utroværdighed for mig og medfører ofte afvisning for hvad lyver de så mere om.

Det er kompliceret for ja ved godt mange piger pynter på alderen. Men når jeg selv er ærlig forventer jeg også ærlighed retur. Og det opdager en del først når det er for sent.

(Nogen mener jeg lyver på lige vilkår som de andre piger og påstår jeg nok nærmere er 60 år 🤣🤣🤣, men det er oftest først hvis der er opstået en konflikt, og de lige skal afreagere med nogen sure beskeder)

Mht at spørge om billede så viser det vel egentlig blot at det for de piger er udseendet der reelt vægter højere end alderen. Eller andre årsager til de beder om billede.

Skrevet
SweettieDK skrev, for 2 timer siden:

Mht at spørge om billede så viser det vel egentlig blot at det for de piger er udseendet der reelt vægter højere end alderen. Eller andre årsager til de beder om billede.

Det hænger nok sådan sammen i nogle tilfælde. I andre tilfælde kan man, som @Titommeren skriver, komme ud for, at modtageren har afpresning for øje, og dertil er et fremsendt billede jo et godt pressionsmiddel, som afpresseren kan true med at videresende til famile og arbejdsplads.

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 16 timer siden:

I andre tilfælde

SweettieDK skrev, for 19 timer siden:

Eller andre årsager til de beder om billede.

Mener blot.

Nok ikke decideret for at bekræfte alder, men har alderen for stor påvirkning på udseendet, eller xxx antal andre årsager.

Skrevet
  • Author
SweettieDK skrev, den 2.6.2026 at 10:09:

Det kan godt være der er gode grunde til at bede om foto, men det bliver uden min deltagelse.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.